Најопасни патишта

  • Креатор на темата Креатор на темата .Lost Angel.
  • Време на започнување Време на започнување
Прилеп - Градско(плетвар) најопасно место со мн жртви.Иако има пуштено уште една лента сепак е опасно место,а претходно беше хорори особено во утринските часови + магла
 
Не знам како е гужвата на лето но битно има асфалт, секако не се вози брзо, има место за узминувајне.

И да сакаш над 60 не е добро, веќе е ризикување.А просек 40-50.Во неделата имаше 13 сати прекин на Ресен - Охрид, па добар дел возила отидоа од ваму (не влегуваш директно во Ресен, имаш опција за уклучување на Ресен - Битола).Плус редовно рекреативци домашни и имаше 4 комбиња со француски и словенечки туристи, неколку групи по 2-3 Холанѓани со мотори и точаци и по некој залутан камион со нестрплив возач :eek:
Ама добро рече некој поназад, самата природа те влечит барем 2 пати да паузираш по патот.Уживање.
 
Прилеп - Градско(плетвар) најопасно место со мн жртви.Иако има пуштено уште една лента сепак е опасно место,а претходно беше хорори особено во утринските часови + магла
Човеците ного брзо возат там, иако знаците са 50-60... Сите до еден возат со неприлагодена брзина, точно заради 3тата лента.
 
јас знам за еден пат не автопат патот е од населбата ченто за накај селото брњарци и арачиново.на тој пат се иммат случено многу сообраќајки излетуваат од пат во еденците излетувале преку мост колите сами им се извртуваат (од старите како што кажувале викаат дека на тој пат во не знам која светска војна имало закопувано живи германции и на тој пат малце покасно дури некогаш и во лето имало многу магла и се појавувало невеста со две мали деца и во случај да те запрела морал да ја качиш ако не виккат дека ќе си се истумбал или слично. истоа така ретко имало неко дрвце слива на патот само тоа било и кога ќе стигнеш до доа дрвце колата одма снемувала цела струја во колата и се гаси скроз...не знам колку е точно ама од луѓе и слушања ми станува верно некако :( тоа еако добијам слика ќе ја објавам
 
јас знам за еден пат не автопат патот е од населбата ченто за накај селото брњарци и арачиново.на тој пат се иммат случено многу сообраќајки излетуваат од пат во еденците излетувале преку мост колите сами им се извртуваат (од старите како што кажувале викаат дека на тој пат во не знам која светска војна имало закопувано живи германции и на тој пат малце покасно дури некогаш и во лето имало многу магла и се појавувало невеста со две мали деца и во случај да те запрела морал да ја качиш ако не виккат дека ќе си се истумбал или слично. истоа така ретко имало неко дрвце слива на патот само тоа било и кога ќе стигнеш до доа дрвце колата одма снемувала цела струја во колата и се гаси скроз...не знам колку е точно ама од луѓе и слушања ми станува верно некако :( тоа еако добијам слика ќе ја објавам
Нема врска ова те лажеле. А и темава не е за духови и мистерии.
 
јас знам за еден пат не автопат патот е од населбата ченто за накај селото брњарци и арачиново.на тој пат се иммат случено многу сообраќајки излетуваат од пат во еденците излетувале преку мост колите сами им се извртуваат (од старите како што кажувале викаат дека на тој пат во не знам која светска војна имало закопувано живи германции и на тој пат малце покасно дури некогаш и во лето имало многу магла и се појавувало невеста со две мали деца и во случај да те запрела морал да ја качиш ако не виккат дека ќе си се истумбал или слично. истоа така ретко имало неко дрвце слива на патот само тоа било и кога ќе стигнеш до доа дрвце колата одма снемувала цела струја во колата и се гаси скроз...не знам колку е точно ама од луѓе и слушања ми станува верно некако :( тоа еако добијам слика ќе ја објавам
И јас имам слушанато еден мој другар кажуваше дека кога идел по истоиов пат кој го кажуваш ти му изгаснала колата и се обидувал да ја запали али безуспешно али од кога ја истуркале колата едно 150 метри без проблем запалила а инаку се работи за нова кола :confused:
 
За ова плаќаме патарина.За ова плаќаме надомест за јавни патишта при регистрација на возило.Овде не работат камерите на патарини :facepalm:
 
После Виница,према Берово,тој некако ми стои за најлош пат по кој се имам возено,јака нагорнина е,тесен пат.Ем по ноќе одев,по киша,штознам,некако тој ми се чини за најлош.Ама убава е таа водата,од тоа чешмичето.
 
После Виница,према Берово,тој некако ми стои за најлош пат по кој се имам возено,јака нагорнина е,тесен пат.Ем по ноќе одев,по киша,штознам,некако тој ми се чини за најлош.Ама убава е таа водата,од тоа чешмичето.
Ako moze da se narece pat. Toa e beter kozja pateka. Moze da pustat dobitok tamu da se seta slobodno.
 
Преку Стража само со автомобили, сообраќајот затворен за возила над 7,5 тони
btn_textsize_sm.gif
icon_at_textsize.gif
btn_textsize_lg.gif
%D0%B4%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B0%20%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B0.jpg

Патот од Стража кон Гостивар и обратно, попладнево ќе биде затворен за сообраќај на товарни возила, чија тежина надминува седум и пол тони.
Од „Македонија пат“ соопштуваат дека причините за затворање на патот се поради оштетувањата на мостот во близина на селото Церово, а денес и утре, се очекува да биде санирана пукнатината.
Сите товарни возила чија тежина надминува седум и пол тони, нема да бидат пропуштени да го поминат мостот.
OhridNews
фото:„Плусинфо“
25.04.2013 16:59

Прочитана е : 839 пати

© 2013 Ohridnews.com. Сите права се задржани.
ГАЛЕРИЈА Опасна дупка во асфалтот на патот од Гостивар кон Стража

  • Објавено: 24.04.2013 00:24
  • Прочитано: 5528
  • Печати
Сподели со твоите пријатели!
Читател на Плусинфо ни испрати фотографии за кои тврди дека ги снимил денеска, на последниот мост од Гостивар кон Стража. На нив се гледа дупка во асфалтот и тоа на висок мост. Дел од асфалтот се сронил, па стотици автомобили дневно поминуваат на пат каде зјае опасна празнина.
Галеријата може да ја погледнете во продолжение.

Не е дозволено преземање на оваа содржина или на делови од неа без дозвола од редакцијата на Плусинфо

mostot.jpg
mostot2.jpg
mostot3.jpg
mostot4.jpg
mostot5.jpg


И поправки на мостот кај гостиварско Ново Село на истиот пат, поради исти причини

IMAG0258.jpg

IMAG0259.jpg

IMAG0259.jpg

ЗА ОВА ПЛАЌАМЕ ПАТАРИНИ И СЕКАКВИ ДАВАЧКИ ПРИ РЕГИСТРАЦИЈА НА ВОЗИЛА? :нинџ:
 
Општо гледано , не знам еден добар пат , , во Македонија ,кој исполнува некој стандард , како од ЕУ не ги стегнат малко . ....
ПАтиштат ни се како во турско , и локалните и регоиналните и градските , се крајно лоши ,, дупки , крпеници - неправилно направени , испуканици , , немање сигнализација и знаци доволно . . .
Пред 15-20 дена кога доаѓаше таа делегација од Бугарија , ( софија - скопје ) рекоа дека много патувале 2,30 час , а како и на тие луѓе кои стално патуваат , не по 2,30 час , него по 3- 4 часа . .

мал напредок има во Скопје . . ова другото не е Македонија , кој ги гледа ,, ама не е такој
ЗА ОВА ПЛАЌАМЕ ПАТАРИНИ И СЕКАКВИ ДАВАЧКИ ПРИ РЕГИСТРАЦИЈА НА ВОЗИЛА? :нинџ:
 
И после имаш поголем број сообраќајки, а зголемени казни и ‘патишта‘...


Струмица – Скопје ќе се вози преку модерна магистрала

Од Струмица до Скопје ќе се вози преку модерни магистрални патишта Наредната година ќе започне со изградба експресниот пат од Радовиш до Штип во должина од 35 километри.

]
magistrala.jpg


Со оваа делница ќе се комплетира поврзувањето на југоисточниот со централниот дел на државата преку најсовремени патишта. Досега беше реализиран проектот магистрален пат Струмица – Радовиш, а во тек се градежните активност за изградба на автопатот од Штип до Велес.

- „Станува збор за траса којашто треба да добие широчина од 11,4 метри, значи, две по две траси, една за бавно возење и застанување и една за нормално одвивање на сообраќајот.

Во некои медиуми 11, во некои 11,4 метри пишале или

- две ленти за возење со широчина од 3.25 метри
- две ленти за застанување со широчина 2 - 2.25 метри
- рабна лента по 0.4 метри :нинџ:
o0qlxk.jpg

Во правец по две ленти, вкупно четири. Би напоменал, станува збор за 22 километри, комплетно нова траса, додека останатите делот од влезот на Штип ќе се задржи старата траса…“ – изјави Љупчо Георгиевски, директор на Агенцијата за патишта, за локалната телевизија „Интел“.


Обезбедивме дополнителни 42 милиона евра од Европската банка за обнова и развој. Парите се веќе одобрени за изградба на делницата Градско-Прилеп, изјави вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески при денешната посета на Прилеп, пренесе МИА.

Според Ставрески, изградбата на делницата Градско-Прилеп која го опфаќа најпроблематичниот дел кај Фариш и Дреновската клисура ќе почне наредната година.

– Во следните 5-6 месеци ќе трае процесот на експропријација и веднаш потоа се распишува тендер за градба. Очекувам при крајот на летото и почетокот на есента 2015 година да почне градбата на делницата. Ќе има по две ленти во двата правци со вкупна ширина од 12 метри
. Еден дел ќе биде проширување, а оној најлошиот дел ќе биде целосно нова патна делница, рече Ставрески.


Правилник за категоризација на патишта:

Член 6.
Експресните патиштата е потребно да ги исполнуваат најмалку следните критериуми:
- да обезбедат слободно движење на возилата (без застој) на брзина од 100 km/h, и не помалку од 60 km/h;
- во попречниот пресек,да има, најмалку 1 лента за сообраќај во секоја насока и лента за застанување, со исклучок за мостови, тунели и други посебни места;
- широчината на сообраќајните ленти треба да изнесува најмалку 3.5m, со можно намалување на 3 m;
- дозволеното осовинско оптоварување да биде 11.5 t;
- останатите елементи на патот треба да бидат во согласност со правилникот на техничките елементи за избраната проектирана брзина.


Или нешто во стил Гостивар - Тетово.На него на дел места е ограничено 100 км/ч и без лента за застанување по целата должина, а плаќаме патарина
:facepalm:
slika%20avtopat%20tetovo%20gostivar.jpg


%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%A1%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%98%D0%B5%D0%A2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BE.jpg

Се повикуваме на законот... :pos::pos::pos:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom