Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
дали некој имал искуство со alfa romeo 1.9 jtd 2000-2004 година, како е за одржавање, царинење , моторот во споредба со TDI, DTI? едноставно и имам фрлено око на колата па ако може да ми дадете некој совет.поздрав.
--- надополнето: 28 август 2012 во 15:37 ---


абе земај си JTD бар немат да се секираш за бензинот поскапел едноставно дупло ќе плаќаш за потрошувачка и тука се парите. незнам колку е паметно решение да монтираш плин, ќе ја земе јачината на моторот, нензам дали може и други последици да има. поздрав.
Плинот нема да ја земе јачината на колата односно ќе земе максимум 2-3% тоа е со новите секвент системи и нормално да биде наштелован како што треба. Одржувањето на дизел возило јас ко што знам е поскапо од бензин. па сеа напрај си ги математиките
 
1.Акомулаторот менуван е.
2.Провери дали има акомулаторска киселина во келиите,ако нема дотури дестилирана вода
3.За да провериш дали полни алтернаторот,запали ја колата да работи.Извади една клема ако продолжи да работи колата тогаш алтернаторот полни
4.Дали е исправен акумулаторот ќе провериш со мулти метар колку волти има напон.Ако има под 10-11 волти немора да значи дека е расипан.
Прво пробај со полнач на струја да го полниш 10-12 часа.
Ако држи сртуја добар е,ако не тогаш плаче за нов.

Ќе пробам со кабли со друга кола да го стартувам. Не ми се верува фабричкиот акулуматор да откаже после 5 години, има заштита после извесно време ако оставам радио да пее се исклучува и на екранот му пишува eko-mod.
Вчера првин стоеше се изгаснато штракаше на контакт, па после се врати струја ама несакаше да вергла!
Незнам што може да биде ама се' се сомневам во електрониката.
 
Ќе пробам со кабли со друга кола да го стартувам. Не ми се верува фабричкиот акулуматор да откаже после 5 години, има заштита после извесно време ако оставам радио да пее се исклучува и на екранот му пишува eko-mod.
Вчера првин стоеше се изгаснато штракаше на контакт, па после се врати струја ама несакаше да вергла!
Незнам што може да биде ама се' се сомневам во електрониката.
5 години акумулатор гарант испушта душа. Многу веројатно е да ти е акумулаторот.
 
Ќе пробам со кабли со друга кола да го стартувам. Не ми се верува фабричкиот акулуматор да откаже после 5 години, има заштита после извесно време ако оставам радио да пее се исклучува и на екранот му пишува eko-mod.
Вчера првин стоеше се изгаснато штракаше на контакт, па после се врати струја ама несакаше да вергла!
Незнам што може да биде ама се' се сомневам во електрониката.
На клемите и акомулаторот бел мрсен прав има ли?Ако има извади ги и со вода измиј ги и намачкај ги со грес мас и монтирај ги.
 
На клемите и акомулаторот бел мрсен прав има ли?Ако има извади ги и со вода измиј ги и намачкај ги со грес мас и монтирај ги.

Проверив се, нема ништо се е чисто. Чекам да дојде едно другарче да пробаме преку кабли. Ако не пали и така, дефенитивно некое реле изгорело!
--- надополнето: 28 август 2012 во 19:51 ---
Значи пали на кабли без проблем, откако го стартувавме моторот му ја откачив + клемата и сеуште работеше. Можно е да е рокнат акулуматорот? Зошто кога ја изгасив пак се појави истиот проблем!
 
Проверив се, нема ништо се е чисто. Чекам да дојде едно другарче да пробаме преку кабли. Ако не пали и така, дефенитивно некое реле изгорело!
--- надополнето: 28 август 2012 во 19:51 ---
Значи пали на кабли без проблем, откако го стартувавме моторот му ја откачив + клемата и сеуште работеше. Можно е да е рокнат акулуматорот? Зошто кога ја изгасив пак се појави истиот проблем!
Провери дали келиите се покриени со вода, ако не се дотури дестилирана вода од бензиска. Стави го да се наполни акумулаторот. Ако после полнење нема промена продај го во отпад и купи нов акомулатор.
 
Провери дали келиите се покриени со вода, ако не се дотури дестилирана вода од бензиска. Стави го да се наполни акумулаторот. Ако после полнење нема промена продај го во отпад и купи нов акомулатор.

Има течност на 2-3 см од капачето, треба да ги проверам сите капачиња/челии?
Ама како и да е утре го носам во чајка на сервис, па ќе видиме што ќе кажат
 
ima nekoj zabegan tuka so probal od 5 gz cepanica uletan da stai u rikverc ako ima neka kaze so se desilo bash me interesira...
 
Има течност на 2-3 см од капачето, треба да ги проверам сите капачиња/челии?
Ама како и да е утре го носам во чајка на сервис, па ќе видиме што ќе кажат
Самата ќелиа треба да биде покриена со вода. Не смее многу да има вода зошто ќе ја разблажиш киселината. Да сите капачиња треба да ги провериш. Ако ја носиш во Чајка тие све ќе ти средат.
 
Проверив се, нема ништо се е чисто. Чекам да дојде едно другарче да пробаме преку кабли. Ако не пали и така, дефенитивно некое реле изгорело!
--- надополнето: 28 август 2012 во 19:51 ---
Значи пали на кабли без проблем, откако го стартувавме моторот му ја откачив + клемата и сеуште работеше. Можно е да е рокнат акулуматорот? Зошто кога ја изгасив пак се појави истиот проблем!
Како што ти кажав
Дали е исправен акумулаторот ќе провериш со мулти метар колку волти има напон.Ако има под 10-11 волти немора да значи дека е расипан.
Провери дали има акомулаторска киселина во келиите,ако нема дотури дестилирана вода,се пробава на бензинска.
Ако имаш полнач укључиго акомулаторот да се полни 10-12 часа.Ако е исправен ќе ја држи струјата.
За секој случај провери дали имаш некој потрошувач.На потполно изгасната кола едната клема извадија,а кога ќе ја варќаш на место ако има краткотрајна мала искра значи дека имаш некој потрошувач.

Да не имаш појачало во кола?
 
Како што ти кажав
Дали е исправен акумулаторот ќе провериш со мулти метар колку волти има напон.Ако има под 10-11 волти немора да значи дека е расипан.
Провери дали има акомулаторска киселина во келиите,ако нема дотури дестилирана вода,се пробава на бензинска.
Ако имаш полнач укључиго акомулаторот да се полни 10-12 часа.Ако е исправен ќе ја држи струјата.
За секој случај провери дали имаш некој потрошувач.На потполно изгасната кола едната клема извадија,а кога ќе ја варќаш на место ако има краткотрајна мала искра значи дека имаш некој потрошувач.

Да не имаш појачало во кола?

Немам ништо екстра ставано, се е како што си дојде нова. Нема варничење кога ја ставам клемата.
На акулуматорот му извадив една од капачките и се наѕираше течност на околу 3-4 см надолу од капачето. Инаку акумулаторот реагира скроз како мртов, не успева да задржи ни грам струја, а кога ќе го ставам клучот на позиција 1 нешто како да вклучува/исклучува и најчудно, кога ќе отворам било која врата трепка позицијата на фаровите.

На кабли само што ја ставив, се се врати на свое место.(другиот автомобил не ни работеше)

Ќе ја однесам утре друже на сервис па ќе видиме што е дефектот.
 
Немам ништо екстра ставано, се е како што си дојде нова. Нема варничење кога ја ставам клемата.
На акулуматорот му извадив една од капачките и се наѕираше течност на околу 3-4 см надолу од капачето. Инаку акумулаторот реагира скроз како мртов, не успева да задржи ни грам струја, а кога ќе го ставам клучот на позиција 1 нешто како да вклучува/исклучува и најчудно, кога ќе отворам било која врата трепка позицијата на фаровите.

На кабли само што ја ставив, се се врати на свое место.(другиот автомобил не ни работеше)

Ќе ја однесам утре друже на сервис па ќе видиме што е дефектот.
Очигледно ти е акумулаторот, понизкок напон дава и електрониката збрлавува. Можеш да ја оштетиш така електрониката. Носи ја на сервис и рачунај за нов акумулатор.
 
Очигледно ти е акумулаторот, понизкок напон дава и електрониката збрлавува. Можеш да ја оштетиш така електрониката. Носи ја на сервис и рачунај за нов акумулатор.

Јас сум среќен ако поминам само со нов акулуматор (y)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom