B_O_K_I
RACING maniac
- Член од
- 30 април 2008
- Мислења
- 1.931
- Поени од реакции
- 725
Се е тоа јасно ама што правиме со кола која им апотреба од 100 октанско гориво. Да знаеш колкава е разликата помеѓу "100 октанскиот" на макпетрол и 100 октански од грција а за Shell V-power да не правиме муабет. Правам муабет за кола спремена за трки за тренинг ставаме 100 октански од макпетрол и едно 2-3 октан бустера за да се изгуби штракањето на вентилите.Абрееее...
Гориво со повеќе октани значи дека согорува потешко
Но тоа потешко согорување неможе да се постигне кај обичните мотори бидејќи тие се конструирани за да работат на 95 октани.Разликата е во тоа што кога моторот ќе го гориш над 7000 вртежи ќе работи помирно и помазно,односно ќе нема предвремено самозапалување на горивото во цилиндарот.
Бројот на октани одредува колку горивото е отпорно на самозапалување.
Така да нема врска колку октанско гориво си ставил освен ако немаш високо туражна машина.Е сега 95 октанското понекогаш му додаваат други примеси кој му го намалуваат квалитетот се со цел да се направи поголема количина гориво.И затоа може да работи колата послабо на 95 октани.
И за крај...вода и бензин или дизел не се мешаат.Тоа ти е исто како да мешаш вода и масло.Кој ќе успее слободно нека пише труд за нобелова награда
Иначе разлика од Shell V-power што се наоѓа на бензинските и горивото што го користи ферари немаат некоја голема разлика како што вика Алонсо