Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
23 февруари 2011
Мислења
7
Поени од реакции
0
кое моторно масло за форд 1,8 тд...?? некој со искуство или познавање?
 
Член од
20 април 2009
Мислења
33
Поени од реакции
0
E pa forumdjii jas imav eden ,,big problem,, za koj i deneska posle pet meseci nemam so sigurost dijagnoza sto vsusnost se sluci. Imeno mojot GOLF 4 tdi 90ks bez nikakvi predhodno najavi deka nesto ne e vo red za kratko vreme vo vozejne naednas samo od sebe ja zgolemi turazata do max... Vo toj period od nekojsi 10na sekundi ne uspeav ni da svatam sto se slucuva koga se slusna udar i momentalno gasnejne. Posledicite bea golemi (unisten blok,svitkani klipnaci, sakateni klipovi) se na se nov motor. E sega prvo so mi predocia bese navodno turbinata koja odma se vide deka ne e. Sledno e boshot te. elektronikata ili so ti ja znam medjutoa nikoj ne se nafatil so sigurnos da kaziili ispita deka e to to. Edinsveno vo Grcija da go odesam vo specijaliziran servis kade samo proverkata kosta nekoj 50eura. Me interesira dali nekoj imal ili znai nesto okolu ova, dali sum mozebi prviod ,,srecnik,, ili se raboti za hronnicna bolka na ovoj model.
 
Член од
16 ноември 2011
Мислења
222
Поени од реакции
67
E pa forumdjii jas imav eden ,,big problem,, za koj i deneska posle pet meseci nemam so sigurost dijagnoza sto vsusnost se sluci. Imeno mojot GOLF 4 tdi 90ks bez nikakvi predhodno najavi deka nesto ne e vo red za kratko vreme vo vozejne naednas samo od sebe ja zgolemi turazata do max... Vo toj period od nekojsi 10na sekundi ne uspeav ni da svatam sto se slucuva koga se slusna udar i momentalno gasnejne. Posledicite bea golemi (unisten blok,svitkani klipnaci, sakateni klipovi) se na se nov motor. E sega prvo so mi predocia bese navodno turbinata koja odma se vide deka ne e. Sledno e boshot te. elektronikata ili so ti ja znam medjutoa nikoj ne se nafatil so sigurnos da kaziili ispita deka e to to. Edinsveno vo Grcija da go odesam vo specijaliziran servis kade samo proverkata kosta nekoj 50eura. Me interesira dali nekoj imal ili znai nesto okolu ova, dali sum mozebi prviod ,,srecnik,, ili se raboti za hronnicna bolka na ovoj model.
јас имам с3 1.4 хди 90 кс.
и мене 3-4 пати ми се има случено со дигање на туража до макс само од себе.прва дијагноза и за мене беше турбината, но спред други испадна дека не е .
за разлика од тебе јас други проблеми сум немал освен туражата.ме исплаши крајот кај тебе па ако знаеш нешто или ако некој друг што ја процитал ова мислење нека напише.
 
Член од
20 април 2009
Мислења
33
Поени од реакции
0
:eek::eek::eek: 100_1971.jpg
100_1969.jpg Ne bi da zaplasuvam, mejdutoa ova se posledicite na pogore spomenatata havarija
 
Член од
20 ноември 2009
Мислења
460
Поени од реакции
130
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Druze tebe ti se ima deseno taka narecen runaway, toa e slucaj koga vo interkulerot ke se sobere golema kolicina ulje koe istekuvalo od turboto i vo eden moment motorot pocnuva da raboti na ulje. Vo bosch pumpata regulatorot go sopira gorivoto no motorot ti raboti na uljeto i turazata ide do max...
 
Член од
20 април 2009
Мислења
33
Поени од реакции
0
ne ce da e taka zatoa sto cadot sto go ispustase bese crn , doteka masloto pri sogoruvajne magli pravi
 
Член од
20 април 2009
Мислења
33
Поени од реакции
0
Сигурно купен ти е од надвор?
Има завлечено уште пред да ја купиш колата само прашање било на време кога че останиш дефект.
Kolata ja vozev 90000km pri sto nemav nikakov problem, se si rabotese perfektno. Ako bese zavlecena ce javese mnogu porano.
--- надополнето: 23 мај 2012 во 21:31 ---
Edno naravoucenie od seto ova izlekov deka ,,obrtaite se smrt za dizelot,, i pouka pravete se vo sl. situacija da ja skrotite masinata oti otide u p.m.
 
Член од
20 ноември 2009
Мислења
460
Поени од реакции
130
Незнам за то. Но многу коли од увезениве има завлечени на клип. Ко че ја купиш нема никаква мана се колата си е перфетк но не знајш дека за брзо че те остај на пат.
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Ova go imam videno i na audi A4 1.9 tdi kaj mene pred zgrada. Kolata urlase ko luda nekoj si 5-10 minuti i na kraj neznam so napraija odkornaa nekoj kabel pod hauba i uspeaa da go izgasat, megutoa dur se gasese pocna da isfrla nekoj iskri niz auspuh, najverojatno mu otidoa karikite u ku*ac.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
E pa forumdjii jas imav eden ,,big problem,, za koj i deneska posle pet meseci nemam so sigurost dijagnoza sto vsusnost se sluci. Imeno mojot GOLF 4 tdi 90ks bez nikakvi predhodno najavi deka nesto ne e vo red za kratko vreme vo vozejne naednas samo od sebe ja zgolemi turazata do max... Vo toj period od nekojsi 10na sekundi ne uspeav ni da svatam sto se slucuva koga se slusna udar i momentalno gasnejne. Posledicite bea golemi (unisten blok,svitkani klipnaci, sakateni klipovi) se na se nov motor.
Ај вака (пошо се сметам за поискусен) да претпоставам шо се има дешавано...
Искривување на клипници се дешава од хидро удар (или некаква содржина со поголема специфична густина од воздух), која што се компресира далеку помалце, т.е. клипот добива двојно оптеретување: едно од радилицата што го турка нагоре, едно од смесата горе што не се компресира правилно.

99% сум сигурен дека наместо на дизел, колата ти има работено на масло. Или некаков микс масло + дизел (масло од усисна грана + дизел од бризгалка). Како дошло маслото до усис, е многу едноставно да се предвиди: или преку турбината, или преку филтерот за воздух. И многу јасно дека 1. неможиш да ја угасниш колата, 2. зголемува гас до даска, 3. повлекува масло во цилиндрите неконтролирано, 5. останува без подмачкување на виталните делови, 6. хидро удар = ојде моторо јабана.

:eek::eek::eek:Ne bi da zaplasuvam, mejdutoa ova se posledicite na pogore spomenatata havarija
Убај слики си постирал :)

п.с. среќник си, вакво нешто се случува 1 на 10.000...
 
Член од
16 ноември 2011
Мислења
222
Поени од реакции
67
Ај вака (пошо се сметам за поискусен) да претпоставам шо се има дешавано...
Искривување на клипници се дешава од хидро удар (или некаква содржина со поголема специфична густина од воздух), која што се компресира далеку помалце, т.е. клипот добива двојно оптеретување: едно од радилицата што го турка нагоре, едно од смесата горе што не се компресира правилно.

99% сум сигурен дека наместо на дизел, колата ти има работено на масло. Или некаков микс масло + дизел (масло од усисна грана + дизел од бризгалка). Како дошло маслото до усис, е многу едноставно да се предвиди: или преку турбината, или преку филтерот за воздух. И многу јасно дека 1. неможиш да ја угасниш колата, 2. зголемува гас до даска, 3. повлекува масло во цилиндрите неконтролирано, 5. останува без подмачкување на виталните делови, 6. хидро удар = ојде моторо јабана.


Убај слики си постирал :)

п.с. среќник си, вакво нешто се случува 1 на 10.000...
sto bi bil problemot kaj mene bidejki 3-4 pati samo mi ima turazirarano do max.posle turbinata vo crevata ima nekolku kapki ulje ama poveke majstori mi imaat kazano deka ne e do toj stepen ojdena turbinata. se raboti za hdi motor 1.4 90 ks
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
sto bi bil problemot kaj mene bidejki 3-4 pati samo mi ima turazirarano do max.posle turbinata vo crevata ima nekolku kapki ulje ama poveke majstori mi imaat kazano deka ne e do toj stepen ojdena turbinata. se raboti za hdi motor 1.4 90 ks
Аха, а кој е толку стручен шо знај да ти процени до кој степен ти е ојдена турбината, и уште колку ќе изоди? Можи ќе помини уште 50.000 км, можи уште 5.000, многу зависи од режимот на вртење на моторот (ако си мераклија да го носиш до црвено)... Во турбината се создаваат температури над 900 степени особено ако го држиш долго време на високи вртежи. Маслото се користи за ладење и подмачкување, (најчесто има притисок од 4 до 5 бари), но ако веќе се попуштени симеринзите (или има отворено некаква луфта помеѓу усисот, издувот и подмачкувањето) пропушта масло, најчесто во усисната грана (таму се создава вакуум).

Е сега најверојатно кај тебе не е многу тоа пропуштање, па се бери некаде во системот и ко ќе се наполни го согорува. Мада тука игра улога и компјутерот на возилото, ECU-то работи кога моторот е во вртење, ама каква, не сум до толку спремен да проценам.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom