Кубица: Со Алонсо ќе бевме одличен пар
факин фегет
Montezemolo: Perez još neće u Ferrari, fali mu iskustva
а сепак има послаб болид а и има повеќе поени од масата
туку знам шо е работата - се плаши алонсо од шофериштето андреј андреј ариба ариба мучачос и спиди гонзалес т.е Педерез сега веќе мој омилен возач
каков петел каква кокошка (кога велат дека ди реста е подобар возач од фетел и го тепаше во помалите серии)
ПЕРЕЗ ВО ФЕРАРИ
ова го поцрнав за да прочита Монте или Стефчо Доменикали
ама ќе плачи шпионот шо би рекле МекЛаренистите
Алонсо - Стефанчо Перез е побрз од мене нека го казнат стјуардите оти ќе му кажам на Емилио Ботин....
од почетокот на оваа година ќе ме има 1 ден а ќе ме нема после неколку месеци а трките ги гледав
за
Спа ме уплаши оној були французинот со црвени обравчиња и ко не реагираше Алонсо си реков уат д фак сега? ама се добро заврши
и на најомразениот и најантипатичниот возач не му посакувам ништо лошо да му се случи па така ни на Алонсо кој вози во мојот тим
Монца - каква патека каква атмосфера и трката беше многу јака иако не победивме ама ќе победевме ако стартуваше алонсо понапред и ако немаше малери - ЈБГ то е
копчето,вебер и петел АУТ - ебате реновчето 4 кое не издржва
ПЕРЕЗ возач на денот- тој е новиот Сена така прочитав негде (ОК можи рано е ама ќе види) многу агресивен возач - под ХИТНО во Ферари
Маса солидно извози и така ако продолжи мислам дека ќе добие уште 1 год. доста беше тест глушец 1 дел од сезоната
Za razliku od drugih momčadi, Ferrari DRS-om upravlja preko treće pedale
Giorgio Piola i Auto Motor und Sport objavili su zanimljivu informaciju da Ferrari DRS-om, za razliku od svih drugih momčadi, upravlja trećom pedalom koja je smještena lijevo od kočnice.
Treća pedala, lijevo od kočnice
ZA RAZLIKU od drugih momčadi koje za aktivaciju DRS-a koriste gumb na volanu, Ferrari DRS aktivira trećom pedalom koja je smještena lijevo od kočnice. Informaciju je objavio njemački magazin Auto Motor und Sport, a sve je praćeno i animacijom Giorgija Piole.
U pitanju nije nikakva revolucionarna novost, nego se više radi o preferencijama vozača i sitnim prednostima koje pedala donosi u usporedbi sa standardnom aktivacijom i deaktivacijom DRS-a preko volana.
Najveća prednost je stabilnost bolida na kočenjima
Prednosti se uglavnom odnose na zonu kočenja jer je stražnjem krilu, nakon deaktivacije DRS-a, potrebno nekoliko milisekundi da potpuno vrati svoju aerodinamičku funkciju i downforce.
Kada vozač DRS-om upravlja preko volana, može se dogoditi da počne kočiti s nestabilnim stražnjim krajem jer rad lijeve noge (kočnica) mehanički nije vezan uz DRS. S druge strane, upravljanje DRS-om preko pedale znači da vozač nikad neće početi kočiti prije nego je 100% downforcea vraćeno na stražnje krilo jer je otprilike toliko vremena potrebno da lijevu nogu prebaci s jedne pedale na drugu.
Upravljanje DRS-om preko volana nešto je brže i izravnije te vozaču može donijeti nekoliko dodatnih metara s uključenim DRS sustavom. No, u Ferrariju su procijenili da im se stabilnost pri kočenju i čvrste i slobodne ruke na volanu više isplate.
Animacija G. Piole iz Auto Motor und Sporta
* video uključuje 30-ak sek. AMUS-ove reklame.