Тоа е, исто како кога имаш изгубена партија на Dota, стискате !ff 4/5 души, петтиот НИКАД не стиска, онака мисли дека крал е сеа и ќе го чекаме сите него.
За ова 9/10, буљашите не седат ingame, него палат фб или слично и се забораваат. Шо сеа, да чекаат 3 минути за партија демек?
Ајде де.
На крај изграв партија со Doom Bringer-от бев, OP бев early и mid game, на крај sustain праев, и ги ГАЗЕВМЕ, се дур не се изгаси еден од моја, а другиот реши да игра со една рака изглеа пошо си вртеше кругчиња меѓу дрвца.
Изгубивме на најнубскиот можен начин, си умиравме еден по еден додека они беа нон-стоп 5.
Сеа сфатив зашо у глобала не ми се сфиѓа дота 2.
Со тоа што е 100% free, т.е. сите херои одма се отклучени и се ти е на тацна, дирекно си у енд-гејм на играта.
Што нормално е оригиналниот рецепт на дота, али го нема оној Learning curve, нема адаптација, нема пријателства, ништо.
Директно влагаш и “крајот“ го играш. И нормално ќе има нубови, и нормално ќе е потешка.
Dota2 = hard to learn, hard to master.
LoL = easy to learn, hard to master.
Не е напад кон дота 2 ова, не се секирајте, констатација е.
Сепак не сакам да играм ендгејм игра со 9 рандомлаци од мечмејкинг.
Дота се знае како се играше, 5в5 увек со друштво.