Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата Креатор на темата vmx
  • Време на започнување Време на започнување
Mислите другите оператори во истиот саат ќе дојдат кога ќе ви се покварит нешто. Порано користев кабелски интернет, имаше некој проблем, цела екипа дојде дома и не знаеа шо е фрката шо немат интернет.. 2 недели бев без интернет. Од Т-Хоме 2 пати ми цркна рутер, од ко пријавив за ден и пол дојдоја да ми го направат, што воопшто не е касно пошо рутерот цркна ради невреме, т.е не беше само мојот рутер имаја 1000 цркнати рутери и пак постигнаја за рок од 2 дена да ги сменат.
Не дека ги бранам нешто Т-Хоме, ама зборот ми е дека сегде е исто, буквално сегде.
 
Mислите другите оператори во истиот саат ќе дојдат кога ќе ви се покварит нешто. Порано користев кабелски интернет, имаше некој проблем, цела екипа дојде дома и не знаеа шо е фрката шо немат интернет.. 2 недели бев без интернет. Од Т-Хоме 2 пати ми цркна рутер, од ко пријавив за ден и пол дојдоја да ми го направат, што воопшто не е касно пошо рутерот цркна ради невреме, т.е не беше само мојот рутер имаја 1000 цркнати рутери и пак постигнаја за рок од 2 дена да ги сменат.
Не дека ги бранам нешто Т-Хоме, ама зборот ми е дека сегде е исто, буквално сегде.

Грешка си, БТВ (од Битола) на време ги решаваат проблемите. Ако имаш проблем и се јавиш до 15:30 сатот екипа 100% ќе дојди да го реши проблемот.
На пракса одеф месец и пол таму, па кажвам од искуство.
Еднаш плесна гром во близина на населено место па испоцркаја модеми и воип-и кај шо си пријавија луѓето истиот ден беше се средено и никој не беше оставен без интернет и телефон :)
 
На оптика си? Генерално што прашувам луѓе на АДСЛ немаат проблеми, ретко им се случува некое видео да запре. За разлика од мене каде што од 12 до 24 ч. не се пуштаат 99% од видеата.

Инаку немам други забелешки за нетот, torrent-от баш и јас приметив дека деновиве е подобар, upload ми оди со 4.5 MB/s.

Можеп да објасниш малку за caching media проект и од каде ти е таа информација.

Да, на оптика сум. Точно, проблемите повеќе се осеќаат на оптика отколку на обичен бакар. Тестирав јас на сите оператори изминатиов период, оптиката навечер и во викенди е нај тапа интернет моментално, особено за youtube :facepalm: (http сообраќај). На бакар се осеќа ептен во некои мали периоди навечер кога е загушено. Torrentot e оправена приказна, фунционира и подобро од што треба :icon_mrgr:

Се замарам со проблемов веќе 4-5 месеци. Од март 2012 сум на оптика и кога си имав пакет 20Mbit/s со 60GB бев презадоволен корисник. Youtube во HD незнаеше за с од сецкање. Телеком направи голема грешка со новите оптик пакети (се прецени) и од Јуни/Јули почнаа проблемите со http сообраќајот.

За media caching проектот неможам многу да зборувам. Тоа е еден вид на штедење на линк кон надвор. Torrent-и и Youtube сообраќај наместо да иде надвор, оди на сервери на телеком и се заштедува пари на надворешни линкови (Србија, Бугарија). Идејата е добра само прво требаше тоа да проработи како што треба, па после да пуштаат 50Mbit/s со 600GB. Поради тоа преценување, доаѓа до гушење на мрежата кога има голема френкфенција и ние корисниците на 50Mbit/s немаме ни 500Kbit/s :tapp:

Јас може да пренесам на корисниците на оптика да се јавуваат на 080012345 и да досаѓаат што повеќе за проблемот да добие повеќе на тежина да дојде до некој одговорен и да си го решат. Они се свесни за сите проблеми, само што не сакаат да ги признаваат :tapp:

Следен мој чекор е писмен приговор и приложување на докази за нивните проблеми, снимени клипчиња со netmeter како изгледа youtube на оптика навечер :D
 
Грешка си, БТВ (од Битола) на време ги решаваат проблемите. Ако имаш проблем и се јавиш до 15:30 сатот екипа 100% ќе дојди да го реши проблемот.
На пракса одеф месец и пол таму, па кажвам од искуство.
Еднаш плесна гром во близина на населено место па испоцркаја модеми и воип-и кај шо си пријавија луѓето истиот ден беше се средено и никој не беше оставен без интернет и телефон :)
Еве,8 дена од кога е пријавен дефектот и уште не се дојдени :)
 
[quote=" Тестирав јас на сите оператори изминатиов период, оптиката навечер и во викенди е нај тапа интернет моментално, особено за youtube :facepalm: (http сообраќај)...

...Јас може да пренесам на корисниците на оптика да се јавуваат на 080012345 и да досаѓаат што повеќе за проблемот да добие повеќе на тежина да дојде до некој одговорен и да си го решат. Они се свесни за сите проблеми, само што не сакаат да ги признаваат :tapp:

Следен мој чекор е писмен приговор и приложување на докази за нивните проблеми, снимени клипчиња со netmeter како изгледа youtube на оптика навечер :D[/quote]

Фала Мики. Значи кај тебе е навечер. Кај мене е после 14 ч. па сѐ до 23- 24.

Јас ќе им се јавам уште еднаш пред да има напишам. Треба да се јавуваме и да им досаѓаме. А како што рече и самиот, си знаат они, така што џабе ти се и форензички докази.

А на кој меил би им пратил?
 
Некако нестабилен е нетов во последниве 10-15 дена. Користам Optic пакет. Има право Mikky, изгледа се преценија со оптикава. Брат ми повеќе го приметува ова, поради тоа што игра онлајн игри, и дневно по 4-5 пати му паѓа нетот. Бендвитот е океј, добивам толку колку што плаќам, а и пингот е солиден, 3-5 ms.
 
Еве,8 дена од кога е пријавен дефектот и уште не се дојдени :)
БТВ? нема шанси, кизне кај се имаш јавено ти. Ај звони во техничка поддршка одма идат истиот ден, 100% имаш звонато на наплатен центар зато не идат
 
Мене конечно денес ми го приклучиа интернетот, но со големи проблеми. Прво уплатив на 22ри Декември и на 24 дојдоа да проверат адреса и услови, и дечкото што дојде требаше да поднесе налог. Епа тој истиот заборавил. Пред 3 дена ми стигна смета за интернет, што и го немав :S. Кога се јавив, ми рекоа дека приклучен ми бил интернетот, и дури тогаш поднеле налог. Ете денес го ставија и ми ја украдоа дозната и штеќерот. Дали тој толку му се работело и махинално го земал незнам, но едноставно да го поврзел на штеќер, тој ги смотал жиците и со изолир ги замотал. Ненормална работа. Ме интересира дали ако се бунам ќе ми ги одбијат тие пари од сметката или тешко?
 
БТВ? нема шанси, кизне кај се имаш јавено ти. Ај звони во техничка поддршка одма идат истиот ден, 100% имаш звонато на наплатен центар зато не идат
Не бе,грашка било,во ЕВН сум звонал :eek:.Дај не се глупирај ми стигна на телефонот дека проблемот е регистриран и дека ќе ми се јават пред да дојдат,не е прв пат да идат,и претходниот ден каснеа 5-6 дена ;)
 
Не бе,грашка било,во ЕВН сум звонал :eek:.Дај не се глупирај ми стигна на телефонот дека проблемот е регистриран и дека ќе ми се јават пред да дојдат,не е прв пат да идат,и претходниот ден каснеа 5-6 дена ;)
добро ти специјален случај си. има такви сегде ;)
 
смешки се овие од t-home .. какви неспособни вработени имаат да се чудиш ( ставиле некоја глуперда да работи на компјутер ама сиротата нема појма и ја моли колешката да и заврши работа ) . Идам во салонот во лептокарија, сакам да се префрлам од бакар на оптика ( комфорт пакет ), чекам 1 саат и 20 минути за да дојдам на ред , за на крај да ми каже "ауу дечко стикчето ништо не правиме" . И така јас се откажав од оптика а следен пат кога ќе ме молат по телефон да се префлрам ќе ги препратам кај имбецилот што ме врати назад за едно сакато стикче кое откако го зедов ми стои во фиока неотпакувано. Услуга во салон НУЛА !!!!
 
смешки се овие од t-home .. какви неспособни вработени имаат да се чудиш ( ставиле некоја глуперда да работи на компјутер ама сиротата нема појма и ја моли колешката да и заврши работа ) . Идам во салонот во лептокарија, сакам да се префрлам од бакар на оптика ( комфорт пакет ), чекам 1 саат и 20 минути за да дојдам на ред , за на крај да ми каже "ауу дечко стикчето ништо не правиме" . И така јас се откажав од оптика а следен пат кога ќе ме молат по телефон да се префлрам ќе ги препратам кај имбецилот што ме врати назад за едно сакато стикче кое откако го зедов ми стои во фиока неотпакувано. Услуга во салон НУЛА !!!!
Изглеа за украс ги ставаат тие по салоните. И јас кога се префрлав на оптика, се погоди една тазе гуска, којашто мораше да ја чека колешката (поискусна од неа) да заврши со нејзините клиенти, па да и кажува како да го направи договорот. Не знам зошто воопшто ги примаат на работа без да се осигураат дека ќе ги знаат тие основни ствари.
 
Повторно има некој проблем со торентите. Цел ден варира брзината. Дали некој друг има забележано?
 
Фала Мики. Значи кај тебе е навечер. Кај мене е после 14 ч. па сѐ до 23- 24.

Јас ќе им се јавам уште еднаш пред да има напишам. Треба да се јавуваме и да им досаѓаме. А како што рече и самиот, си знаат они, така што џабе ти се и форензички докази.

А на кој меил би им пратил?

Околу пладне почнуваат проблемите, тогаш почнува големата фрекфенција на корисници. Варира, знаеш на времето цело маало кога се врзуваше на еден кабел (модем), па кога сите сурфаа страна не се отвараше :tapp:, е иста таква е ситуцијата (гушење). Наутро да ти е мерак да си сурфаш и гледаш HD на youtube. Паралелно пуштам HD на SmartTV и на PC, заедно влече до кај 45Mbit/s без проблеми, нема ни с од сецкање.

Навечер најмногу се осеќа. За викенди навечер ептен се осеќа. Инсталирај NetMeter имаш free верзија (beta e, ама работи). Пуштај си клипови ќе ја гледаш брзината со која иде youtube клип.

Тоа за приговорот на писмено со архивски печат планирам да го направам, ќе се јавам на 122 или 171 да видам како оди таа работа, mail не вреди во оваа ситуација. Мое (Наше) е да пробаме и да бидеме упорни. Проблемот е реален и мора да се среди.
--- надополнето: 17 јануари 2013 во 09:28 ---
Повторно има некој проблем со торентите. Цел ден варира брзината. Дали некој друг има забележано?

Сведено е на мин. ова. Големите проблеми како пред 2-3 месеци се надминати.
 
дали има можност да направам статичка ип адреса без да плаќам 3xx денари месечно?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom