Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Абе на роверите бензинските мотори нели беа од Хонда? Или говорете за дизел?
 
ако не си знаел истото такво решење има на цитроен ксара, пикасо и саксо. понатака некои модели на рено и еве сега на дастерот нов на сите бензински модели е така изведено.

и не е на брегастата туку на радилица... и таа шајбна се расипува ако го силуваш моторот, гумата измеѓу пука и почиња да тресе на шасија, што во нај лоша ситуација е непријатно за слушање но далеку од тоа е дека треба да трчаш негде за да купиш и да санираш пошто те оставило на пат... единствено кај цитроен ксара и тоа само на дизел моторите 2.0 (таква им е изведбата без браник никаков измеѓу) може да направи сериозен проблем односно ако пукне гумата, знае парче од нејзе да летне во ребрастиот пошто се една до друга, како што реков без браник, и тогаш рипа ребраст каиш, кине вентили, крши брегаста, па дури зне и глава да пукне... ама ова е кај ксарата и специфично кај тој мотор, а не кај ровер 200 или било кој ровер... сите овие што претходно ги набројав што возат ровери, ниеден не отишол да ја смени таа шајбна... нема потреба, не тресе и не се расипала.. како што реков, малтретирање на мотор ке реултира со дефект на нејзе... а било која кола ако и го малтретираш моторт ке резултира со некаков дефект на истиот... така да не држи вода муабетот дека не е добар роверот...
Имаат и цитроен зх,ксантиа,пежо 306,405.Повеќето такви каишници имам сретнато кај возила што имаат клима.Многу ретко може да се одвојат каишниците,треба да си морон тоа да се случи.Инаку кога каишницата не чини таа цивка бидејќи превртува и шета лево десно додека да фати правец.
А заборавив да кажам дека гумата пука од старост.Максималниот рок на гумата е 10-12 години.
Ако се сомневаш дека е таа со креда стави линии и ќе провериш дали не чини.
Со мал трошок 500-800 денари можат да се репарираат
 
знае некој колку е да се вгради системот за метан ?!
 
знае некој колку е да се вгради системот за метан ?!
Мислам дека е околу 600 евра.Најсигурно прашај си во мак петрол.
Метанот е 62 денари ама заменува три литри плин.
 
600 евра + задни амортизери, пружини, и други чаури по подвозјетоо... Ногу тежок систем и боцата собира ного малко...
 
600 евра + задни амортизери, пружини, и други чаури по подвозјетоо... Ногу тежок систем и боцата собира ного малко...
Други федери и пружини,толку многу ли е тешка боцата?
Сакав службената да ја преправам на метан ама изгледа не се исплати,а и само во Скопје може да се полни метан.
 
Мислам дека е околу 600 евра.Најсигурно прашај си во мак петрол.
Метанот е 62 денари ама заменува три литри плин.
мене ме интересира односот дизел-метан а не со плинот :)
 
ако не си знаел истото такво решење има на цитроен ксара, пикасо и саксо. понатака некои модели на рено и еве сега на дастерот нов на сите бензински модели е така изведено.

и не е на брегастата туку на радилица... и таа шајбна се расипува ако го силуваш моторот, гумата измеѓу пука и почиња да тресе на шасија, што во нај лоша ситуација е непријатно за слушање но далеку од тоа е дека треба да трчаш негде за да купиш и да санираш пошто те оставило на пат... единствено кај цитроен ксара и тоа само на дизел моторите 2.0 (таква им е изведбата без браник никаков измеѓу) може да направи сериозен проблем односно ако пукне гумата, знае парче од нејзе да летне во ребрастиот пошто се една до друга, како што реков без браник, и тогаш рипа ребраст каиш, кине вентили, крши брегаста, па дури зне и глава да пукне... ама ова е кај ксарата и специфично кај тој мотор, а не кај ровер 200 или било кој ровер... сите овие што претходно ги набројав што возат ровери, ниеден не отишол да ја смени таа шајбна... нема потреба, не тресе и не се расипала.. како што реков, малтретирање на мотор ке реултира со дефект на нејзе... а било која кола ако и го малтретираш моторт ке резултира со некаков дефект на истиот... така да не држи вода муабетот дека не е добар роверот...
Кога стои така на Хонда или BMW е супер ама кога е на друга кола нечини пошто нели бензински мотори на Rover не се од Honda а дизелот не е од BMW. Исто како што нечини моторот и подвозјето на Seat и Skoda пошто не носат мотор и подвозје од Гољф. Како и да е мн стручњаци има на форумов не вреди више да се пишува пошто имаат големо разбирање затоа најубаво да си ќутиме нема разбирачка со некои луѓе.
--- надополнето: 22 јули 2012 во 13:45 ---
Абе на роверите бензинските мотори нели беа од Хонда? Или говорете за дизел?
Honda бензин, BMW дизел проверени мотори се ставаа е сеа подвозјео не ми текнува мислам дека беше исто BMW Honda и тоа не беше нешто што не се наоѓа или е претерано.
 
ако не си знаел истото такво решење има на цитроен ксара, пикасо и саксо. понатака некои модели на рено и еве сега на дастерот нов на сите бензински модели е така изведено.

и не е на брегастата туку на радилица... и таа шајбна се расипува ако го силуваш моторот, гумата измеѓу пука и почиња да тресе на шасија, што во нај лоша ситуација е непријатно за слушање но далеку од тоа е дека треба да трчаш негде за да купиш и да санираш пошто те оставило на пат... единствено кај цитроен ксара и тоа само на дизел моторите 2.0 (таква им е изведбата без браник никаков измеѓу) може да направи сериозен проблем односно ако пукне гумата, знае парче од нејзе да летне во ребрастиот пошто се една до друга, како што реков без браник, и тогаш рипа ребраст каиш, кине вентили, крши брегаста, па дури зне и глава да пукне... ама ова е кај ксарата и специфично кај тој мотор, а не кај ровер 200 или било кој ровер... сите овие што претходно ги набројав што возат ровери, ниеден не отишол да ја смени таа шајбна... нема потреба, не тресе и не се расипала.. како што реков, малтретирање на мотор ке реултира со дефект на нејзе... а било која кола ако и го малтретираш моторт ке резултира со некаков дефект на истиот... така да не држи вода муабетот дека не е добар роверот...
Со "голема" покриеност на делови уште фали да биде софистициран?
Еве јас ти кажувам дека повеќе во Тетово нема шајбни за ровер другар ми ги купи... Ако на некој му се заебе, Англија еве кај е....
 
Мислам дека е околу 600 евра.Најсигурно прашај си во мак петрол.
Метанот е 62 денари ама заменува три литри плин.
1250 е нај евтината верзија со нај мала боца и тоа железна... за моето волво системот чини околу 1800 евра ама јас имам и со карбонска боца и тоа бајчки голема. кај мене само боцата е 800 евра...
 
Кога не беше дефект, беше супер кола..
“Стандардни“ проблеми...
Лапна едно турбо, дихтун на глава, ново подвозје (амортизери, чаури, стабилизатори), проблеми со електрониката ( вентилаторите на парното си правеа шо сакат и кога сакат), шалт таблата имаше навика да се исклучува у сред вожна.... Сервото протече на дупките, меначо почна да струга и рже.... сума сумарум толку и беа дефеците..

пежо 405ка... ама поодамна беше...Накрајо ојде кај еден мајстор и ја растурија за делове мислам...
Oд кола со 600 -700 илјади километри што очекуваш
 
Други федери и пружини,толку многу ли е тешка боцата?
Сакав службената да ја преправам на метан ама изгледа не се исплати,а и само во Скопје може да се полни метан.
Тешка е оти требе да е дебела заради потребата на ногу поголем притисок да се втечне природнио гас... И затава требе да е ногу дебела боцата да може да го издрже тај притисок... Има од карбонски влакна, как шо кажа човеко над мене, ама там цените веќе са сериозни...


Иначе од кола на 700к... Ништо не очекувам..... затава ојде дека шо требеше да иде и се купува друга...
 
Со "голема" покриеност на делови уште фали да биде софистициран?
Еве јас ти кажувам дека повеќе во Тетово нема шајбни за ровер другар ми ги купи... Ако на некој му се заебе, Англија еве кај е....
немало во тој момент, ке има други... а и репарација т.е. леење на гуме не е на одмет... чинам околу 1000-1200 денари беше... сега еден пријател на ксарата правеше пред 3-4 дена... баш ке го прашам колку му зедоа за леење на гумата во шајбната и ке пишам тука...

а ако другар ти има толкав сериозен проблем со шајбните нели му текнува и на него и на тебе дека има уште некој друг проблем што му се кинат цело време? плус тие шајбни што он ги купува по отпадите не се баш нови... и тие прошле минимум по 300.000 километри а некои и до пола миљон ако не и повеќе пред да завршат во отпад... затоа и се вика ОТПАД нели...

ако те боли зуб ке се напиеш аналгин или што и да е за да ја смири болката, ама тоа е привремено, сепак ке мора на забар да идеш да ти го санира забот, а ако не за ден-два пак ке те боли... е другар ти само си инјектира аналгини цело време...
 
немало во тој момент, ке има други... а и репарација т.е. леење на гуме не е на одмет... чинам околу 1000-1200 денари беше... сега еден пријател на ксарата правеше пред 3-4 дена... баш ке го прашам колку му зедоа за леење на гумата во шајбната и ке пишам тука...
Пиши кој ја лиел и каква гума користел.Ќе ти кажам колку ќе трае каишницата
Иначе сосе стругање пескарање лепак +гума не би требало да биде поскапо од 700 денари.
 
немало во тој момент, ке има други... а и репарација т.е. леење на гуме не е на одмет... чинам околу 1000-1200 денари беше... сега еден пријател на ксарата правеше пред 3-4 дена... баш ке го прашам колку му зедоа за леење на гумата во шајбната и ке пишам тука...

а ако другар ти има толкав сериозен проблем со шајбните нели му текнува и на него и на тебе дека има уште некој друг проблем што му се кинат цело време? плус тие шајбни што он ги купува по отпадите не се баш нови... и тие прошле минимум по 300.000 километри а некои и до пола миљон ако не и повеќе пред да завршат во отпад... затоа и се вика ОТПАД нели...

ако те боли зуб ке се напиеш аналгин или што и да е за да ја смири болката, ама тоа е привремено, сепак ке мора на забар да идеш да ти го санира забот, а ако не за ден-два пак ке те боли... е другар ти само си инјектира аналгини цело време...
Го реши проблемот - ја продаде колата, друг нека мисли. Затоа и пишав првиот пост подалеку од Ровер.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom