Ilumious
Патник, педер, поет, администратор, масон
- Член од
- 29 јануари 2007
- Мислења
- 84.962
- Поени од реакции
- 195.498
Тоа се вика светска ГРИЖА ЗА КОРИСНИЦИ во буквална смисла на зборот. Братучед ми кога беше во Холандија 3 месеца и зеде пост пеид број му се јавуваа секои 10 дена од операторот за да го прашаат дали е задоволен од услугата и дали би имал некакви предлози или замерки. Тоа е светски начин на работа на фирма со клиенти, што се разликува од ѓупскиот начин на работа на која сме навикнати ние на Балканов. Кај нив важи тоа - клиентот е секогаш во право
Настрана тоа што не смеат да си дозволат да губат корисници ако опадне квалитетот или услугата зошто глави ќе летаат од таму.
Настрана тоа што не смеат да си дозволат да губат корисници ако опадне квалитетот или услугата зошто глави ќе летаат од таму.