Дефинирајте го Господ!

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.277
Забора‘и да го спомениш и шприцеро‘...:D
Вашио бог, Исус му се објавил на светот со претварање на вода во вино за потребите на веќе поднапиени гости на некоја си свадба, значи со производство и пуштање во промет на алкохолни пијалоци и дестилати ма магичен начин. Дали постои во црковната традиција, преданија, или во пишувањата на светите отци, или во толкувањата на новозаветните писма, какво вино направил Исус? Црно или бело? комињак или лачено. суво.. полусуво.. трпезно.. мускатно... Што црквата знае за тој прв акт на еден син божји?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Вашио бог, Исус му се објавил на светот со претварање на вода во вино за потребите на веќе поднапиени гости на некоја си свадба, значи со производство и пуштање во промет на алкохолни пијалоци и дестилати ма магичен начин. Дали постои во црковната традиција, преданија, или во пишувањата на светите отци, или во толкувањата на новозаветните писма, какво вино направил Исус? Црно или бело? комињак или лачено. суво.. полусуво.. трпезно.. мускатно... Што црквата знае за тој прв акт на еден син божји?
Она кое во Црквата е познато, а врзано со настанот/свадбата во градот Кана Галилиејска е следно: се работи за првото Христово чудо, со кое Он, чинејќи го чудото, му помогнал на домаќинот да не се посрами од гостите, оти му снемало вино. Она кое е многу побитно, е дека Христос, со самото свое присуство на свадбата и со чинењето на чудото, го благословил бракот, како заедница меѓу маж и жена. Практично, Светата Тајна брак е востановена.

Какво било виното, не е од пресудно значење, побитно е она кое Христос го сторил со и околу виното.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.277
Она кое во Црквата е познато, а врзано со настанот/свадбата во градот Кана Галилиејска е следно: се работи за првото Христово чудо, со кое Он, чинејќи го чудото, му помогнал на домаќинот да не се посрами од гостите, оти му снемало вино. Она кое е многу побитно, е дека Христос, со самото свое присуство на свадбата и со чинењето на чудото, го благословил бракот, како заедница меѓу маж и жена. Практично, Светата Тајна брак е востановена.
Исус го благословил пијанството а не бракот. Гостите веќе биле поднапиени кога им снемало вино и тој им допраил вино да се напрат дрво пијани. Првото чудо на Исус беше да се допијанат гости на свадба. Тој не кажа ништо за бракот, не се ни знае чија свадба била на кои луѓе не останаа ни нивните имиња забележани... само остана запомнето дека направил околу 800 литри вино за веќе пијани сватови на некоја свадба. Исус не кажа ништо за бракот ни ги благослови момчето и невестата, никаква проповед текст нема околу брак, светост на брак... едноставно ко снема вино - им направи вино (а сватовите веќе пијани) не кажа ни нешто што би се очекувало од него ... да не се опиваат да пазат на свое достоинство, за штетноста на алкохол.... не го почитуваше Божјето правило “Пијани гости не служиме“
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
Гурџи,можеби си заспан,ама ми се допаѓа твојава проза...или поезија е?Што и да е,добро е и можеш да се пробаш како писател:)
Иди на темата на Тесла и ќе ја најдеш истата дефиниција.....
брат, 100 пати сум рекол...не ги измислувам работите, само повторувам што други рекле. Вистината е пред многу години напишана, само кој да ја разбере...
 

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.595
Поени од реакции
1.138
Па не се баш празни зборови... ако мислиш на лириката погоре..
praznise!
Probaj ushte ednash,no vo niv istovremeno da ima mashka i zenska simbolika.
Vaka samo so eden pol koj kopnee po srotivniot e prazno,
a toa ne e toa.;)
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
praznise!
Probaj ushte ednash,no vo niv istovremeno da ima mashka i zenska simbolika.
Vaka samo so eden pol koj kopnee po srotivniot e prazno,
a toa ne e toa.;)
И тоа е еден од начините. Без потенцијал, нема динамичност, а потенцијал нема без "копнеж". :)
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Е....И

Како да зборуваш за слободна воља.:)
Не. Зборувам дека има начини и начини, еден од нив е и копнежот. Некој го нарекуваат страдање, некој искушение, некој зло а некој предизвик, но во суштина тој е само потенцијал.
 

MEDDLE

уставен кривичар
Член од
19 февруари 2008
Мислења
1.995
Поени од реакции
1.406
praznise!
Probaj ushte ednash,no vo niv istovremeno da ima mashka i zenska simbolika.
Vaka samo so eden pol koj kopnee po srotivniot e prazno,
a toa ne e toa.;)
да да да ахахахахахахха те сфатив.. у реду е, во право си.. али не мислев на тоа кога реков „не се празни“...

Мислев на тоа дека - ако веќе некој, како Гурџи на пример, да го дефинира Господ опишувајќи го преку „лирика“, онда тоа може да го прави секој, и нормално дека тој „секој“, она негово лично чувство за да го дефинира и опише Господ, ќе биде лично негово и „уникатно“.. али и нема да биде „празно“ во никој случај, затоа шо тоа само ќе каже за неговата претстава и однос према бог, и ништо повеќе...

а да.. празни зборови стануваат кога, ко што велиш некој само да копнее на празно за било што (во овој случај личност од спротивниот пол)... ;)
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: alf

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.595
Поени од реакции
1.138
Не. Зборувам дека има начини и начини, еден од нив е и копнежот. Некој го нарекуваат страдање, некој искушение, некој зло а некој предизвик, но во суштина тој е само потенцијал.
Зборуваме за дефинирање на бог,а не што произлегува од неговото постоње.,т.с сведочења за него.

Можеби има начини,но тоа се само скалила за некаква духовност.
Викам некава,бидејќи има многу разлики од едно до друго.
Но во суштина све произлегува од збор,без разлика дали е кажан или напишан,зборот има моќ да зачне во читателот-слушателот некакво духовно семе,духот пренесен во збор зачнува во душата,но тука не застанува.
Истото почнува да расте и да се спори со останатите кругови,кои исто така имаат тенденција да растат.

Без разлика кој и како ќе го дефинира својот бог или филозофија на живеење све почнува со ЗБОР.:)
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
да да да ахахахахахахха те сфатив.. у реду е, во право си.. али не мислев на тоа кога реков „не се празни“...

Мислев на тоа дека - ако веќе некој, како Гурџи на пример, да го дефинира Господ опишувајќи го преку „лирика“, онда тоа може да го прави секој, и нормално дека тој „секој“, она негово лично чувство за да го дефинира и опише Господ, ќе биде лично негово и „уникатно“.. али и нема да биде „празно“ во никој случај, затоа шо тоа само ќе каже за неговата претстава и однос према бог, и ништо повеќе...

а да.. празни зборови стануваат кога, ко што велиш некој само да копнее на празно за било што (во овој случај личност од спротивниот пол)... ;)
Хахаха...ме насмеа сега....
Таа дефиниција ја дал Тесла...не е моја
Ама кој да ја разбере...
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.147
Поени од реакции
12.131
Господ најмногу се нервира кога некој друг сака да го дефинира. Се чувствува како да е на психијатар... на некој начин преку другиот самиот си пронаоѓа болестите.
Затоа пробал преку евреите да им каже на луѓето: ај дефинирајте си се сами за себе и видете колку сте променливи, баталете слики и дефиниции за мене :)

Слично како човек кога човека дефинира... фасадата е едно, куќата внатре е друго :)

Бреј што борба удривте во дефиниции и докажувања... за малку и ќе го дефиниравте за другите богот. За малку...
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
На темата „дефинирајте го Господ“ се очекува секој да даде своја дефиниција.....а не што го нервира господ и како се чуствува.
Меѓутоа, мора да има и мудреци на темава за да ги просветлат религиозните маси....

Мирисот на тревата додека расте...за мене тоа е Господ
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Зборуваме за дефинирање на бог,а не што произлегува од неговото постоње.,т.с сведочења за него.

Можеби има начини,но тоа се само скалила за некаква духовност.
Викам некава,бидејќи има многу разлики од едно до друго.
Но во суштина све произлегува од збор,без разлика дали е кажан или напишан,зборот има моќ да зачне во читателот-слушателот некакво духовно семе,духот пренесен во збор зачнува во душата,но тука не застанува.
Истото почнува да расте и да се спори со останатите кругови,кои исто така имаат тенденција да растат.

Без разлика кој и како ќе го дефинира својот бог или филозофија на живеење све почнува со ЗБОР.:)
Понекогаш најдобар начин за дефинирање на одреден поим е преку тоа што произлегува од истиот.
И различните начини не се скалила или нивоа, тие се патеки.
А што се однесува до зборот, тој е само компаративно средство со кое се служат соговорниците. Ако тие немаат взаемно искуство во врска со тој збор, тогаш тој ќе нема никакво значење.
За слепиот човек зборот виножито нема значење, затоа што тој (слепиот) нема взаемно искуство за виножитото со оној што го користи тој збор.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
На темата „дефинирајте го Господ“ се очекува секој да даде своја дефиниција.....а не што го нервира господ и како се чуствува.
Меѓутоа, мора да има и мудреци на темава за да ги просветлат религиозните маси....

Мирисот на тревата додека расте...за мене тоа е Господ
Абе Гурџи нели Господ е еден, за сите е ист.

Откај сеа дека секој може да си го дефинира како сака?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom