POS-51
Infinity Driver
- Член од
- 11 ноември 2008
- Мислења
- 1.411
- Поени од реакции
- 445
Мислам дека нема ваква тема, ако има потреба и ако не и е местото за тука нека се премести.
Бавна интернет-врска, губење на мрежата на мобилниот или често менување канали на кабелската телевизија се причини поради кои корисниците можат да се откажат од некоја услуга
Бавна интернет-врска, честа промена на каналите на кабелската телевизија или прекинат мобилен повик поради немање мрежа, за сите овие проблеми корисниците ќе можат да ги раскинат договорите со операторите без да им платат пенали. Ова им го овозможува новиот правилник на Агенцијата за електронски комуникации, со кој на операторите и на давателите на електронски комуникациски услуги им се наметнува минимален квалитет на мрежата кој мора да им го овозможат на крајните корисници. Правилникот е веќе во сила и во тек е јавниот повик за набавка на нова мерна опрема со која ќе се испитува квалитетот на услугата.
- Во правилникот се наведени сите услови и определени се техничките параметри кои операторите и давателите на електронски комуникациски услуги ќе мора да ги исполнуваат. Исто така, во договорите на корисниците со операторите ќе мора да бидат дефинирани сите услови под кои се продава одреден пакет со услуги, како брзината на интернет-пристапот, бројот на телевизиските канали, количината на податоци за пренос и слично. До крајот на годинава ќе ја набавиме софистицираната мерна опрема и нашите инспектори ќе ги контролираат параметрите и оние оператори што нема да ги исполнат, ќе бидат санкционирани - вели Роберт Орданоски, директор на Агенцијата за електронски комуникации.
Се очекува измената на регулативата да ја унапреди конкуренцијата на пазарот, а истовремено да се засили заштитата на крајниот корисник од операторите на мобилната и на фиксната телефонија, интернетот и кабелските телевизии.
- Нашите инспекциски тимови ќе бидат на терен и ќе мерат дали се исполнуваат наведените услови, но и самите оператори ќе мора да доставуваат месечни извештаи. Санкциите значат дека корисниците ќе може да го раскинат договорот со мобилниот оператор без притоа да платат пенали доколку не се задоволни од квалитетот на услугата што ја добиваат, односно ако таа е надвор од пропишаните минимални услови што треба да ги исполнува. Ако имаат каков било проблем, граѓаните ќе треба да ни се обратат. Во таков случај, ние ќе ги земеме сите записи од операторот и ќе утврдиме дали разговорите се прекинуваат поради немање мрежа. Во тој случај, операторот ќе биде санкциониран, односно корисникот ќе може да го раскине договорот без да плати пенали за тоа - изјави Ордановски.
Според него, новиот правилник ќе овозможи побрз развој на електронските комуникации во земјава.
МарJан Блажевски
Извор
Мислам редно време беше да се контролираат операториве, а не во договор ти пишува едно, а во реалност сосем различно. Не може плаќам фиксна телефонија на Близу, а не можам да пријавам технички проблем, ни интернет имам ни телефон, и шо ја должен сум од мобилен да се јавувам и да пријавува и плус да плаќам.
Бавна интернет-врска, губење на мрежата на мобилниот или често менување канали на кабелската телевизија се причини поради кои корисниците можат да се откажат од некоја услуга
Бавна интернет-врска, честа промена на каналите на кабелската телевизија или прекинат мобилен повик поради немање мрежа, за сите овие проблеми корисниците ќе можат да ги раскинат договорите со операторите без да им платат пенали. Ова им го овозможува новиот правилник на Агенцијата за електронски комуникации, со кој на операторите и на давателите на електронски комуникациски услуги им се наметнува минимален квалитет на мрежата кој мора да им го овозможат на крајните корисници. Правилникот е веќе во сила и во тек е јавниот повик за набавка на нова мерна опрема со која ќе се испитува квалитетот на услугата.
- Во правилникот се наведени сите услови и определени се техничките параметри кои операторите и давателите на електронски комуникациски услуги ќе мора да ги исполнуваат. Исто така, во договорите на корисниците со операторите ќе мора да бидат дефинирани сите услови под кои се продава одреден пакет со услуги, како брзината на интернет-пристапот, бројот на телевизиските канали, количината на податоци за пренос и слично. До крајот на годинава ќе ја набавиме софистицираната мерна опрема и нашите инспектори ќе ги контролираат параметрите и оние оператори што нема да ги исполнат, ќе бидат санкционирани - вели Роберт Орданоски, директор на Агенцијата за електронски комуникации.
Се очекува измената на регулативата да ја унапреди конкуренцијата на пазарот, а истовремено да се засили заштитата на крајниот корисник од операторите на мобилната и на фиксната телефонија, интернетот и кабелските телевизии.
- Нашите инспекциски тимови ќе бидат на терен и ќе мерат дали се исполнуваат наведените услови, но и самите оператори ќе мора да доставуваат месечни извештаи. Санкциите значат дека корисниците ќе може да го раскинат договорот со мобилниот оператор без притоа да платат пенали доколку не се задоволни од квалитетот на услугата што ја добиваат, односно ако таа е надвор од пропишаните минимални услови што треба да ги исполнува. Ако имаат каков било проблем, граѓаните ќе треба да ни се обратат. Во таков случај, ние ќе ги земеме сите записи од операторот и ќе утврдиме дали разговорите се прекинуваат поради немање мрежа. Во тој случај, операторот ќе биде санкциониран, односно корисникот ќе може да го раскине договорот без да плати пенали за тоа - изјави Ордановски.
Според него, новиот правилник ќе овозможи побрз развој на електронските комуникации во земјава.
МарJан Блажевски
Извор
Мислам редно време беше да се контролираат операториве, а не во договор ти пишува едно, а во реалност сосем различно. Не може плаќам фиксна телефонија на Близу, а не можам да пријавам технички проблем, ни интернет имам ни телефон, и шо ја должен сум од мобилен да се јавувам и да пријавува и плус да плаќам.