- Член од
- 8 март 2012
- Мислења
- 3.058
- Поени од реакции
- 1.250
Грешка на работникот на бензинската пумпа или ваше невнимание во резервоарот на вашиот автомобил се нашла погрешна врста на гориво. Што сега ?Доколку проблемот сте го воочиле на лице место на самата пумпа и во меѓувреме не сте го стартувале автомобилот.
Доволно ке биде само да го испумпате постоечкото гориво и да го исперете резервоарот и после тоа автомобилот можете нормално да го користите.Меѓутоа, ако ви се случило да го запалите моторот, или доколку сте поминале одредена километража можете да имате озбилен проблем.
Најлошо сценарио: Гасење на моторот по долго возење
Најлошата ситуација е кога нема да ја приметите грешката па после долго возење ке се изгаси моторот. Тогаш, кај новите автомобили, слободно можете да рачунате на трошоци за сервис од преку илјада евра.
Наиме, во тешки ситуации доаѓа и до оштетување на системот за довод на гориво, филтерот и пумпата за гориво како и инјекторите.
Најскапи, но во ист момент и најранливи се инјекторите додека, од другата страна филтерот за гориво готово мора да за замени доколку автомобилот е возен со погрешно гориво. Секако, оштетувањата се разликуваат во зависно од тоа какво гориво сте му ставиле во резервоарот.
Бензин наместо Дизел
Оваа грешка може да има сериозни последици за “common rail diesel” моторите, бидеејки и најамала количина на бензин може да го изгори танкиот филм кој на подмачкува пумпата за вбризгување на гориво.
Овој проблем настанува бидеејки бензинот нема еднакви подмачкувачки својства како дизел горивото.
Најдоброто решение е испумпување на горивото од системот и резерварот, а потоа демонтажа и перење на резервоарот. Како што рековме, ова се однесува на современите “common rail diesel”, додека они старите конструкции значајно се толерантни спрема бензинот.
Дизел наместо бензин
Дури и смеса од само 5 % дизел може да нанесат скапа штета на моторо и катализаторот доколку автомобилот подолго се вози. Тогаш моторот ке почне нерамномерно да работи и да трокира.
Затоа, доколку дојде до грешка во моментот на ставање обавезно треба да се испразни системот за довод на гориво. После тоа резерварот треба и да се испере.
Бензин со пониска октанска вредност
За модерните мотори ова не е проблем. Они имаат одговарачки сензор на основа на кој се одредува октанската вредност на горивата, и после тоа се прилаггодува мапата за палење.
Старите автомобили, би требало да се возат умерено и никако под полн гас додека резерварот не се потроши или испразни.
Бензин со повисока октанска вредност
Овде навистина не може да се дојде до грешка. Поголемата октанска вредност нема да наштети на моторот. Напротив, во поголемиот број случаи може да дојде до намалување на потрошувачката и благ раст на перформансите.
Што да правите ?
Значи, доколку не сте го стартувале моторот нема да има проблеми. Побарајте помош на пумпите, вработените на повеќето бензински пумпи имаат искуства со ставањето на гориво, а некој од нив дури и не се опремени за такви случаи. Електричната пумпа за испразнување на системите за точењето на гориво и резеравор после што можете да ставите исправно гориво и да продолжите со патот.
Во случаите да таквата можност не постои на пумпата, ви преостанува да се обратите на службата за помош на пат или, ако авомобилот уште е под гаранција во најблискиот сервис.
Се во свое време, последиците на погрешното гориво може да чинат високи трошоци за поправка и замена на неопходните делови. Притоа, треба да се земе во обѕид дека осигурителните компании не покриваат вакви случаеви така да сите трошоци ке мора да ги платите од свој сопствен џеп.
И.
Темава ја отворам бидеејки налетав на еден пост, а и некна едно другарче се пожали дека на една велешка бензинска му ставиле бензин со раски/прашина и морало ремонт да го прави..Јас му реков дека треба да пријаави во рекламации но он ништо не направи...Што треба да се направи освен за автомобилот туку и за работникот на бензинска доколку он ја направи грешката ?
Доволно ке биде само да го испумпате постоечкото гориво и да го исперете резервоарот и после тоа автомобилот можете нормално да го користите.Меѓутоа, ако ви се случило да го запалите моторот, или доколку сте поминале одредена километража можете да имате озбилен проблем.
Најлошо сценарио: Гасење на моторот по долго возење
Најлошата ситуација е кога нема да ја приметите грешката па после долго возење ке се изгаси моторот. Тогаш, кај новите автомобили, слободно можете да рачунате на трошоци за сервис од преку илјада евра.
Наиме, во тешки ситуации доаѓа и до оштетување на системот за довод на гориво, филтерот и пумпата за гориво како и инјекторите.
Најскапи, но во ист момент и најранливи се инјекторите додека, од другата страна филтерот за гориво готово мора да за замени доколку автомобилот е возен со погрешно гориво. Секако, оштетувањата се разликуваат во зависно од тоа какво гориво сте му ставиле во резервоарот.
Бензин наместо Дизел
Оваа грешка може да има сериозни последици за “common rail diesel” моторите, бидеејки и најамала количина на бензин може да го изгори танкиот филм кој на подмачкува пумпата за вбризгување на гориво.
Овој проблем настанува бидеејки бензинот нема еднакви подмачкувачки својства како дизел горивото.
Најдоброто решение е испумпување на горивото од системот и резерварот, а потоа демонтажа и перење на резервоарот. Како што рековме, ова се однесува на современите “common rail diesel”, додека они старите конструкции значајно се толерантни спрема бензинот.
Дизел наместо бензин
Дури и смеса од само 5 % дизел може да нанесат скапа штета на моторо и катализаторот доколку автомобилот подолго се вози. Тогаш моторот ке почне нерамномерно да работи и да трокира.
Затоа, доколку дојде до грешка во моментот на ставање обавезно треба да се испразни системот за довод на гориво. После тоа резерварот треба и да се испере.
Бензин со пониска октанска вредност
За модерните мотори ова не е проблем. Они имаат одговарачки сензор на основа на кој се одредува октанската вредност на горивата, и после тоа се прилаггодува мапата за палење.
Старите автомобили, би требало да се возат умерено и никако под полн гас додека резерварот не се потроши или испразни.
Бензин со повисока октанска вредност
Овде навистина не може да се дојде до грешка. Поголемата октанска вредност нема да наштети на моторот. Напротив, во поголемиот број случаи може да дојде до намалување на потрошувачката и благ раст на перформансите.
Што да правите ?
Значи, доколку не сте го стартувале моторот нема да има проблеми. Побарајте помош на пумпите, вработените на повеќето бензински пумпи имаат искуства со ставањето на гориво, а некој од нив дури и не се опремени за такви случаи. Електричната пумпа за испразнување на системите за точењето на гориво и резеравор после што можете да ставите исправно гориво и да продолжите со патот.
Во случаите да таквата можност не постои на пумпата, ви преостанува да се обратите на службата за помош на пат или, ако авомобилот уште е под гаранција во најблискиот сервис.
Се во свое време, последиците на погрешното гориво може да чинат високи трошоци за поправка и замена на неопходните делови. Притоа, треба да се земе во обѕид дека осигурителните компании не покриваат вакви случаеви така да сите трошоци ке мора да ги платите од свој сопствен џеп.
И.
Темава ја отворам бидеејки налетав на еден пост, а и некна едно другарче се пожали дека на една велешка бензинска му ставиле бензин со раски/прашина и морало ремонт да го прави..Јас му реков дека треба да пријаави во рекламации но он ништо не направи...Што треба да се направи освен за автомобилот туку и за работникот на бензинска доколку он ја направи грешката ?