Авто новости

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Aкo добро ме служи сеќавањето, прво се моташе на англиски табли, па на бугарски, па на македонски (кога се либерализира малце увозот)... колата е тука едно 3-4 години, постојано со десен волан :)
Македонци (продадени) со бугарски пасош.Смениле од Англиски на Бугарски за да може да ја вози со бугарслки пасош,а со увозот на автомобили е префрлена на Македонски таблици.Ха ха ха зетми на xantiaita и правеше така +менеше летва и шалт табла и му излезе 5-5500 евра,а во истата во Македонија ја има за 2-2800,ама битно човекот (проддаден) има бугарски пасош
--- надополнето: 6 март 2012 во 20:15 ---
Сега испага дека General Motors поседува фудбалски тим а не производител на автомобили така ли?

http://www.gm.com/company/aboutGM/our_company.html
http://www.vauxhall.co.uk/about-vauxhall/company-information/about-us.html

Ај прочитај прво океј?
Не General Motors го поседува Vauxhal,а Vauxhal од својата заработка одвојува финансиски средства и е спонзор на фудбалски тим
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Aj дека нема уште двајца да се најдат да пишат дека Вуксал е англиски фудбалски тим...
 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
385
Поени од реакции
90
Aj дека нема уште двајца да се најдат да пишат дека Вуксал е англиски фудбалски тим...
Џиш шо се разбираш бе па ти од коли??? Воксал не е ни англиски фудбалски тим нит кола - ШАМПОН ЗА КУЧИЊА ПРОИЗВЕДУВААТ ! ! ! (irony)
мислам дека е време за кључ !
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Ова би требало всушност да е некој вид наследник на Мултипла која се појави 50-ите години, а беше на база на Фиат 600, http://it.wikipedia.org/wiki/File:Fiat-600-d-multipla.jpg
Под истото име се Фиат произведуваше уште едно возило, мислам крајот на 80-ите или 90-ите, но тоа возило беше чисто промашување на Фиат.
'Поновата' Multipla се произведувала од 1998 до 2010.

Интересно, во 1999-та е изгласана за најгрда кола на годината, според англискиот Top Gear, а следната добила Возило на годината награда од истиот тој Top Gear и од 2001-та до 2004-та четири години по ред Семејно возило на годината.

1 серија (1998-2004)

2 серија (2004-2010)
 

YuZe

Sic Semper Tyrannis
Член од
22 септември 2005
Мислења
1.868
Поени од реакции
2.090
да ама земи во предвид дека скајлано е тјуниран ито бајџи, а за бугати не верувам да се нафати некој да тјунира и дали е воопшто можно то.
Бугатито е одмајка тјунирано, ако не го бива против скајлајн онда на ферарите кафе со локум може да му носи.
 

YuZe

Sic Semper Tyrannis
Член од
22 септември 2005
Мислења
1.868
Поени од реакции
2.090
Е арно де значи другар ти знае што да вози, алал нека му е на човекот, за разлика од нас овде кои што претежно возиме Германски возила они таму се ориентираат и на други марки Шведски, Јапонски, Амерички и ...

Toyota Prius, Toyota Avensis, Toyota Corolla и слични Јапонски заебанции на кои ние и не размислуваме таму се доста популарни исто и Honda.
Америте се ориентираат на други марки оти убиство е да возиш германска кола тука. Ако почне да се расипува ќе дадеш повеќе на поправки одколку што си ја купил. Ауди А4 (2001) имав, 125.000 милји, секој месец по нешто одкажуваше, а скапи се деловите многу. Другарче имаше од 2003та исто А4, му рикна менувачот па требаше да плати 3.500$ за нов да му стават.

Голф 3 кабрио сакав да земам, ама многу имаат проблем со автоматските менувачи тие што се произведени 2000-2003
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
ете... тема за мене и мој вкус... ајде волвоџии да се преброиме :D

п.с. видете ми во аватарот, што возам... да, тоа е волво V70... брод... поубаво ауто у живот не сум имал... а сум сменил богами бајаги коли.. кога решив да го продавам, мајсторчето ми вика вака: “еднаш си возел волво и до крај на живот ке го возиш“.. ја му се смеев, ама бил во право... почнаа да ми доаѓаат ос замени за ово-оно дрн дрн.. сендав и во гол4-ка и 5-ка и астра караван, и опели разни, и мерцедси ваков онаков, и ауди 4-ки дури 4 ми се нудеа, пасати, и шкоди и свашта... се бре некако круто, тесно, некомотно, оскудева во опрема, а за вожња муеабет да не правиме... разлика од исток до запад... и така... мајсторот бил во право... еднаш волво, до крај на живот волво ќе биде изгледа... сега го пикирав Ѕ70 Т5 машина...

интересна појава (или оинформација) кај волвото е дека од прв момент кога е пронајден некој гаџет за кола они го инсталират... така, имам пример на волво од 1992 година со клима.. прва и едина кола од таа година со фабрична клима... посочете ми друга кола или бренд кој од тоа годиште е со клима...праиме муабет за 20 години старо ауто еј...
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Ова би требало всушност да е некој вид наследник на Мултипла која се појави 50-ите години, а беше на база на Фиат 600, http://it.wikipedia.org/wiki/File:Fiat-600-d-multipla.jpg
Под истото име се Фиат произведуваше уште едно возило, мислам крајот на 80-ите или 90-ите, но тоа возило беше чисто промашување на Фиат.
божеееее... колку е грдо срањево....
--- надополнето: 7 март 2012 во 01:03 ---
'Поновата' Multipla се произведувала од 1998 до 2010.

Интересно, во 1999-та е изгласана за најгрда кола на годината, според англискиот Top Gear, а следната добила Возило на годината награда од истиот тој Top Gear и од 2001-та до 2004-та четири години по ред Семејно возило на годината.

1 серија (1998-2004)

2 серија (2004-2010)
овој вториот фијат и некако личи... ама оној погорниот... имам неколку прашања:
-кој е идиотот што му текна да го скицира и моделира на хартија ова возило?
-кој е купот идиоти што го добрија проектот на возилово?
-кој е збирот на идиоти што го стави на производство ова чудо?
-кој се осмели да ја увезе и изложи грдосијава
-што мислеше оној што ја купи истава (пошто гледам 2-3 комада низ македонија)
 

CELTIK

magionicar
Член од
23 декември 2007
Мислења
2.909
Поени од реакции
839
odlicni avtomobili i dosta prodavani vo sad edinsven konkurent od evropa na bmw i mercedes imam imano prilka da vozam da patuvam so volvo od predposledna serija a letovo mozebi ke go povozam i dzipot poso imam rodnini vo geteborg koi rabotat vo volvo i sekoja godina si idat so najnoviot model
 
S

Shellshock nam67

Гостин

Hartge се едни од најпознатите тјунери за BMW, и тие решиле да му посветат внимание на 1М Coupe – а резултатите од тоа внимание зборуваат за себе!
Турбо-моторот кој се вградува во BMW 1M Coupe веќе има со што да се пофали – 335 коњски сили и 450 Nm вртежен момент воопшто не се за потценување – но дечките од Hartge решиле дека секогаш може подобро, па малку го „поднавиле“ моторот и резултатите се импресивни.
Бројките се следните – 396 коњски сили (е добро де, ќе заокружиме на 400) и 530 Nm вртежен момент. Некакви детали околу перформансите немаме, но Hartge изјавува дека времето потребно да се постигнат 200 километри на час е намалено од 13.52 секунди на 11.34 – импресивно намалување од цели две секунди! Но покрај зголемените перформанси, Hartge најавува и зголемена економичност – односно потрошувачка намалена за половина литар гориво на 100 километри. Со оглед на денешните цени на горива, тоа воопшто не е за потценување.


 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
Не отварај тема за секој еден новитет по нет... Имаш тема за новости, разлистај малку.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Не отварај тема за секој еден новитет по нет... Имаш тема за новости, разлистај малку.
зашто темата за волво се спои со оваа за авто новости? таа тема требаше да биде генерално за волво а не да иде во авто новости... овака глеј ги постовите, сите се бесмислени... зборам погоре за кола постара од 10 години во тема за авто новости...
 
S

Shellshock nam67

Гостин
Која е тајната на вистинскиот успех? Нема човек кој не би сакал тоа да го знае, а нема ниту успешен човек кој би кажал како станал успешен, иако во суштина тоа и не е толку сложено за објаснување
Ако го прашаме Соиширо Хонда која е неговата тајна за вистински успех, сигурно ќе ви одговори: многу желба, уште повеќе инженерско знаење, и најмногу од сé, работа. А кога ќе се погледне историјата на компанијата што тој пред точно 60 години ја основа, ова просто тројно правило се чини едноставно точно.
Секако дека е точно, да не беше точно, Honda немаше денес да биде единствениот во целост независен автомобилски производител. Сите други на овој или на оној начин се поврзани меѓу себе, само Honda опстојува самостојно, без никаква помош од страна. Додуша, не и ни треба, затоа што годишно произведува скоро 10 милиони мотоцикли, 4 милиони автомобили и дури 24 милиони агрегати за разни намени. Не и треба ниту технолошка помош, затоа што нема од кого да ја добие, бидејќи нејзините производи се меѓу најнапредните во светот, факт во кој секогаш се уверуваме кога ќе седнеме во некој нејзин автомобил. Така беше и сега, кога непосредно после шеесеттиот роденден на Honda, од нејзиниот македонски импортер, Макпетрол од Скопје, на пробно возење го добивме новиот Accord.

Новиот Accord се одликува со спортска елеганција и агресивност, и покрај тоа што купувачите кои ќе го купат добиваат пред сé врвен семеен автомобил
Својот прв Accord Honda го лансираше далечната 1981 година. Оттогаш до денес генерации љубители на автомобилите уживаат во квалитетите на заедно со Civic најпрепознатливиот модел на производителот од Токио, а по близу седум години, на годинашново издание на салонот за автомобили во Женева, блесна и најновата негова генерација, која мошне брзо, пред сé поради својот исчекор напред, како и привлечната цена, успеа да ги освои клиентите.
Продолжувајќи во согласност со дизајнерските насоки на својот претходник, новиот Accord се одликува со спортска елеганција и во денешниот свет со оној повеќе од потребен атрибут - агресивноста, и покрај тоа што купувачите кои ќе го купат добиваат пред сé врвен семеен автомобил. Реално, и претходните генерации на Accord, и според дизајнот и според перформансите, беа меѓу најдинамичните и спортски настроените автомобили во класата, така што јапонската лимузина, продолжувајќи по патот што тие и го трасираа, ја насочува целата приказна чекор понатаму.

Спуштеното тежиште, пошироките траги на тркалата и потполно обновеното ослонување се гаранции дека Accord ќе реагира безбедно во критични ситуации
Во согласност со тоа, надворешниот изглед на Accord е агресивен и на него доминираат острите линии и неправилните облици. Од предниот дел би ги издвоиле маската и светлата, кои се одлично вкомпонирани во спортскиот одбојник со спојлер инспириран од болидите од F1, како и нагласените лаци на широките крила, кои се како магнет не само за помладата популација. Силуетата е скроена во согласност со архитектурата која ја диктира компанијата, а слично е и со задниот дел каде доминира спортската тематика, со нови светла со остри тонови и предимензиониран агресивен одбојник.
Приказните за конзервативната и сувопарна внатрешност на автомобилите кои доаѓаат од земјата на изгрејсонцето со новите автомобили остануваат длабоко во минатото, иако тоа секогаш баш и не важеше за моделите на Honda, посебно кога станува збор за Accord. Конкретно, спортскиот ентериер на новиот Accord е изработен од квалитетни материјали, а пофалби заслужуваат и прецизната завршна обработка, како и големиот број детали на кои се внимавало.

Спортскиот ентериер на новиот Accord е изработен од квалитетни материјали, со прецизна завршна обработка и голем број детали на кои се внимавало
Во однос на претходната генерација, Accord порасна и во должина, и во широчина, а поголемо му е и меѓуоскиното растојание. Како резултат на ова, понудата на простор во кабината е поголема, посебно на задната клупа и во багажникот, кој екстра може да се зголеми со преклопливата задна клупа во однос 60:40. Елегантните и удобни предни седишта се добро профилирани и спортски тврди, а нивната внатрешна структура е направена така да ги намалува вибрациите. Инструмент таблата на која доминираат двата округли мерачи е мошне прегледна и неоптоварена со вишок податоци, така што лесно, со крајче од окото се забележуваат зелените стрелкички на индикаторот за економично возење кој советува кога возачот да го промени степенот на пренос. Тестовите на Honda демонстрираа заштеда на гориво од 5 отсто доколку се следат неговите упатства, а она што ние го забележавме, е дека веќе пред 60 km/h инстистира да се вози во шести степен на пренос.
Токму овој момент најдобро ја опишува душата на Accord - моторот, кој дури и кога го возите на 1.500 вртежи во минута во шести степен низ град, без колебање реагира на педалата за гас, а ако пак, се држи над 4.000 вртежи, тогаш испушта звук и го тера Accord остро напред како со него да командува лично Такума Сато. Се разбира, волшебниот збор се крие зад кратенката i-VTEC, која во првиот случај овозможува просечна потрошувачка од само 7,2 литри скап бензин на 100 километри, а во вториот забрзување до сто за 9,3 секунди.

Во однос на претходната генерација, Accord порасна и во должина, и во широчина, а поголемо му е и меѓуоскиното растојание
Спуштеното тежиште, пошироките траги на тркалата и потполно обновеното ослонување напред со двојни попречни рамења и назад со просторно водена оска се гаранциите дека Accord ќе реагира безбедно во критични ситуации, во што помага и директното управување. Тука некаде би ја споменале и единствената наша забелешка која се однесува на просечните пневматици, со чија замена со поквалитетни новиот Accord би загубил малку на семејната удобност, но би станал мошне сериозен спринтер. Но, и во тој случај не би можеле да го најдеме одговорот на прашањето од насловот: дали новиот Accord е направен спрема неговиот мотор, или пак, моторот му е направен спрема дизајнот и карактеристиките?!
Технички податоци:
мотор: Euro V, бензински, четиритактен, четирицилиндричен, водено ладен, сместен напред напречно
работна зафатнина: 1.997 cm3
пречник и ôд: 81,0x96,9 mm
степен на компресија: 10,6:1
напојување: една брегаста оска во главата, четири вентили по цилиндар, вбризгување на горивото во повеќе точки, променливо време на отворање на вентилите
максимална силина: 156 KS (115 kW) при 6.300 min-1
максимален вртежен момент: 192 Nm при 4.300 min-1
трансмисија: на предните тркала преку шестстепен мануелен менувач
ослонување: напред двојни попречни рамења, спирални пружини, стабилизатор, назад просторно водена оска оска, спирални пружини, стабилизатор
сопирачки: напред самовентилирачки дискови, назад дискови, ABS, EDS, BAS
пневматици: 205/60 R16 92V
каросерија: седан со четири врати, пет седишта
должина х ширина х висина: 4.725x1.840x1.440 mm
меѓуоскино растојание: 2.705 mm
траги (напред/назад): 1.595/1.600 mm
тежина: 1.414 kg
максимална тежина: 1.935 kg
приколка со сопирачки: 1.500 kg
багажник: 467 dm3
резервоар: 65 литри
максимална брзина: 215 km/h
забрзување 0-100 km/h: 9,3 секунди
потрошувачка (отворен пат/град/просек): 5,9/9,4/7,2 l/100 km
емисија на CO2: 170 g/km
Honda Accord во Македонија:
Accord 2.0 Elegance: 22.490 EUR
пакет Executive: +2.000 EUR
автоматски менувач: +1.000 EUR
Accord 2.0 Executive Navi: 26.990 EUR
Accord 2.4 Executive: 27.990 EUR
Accord 2.4 Executive Navi: 29.990 EUR
автоматски менувач: +1.000 EUR
повеќе информации: Макпетрол Скопје, тел.: /02/ 3146-189
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.498
Ја имам веќе 3 години, колава е прав spaceship. :cuc:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom