SussaroКон мажите си неутрален, а кон жените си најблаго речено безобразен и навредлив. Затоа и не ургираш кога ЛИОН сведочи за девојките кои се правеле светици, а уживале некаде на одмор.
Испадна дека најголем дел од оние што се вклучија во дискусијата сакаат Македонци и фактот дека некој е странец, не игра пресудна улога, напротив, може да го искомплицра односот.
Заклучокот го донесов после 8 страни муабет. Ако тоа е избрзано, не знам што не е.
Имајќи предвид дека еднаш со тебе го правев муабетот кој не отиде никаде, немав намера воопшто да се вклучам во дискусијата, ама бидна.
Прв болд. Ич не ми е гајле дали сум безобразен или навредлив. А не сум. Едноставно не сум политички коректен и немам дипломатски речник. Она решила да си прави пичкини екскурзии, јас што треба да кажам-Таа се реши на практикување на коитус, притоа избирајќи диверзитет од националности и раси, со посебна преференца на потомците на африканските народи поради ноторната величина на фалусот. Со што тоа јас ги навредувам, со тоа што ја кажувам вистината? Втор болд, ни тебе а ни една модераторка тука дискретно ќе ја погледнам не сум ви крив што немате осет за дебата и што секогаш кога ќе запнете некаде одма се преминува на навреди и педерски играња на лична основа, со сопки, долности и подлости. Ако добро се сеќавам така заврши и таа наша прва дебата, после кое секое мое понатамошно реплицирање значи да си го погазам нивото. Читни ја Мнемозина и научи како се дебатира спротиставено. Ем ме контра, ем јас лично и давам лајкови нa коментарите, дури и многу ми се допаѓа тоа што има спротиставени мислења од моите за да биде поинтересно. До тогаш учтиво те замолувам да не коментираш постови во мое име, не личи, ван секоја коректна дискусија е.
Даклем што од темата што од реалниот живот можам да извадам неколку заклучоци.
Од машка перспектива во главно странкињите се интресени од 3-4 причини.
1. Лепота и сексапил. Овие две работи некогаш се а некогаш и не се поврзани. Признале ние или не, од македонките има поубави девојки. Машките како створења чија сексуалност е скоро неразделна со визуелизацијата паѓаат на овие критериуми. Нормално тука машко настапува крајно површно и се занемарува ваккумот во глава што овие лепотиците и јебачиците го имаат. Ако и кога наидеш на Чехињи, Украинки, Полјакињи, општо жени од Средноевропието, ерекцијата е неминовна, таму има солиден медиан од авиони, сателити и други летечки објекти, боли таа лепота што би рекол Саша Матич, и тоа ги има на секој втор чекор. И машко водено од исконски инстинкт на празнење ташаци не може да остане незаслепен од таа убавина.
2. А кај тие народи, и општо кај западот покрај лепота и сексипил, карактеристично е и ороспијашењето. Значи од нивна перспектива тоа изгледа вака. Она работи 5 дена 'рмба, не како нашиве кои пола работен ден им е кафето и цигарите, живее во град во кој преку недела се затвора во 9 навечер, пренатрупана со работа и сметки, вежбање и теретани (голем тренд се спортот и физичката активност), домашни обврски и така натаму. Кога ќе дојде петок и сабота она излегува со 3 цели-да се начука, да се изнаигра на подиум и да се испоебе. Истото важи и кога се на одмор. Ако мислите дека во Балканот живеат дивјаци, посетете ја било која европска метропола за време на викенд. Такви призори и забегувња, повраќања, влечења по улици, оргијашења, наркоманизирање таква Содома и Гомора јас во Скопје не сум гледал ни за Нова Година. Тоа е како џек пот за неизебаното Македонче, фрли трската и пецај, паѓаат како крушки.
3. Пристапот и комуникацијата со девојките. Промискуитетот е на големо ниво, меѓутоа и кај тие што повеќе си се по спортот и кај тие што не се, заедничкото е што започнување на разговор е многу лесна, природна и нормална постапка, секако ако начинот не ти е идиотски. Не ти требаат оригинални пристапи, стоење на глава, излегувања од лудачки кошули и докторски дизертации за да ја замуабетиш. Замислете Hi е доволно и не е клише. Познато е лицемерното тврдење на македонките дека немало доволно мажи да им пристапат во Македонија, а на секое пристапување да реагираат крајно некултурно, арогантно и понижувачки. И странкињите знаат да те одјебат или да те френдзонираат или општо да те стават во листа на непосакувани, меѓутоа начинот како го прават тоа е за секоја почит. Нормално дека е послатко ако ти даде број, меѓутоа и да не се случи тоа, си упознал нова личност, си добил некоја информација која е од каде е, некои карактерни особини, паднал малце флерт, се истерал интересен муабет, се испила по некоја пијачка дур да видиш летнале 2 саати во кои ти супер си си поминал, побогат за уште едно познанство дополнително зачинето со тоа што е од спротивен пол. Оваа трета точка е по мене најголемиот плус кај странкињите, за разлика од нашите кои немаат базични нивоа на комуникација во клубови.
4. Љубопитност. Друга држава, други правила, обичаи, друг изглед кои бара истражување и така натаму.
Сепак културолошкиот јаз е обично многу голем за Македонците да мислат на подолга врска или брак со странкињите. Таа нивна либералност, разузданост, разнишаните морални принципи кои за нив воопшто не ни влегуваат во поимот морал, драстичниот феминизам се преголем залак за нашинците. Според тоа воопшто не изнедува тоа што сеуште опстојува трендот на наши машки од Австралија, Канада, Америка и Западна Европа да земаат Македонки.
Од женска перспектива причините се повеќе. Без посебен редослед.
1. Пари и подобар живот. Зачестеноста на грчко-македноски парови во делот од Македонија што се граничи со нив е дел од тој тренд. За Македонките порано жителите на Европска Унија делуваа како ходајучи шенген и мобилни банки. Ако е млад уште поубаво, ама некогаш не сметало ни да е стар и никаков. Тука станува збор за феноменот-Избавувач, оној што ќе ја избави од оваа сиромашна средина и ќе и овозможи комфорен живот. Кај странците од друга страна пали тој момент на сеуште останатиот дел на традиционалност и домаќинлук кај Македонките. Можам само да замислам дека на рандом Холанѓанец навикнат на се тоа што го гледа, па и една Лила ќе му изгледа како Мери Попинс, што не носи на втората точка од муабетот зошто жениве ни се палат на странци а тоа е
2. Лошиот глас. Знам многу примери од типот на мажена, на работа се работи со шефот, излегува се на виделина, за 2 години слушаш дека оваа е сега среќно мажена во странство. Или финансирана од буџовани, среќно се заљубила на одморот во Шарм ел Шеик и сега среќно живее во Немачка. И од нашата естрада има типчни примери на певаљки, манекенки и останати јавни професии кои си избраа странец за животен сопатник или пак нашинци ама од странство. Симптоматично е што скоро сите до една беа со дебели досиеа. Ама Амерот ем не се замара со нејзиното досие ем и да се замара за Амерички услови нејзиното криминално досие не е повеќе од купување и пукање петарди на Бит пазар. Тоа е успешна формула за калаштурите. Кога општеството ќе те маркира со црн знак, секогаш можеш да пројдеш како светица на запад.
3. Желбата за спорт и рекреација; слободата. И ова лицемерие на Македонките е познато. Светот се менува кога ќе се пројде Табановце, границата е веќе позади тебе. Македонката е ослободена од стегите веќе никој не ја знае и може да си биде во природната форма. На микро скала истото се случува со провинцијалките кога ќе дојдат на студии во Скопје. Жена без 5 кура не умира. А колку е само слатко to have your cake and eat it, односно најпервезно да се изнажуживаш без последици. Таму може да биде своја, никој нема да и замери никој нема да и фати кусур. Едноставно слобода за која само може да сонува едно женско. Чак што више и во евентуалниот брак таа слобода на своеглаво понашање, без стеги и ограничувања вклучувајчи тука и од сопствениот животен партнер не само што ја има ad hoc туку и се охрабрува од средината. И се тоа е во ред, нејзин живот нејзино право. Проблемот настанува кога истата таа маѓично се трансформира во светица кога ќе се врати во Македонија. Не знам зошто само. Нели сељаци се сите кои не мислат како неа? Зошто е тогаш потребата да се крие? Нели на тие "опен мајндед интелектуалци со прогресивни визии, со висока култура" нема да им смета нејзиниот избор. Епа зошто се крие тогаш, на сељаците ли им се правда, од сељаците ли сака да биде прифатена? Класична фигура од оваа 3-та точка е Наталија. Еве го нејзиниот светоглед
http://on.net.mk/makedonka-na-zapad
4 и 5. Љубопитност и доминантност. Меѓутоа селективна. Мора да си од пофраерска држава, подоминантна или да си црнец односно да понудиш нешто подобро или поинакво од домородецот што го има во комшилук. Уште од СФРЈ ни се влече синдромот на Белград. Белград е уау, центар света, сите фраери се таму а ние сме простите сељаци. Како што провиницјалката се ложи на Скопјанец така и општо Македонката се ложи на србин. Едноставно преголема е таа (жими куров) културна, јазична, социјална па ако сакате и сексуална доминација за Македонката да може и да издржи. Истата таа светица која се жали дека македонците или не и пристапувале или дека не биле оригинални паѓа како попарена пред најдебилниот србин со најидиотските фори. Ова е само една од многуте приказни за Охрид во лето
Ме мрзи ама накратко ајде. Класика за Охрид, саботна вечер во Кадмо и зад мене стојат две облечени како за во публика од шоу на Тв Пинк.
Иди еден Србин или ванаби Србин кој да го знае баеги зачукан и му вика онака гласно..Где сте пичке!!
Госпоѓициве прво се најдоа погодени и еднава почнува да му се беси на врат и веројатно му шепнува како пичке не е соодветен збор.
На тоа Србо почна да вика погласно Пичкаа!!...Ево Пичкаа!!..Пичкее!! и почна да прави фора дека е нешто налутен и ја напушта поради нејзиниот конзерва-менталитет и девојкава почна да го м'лкни за ракав да остани.
Во меѓувреме се видов со една девојка во локалот и не сакав да ја пропуштам можноста да се поздравам.
Кога пријателкава со која што разговарав си замина за едно 10 или 15 минути максимум кога се свртив типот веќе на големо и имаше пуштено јазик на таа повисоката, додека другарката пак ја сликаше за успомен на фејсбук со апаратот.
Изгледа магичниот збор Пичке си заврши работа.
Затоа кога некој ќе каже дека е Француз, Италјан, Енглез за Македонките тоа звучи како Лас Вегас, како хотел со 5 ѕвезди. Доволно е само да ја имаш националноста и го имаш клучот-доминцијата, освен ако не си преглуп да ја искоцкаш. А доминацијата е менѓемето.
Со црнците е друга прича. Од муабетот од девојки кои биле со црнци во главном клучно е љубопитноста што имаат друга боја, алатот и обично атлетската градба која делува маскулинесто. Едно чудо Кфоровци, Унпрофорци и спортисти се омрсија во Македонија поради својата кожа. Сигурно повеќето се сеќаваат на Бате Ване кој како тогашен претседател на Ф.К. Беласица Струмица, даваше изјава по повод масовната афера на заразени со СИДА струмичанки и македонки од фудбалерот Стенли Адамс (црнец). Да се потсетиме на тоа видео, и ако евентуално има такви што не го гледале да го прегледаат
6. Социјален дарвинизам. Претпоставувам дека улога има и диверзитетот на генетскиот материјал. Жените како носители на плодот а со тоа и на опстанокот инстинктивно се наклонети кон две карактеристики кон машкиот пол-доминација и различни гени. ДОминација значи сврст и неприкосновен род, долговечност, висок стадиум во социјална хиерархија која би се пресликала на породот. Различните гени носат поголем имунитет, цврстина на генетскиот материјал (нешто како засилен бетон со цврста арматура) и отпор кон болести, то ест долговечност и опстганок на видот што е во сржта на секое живо битие.
Тоа би било на долго муабетот за странците.