Абортус (општо) и дали оправдувате или не?

  • Креатор на темата Креатор на темата ThA-BiTcH
  • Време на започнување Време на започнување
Ајмо про-лајфери!

73577336_f51d0f7df8_o.jpg
 
Не знам дали веќе те прашаа, ама ајде, едно бонус:
Што ако е плодот резултат на силување?
Не сум обврзана да ти одговорам, но во тој случај одговорност имаат двајцата пак.
Но, ако е силувана значи детето не е посакувано барем не од женската страна, така да во тој случај го оправдувам абортусот ако не сака мајката да го задржи детето, иако овие се ретки случаеви и се ептен непосакувани, не сакам никому да се случат.
 
Не сум обврзана да ти одговорам, но во тој случај одговорност имаат двајцата пак.
Но, ако е силувана значи детето не е посакувано барем не од женската страна, така да во тој случај го оправдувам абортусот ако не сака мајката да го задржи детето, иако овие се ретки случаеви и се ептен непосакувани, не сакам никому да се случат.

Па без оглед дали е силувана или не, чим сака да абортира, детето е непосакувано од мајката.
 
Егзодус 21 повлекува јасна линија на разграничување меѓу убоство на личност и фетус.

Егзодус 21:12, на пример, вели:
Whoever strikes a person mortally shall be put to death. If it was not premeditated, but came about by an act of God, then I will appoint for you a place to which the killer may flee.​
Егзодус 21:22 вели:
When people who are fighting injure a pregnant woman so that there is a miscarriage, and yet no further harm follows, the one responsible shall be fined what the woman's husband demands, paying as much as the judges determine.​
Со други зборови, убиство на личност вон матката повлекува смртна казна или егзил/изгон, додека убиството на фетусот е казниво парично, и тоа доколку е без согласност на мајката. Во Егзодус никаде не стои казна за жена која го чини изборот да ја прекине по своја воља бременоста. Такуѓере, нема никаква конотација за казна во таков дадне случај во Библијата другаде.
 
Во кратки црти еве што значи еврејско медиумско перење мозок за уништување на една цела раса.....

nfsfau.jpg


2q04mkz.jpg


феминизам и кариера hell yeah!!
--- надополнето: 15 октомври 2012 во 13:05 ---
Ајмо про-лајфери!

73577336_f51d0f7df8_o.jpg
2qtfh3k.gif
 
Егзодус 21 повлекува јасна линија на разграничување меѓу убоство на личност и фетус.

Егзодус 21:12, на пример, вели:
Whoever strikes a person mortally shall be put to death. If it was not premeditated, but came about by an act of God, then I will appoint for you a place to which the killer may flee.​
Егзодус 21:22 вели:
When people who are fighting injure a pregnant woman so that there is a miscarriage, and yet no further harm follows, the one responsible shall be fined what the woman's husband demands, paying as much as the judges determine.​
Со други зборови, убиство на личност вон матката повлекува смртна казна или егзил/изгон, додека убиството на фетусот е казниво парично, и тоа доколку е без согласност на мајката. Во Егзодус никаде не стои казна за жена која го чини изборот да ја прекине по своја воља бременоста. Такуѓере, нема никаква конотација за казна во таков дадне случај во Библијата другаде.
Има во егзодус многу поубави и попаметни закони:

Exodus 21:1 “These are the laws you are to set before them:
Hebrew Servants
2 “If you buy a Hebrew servant, he is to serve you for six years. But in the seventh year, he shall go free, without paying anything. 3 If he comes alone, he is to go free alone; but if he has a wife when he comes, she is to go with him. 4 If his master gives him a wife and she bears him sons or daughters, the woman and her children shall belong to her master, and only the man shall go free.
5 “But if the servant declares, ‘I love my master and my wife and children and do not want to go free,’ 6 then his master must take him before the judges. He shall take him to the door or the doorpost and pierce his ear with an awl. Then he will be his servant for life.
7 “If a man sells his daughter as a servant, she is not to go free as menservants do. 8 If she does not please the master who has selected her for himself, he must let her be redeemed. He has no right to sell her to foreigners, because he has broken faith with her. 9 If he selects her for his son, he must grant her the rights of a daughter. 10 If he marries another woman, he must not deprive the first one of her food, clothing and marital rights. 11 If he does not provide her with these three things, she is to go free, without any payment of money.

20 “If a man beats his male or female slave with a rod and the slave dies as a direct result, he must be punished, 21 but he is not to be punished if the slave gets up after a day or two, since the slave is his property.
 
И ниеден не е pertinent на овој предмет на дискусија.
За абортус се работи.
Не за робови.
Отвори тема за робови и таму ќе дискутираме.
 
Мене ми е најинтересно, како тоа маживе се зазборувале за абортус :)
Дечки жал ми е, ама баш никад нема да треба да ја донесете таа одлука. Можеби би биле прашани за мислење, не и за одлука :)
 
Мене ми е најинтересно, како тоа маживе се зазборувале за абортус :)
Дечки жал ми е, ама баш никад нема да треба да ја донесете таа одлука. Можеби би биле прашани за мислење, не и за одлука :)

Verojatno, освен ако не е жeната во кома или неможна да си каже.

@оној шо посака соодветни, не старозаветни, туку новозаветни делови:

The Holy Ghost shall come upon thee, and the power of the Highest shall overshadow thee: therefore also that holy thing which shall be born of thee shall be called the Son of God."

Во овој дел, ангелите посочуваат дека фетусот кој Марија го носи е нештот, а не личност/човек. Исус е посочен како син божји по неговото раѓање, односно, откако постанал човечко суштество. Рисјанството, во изворниот облик (не црковното подоцнежно толкување) смета дека фетусот постанува човек по излегувањето од матката.

Има поќе, ама ме мрзи да ги пишувам.
 
Мене ми е најинтересно тоа што машкиот пол е најсилен на темата за абортус, а никогаш не се прашувани нит пак можат некако да реагираат кога жената ќе одлучи да абортира, а сите знаеме како се зачнува, така да знаеме дека и машкото игра голема улога... Значи ако машкото сака дете жената не, одлуката си ја зима жената во свои раце и си тера како нејзе и одговара, додека кога се роди дете сакал неќел таткото мора да плаќа за детето... Закон се жениве бе :)))) Мажи и нивно мислење само кога е зорт.
 
Не вели никогаш...замисли да треба мажот да одлучи за живот или смрт на бремената жена која е во кома...или дете или жена...
Опасно, нели
 
Мене ми е најинтересно тоа што машкиот пол е најсилен на темата за абортус, а никогаш не се прашувани нит пак можат некако да реагираат кога жената ќе одлучи да абортира, а сите знаеме како се зачнува, така да знаеме дека и машкото игра голема улога... Значи ако машкото сака дете жената не, одлуката си ја зима жената во свои раце и си тера како нејзе и одговара, додека кога се роди дете сакал неќел таткото мора да плаќа за детето... Закон се жениве бе :)))) Мажи и нивно мислење само кога е зорт.

Мажите треба да бидат прашани за мислење, но не и за одлука.
Инаку, само неверојатна глупача може да присили некого да плаќа за детето кое тој не го сака.
Друга е ситуацијата ако намерно го направиле. Но користам заштита со некого, значи јасно е дека не сака, во најмала рака, тој дете, и после го раѓам и му викам - е на, сеа или жени ме или плаќај.
Никој никому нема право да наметнува родителство.
Исчекувањето на бебето треба да биде најубава, а не најлоша работа.
 
Мажите треба да бидат прашани за мислење, но не и за одлука.
Инаку, само неверојатна глупача може да присили некого да плаќа за детето кое тој не го сака.
Друга е ситуацијата ако намерно го направиле. Но користам заштита со некого, значи јасно е дека не сака, во најмала рака, тој дете, и после го раѓам и му викам - е на, сеа или жени ме или плаќај.
Никој никому нема право да наметнува родителство.
Исчекувањето на бебето треба да биде најубава, а не најлоша работа.

Се ЌиНи кондом, се праи дете, тој невработен, пишман студент, таа такуѓере.
Мораат да родат...кутро дете.

Не, избор треба да имаат. оти инаку деца оставени во дом ќе има премногу, а ни Спиро ни Груевски нема да можат да ги супраат со станови.

Дете треба да се сака да се роди. Се друго е фудулак.
 
Се ЌиНи кондом, се праи дете, тој невработен, пишман студент, таа такуѓере.
Мораат да родат...кутро дете.

Не, избор треба да имаат. оти инаку деца оставени во дом ќе има премногу, а ни Спиро ни Груевски нема да можат да ги супраат со станови.

Дете треба да се сака да се роди. Се друго е фудулак.

Истото и јас го кажувам.
Одлуката за дете треба двајцата да ја донесат, а секогаш треба да тежи повеќе на оној кој не сака.
И ако веќе жената е таа која ја донесува крајната одлука, а тој не сака дете, не смее на никаков начин да го присилува да се грижи за тоа дете.
Што е сосема поинаку ако заеднички одлучат да имаат деца, нема после пишманење :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom