Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
12 март 2008
Мислења
1.055
Поени од реакции
758
ke се угушиш летоска.. тек летоска ке ти замаглуваат стаклата.. на секое пуштање на климата ке ти мава една реа, прво ке мислиш дека дошло време за филтер мењање... одкако ке го смениш ке сватиш дека не е до филтерот туку нешто друго ги ебе кокошките, а тоа не е петелот...

среди си го со време... не се зезај... имаш мајстор за вакви гомнарии...? да ти препорачам еден кој стрпливо и пажљиво отвара шалт табли?
Препорачај. Не би остајл којгоде да ми чепка.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Чек, чек, чек. Ај објасни ми сеа како може да зариба колата од ова? Да ми го потроши цел антифриз?
поа нема баш да зариба, ама си го јадел петелот посекако... ке остане без вода, ке прегрее, ке го ебеш дихтунгот, а моѓно е и кариките со се цилиндрите да се заебат потшо ке прегрее нели... и тоа не е зарибување, ама е скоро како ремонт... а ако изгури дихтунгот во правец на меање уље и вода, е тогаш и ке зариба...
--- надополнето: 11 април 2012 во 00:40 ---
Препорачај. Не би остајл којгоде да ми чепка.
од скопје си?

во пп ке ти пратам број, за да не мислат дека маркетинг мавам...
 
Член од
12 март 2008
Мислења
1.055
Поени од реакции
758
поа нема баш да зариба, ама си го јадел петелот посекако... ке остане без вода, ке прегрее, ке го ебеш дихтунгот, а моѓно е и кариките со се цилиндрите да се заебат потшо ке прегрее нели... и тоа не е зарибување, ама е скоро како ремонт... а ако изгури дихтунгот во правец на меање уље и вода, е тогаш и ке зариба...
--- надополнето: 11 април 2012 во 00:40 ---

од скопје си?

во пп ке ти пратам број, за да не мислат дека маркетинг мавам...
Види, ја вака ја возам више 11 000 километри. Антифриз проверувам редовно. Од коа го стајв тоа средството за крпење хладњаци помалце почна да троши. Да кажеме 100ml месечно. Можда и помалце. Значи ако е нешо ептен нож до коска да идам да го праам, ако не да не фрлам пари за џабе. Да од скопје сум.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Види, ја вака ја возам више 11 000 километри. Антифриз проверувам редовно. Од коа го стајв тоа средството за крпење хладњаци помалце почна да троши. Да кажеме 100ml месечно. Можда и помалце. Значи ако е нешо ептен нож до коска да идам да го праам, ако не да не фрлам пари за џабе. Да од скопје сум.
друже... пластични се да ги ебам... да е метал, ке ти кажам има шанси и да затне со вода, ке фати рѓа, каменец ово оно, ама пластика бе... не ми се верни ама ептен.. пластиката изгорува, и пука...

имаш пп со број...
 

korka

Голтар
Член од
25 септември 2008
Мислења
1.027
Поени од реакции
435
ke се угушиш летоска.. тек летоска ке ти замаглуваат стаклата.. на секое пуштање на климата ке ти мава една реа, прво ке мислиш дека дошло време за филтер мењање... одкако ке го смениш ке сватиш дека не е до филтерот туку нешто друго ги ебе кокошките, а тоа не е петелот...

среди си го со време... не се зезај... имаш мајстор за вакви гомнарии...? да ти препорачам еден кој стрпливо и пажљиво отвара шалт табли?
Jaс не знам како до сега со миризбата се возел.Ако му мириса бидејќи не кажа дали мириса или не мириса
--- надополнето: 11 април 2012 во 00:51 ---
Чек, чек, чек. Ај објасни ми сеа како може да зариба колата од ова? Да ми го потроши цел антифриз?
Во случај на возење на подолг пат и да не приметиш дека ќе ти крене температурата.Нормално дека имаш загуба на течност,Или ти немаш загуба??
 
Член од
12 март 2008
Мислења
1.055
Поени од реакции
758
Jaс не знам како до сега со миризбата се возел.Ако му мириса бидејќи не кажа дали мириса или не мириса
--- надополнето: 11 април 2012 во 00:51 ---

Во случај на возење на подолг пат и да не приметиш дека ќе ти крене температурата.Нормално дека имаш загуба на течност,Или ти немаш загуба??
Миризба до сега нема. На подолг пат баш бев пред некој ден, 450 км за 8-10 саати и нишо не покажа. Температура таман, течност таман. Загуба, како што наведов погоре, има месечно по некојси 100 милилитри, може и помалку.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Значи ако не пуштам парно, нема мука. :) :) Дали е ова некој сериозен проблем за да се замарам со него или? Инаку да, опиша се што се случува. А едно време и ми трошеше антифриз и ставив тоа средството ама не се покажа баш ок, т.е. очигледно не затна. Пошо иде летен период да го одложам ова ?
Глеј вака... најчесто на новите автомобили системот за ладење е проектиран со клапна, така шо воздухот го насочува низ или го заобиколува казанчето...Постарите беа со механички вентил, кој го запираше целосно протокот, ама се покажа како лош избор за „инстантно ладно“ на загреан мотор (особено со клима уред), пошто треба баеги време за прво казанчето да се излади.

Или во превод, течноста за ладење циркулира цело време низ ладњачето. Така да со то шо ти го гасиш парното, не решаваш ништо посебно. Сем шо ти се маглат стаклата помалце (ама пак ти се маглат) антифризот исто ке го губи,така да нема да има некоја осетна разлика.

Инаку исто срање ми се деси на Мерцедесот, почна да ги магли стаклата внатре и да губи антифриз... ама тој е со механички затварач, па откако го затворив, нема мака ни со маглење ни со губење течност... ама сабајле (Бт имаше заврнато снег, околу 0 степени беше) измрзнав у п.м. Малку да пркни времето, морам да го средам.
 

korka

Голтар
Член од
25 септември 2008
Мислења
1.027
Поени од реакции
435
На повеќето автомобили може да се сатвори циркулацијата механички ама не е тоа решение.Тоа е исто ако ти се прди а да имаш пролив.Колку и да стегаш само ако пуштиш газ...............:гомце:
--- надополнето: 11 април 2012 во 01:04 ---
Миризба до сега нема. На подолг пат баш бев пред некој ден, 450 км за 8-10 саати и нишо не покажа. Температура таман, течност таман. Загуба, како што наведов погоре, има месечно по некојси 100 милилитри, може и помалку.
Може не е до тоа проблемот тогаш.А парново го уклучуваш ли??Или штедиш на бензин??
Се драпам малку со тебе со воа последново
 
Член од
12 март 2008
Мислења
1.055
Поени од реакции
758
На повеќето автомобили може да се сатвори циркулацијата механички ама не е тоа решение.Тоа е исто ако ти се прди а да имаш пролив.Колку и да стегаш само ако пуштиш газ...............:гомце:
--- надополнето: 11 април 2012 во 01:04 ---

Може не е до тоа проблемот тогаш.А парново го уклучуваш ли??Или штедиш на бензин??
Се драпам малку со тебе со воа последново
Парно уклучувам, грее одлично.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Чим некоја течност на возилото (антифриз, масло, глицерин....) тече однекаде, тоа треба ВЕДНАШ да се санира.
Правило...
 
Член од
10 април 2009
Мислења
146
Поени од реакции
9
4ка голф дизел 1.9 со турбина со 101 к.с, има бош пумпа? мислам дека после 2000та се излезени...
 
Член од
6 април 2012
Мислења
11
Поени од реакции
1
mercedes 220 cdi
Dali posle remont na deklata moze da se ostetat injektorite?
Kolku kosta ramnewe dekla ?
Slusam muabeti deka posle remont na deklata mozat da stradaat inwektorite koi bile mn. skapi?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
4ка голф дизел 1.9 со турбина со 101 к.с, има бош пумпа? мислам дека после 2000та се излезени...
најверојатно е комон реил... Последната верзија на 1.9 TDi со обична пумпа имаше 90/110 ks...

mercedes 220 cdi
Dali posle remont na deklata moze da se ostetat injektorite?
Kolku kosta ramnewe dekla ?
Slusam muabeti deka posle remont na deklata mozat da stradaat inwektorite koi bile mn. skapi?
Добро бе чоече, не го носеше мерцедесот на овластен сервисер? Тој таму слепец е и незнај шо треба да прај со колата, ние од тука треба да му кажиме?

1. Рамнење на декла за 101, кошта 100 денари. Рамнење на декла за Фиат 1.9 TD кошта 3000 денари (пошо деклата е коса од горната страна, има еден куп работа за припрема на машината)... така да кај нормален мајстор од таа сума не би требало да ти земат појќе... во овластен сервис, појма неам.

2. еден инјектор за CDi мерцедес е околу 400 евра нов... половни ги има по тетово, околу 80 евра еден...

Дали се оштетуваат? интересно прашање, мада ако се прашувам јас, би ги извадил пред да се прати деклата на рамнење и не би експериментирал посекако пола мотор ти е растурен, ко ќе дојди уште за 4 дизни... можно е да паднат внатре шпонови од рамнењето, па да заебаваат. А можно е и да нема гајле.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
најверојатно е комон реил... Последната верзија на 1.9 TDi со обична пумпа имаше 90/110 ks...


Добро бе чоече, не го носеше мерцедесот на овластен сервисер? Тој таму слепец е и незнај шо треба да прај со колата, ние од тука треба да му кажиме?

1. Рамнење на декла за 101, кошта 100 денари. Рамнење на декла за Фиат 1.9 TD кошта 3000 денари (пошо деклата е коса од горната страна, има еден куп работа за припрема на машината)... така да кај нормален мајстор од таа сума не би требало да ти земат појќе... во овластен сервис, појма неам.

2. еден инјектор за CDi мерцедес е околу 400 евра нов... половни ги има по тетово, околу 80 евра еден...

Дали се оштетуваат? интересно прашање, мада ако се прашувам јас, би ги извадил пред да се прати деклата на рамнење и не би експериментирал посекако пола мотор ти е растурен, ко ќе дојди уште за 4 дизни... можно е да паднат внатре шпонови од рамнењето, па да заебаваат. А можно е и да нема гајле.
нееее..... преситни се тие шпонови за да ги заебат дизните... поише заебанција е кога ке се тестира ГЛАВАТА од моторот со вода под притисок... тука знае да заебе нешто.. под притисок ке влезе вода во дизните и може да појави корозија т.е. да почне некоја (или сите 4) дизни да подмочуваат... се зависи од рамнење до монтажа и палење колку ке пројде... ако е до 12 саати нема гајле ама повеке... е има гајле...
 
Член од
6 април 2012
Мислења
11
Поени од реакции
1
Se interesiram licno za mene da podnaucam nesto
најверојатно е комон реил... Последната верзија на 1.9 TDi со обична пумпа имаше 90/110 ks...


Добро бе чоече, не го носеше мерцедесот на овластен сервисер? Тој таму слепец е и незнај шо треба да прај со колата, ние од тука треба да му кажиме?

1. Рамнење на декла за 101, кошта 100 денари. Рамнење на декла за Фиат 1.9 TD кошта 3000 денари (пошо деклата е коса од горната страна, има еден куп работа за припрема на машината)... така да кај нормален мајстор од таа сума не би требало да ти земат појќе... во овластен сервис, појма неам.

2. еден инјектор за CDi мерцедес е околу 400 евра нов... половни ги има по тетово, околу 80 евра еден...

Дали се оштетуваат? интересно прашање, мада ако се прашувам јас, би ги извадил пред да се прати деклата на рамнење и не би експериментирал посекако пола мотор ти е растурен, ко ќе дојди уште за 4 дизни... можно е да паднат внатре шпонови од рамнењето, па да заебаваат. А можно е и да нема гајле.
Ne sum nekoj ekspert za avtomobili se interesiram licno za mene ne za serviserot
--- надополнето: 12 април 2012 во 14:59 ---
Denes glavata od motorot ide po kargo od Sk. vo Oh. utre ke pocnat da go sklopuvaat motorot,
daj boze se da e vo red.
Vi blagodaram za sovetite i pomosta
 

Kajgana Shop

На врв Bottom