Македонски Железници

  • Креатор на темата .Lost Angel.
  • Време на започнување

Дали е подобрен железничкиот сообраќај во Р.М


  • Вкупно гласачи
    181
Член од
6 февруари 2005
Мислења
9.722
Поени од реакции
248
Секоја недела одам и се враќам : 2:14 h патување во еден правец за да стигнам до работното место, да си ги одржам часовите и да се вратам дома... Еве во кои услови :


Немам повеќе коментари... Што има да се каже, всушност? :/
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Или поскапа опција Siemens Desiro (5,2 милиони евра електромоторна гарнитура, 3,2 дизел).Доста се покажаа во околинава, Бугарија користат 50 гарнитури (25 ЕМВ+25 ДМВ), а во Варна е планирано отворање на фабрика на Сименс за овие гарнитури.
Во Јужен Сосед исто околу 30 гарнитури.
Само и првите и другите делумно им се одземени од страна на Сименс, поради непочитување на условите за исплата :facepalm:
Имаш грешни информации. Нема одземено ништо от страна на Сименс, а има активирана државна гаранциja и државата ги плакja.
 
O

< O >

Гостин
До 2020 е најавена огромна промена, довршување и реновирање на ЖС - Скопје и другите станици, нови вагони и возови, нова патна мрежа кон Бугарија и Албанија и побрз превоз а можеби и влез во Европската Унија на Железниците
 
Член од
10 јули 2011
Мислења
385
Поени од реакции
205
Кога има возови за Прилеп-Битола и обратно, ако знај некој нека помага
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Значи ко шо разбрав има во 13 : 35 од Прилеп и после има во 20:00 за назад ? ( ова време мене ми одговара, за тоа го наведов )
Обратно ги читаш изгледа :)
Во 13:35 е за Скопје.

Ај вака поедноставно, со црвено ти е Пелагонија Експрес, другите се патнички со застанување на секоја бандера :)
ПП - БТ :
09:39 10:27
17:12 18:00
19:26 20:00
22:25 23:13

БТ - ПП :
03:10 03:50
05:30 06:10
12:45 13:35
18:35 19:24

Имаше уште 2 тргнувања локален воз ПП-БТ-ПП, ама педерите после нецел месец го укинаа... барем до Септември.
 
L

.Lost Angel.

Гостин
Во брзиот воз за Битола патниците можат да гледаат филмови и музички спотови од луксузни плазма телавизори поставени на двата влеза од секој вагон. Освен оваа услуга, тие добиваат и гратис кафе или вода додека патуваат и тоа само ако доплатат 50 денари на стандарната цена на билетот. Овој воз на почетокот од неделава беше во дефект и беше префрлен на поправка, што го поставува прашањето: зошто се издвојуваат пари за непотребен раскош кога основните услови на возниот сообраќај не се задоволени?
Оваа мерка на „Македонски железници“, според некои корисници, е прилично контрадикторна затоа што возната арматура има поголеми проблеми во кои треба да се инвестира. Тие се жалат и на условите за пат во вагоните кои не ги задоволуваат елементарните потреби и кои, според нив, не треба да се стават во втор план на сметка на раскошот.
На телевизорите во изминатиов период, сведочат некои од патниците, биле емитувани и рекламни кампањи на Владата, како и снимки од концертот кој се одржа за Денот на независноста. Според граѓаните, Владата на овој начин го користи просторот на „Македонски железници“ за да се рекламира и за да ги пропагира своите достигнувања.
- Патував со брзиот воз за Битола, втора класа, додека на плазма екраните се емитуваше снимка од концертот на 8. септември и други спотови на Владата. Значи, нашле начин да ни го перат мозокот додека патуваме. Картите ги покачиле, но затоа даваат гратис кафе и вода, а со тоа оде и гратис перење мозок – вели еден од патниците.
Овие изјави вчера во „Фокус“ ги демантираше директорот на маркетинг службата на ова претпријатие велејќи дека на плазма екраните се емитуваат исклучиво македонски филмови. Денеска, пак, од канцеларијата на директорот одбиваат да дадат изјава за медиуми со изговор дека директорите се на службен пат до петок попладне.

М.В.
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.103
Во брзиот воз за Битола патниците можат да гледаат филмови и музички спотови од луксузни плазма телавизори поставени на двата влеза од секој вагон. Освен оваа услуга, тие добиваат и гратис кафе или вода додека патуваат и тоа само ако доплатат 50 денари на стандарната цена на билетот. Овој воз на почетокот од неделава беше во дефект и беше префрлен на поправка, што го поставува прашањето: зошто се издвојуваат пари за непотребен раскош кога основните услови на возниот сообраќај не се задоволени?
Оваа мерка на „Македонски железници“, според некои корисници, е прилично контрадикторна затоа што возната арматура има поголеми проблеми во кои треба да се инвестира. Тие се жалат и на условите за пат во вагоните кои не ги задоволуваат елементарните потреби и кои, според нив, не треба да се стават во втор план на сметка на раскошот.
На телевизорите во изминатиов период, сведочат некои од патниците, биле емитувани и рекламни кампањи на Владата, како и снимки од концертот кој се одржа за Денот на независноста. Според граѓаните, Владата на овој начин го користи просторот на „Македонски железници“ за да се рекламира и за да ги пропагира своите достигнувања.
- Патував со брзиот воз за Битола, втора класа, додека на плазма екраните се емитуваше снимка од концертот на 8. септември и други спотови на Владата. Значи, нашле начин да ни го перат мозокот додека патуваме. Картите ги покачиле, но затоа даваат гратис кафе и вода, а со тоа оде и гратис перење мозок – вели еден од патниците.
Овие изјави вчера во „Фокус“ ги демантираше директорот на маркетинг службата на ова претпријатие велејќи дека на плазма екраните се емитуваат исклучиво македонски филмови. Денеска, пак, од канцеларијата на директорот одбиваат да дадат изјава за медиуми со изговор дека директорите се на службен пат до петок попладне.
М.В.
Точно е тоа. Имаше DVD пуштено со снимки од ланската прослава за 8-ми септември. Владини реклами не видов, бидејќи само што се качив во возот, по 5-10 минути го сменија DVD-то и пуштија друго со Македонски Патрдии :)
 
V

Vollstandig

Гостин
Точно е тоа. Имаше DVD пуштено со снимки од ланската прослава за 8-ми септември. Владини реклами не видов, бидејќи само што се качив во возот, по 5-10 минути го сменија DVD-то и пуштија друго со Македонски Патрдии :)
Во ред да пуштат, а да слушниш што се дешава, имаат ставено 10.000 ватно озвучување,делат слушалки или само превод има на филмот?:) Пошто во толку БУЧНИ возови, тропање, тресење, тешко да седиш мирен и да изгледаш една сцена од 5 минути и да разбериш што се зборува. Последен пат кога одев за скопје со возот, пред да наместат плазма во брзиот, имаше кекс. Снимив филм на мобилниот, и ДО ДАСКЕ ПОЈАЧАН звукот, слушалките го допираа моето ушно тапанче, И ПАК тешко се успеваше да се разбери. Брчат, повеќе и од нацистички тенк.
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.103
Во ред да пуштат, а да слушниш што се дешава, имаат ставено 10.000 ватно озвучување,делат слушалки или само превод има на филмот?:) Пошто во толку БУЧНИ возови, тропање, тресење, тешко да седиш мирен и да изгледаш една сцена од 5 минути и да разбериш што се зборува. Последен пат кога одев за скопје со возот, пред да наместат плазма во брзиот, имаше кекс. Снимив филм на мобилниот, и ДО ДАСКЕ ПОЈАЧАН звукот, слушалките го допираа моето ушно тапанче, И ПАК тешко се успеваше да се разбери. Брчат, повеќе и од нацистички тенк.
Па нормално оти ништо нема да разбериш :pos:
Затоа си ставаш слушалките на уши, ајподот... и си тераш. Заеби монитори, филмови...
 
Член од
23 јуни 2011
Мислења
10.341
Поени од реакции
3.847
Во брзиот воз за Битола патниците можат да гледаат филмови и музички спотови од луксузни плазма телавизори поставени на двата влеза од секој вагон. Освен оваа услуга, тие добиваат и гратис кафе или вода додека патуваат и тоа само ако доплатат 50 денари на стандарната цена на билетот. Овој воз на почетокот од неделава беше во дефект и беше префрлен на поправка, што го поставува прашањето: зошто се издвојуваат пари за непотребен раскош кога основните услови на возниот сообраќај не се задоволени?
Оваа мерка на „Македонски железници“, според некои корисници, е прилично контрадикторна затоа што возната арматура има поголеми проблеми во кои треба да се инвестира. Тие се жалат и на условите за пат во вагоните кои не ги задоволуваат елементарните потреби и кои, според нив, не треба да се стават во втор план на сметка на раскошот.
На телевизорите во изминатиов период, сведочат некои од патниците, биле емитувани и рекламни кампањи на Владата, како и снимки од концертот кој се одржа за Денот на независноста. Според граѓаните, Владата на овој начин го користи просторот на „Македонски железници“ за да се рекламира и за да ги пропагира своите достигнувања.
- Патував со брзиот воз за Битола, втора класа, додека на плазма екраните се емитуваше снимка од концертот на 8. септември и други спотови на Владата. Значи, нашле начин да ни го перат мозокот додека патуваме. Картите ги покачиле, но затоа даваат гратис кафе и вода, а со тоа оде и гратис перење мозок – вели еден од патниците.
Овие изјави вчера во „Фокус“ ги демантираше директорот на маркетинг службата на ова претпријатие велејќи дека на плазма екраните се емитуваат исклучиво македонски филмови. Денеска, пак, од канцеларијата на директорот одбиваат да дадат изјава за медиуми со изговор дека директорите се на службен пат до петок попладне.
М.В.
Катастрофа. :facepalm: Можам и на таблет филм да гледам, а и на телефон. Наместо плазми, можат да ги подноват возовите.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Од следниот петок (28.09.2012) машиновозачите во штрајк поради намалени плати и стандардно лоши услови за работа.Раководството на МЖ намалувањето го правдало со намален обем на работа, истовремено вработени се нови луѓе :гомце:
 
V

Vollstandig

Гостин
Од следниот петок (28.09.2012) машиновозачите во штрајк поради намалени плати и стандардно лоши услови за работа.Раководството на МЖ намалувањето го правдало со намален обем на работа, истовремено вработени се нови луѓе :гомце:

Вработени се нови луѓе али тоа се претежно синови,внуци, и роднини на екс железничарите.Кадарот што го имаа МЖ беше останат од југословенско време, каде вработувале скоро се-и-сешто, па спрема режимот,на една станица можат да се забележат следниве вработени:

- два штампачи за карти. Едниот издава другиот помага со пари, штампа или било шо.
-уште двајца на телефонска централа
-Испрајќач на возот, кога иди возот, го пречекува во униформа со фенерчето, му свирка му свети му мафта, а после со спортски поздрав го испрајќа и свири со свирчето...
-Чукач на колца (за ова и друго име незнам), кога доаѓа возот, со еднометарски долго чеканче ги потчукнува колцата, дали ќе издржат до следна станица. Ако да, клима со главата, ако не прави салто под воз.
-Уште неколку мина, кои ако има потреба менуваат колосек на шините, проверуваат одвреме навреме, запишуваат....

Се на се 8 души минимум се на смена.Кога нема воз, го тепаат времето со пиење кафе и дремење. Една од најлесните работи ја имаат што постои. И сето ова коа ќе видиш дека оди во ЕДНА СМЕНА....

МЖ ај шо отпушта луѓе, океј, можи ново средување на персоналот да направи,али ја мислам чим досеа ги “исплајќаа“ и можеше да бидат вработени овие луѓе со намалувањето на персоналот можат да инвестираат во возови.
Сеуште не сфатив зошто не се скинаа 3-4 споменици, и да се донесеше еден половен воз, кој со сигурност ќе беше подобар од денешниве.
Иначе пред скоро еден саат слегов од воз, и можам да кажам дека го одбрав најдобро-репарираниот вагон досега.Нови седишта, нема тресење, чисти пердиња, гнасно ве-це, џамот за чудо се отвораше И ЗАТВОРАШЕ...
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Сеуште не сфатив зошто не се скинаа 3-4 споменици, и да се донесеше еден половен воз, кој со сигурност ќе беше подобар од денешниве.
Иначе пред скоро еден саат слегов од воз, и можам да кажам дека го одбрав најдобро-репарираниот вагон досега.Нови седишта, нема тресење, чисти пердиња, гнасно ве-це, џамот за чудо се отвораше И ЗАТВОРАШЕ...
Не половни, напишав и поназад за 27 - 36 милиони евра можат да набават десет комплети. Siemens Desiro Classic (3,3 млн. евра дизел/3,6 електро), ги користат во цела околина од Словенија, Бугарија, Романија, Унгарија па нагоре Австрија и уште на север...
Или хрватската опција на TŽV Gredelj / KONČAR (2,7 млн.евра дизел/3,4 ЕМВ), да одат 7 комплети ДМВ за Битола/Кичево/Кочани и 3 ЕМВ.за електрифицираните пруги.Подобра опција поради близината на фабриката во случај на сервисирање, внатрешно се подобри (полуксузни седишта и поголем капацитет), финансискиот дел - место 10 Сименси би зеле 12 вакви комплети или 10 + 2 нови локомотиви отприлика, а мене и на изглед ми се подобри.Во Хрватска и воБосна веќе сe во користење.

Edit > Одобрени 50 милиони евра од ЕБОР за набавка на 6 гарнитури.За инфраструктура се задолжуваме, а за споменици буџетот :confused:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom