МВР ве предупредува!

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.178
Поени од реакции
18.251
Се повикувам на тестовите кои ги полагав и што таму пишуваше.
Инаку, никаде, ама баш никаде не смееш да ме згазиш, тука се поштедени само машиновозачите ;)

Зошто да не, ако не се однесуваш според законот погоре.Сама се повика на законот, сега не ти е ок?

На 5 метри од пешачки ако поминуваш, а брзината е ограничена на 50, ако возачот закочил ама не успеал во избегнување, крив е пешакот според ова погоре.Ова како случај од пракса.За несовесниот пешак мали гребаници или слично се доволни за опомена.

пс:Изгледа ти си полагала некаков лажен тест :sneaky:
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Зошто да не, ако не се однесуваш според законот погоре.Сама се повика на законот, сега не ти е ок?

На 5 метри од пешачки ако поминуваш, а брзината е ограничена на 50, ако возачот закочил ама не успеал во избегнување, крива си според ова погоре.Ова како случај од пракса.За несовесниот пешак мали гребаници или слично се доволни за опомена.

пс:Изгледа ти си полагала некаков лажен тест :sneaky:
Која е таа пешачка зона каде што дозволена брзина е 50??
Дај те молам, science fiction сега ќе тераме? :D
 

Alekr

Kajgana's Heroj Ulice
Член од
28 ноември 2010
Мислења
2.728
Поени од реакции
1.913
Која е таа пешачка зона каде што дозволена брзина е 50??
Дај те молам, science fiction сега ќе тераме? :D
Мисли на пешачки премин на сред улица која е ограничена на 50км на час...нема таму спомнато пешачка зона....Пешачка зона е скроз трето, пешаката зона е надовр од улицата лево или десно
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.178
Поени од реакции
18.251
Која е таа пешачка зона каде што дозволена брзина е 50??
Дај те молам, science fiction сега ќе тераме? :D
Туристичка (освен мал дел кај Охридска банка - 40!) и Железничка, Охрид и булеварот низ Кичево кога поминуваш од/за Охрид за/од Скопје.Пошо по некоја случајност, (читај тие чудни закони за сообраќај или слично) се сметани како магистрален пат (Охрид-Св.Наум/Охрид-Ресен-Битола/Охрид-Кичево-Скопје) :) Претпоставувам и други булевари се така, излезот на Битола накај Прилеп, излезот кај Ѓорче Петров накај Скопје, излезот кај Автокоманда накај Велес.
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Туристичка (освен мал дел кај Охридска банка - 40!) и Железничка, Охрид и булеварот низ Кичево кога поминуваш од/за Охрид за/од Скопје.Пошо по некоја случајност, (читај тие чудни закони за сообраќај или слично) се сметани како магистрален пат :) Претпоставувам и други булевари се така, излезот на Битола, излезот кај Ѓорче Петров накај Скопје, излезот кај Автокоманда накај Велес.
50km/h е доволно да прикочиш... а во пешачка зона (значи пред пешачки прикочуваш (треба да) секако. Ако возиш со 70 никој не ти е крив, не е дозволено толку,барем не во Скопје.
--- надополнето: 22 јуни 2012 во 02:00 ---
Мисли на пешачки премин на сред улица која е ограничена на 50км на час...нема таму спомнато пешачка зона....Пешачка зона е скроз трето, пешаката зона е надовр од улицата лево или десно
Пешачкиот премин спаѓа во пешачка зона. Пешакот има предност, ОСВЕН кога има семафор на кој му е црвено.
 

Alekr

Kajgana's Heroj Ulice
Член од
28 ноември 2010
Мислења
2.728
Поени од реакции
1.913
Пешачкиот премин спаѓа во пешачка зона. Пешакот има предност, ОСВЕН кога има семафор на кој му е црвено.
Пешачка зона е зона за проток на пешаците и само за нив, таму не оди ни кола ни мотор ни ништо, велосипеди да ваљда може - незнам, на пешачка зона можеш да застанеш и да направиш со некој муабет ова-она, пешачки премин - е пешачки премин самото има кажува дека тој е премин и даму само преминуваш и не смееш да се задржиш и само преминуваш....зона е зона, премин е премин.....
Таква ете имате во Скопјето, црвено или жолто како ви е обележана покрај патиштата? :)
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.178
Поени од реакции
18.251
50km/h е доволно да прикочиш... а во пешачка зона (значи пред пешачки прикочуваш (треба да) секако. Ако возиш со 70 никој не ти е крив, не е дозволено толку,барем не во Скопје.
--- надополнето: 22 јуни 2012 во 02:00 ---


Пешачкиот премин спаѓа во пешачка зона. Пешакот има предност, ОСВЕН кога има семафор на кој му е црвено.
И со 30 км/ч доволно е да заработиш ситна повреда, минимум некоја гребаница или исеченица.
И кој ќе е крив ако пешакот влегол на 6 метри од пешачки (за 6 метри глупо е да ризикуваш да те удрат и да предизвикаш поголема белја со пголем број возила), возачот возел 50 и намалил до 35, пешакот заработил некоја гребаница и евентуално скршеница во паника.
Возачот си возел 50 по прописи, пробал избегнување, ама не успеал - имало траги од кочење.Пешакот не преминал на пешачки премин на 6 метри од него, а е должен до 100 метри од пешачки поминувањето да му е на пешачки извршено.
Кој е крив?

Да не додавам можности како неколку коли една во една влезени поради кочењето на првиот предизвикано од невниманието на пешакот.

И не ми кажа како тестот на авто школа ти е со различни прописи од Законот за БПС.

Он топик : Така треба , (е*и ги да те памтат,мавај по џебот највеќе боли) мада ко и се друго во државава , народот ке го папа највеќе а ефекисноста ке биде сведена на миниум
Оф топик : Да не знае некој дали може со потврда да се вози се додека не им стигнат тие глупави пластични картички , затоа што по брза постапка неможе да се извади дури септември таму... а потврда иам :свиркам:
Фала однапред
Да.Јас возев така дури не ја добив возачката.Е сега можно е да е нешто променето во меѓувреме...прашај си некој сообраќаец низ град најдобро.
 
Член од
29 јануари 2010
Мислења
1.619
Поени од реакции
1.551
Он топик : Така треба , (е*и ги да те памтат,мавај по џебот највеќе боли) мада ко и се друго во државава , народот ке го папа највеќе а ефекисноста ке биде сведена на миниум
Оф топик : Да не знае некој дали може со потврда да се вози се додека не им стигнат тие глупави пластични картички , затоа што по брза постапка неможе да се извади дури септември таму... а потврда иам :свиркам:
Фала однапред
 

Alekr

Kajgana's Heroj Ulice
Член од
28 ноември 2010
Мислења
2.728
Поени од реакции
1.913
Он топик : Така треба , (е*и ги да те памтат,мавај по џебот највеќе боли) мада ко и се друго во државава , народот ке го папа највеќе а ефекисноста ке биде сведена на миниум
Оф топик : Да не знае некој дали може со потврда да се вози се додека не им стигнат тие глупави пластични картички , затоа што по брза постапка неможе да се извади дури септември таму... а потврда иам :свиркам:
Фала однапред
Не, уствари ако погодиш џандар да е добар да, ама законски тебе ти бара возачка дозвола и ништо подруго од тоа, и може да ти пиши казна без гајле да му е...не оди на ризик
 
Член од
2 јуни 2012
Мислења
42
Поени од реакции
23
Он топик : Така треба , (е*и ги да те памтат,мавај по џебот највеќе боли) мада ко и се друго во државава , народот ке го папа највеќе а ефекисноста ке биде сведена на миниум
Оф топик : Да не знае некој дали може со потврда да се вози се додека не им стигнат тие глупави пластични картички , затоа што по брза постапка неможе да се извади дури септември таму... а потврда иам :свиркам:
Фала однапред
Јас имав возено со потврда ама мораше да носам лична карта, два пати ме стопираа не ми правеа проблем. Другар ми му пишаа казна, кога ја зеде возачката му пишуваше дека пример положил на 10 Јуни 2011 а казна добил на 14 Јуни 2011 и му ја поништија.
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
И со 30 км/ч доволно е да заработиш ситна повреда, минимум некоја гребаница или исеченица.
И кој ќе е крив ако пешакот влегол на 6 метри од пешачки (за 6 метри глупо е да ризикуваш да те удрат и да предизвикаш поголема белја со пголем број возила), возачот возел 50 и намалил до 35, пешакот заработил некоја гребаница и евентуално скршеница во паника.
Возачот си возел 50 по прописи, пробал избегнување, ама не успеал - имало траги од кочење.Пешакот не преминал на пешачки премин на 6 метри од него, а е должен до 100 метри од пешачки поминувањето да му е на пешачки извршено.
Кој е крив?

Да не додавам можности како неколку коли една во една влезени поради кочењето на првиот предизвикано од невниманието на пешакот.

И не ми кажа како тестот на авто школа ти е со различни прописи од Законот за БПС.



Да.Јас возев така дури не ја добив возачката.Е сега можно е да е нешто променето во меѓувреме...прашај си некој сообраќаец низ град најдобро.
Mожностиве ти се крај :) Исто така, did you know, 40км/h е брзината (најмала) според која се смета дека е доволна да убиеш некого?
На пример, на најголемата улица кај мене најбрзо можеш да возиш 50km/h а на споредните 30km/h. И тоа не е за џабе.
Неколку го изедоа што возеа повеќе од дозволеното. Мило ми е :)
--- надополнето: 22 јуни 2012 во 04:16 ---
Пешачка зона е зона за проток на пешаците и само за нив, таму не оди ни кола ни мотор ни ништо, велосипеди да ваљда може - незнам, на пешачка зона можеш да застанеш и да направиш со некој муабет ова-она, пешачки премин - е пешачки премин самото има кажува дека тој е премин и даму само преминуваш и не смееш да се задржиш и само преминуваш....зона е зона, премин е премин.....
Таква ете имате во Скопјето, црвено или жолто како ви е обележана покрај патиштата? :)
А не е тоа баш сеедно во муабетов?
Муабетов е дека никој не смее да се однесува како шериф, а така се однесуваат најголемиот дел од возачите.
И криво ми е што казните не се такви да се чешаш 3 години што си направил, пак на памет да не ти падне да правиш.
Не жалам никого, ако јас можам да почитувам, можат и другите.
И не гледам ЗОШТО, о зошто, ме цитираш, кога вртиме во круг ;)
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.178
Поени од реакции
18.251
Mожностиве ти се крај :) Исто така, did you know, 40км/h е брзината (најмала) според која се смета дека е доволна да убиеш некого?
На пример, на најголемата улица кај мене најбрзо можеш да возиш 50km/h а на споредните 30km/h. И тоа не е за џабе.
Неколку го изедоа што возеа повеќе од дозволеното. Мило ми е :)
Ти напишав слично поназад за брзините.
А можностите се реални.Исто реално е и да усмртиш пешак на необележан премин со 34 км/ч при кочење (на 40 или 50 ограничување), а него го мрзело 5-6 метри понатака на пешачки премин, нешто на кое е обврзан законски.АМА, ако ограничувањето тука е 40, возачот не е крив и крај (освен ако нејќат да исцедат и од него некој денар:icon_mrgr:) .Пешакот во таков случај ни осигурување не би го исплатило и наздравје казна за загрозување на безбедноста.Ако возачот возел макар 42, друга приказна...
Од друга страна прво рече дека немало улици со 50 ограничување, после доби примери, па викаш имало и кај тебе :icon_lol:

За пешачките, еве лично застанвам скоро на секој пешачки, кажав и погоре и јас сум бил пешак, нели?Ама како пешак преминувам строго на пешачки премин, не на 3, 5, 10 метри од него само поради мрза или глумење лудило и очекувам и од другите такво однесување.По можност и да не одат дијагонално преку улица.Ај возачите да возат на средина по линија меѓу 2 ленти на улица или цик - цак?!И не возам брзо во градски услови, реално не е ни можно со 50+ на густ и неписмен сообраќај, недостаток на паркинг, а и улиците ни се рели патеки :D

Друго, зошто само пешаците да се привилегирани?Привилегија само на пешачки премин и по тротоар.Еве во Охрид кај едно основно изградија пред 6-7 години надземен премин, па дали дневно 50 - 100 души ќе поминат горе.А само во училиштето учат 1300 ученици, најголем дел преку тој влез одат.Сепак, имаше случаи на удрени пешаци и возачи беа казнети, иако возеле според ограничување (не ни можат побрзо, дел родители на помали деца улицата им е и паркинг, дел поради околните објекти, автобуси накај плажите итн.).Возачи се казнети само поради таа глупа идеја дека пешакот е во право.Пешачкиот долу е избришан после градбата на надземниот премин, демек ај ќе стимулираме прост народ нешто за негово добро и намалување на сообраќајки :tapp:
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Ти напишав слично поназад за брзините.
А можностите се реални.Исто реално е и да усмртиш пешак на необележан премин со 34 км/ч при кочење (на 40 или 50 ограничување), а него го мрзело 5-6 метри понатака на пешачки премин, нешто на кое е обврзан законски.АМА, ако ограничувањето тука е 40, возачот не е крив и крај (освен ако нејќат да исцедат и од него некој денар:icon_mrgr:) .Пешакот во таков случај ни осигурување не би го исплатило и наздравје казна за загрозување на безбедноста.Ако возачот возел макар 42, друга приказна...
Од друга страна прво рече дека немало улици со 50 ограничување, после доби примери, па викаш имало и кај тебе :icon_lol:

За пешачките, еве лично застанвам скоро на секој пешачки, кажав и погоре и јас сум бил пешак, нели?Ама како пешак преминувам строго на пешачки премин, не на 3, 5, 10 метри од него само поради мрза или глумење лудило и очекувам и од другите такво однесување.По можност и да не одат дијагонално преку улица.Ај возачите да возат на средина по линија меѓу 2 ленти на улица или цик - цак?!И не возам брзо во градски услови, реално не е ни можно со 50+ на густ и неписмен сообраќај, недостаток на паркинг, а и улиците ни се рели патеки :D

Друго, зошто само пешаците да се привилегирани?Привилегија само на пешачки премин и по тротоар.Еве во Охрид кај едно основно изградија пред 6-7 години надземен премин, па дали дневно 50 - 100 души ќе поминат горе.А само во училиштето учат 1300 ученици, најголем дел преку тој влез одат.Сепак, имаше случаи на удрени пешаци и возачи беа казнети, иако возеле според ограничување (не ни можат побрзо, дел родители на помали деца улицата им е и паркинг, дел поради околните објекти, автобуси накај плажите итн.).Возачи се казнети само поради таа глупа идеја дека пешакот е во право.Пешачкиот долу е избришан после градбата на надземниот премин, демек ај ќе стимулираме прост народ нешто за негово добро и намалување на сообраќајки :tapp:
Убаво си реков каде е, а каде не е дозволено 50 ;) Не лажи.
И јас си поминувам на пешачки, ама да ти кажам, во последно време им се курчам на шофериве. Посебно на булевериве. Еден застанува (една лента) почнувам да поминувам, и тој во средна пази ми свири, зашто поминувам. А така ли?
Инвалид да е, побрзо ќе помине (кога некој таков ќе начекам).

И да, пешаците се привилегирани, на пешачки мораш да застанеш, без оглед дали касниш на работа, ја бркаш цурата со швалерот или ти се изиграва шериф. Исто како што пешакот мора да помине кај што му е дозволено, а не на пример, на сред булевар/автопат.

Користам надземни/подземни премини, а во тој во Автокоманда влегувам само со придружба (лошо искуство).
Не знам зашто мене ми објаснуваш за култура во сообраќај, кога кажав дека сум ретко примерен учесник, без оглед дали како пешак, или како возач ;)
--- надополнето: 22 јуни 2012 во 09:34 ---
Wow..2 lava na 1 puma :)
I win.
Always.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.178
Поени од реакции
18.251
Убаво си реков каде е, а каде не е дозволено 50 ;) Не лажи.
И јас си поминувам на пешачки, ама да ти кажам, во последно време им се курчам на шофериве. Посебно на булевериве. Еден застанува (една лента) почнувам да поминувам, и тој во средна пази ми свири, зашто поминувам. А така ли?
Инвалид да е, побрзо ќе помине (кога некој таков ќе начекам).
Значи зборувавме за улица, а не за пешачка зона (извртената твоја верзија).Ајде да се потсетиме на вчерашните муабети на Љубичасти Пума...

Која е таа пешачка зона каде што дозволена брзина е 50??
Дај те молам, science fiction сега ќе тераме? :D
Факт е дека треба да прикочиш на пешачки, а во Скопје никаде не е дозволено на 50 да возиш. Така што, ако возиш со 70, возиш повеќе од дозволеното. На пешачки треба да прикочиш, а не треба јас да тргнам за да застанеш. Нема логика во тоа што го зборуваш, а и не е така ПО ПРАВИЛО!
Правилата се смислени со причина.
Mожностиве ти се крај :) Исто така, did you know, 40км/h е брзината (најмала) според која се смета дека е доволна да убиеш некого?
На пример, на најголемата улица кај мене најбрзо можеш да возиш 50km/h а на споредните 30km/h. И тоа не е за џабе.
Неколку го изедоа што возеа повеќе од дозволеното. Мило ми е :)


И да, пешаците се привилегирани, на пешачки мораш да застанеш, без оглед дали касниш на работа, ја бркаш цурата со швалерот или ти се изиграва шериф. Исто како што пешакот мора да помине кај што му е дозволено, а не на пример, на сред булевар/автопат.
Закон за Безбедност во Патен Сообраќај за движење на пешаци.
Значи според чл.119 и 120, како пешак си должна да бараш и искористиш пешачки премин кој е до 100 метри блиску до тебе, според ова ако поминуваш на 5 метри од пешачки можат да те згазат слободно ако возат со дозволена брзина и да не одговараат возачи.

Член 119
Пешакот е должен преку коловозот и велосипедската патека или
лента да преминува внимателно и пo најкраток пат, откако пред
стапувањето на коловозот ќе cе увери дека тоа може да го стори на
безбеден начин.

Ha пат штo има обележани пешачки премини или посебно
изградени премини односно минувалишта за пешаци, пешакот е должен
при преминувањето на патот да cе движи по тиe премини односно
минувалишта, ако тие од него не cе оддалечени повеќе од 100 метри.

Член 120
Пешакот што e сo намера да премине преку коловозот на место
каде што не постои обележан пешачки премин нe смее да стапи на
коловозот ако сo тоа гo попречува сообраќајот на возилата.
(вклучително и на 5 метри настрана од пешачкиот премин!)
Член 122
Ha обележан пешачки премин на кој сообраќајот нa пешаците е
регулиран сo светлосни сообраќајни знаци за пешаци, пешакот е должен
да постапува според тие знаци.
Ha обележан пешачки премин на кој сообраќајот на пешаците не е
регулиран сo посебни светлосни сообраќајни знаци за пешаци, нo
сообраќајот на возилата е регулиран сo светлосни сообраќаји знаци за
возила или сo знaци штo ги дава овластено лице, пешаците можат да
преминуваат преку коловозот само додека сo дадениот знак е дозволено
минување преку коловозот.

Ha обележан пешачки премин на кoj сообраќајот не е
регулиран сo светлосни сообраќајни знаци ниту сo знаци штo ги дава
овластено лице пешакот е должен пред стапувањето на пешачкиот
премин да обрне внимание на оддалеченоста и на брзината на
возилата штo мy ce доближуваат.

Не знам зашто мене ми објаснуваш за култура во сообраќај, кога кажав дека сум ретко примерен учесник, без оглед дали како пешак, или како возач ;)
Епа со кое право објаснуваш за правила во сообраќај ако си непримерен учесник?:facepalm:

Мислиш дека ако секогаш реплицираш со извртување на работи другите ќе ти попуштат иако не си во право?
 
Член од
8 декември 2009
Мислења
702
Поени од реакции
528
Охх мори мајкоооо.....3 дена ебавме на различни работи :D
А изгледа и јас со вас :D;)
Велиш пешакот има предност на 5 метри од пешачки премин.
Мала консултација со Закон за Безбедност во Патен Сообраќај, за движење на пешаци.
Значи според чл.119 и 120, како пешак си должна да бараш и искористиш пешачки премин кој е до 100 метри блиску до тебе, според ова ако поминуваш на 5 метри од пешачки можат да те згазат слободно ако возат со дозволена брзина и да не одговараат возачи.

Член 119
Пешакот е должен преку коловозот и велосипедската патека или
лента да преминува внимателно и пo најкраток пат, откако пред
стапувањето на коловозот ќе cе увери дека тоа може да го стори на
безбеден начин.

Ha пат штo има обележани пешачки премини или посебно
изградени премини односно минувалишта за пешаци, пешакот е должен
при преминувањето на патот да cе движи по тиe премини односно
минувалишта, ако тие од него не cе оддалечени повеќе од 100 метри.

Член 120
Пешакот што e сo намера да премине преку коловозот на место
каде што не постои обележан пешачки премин нe смее да стапи на
коловозот ако сo тоа гo попречува сообраќајот на возилата.

Член 122
Ha обележан пешачки премин на кој сообраќајот нa пешаците е
регулиран сo светлосни сообраќајни знаци за пешаци, пешакот е должен
да постапува според тие знаци.
Ha обележан пешачки премин на кој сообраќајот на пешаците не е
регулиран сo посебни светлосни сообраќајни знаци за пешаци, нo
сообраќајот на возилата е регулиран сo светлосни сообраќаји знаци за
возила или сo знaци штo ги дава овластено лице, пешаците можат да
преминуваат преку коловозот само додека сo дадениот знак е дозволено
минување преку коловозот.

Ha обележан пешачки премин на кoj сообраќајот не е
регулиран сo светлосни сообраќајни знаци ниту сo знаци штo ги дава
овластено лице пешакот е должен пред стапувањето на пешачкиот
премин да обрне внимание на оддалеченоста и на брзината на
возилата штo мy ce доближуваат.


Али ако, не е лошо да го повториш законот на кој се повикуваш
:)
Тоа болдираното НИКАКО. Тоа што пешакот прави прекршок значи дека во такви ситуации ќе одговара за прекршок, а никако не значи дека „можат да те згазат слободно ако возат со дозволена брзина и да не одговараат возачи.„ Што би рекол Riki_AMG баш натаму го терав муабетот:).

Убаво цитираше делови од законот, ама во вакви ситуации не се применуваат само тие, секој си одговара посебно за себе.

Еве ти само еден пример:
Член 127
(3) Ако на обележаниот пешачки премин сообраќајот не е регулиран со
уреди за давање светлосни сообраќајни знаци, ниту со знаци на униформиран
полициски службеник, возачот е должен кон таквиот пешачки премин да се
доближува со доволно умерена брзина и да го запре своето возило за да ги
пропушти и не ги загрози пешаците кои стапiле или кои стапуваат на
пешачкиот премин.

Клучното е „умерена„ брзина. Искомбинирај го ова со останатите членови каде се споменува „брзина прилагодена на условите на патот„ и печен си за казна. Ако предизвикаш ваква несреќа нема шанси брзината да ти биде „прилагодена на условите„ дури и кога е дозволена. Едноставно, пешакот ќе си одговара за прекршокот а ти за нешто многу посериозно. Бидејќи пешакот најверојатно веќе ќе биде „казнет„ со повредите, единствениот кој оди на суд си ти.

 

Kajgana Shop

На врв Bottom