Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Да али и да средат се во Србија (кај нив е проблемот како да го сменат текот на реките ) во Македонија е сосема друга приказна.Потребни би биле 4-5 брани само за да се направи пловна Вардар плус неколку канали зошто Вардар поминува низ градови како Скопје и Велес и би морало да се заобиколи.
Притоа ќе треба и да градиме нова пруга и нов автопат ( ние не можеме 30 километри пруга да изградиме до Бугарија 20 години ) за главниот коридор на Македонија.
А економскиот бенефит искрено не е баш најсигурен.Освен за Србија и Унгарија искрено не гледам никаква друга причина зошто некој бродови би пловеле нагоре по Вардар и Дунав кога секоја друга земја низ која поминува Дунав или има излез на море или е доволно близу до море.Иако дури и за Србија не би требало да има големи очекувања зошто одма и се тука блиску пристаништата во Црна Гора.
Ние да бевме некоја индустриска сила или Јужна Србија да беше па да се каже за извоз место со камиони или железница да се иде со бродови до Солун али тоа не е ситуацијата па не гледам зошто и се размислува за ваков мегаломански план.
Парите не се проблем,пари се нема.Некој праша, од каде пари за ова? Епа Кинезите може ќе дадат пари.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=81412927231&id=9&prilog=0&setIzdanie=22655
Инаку, се е можно. Од 1932 го имало ова во план. Само парите се проблем иначе воопшто не е фантазија.
Парите не се проблем,пари се нема.
Се сложувам,но вистинитаОфтопик - глупа досадна стара фора.
Онтопик - Ако имаат интерес Кинезите - а имаат, нема да има проблем да инвестираат они.
Кога мислиш дека си видел се во животот... Здогледуваш бродови на сред Вардар и знаеш дека буквално се е возможно.