Петар не се работи за укинување на професорите, туку на промена на принципот на образование.
Погрешно започнува и тоа формално образование каде што децата се селектирани според групи и тоа воздрасни. Се сеќавам додека учев основно имаше абдали по 8-9 години кои немаа поим од таблицата множење, и не само што немаа поим од множење, туку на одмори ги малтретираа и останатите кои уживаат во математиката од причина што си мислеа дека тие им се криви за нивното незнање и од завист. Сигурен сум дека дел од тие деца имаа малку поинакви афинитети, голем дел од нив беа солидни на часовите по физичко. Зошто не би се направила програма каде што би се селектирале дел од овие деца и би имале што знам 10 часа неделно по физичко и намалиле од часовите по математика. Сигурен сум дека ќе ја научат таблицата множење и да се потпишат кога ќе почнат да играат табланет во кооперација. Тоа би им требало и кога би играле за Реал Мадрид.
Во меѓувреме педагогот по физичко би требало да ги учи за етика и однесување и се она што треба да се учи едно дете во примарното образование.
Истото се случува и кај постарата генерација, ги малтретираат со два часа ликовно, а ученикот воопшто нема никакви афинитети кон тоа.
Верувам дека треба да се оспознаат основни термини за географија, историја и останато, но селектирај и направи го тоа во некоја пократка верзија за тие што не ги интересира.
Истото се однесува за тие што имаат афинитети кон струките кои ги спомна, не гледам практична примена тоа дете да посетува 6 часа неделно од вкупно 32 по музика, ликовно, физичко.
Собери ги тие деца кои имаат такви афинитети во воздраст од 6 до 12 години и остави ги да работат заедно.
Можеби некое дете има подобри резлутати кога работи во група, некое пак кога работи само и му е потребна концетранција. Селектирај и овозможи го тоа. Сигурен сум дека би излегле повеќе биохемичари, инжињери, музичари, дизајнери, уметници и останати кадри.
Знам дека звучи хаотично се ова да се имплементира, но најверојатно ќе треба да почне да се применува од причина што дипломата е невредна.
Воопшто не мислев на ништо лошо за професорите кога реков дека образованието е конструирано за да произведува универзитетски професори, туку повеќе мислев дека денешново образование се стреми да го направи секој од нас токму еден таков што доведува до квантитет на кадри со дипломи.
Има огромен број на млади луѓе низ целиот свет кои завршиле факултет, магистрирале, дури и докторирале, па чекаат работа. Тоа е за мене доволно дека треба да се промени нешто во принципите на образованието. Образложението дека сека факултетите не се како порано и докторите денеска не вредат пет пари, мене ми е некако труло.
Не мислам ниту дека професорите по општествените науки се бесполезни, сигурно се неопходни и такви инаку нашава дискусија можеби ќе изгледаше сосема поинаква ако ги немаше професорите по македонски, географија, марскизам.