Телекабел интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата Креатор на темата cYb3rc0re
  • Време на започнување Време на започнување
Ресетиран модемот од струја ама пак нејќе да мрдне, патем цела вечер исклучен ми беше. :mad:
 
Ресетиран модемот од струја ама пак нејќе да мрдне, патем цела вечер исклучен ми беше. :mad:
Јави се у техничка поддршка, ја од коа им се јавив одма се подобри
 
На кој пакет си?

Јас не сум приметил некоја разлика.
Еве на пример сега Speedtest велиТ:
2548585627.png
 
На кој пакет си?

Јас не сум приметил некоја разлика.
Еве на пример сега Speedtest велиТ:
2548585627.png
Обичниот, три во едно за 1000 ден:)
Покасно пробав пак и нормално покажа стандардни 6 и кусур Мбс. А баш се понадав дека качиле брзини...
 
дали имаат техничка поддршка преку викенд или навечер? на страната нема работно време
 
^
Зошто не пратиш меил или не зазвониш во телекабел?
 
Има 24 часа, јави се на 032/612-612
 
Зедов wireless router, во продавница ми рекоа дека откако ке го уклучам рутерот треба да се јавам, ја менувал мак адресата...ама се уклучив на интернет без проблем....Дали има потреба да се јавам?
 
Зедов wireless router, во продавница ми рекоа дека откако ке го уклучам рутерот треба да се јавам, ја менувал мак адресата...ама се уклучив на интернет без проблем....Дали има потреба да се јавам?
Не
 
Кој к**ац бе :mad:
2566040313.png
 
Дали е можно за пакетот 500 после надминувањето да одиш да си платиш и да ти го ресетираат бројачот?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom