Torte Mobile
Модератор
- Член од
- 29 ноември 2007
- Мислења
- 7.099
- Поени од реакции
- 1.885
wurth или sonax штознамА адитивот што марка е каков да барам?
wurth или sonax штознамА адитивот што марка е каков да барам?
јас имам с3 1.4 хди 90 кс.E pa forumdjii jas imav eden ,,big problem,, za koj i deneska posle pet meseci nemam so sigurost dijagnoza sto vsusnost se sluci. Imeno mojot GOLF 4 tdi 90ks bez nikakvi predhodno najavi deka nesto ne e vo red za kratko vreme vo vozejne naednas samo od sebe ja zgolemi turazata do max... Vo toj period od nekojsi 10na sekundi ne uspeav ni da svatam sto se slucuva koga se slusna udar i momentalno gasnejne. Posledicite bea golemi (unisten blok,svitkani klipnaci, sakateni klipovi) se na se nov motor. E sega prvo so mi predocia bese navodno turbinata koja odma se vide deka ne e. Sledno e boshot te. elektronikata ili so ti ja znam medjutoa nikoj ne se nafatil so sigurnos da kaziili ispita deka e to to. Edinsveno vo Grcija da go odesam vo specijaliziran servis kade samo proverkata kosta nekoj 50eura. Me interesira dali nekoj imal ili znai nesto okolu ova, dali sum mozebi prviod ,,srecnik,, ili se raboti za hronnicna bolka na ovoj model.
Сигурно купен ти е од надвор?Прегледај го приврзокот 43739
Прегледај го приврзокот 43738 Ne bi da zaplasuvam, mejdutoa ova se posledicite na pogore spomenatata havarija
Kolata ja vozev 90000km pri sto nemav nikakov problem, se si rabotese perfektno. Ako bese zavlecena ce javese mnogu porano.Сигурно купен ти е од надвор?
Има завлечено уште пред да ја купиш колата само прашање било на време кога че останиш дефект.
Ај вака (пошо се сметам за поискусен) да претпоставам шо се има дешавано...E pa forumdjii jas imav eden ,,big problem,, za koj i deneska posle pet meseci nemam so sigurost dijagnoza sto vsusnost se sluci. Imeno mojot GOLF 4 tdi 90ks bez nikakvi predhodno najavi deka nesto ne e vo red za kratko vreme vo vozejne naednas samo od sebe ja zgolemi turazata do max... Vo toj period od nekojsi 10na sekundi ne uspeav ni da svatam sto se slucuva koga se slusna udar i momentalno gasnejne. Posledicite bea golemi (unisten blok,svitkani klipnaci, sakateni klipovi) se na se nov motor.
Убај слики си постиралNe bi da zaplasuvam, mejdutoa ova se posledicite na pogore spomenatata havarija
sto bi bil problemot kaj mene bidejki 3-4 pati samo mi ima turazirarano do max.posle turbinata vo crevata ima nekolku kapki ulje ama poveke majstori mi imaat kazano deka ne e do toj stepen ojdena turbinata. se raboti za hdi motor 1.4 90 ksАј вака (пошо се сметам за поискусен) да претпоставам шо се има дешавано...
Искривување на клипници се дешава од хидро удар (или некаква содржина со поголема специфична густина од воздух), која што се компресира далеку помалце, т.е. клипот добива двојно оптеретување: едно од радилицата што го турка нагоре, едно од смесата горе што не се компресира правилно.
99% сум сигурен дека наместо на дизел, колата ти има работено на масло. Или некаков микс масло + дизел (масло од усисна грана + дизел од бризгалка). Како дошло маслото до усис, е многу едноставно да се предвиди: или преку турбината, или преку филтерот за воздух. И многу јасно дека 1. неможиш да ја угасниш колата, 2. зголемува гас до даска, 3. повлекува масло во цилиндрите неконтролирано, 5. останува без подмачкување на виталните делови, 6. хидро удар = ојде моторо јабана.
Убај слики си постирал
п.с. среќник си, вакво нешто се случува 1 на 10.000...
Аха, а кој е толку стручен шо знај да ти процени до кој степен ти е ојдена турбината, и уште колку ќе изоди? Можи ќе помини уште 50.000 км, можи уште 5.000, многу зависи од режимот на вртење на моторот (ако си мераклија да го носиш до црвено)... Во турбината се создаваат температури над 900 степени особено ако го држиш долго време на високи вртежи. Маслото се користи за ладење и подмачкување, (најчесто има притисок од 4 до 5 бари), но ако веќе се попуштени симеринзите (или има отворено некаква луфта помеѓу усисот, издувот и подмачкувањето) пропушта масло, најчесто во усисната грана (таму се создава вакуум).sto bi bil problemot kaj mene bidejki 3-4 pati samo mi ima turazirarano do max.posle turbinata vo crevata ima nekolku kapki ulje ama poveke majstori mi imaat kazano deka ne e do toj stepen ojdena turbinata. se raboti za hdi motor 1.4 90 ks