Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

L

Luki Junior

Гостин
Pa i ne mora,tuka se navagat pasat i a4 ekstra 97-99g so realni 250-300.000km za 3500-4000e ama narodot e glup,i za glava se fakaat koga ke slušnat tolku km,a toa e realnata sostojba. Poarni im se onie so butani km so 150-180.000 a realni 500.000kmi so falc servisni. Poglup kupuvač na vozilo od Makedončeto nema.
Ima i takvi ovci sto veruvaat deka ima 15god star dizel od zapad so 150.000km. Abe ne znae covek dali da se smee ili da plače.
:D
Оо да, наваѓат се коли, ама коа видат 260 000 на шалт таблата бегат како од огин. Кола не се плаше од километри, кола се плаше од лоша поддршка... Има коли по германија со 300 000 изминано, у натре е како аптека, нема шанси да погодеш на колко километри е додека не погледнеш....

Ако е дизел и ако е од запад, ставај му просед 35-45 000 километра на година... Освен, Освен ако не го знаеш човеко лично и е прв газда.. Ама тава ногу лесно се дознава со самата германска сообраќајна.... :)
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
имам skoda felicija и сакам да ве прашам од ауспухот ми капе некоја црна течност и сакам да ве прашам може ли тоа да не е уње тоа да е заради некоја кондензација внатре во ауспухот или пак ако е уљр значи автомобилот е накај ремонт ?
Toa e најверојатно скапан ауспух од кој тече кондензат. Значи, ауспухот е жежок, се гаси колата, се лади и кондензира... Посебно ако често се вози на мали релации...
Ако колата не влече, ако испушта плавкаст чад од ауспухот и кога е загреана, ако троши ненормално многу масло, тогаш може, а и не мора да значи, дека е за ремонт.
Може да бидат ојдени семеринзите и водилките на вентилите, значи ти треба ремонт на глава.
За да видиш дали има добра компресија, стави ја на поостра удолница, изгаси ја, стави ја во прва и види дали ќе тргне надолу... Ако тргне значи нема компресија. Ремонт. Ако не, има уште многу живот во тој мотор.
99% сум сигурен дека кај тебе се работи за кондензат. Ретки се случаите машината да е до толку продувана да фрла неизгорено масло на ауспухот.
 
Член од
29 јуни 2012
Мислења
9
Поени од реакции
0
Toa e најверојатно скапан ауспух од кој тече кондензат. Значи, ауспухот е жежок, се гаси колата, се лади и кондензира... Посебно ако често се вози на мали релации...
Ако колата не влече, ако испушта плавкаст чад од ауспухот и кога е загреана, ако троши ненормално многу масло, тогаш може, а и не мора да значи, дека е за ремонт.
Може да бидат ојдени семеринзите и водилките на вентилите, значи ти треба ремонт на глава.
За да видиш дали има добра компресија, стави ја на поостра удолница, изгаси ја, стави ја во прва и види дали ќе тргне надолу... Ако тргне значи нема компресија. Ремонт. Ако не, има уште многу живот во тој мотор.
99% сум сигурен дека кај тебе се работи за кондензат. Ретки се случаите машината да е до толку продувана да фрла неизгорено масло на ауспухот.
da ama masloto ne prska a izleguva kako kapki kape edna po edna kako da tece
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
da ama masloto ne prska a izleguva kako kapki kape edna po edna kako da tece
Ај прво провери дали е сигурно масло, види колку масло троши, па ако троши многу, оди прво нека се провери главата... па после види што ќе излезе...
 
D

dbt

Гостин
За да видиш дали има добра компресија, стави ја на поостра удолница, изгаси ја, стави ја во прва и види дали ќе тргне надолу... Ако тргне значи нема компресија. Ремонт. Ако не, има уште многу живот во тој мотор.
Ако можи повеќе информации за процедурата погоре, што/како/зошто ?!?!? Немам некое големо искуство со коли ама ова до сега никаде не сум го слушнал/прочитал.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
имам skoda felicija и сакам да ве прашам од ауспухот ми капе некоја црна течност и сакам да ве прашам може ли тоа да не е уње тоа да е заради некоја кондензација внатре во ауспухот или пак ако е уљр значи автомобилот е накај ремонт ?
не е уље... кондензација на вода, а црното е саѓето од ауспухот...
ја возиш на плин? лош ти е плинот од кај што го точиш....
не е на плин? тогаш сигурно ти троши вода по малце... а може и на плин да ја возиш и пак да троши вода... терај, не му ја мисли, шкода фелиција е... тоа е модерната замена за југо.. крпи и вози додека не застане... узми југо да те је*е дуго... како што рече колегава од погоре, нормално е тоа... пази само зимно време да не ја паркираш на тротоар со две тркала кренати, моѓе да ти замрзне ауспухот на кривината и да неможеш да запалиш после се до пролет...

кога ке ги видиш капките, пробај истурирај онака мушки (тргни го патосникот од под педала и стисни на гаста до даска едно 2-3 секунди) или некој друг нека истурира а ти гледај... ако почне да прска низ ауспухот онака како водена прашина ама прљава тогаш е кондензат дефинитивно.. на крајот на крашитата земи од тоа што капе зачекај на прст или пипни го со прст и види дали е мрсно како уље (треба многу да лизга) или е сепак прљава вода...
 
Член од
23 октомври 2010
Мислења
243
Поени од реакции
86
Имам авто, Fiat Linea. Кога не е возено, односно кога е оладено, без проблем стартува, но кога е загреано, прави проблеми, не сака. Бев кај неколку автомеханичари, но велат она е, ова е, и кога заменам, пак е присутен проблемот. Менував ланец, бош пумпа... Требаше и дизните, но потоа ми рекоа дека се во ред... Ако некој имал сличен проблем да ми помогне?
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Имам авто, Fiat Linea. Кога не е возено, односно кога е оладено, без проблем стартува, но кога е загреано, прави проблеми, не сака. Бев кај неколку автомеханичари, но велат она е, ова е, и кога заменам, пак е присутен проблемот. Менував ланец, бош пумпа... Требаше и дизните, но потоа ми рекоа дека се во ред... Ако некој имал сличен проблем да ми помогне?
1.slab akumulator
2.slab alanser
3.moze da se nastavi elektronikata koga ja startuvas kolata pumpata da spricne poveke nafta,kako da e laden motorot pri sekoe palenje bez razlika dali e zagrean ili ne.
ako ne e nisto od ova onda....
4.motorot nema kompresija.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Имам авто, Fiat Linea. Кога не е возено, односно кога е оладено, без проблем стартува, но кога е загреано, прави проблеми, не сака. Бев кај неколку автомеханичари, но велат она е, ова е, и кога заменам, пак е присутен проблемот. Менував ланец, бош пумпа... Требаше и дизните, но потоа ми рекоа дека се во ред... Ако некој имал сличен проблем да ми помогне?
Смени го аутоматчето на анлансерот
--- надополнето: 27 јули 2012 во 00:18 ---
Toa e најверојатно скапан ауспух од кој тече кондензат. Значи, ауспухот е жежок, се гаси колата, се лади и кондензира... Посебно ако често се вози на мали релации...
Ако колата не влече, ако испушта плавкаст чад од ауспухот и кога е загреана, ако троши ненормално многу масло, тогаш може, а и не мора да значи, дека е за ремонт.
Може да бидат ојдени семеринзите и водилките на вентилите, значи ти треба ремонт на глава.
За да видиш дали има добра компресија, стави ја на поостра удолница, изгаси ја, стави ја во прва и види дали ќе тргне надолу... Ако тргне значи нема компресија. Ремонт. Ако не, има уште многу живот во тој мотор.
99% сум сигурен дека кај тебе се работи за кондензат. Ретки се случаите машината да е до толку продувана да фрла неизгорено масло на ауспухот.
Во втора не во прва.
--- надополнето: 27 јули 2012 во 00:22 ---
имам skoda felicija и сакам да ве прашам од ауспухот ми капе некоја црна течност и сакам да ве прашам може ли тоа да не е уње тоа да е заради некоја кондензација внатре во ауспухот или пак ако е уљр значи автомобилот е накај ремонт ?
Црниот ауспух е од неправилно согорување,а капе заради кондензација.
Само кондензација во сред лето е чудна работа
 
Член од
20 ноември 2009
Мислења
460
Поени од реакции
130
Шо можи да биди ко че вртам лево-десно без разлика дали во стоење или возење кај десното колце како да свири нешто..
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Имам авто, Fiat Linea. Кога не е возено, односно кога е оладено, без проблем стартува, но кога е загреано, прави проблеми, не сака. Бев кај неколку автомеханичари, но велат она е, ова е, и кога заменам, пак е присутен проблемот. Менував ланец, бош пумпа... Требаше и дизните, но потоа ми рекоа дека се во ред... Ако некој имал сличен проблем да ми помогне?
ако ти ја поправиле-исконтролирале или провериле бош пумпата дека е во ред, тогаш палењето на бош пумпата да се мрдне малку, ама накај каде, треба да се проба... да не се деси да нејќе да пали на ладно..

и ако ова не е, ондак спремај се за освежување на моторот... карики ќе да мењаш, немаш компресија...
 
Член од
26 јуни 2012
Мислења
58
Поени од реакции
11
Мислење за бензин машина 1.8 turbo (150 коња)? Потрошувачка и издржливост ?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Мислење за бензин машина 1.8 turbo (150 коња)? Потрошувачка и издржливост ?
Мала кубикажа,голема коњажа=краток век на моторот.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005

Kajgana Shop

На врв Bottom