Седни во пунто класик и ќе прајме муабет... Уште имаат наслони за глава во форма на коцкести рамки, а 2012 година сме. За лимарија, исто кој 101, за 4 години јавува рѓи.
Бравото и Бравата можда беа коли на годината во 1996 и? То не го менва фактот дека Фиат е заглавен во 1996...
Шевролет (ти е иста марка со Даеву под капата на GM), Шкода се далеку понапред. За корејците, не ни сакам да спомнувам...
Тоа пунто во коешто си седнал,гарант е правено во Србија,во Крагујевац,може е наменето за тие со коцкасти глави хаха,сигурно не се исти тие што се прават во Торино,и во Крагујевац,Шкодата точно се далеку понапред новите модели,Октавија,Фабија од 2003-2004 наваму,оти до тогаш им ги ставаа деловите,грото втора-трета класа од Волксваген,истото го прават и со Сеатот,исто како Рено што отвори фабрика во Румунија,демек Дачија.Мотор од Рено,мењач од Нисан,погонот 4*4 од Мицубиши,(за Дастерот конкретно)и тоа кола ли е.Вака барем знам Фиатот една фирма комплетно го прави и крај,исто како Мерцедесот,Бемвето,итн.Ај кажи ми,корејците имаат ли произведено дизел мотор?Или само копираат од германските,и стил и се.Кога веќе почнавме со појавувањето,ами за Фордот што да кажеме,секој ескорт-мондео,небитно караван или седан,браниците распукани,за постарата серија.