Бензин vs Дизел

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
За адитив се слагам со тебе, но не секаков адитив и по секоја цена. Јас ставам само Liqui Мoly адитив, а исто така и такво моторно масло користам и можам да кажам дека вреди за парите. А за црвена нафта обичните дизели ја поднесуваат, но на ТДИ мотор (особено од поновите генерации) не би се осмелил да возам на црвена нафта.
 
За адитив се слагам со тебе, но не секаков адитив и по секоја цена. Јас ставам само Liqui Мoly адитив, а исто така и такво моторно масло користам и можам да кажам дека вреди за парите. А за црвена нафта обичните дизели ја поднесуваат, но на ТДИ мотор (особено од поновите генерации) не би се осмелил да возам на црвена нафта.
И јас на Bora-та не и ставам црвена нафта, шубе ми е, ама и нема потреба зашто реално, за таа моќност на моторот, тежина и габарит навистина не троши многу по некој мој критериум. Liqui Moly користам и јас 2-3 пати во една зима кога се температурите „ризично“ ниски. Од масло користам исклучиво Repsol sinthetic, наменето за турбо-дизел мотори и можам да ти кажам дека е перфектно. И по 7000 км е прилично чисто (колку што кај дизел може да биде) а вискозноста му е речиси непроменета што со други масла со прилично звучни имиња не се случувало.
 
Бидејќи имам и дизел и бензин коли, сум заклучил дека за постар човек како татко ми, дизел му е мајката - да не троши, да го носи до работа и наоколу, а башка он не вози ни брзо. Ама за млад човек како мене, бензин си е бензин :)

Сепак би гласал за бензинот. Или да речам плин ;) ???
 
Бидејќи имам и дизел и бензин коли, сум заклучил дека за постар човек како татко ми, дизел му е мајката - да не троши, да го носи до работа и наоколу, а башка он не вози ни брзо. Ама за млад човек како мене, бензин си е бензин :)

Сепак би гласал за бензинот. Или да речам плин ;) ???
Извини, каков бензинец возиш?
 
и LPG може, тоа постоеше и пед метанот да почне да се користи за погон на возила само што ретко кој користеше (овде никој) зато што опремата беше скапа а цената на дизелот (и потрошувачката на дизелите) мала
 
и LPG може, тоа постоеше и пед метанот да почне да се користи за погон на возила само што ретко кој користеше (овде никој) зато што опремата беше скапа а цената на дизелот (и потрошувачката на дизелите) мала
Moze ama na novite dizeli bez bos pumpa.
 
А околу перформансите? Како реагира плинот на дизел мотор? Ги зголемува претпоставувам..
 
А околу перформансите? Како реагира плинот на дизел мотор? Ги зголемува претпоставувам..
Не верувам дека нешто знатно ќе зголеми, не заради друго туку заради начинот на работа на дизел моторите. Палењето на смесата за согорување е на различен начин одколку кај безинските мотори. Веројатно и заради тоа нема да има знатна разлика. Не знам точно за ЛПГ, но резулатите кај дизелите со доден HHO како дополнително гориво кое на тој начин користено со бензински мотор дава до 30% зголемена моќност и намалена потрошувачка, кај дизелите таа бројка е едвам до 5% во најдобар случај.
--- надополнето: 28 декември 2012 во 16:17 ---
и LPG може, тоа постоеше и пед метанот да почне да се користи за погон на возила само што ретко кој користеше (овде никој) зато што опремата беше скапа а цената на дизелот (и потрошувачката на дизелите) мала
За мене лично нема поента на дизелот што моментално го возам да ставам метан или ЛПГ. Потрошувачката не ми е висока за мој критериум и само непотребно би се изложил на трошок.
 
Не верувам дека нешто знатно ќе зголеми, не заради друго туку заради начинот на работа на дизел моторите. Палењето на смесата за согорување е на различен начин одколку кај безинските мотори. Веројатно и заради тоа нема да има знатна разлика. Не знам точно за ЛПГ, но резулатите кај дизелите со доден HHO како дополнително гориво кое на тој начин користено со бензински мотор дава до 30% зголемена моќност и намалена потрошувачка, кај дизелите таа бројка е едвам до 5% во најдобар случај.

При користење на плин бензинецот има потрошувашка од некои 20% плус и намалување на снагата од околу 10%
 
При користење на плин бензинецот има потрошувашка од некои 20% плус и намалување на снагата од околу 10%
Се зависи од тоа каков систем за вбризгување има моторот. Ако е карбуратор тогаш е така како што велиш. Ако е мултиџет инџекшн, тогаш е малку поразлично. Во тие случаи потрошувачката е иста како со бензин, дури понекогаш може да биде и помала додека моќноста е речиси незабележително намалена. Имав кола на плин со карбуратор, а имав и кола со мултиџет вбризгување и со комјутеризиран плински уред. Разликата е драстична.
 
Се зависи од тоа каков систем за вбризгување има моторот. Ако е карбуратор тогаш е така како што велиш. Ако е мултиџет инџекшн, тогаш е малку поразлично. Во тие случаи потрошувачката е иста како со бензин, дури понекогаш може да биде и помала додека моќноста е речиси незабележително намалена. Имав кола на плин со карбуратор, а имав и кола со мултиџет вбризгување и со комјутеризиран плински уред. Разликата е драстична.

Tоа нема врска со карбуратори или системи за убризгување, тоа е чиста математика и физика
Плинот има помала зафатнина од бензин, така да отприлика 20% плус плин влегува во зафатнина која би ја завзел бензинот или во пракса, секој такт на моторот троши за околу 20% плус плин од колку бензин

Плинот има за некои 10% помала калорична вредност при согорување од бензинот така да и знагата (енергијата) која ја дава 1 литар плин е помала од 1 литар бензин. така да при секој такт, плин даа за 10% помалце енергија од колку бензин

Значи нема врска од подесувања или систем на убризгувања тоа е од самите карактеристики на плинот
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom