Прашања за Христијанството II

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Дали навистина соодветно се открил?
Под соодветно се подразбира начин кој нема да подлежи на верба, туку на осозновање.
Или, со други зборови, под соодветно се подразбира онака како што Miki1976 мисли дека е соодветно. Е Мики бреее, до кај стаса, на Бог критериуми да му поставуваш :) Кога Бог кај тебе би полагал испит, тешко дека би поминал. Но проблемот е што ситуацијата е обратна и ќе биде обратна.
 
N

Nessa Alcarin

Гостин
Чорба! Што ти е тоа во потпис??? Нели вие никој не признавате освен Исус? Какви апостоли сега....
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Или, со други зборови, под соодветно се подразбира онака како што Miki1976 мисли дека е соодветно. Е Мики бреее, до кај стаса, на Бог критериуми да му поставуваш :) Кога Бог кај тебе би полагал испит, тешко дека би поминал. Но проблемот е што ситуацијата е обратна и ќе биде обратна.
Не бе Чорбаџи, не се работи за поставување критериум кон Бога.:)

Јас одамна сум се дефинирал себе си во поглед на ваквите религиски (читај философски) прашања. Се е со доза на резерва.

Се е обид да се осознаат нештата и да се прифатат полесно.

Јас поставив прашање за неговото откривање, и очекувам некој каков таков одговор од луѓе кои повеќе време посветиле на Бога.

Ете на пример јас не го спорам воскресението Христово, напротив.

Јас прашувам што е целта на тој моќен потез - покажување сила или нешто друго?

Ако нешто некому му покажеш би требало да очекуваш респект кон себе од другиот, или пак доколку ти е мил да очекуваш и тој да го научи истото и потоа го искористи во добри цели за себе, се разбира доколку ти е близок и љубен.

Би ме интересирал твојот став околу ова прашање?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
јас прифаќам одговори само од Мики1... сите други се wanna be христијани ...
Nessa,

веќе сум поласкан...:X3:
Не заборавај дека моите браќа во Христа, кои се дел од Црквата и од форумов, не мислат поинаку од мене, а и јас не исповедам поинаква вера од нив.
--- надополнето: 5 април 2012 во 08:58 ---
Овде фали уште некој цитат од Спирос...
Арен си е Спирос, само се чини дека ретко кој му ги разбира и прифаќа постојте...:D
--- надополнето: 5 април 2012 во 08:59 ---
Затоа воведовме термин духовна логика.:P
Да не се вреѓаме...:icon_lol:
 
Член од
17 јануари 2012
Мислења
1.044
Поени од реакции
644
Зар, ја прифаќаш смртта, ај преиспитај си малку. Што е со инстиктот за живот, или желбата за истиот.
Има една многу добра Самурајска поговорка во врска со смртта: Смртта е возможен исход на секоја битка, прифатија тогаш и со исечена глава ке можеш да поразиш уште неколку противници.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Да не се вреѓаме...:icon_lol:
Скраја да е:)

Можеш ли ти да дадеш видување на погорното прашање?

Ете на пример јас не го спорам воскресението Христово, напротив.

Јас прашувам што е целта на тој моќен потез - покажување сила или нешто друго?

Ако нешто некому му покажеш би требало да очекуваш респект кон себе од другиот, или пак доколку ти е мил да очекуваш и тој да го научи истото и потоа го искористи во добри цели за себе, се разбира доколку ти е близок и љубен.

Би ме интересирал твојот став околу ова прашање?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Еве, ќе се обидам да одговорам.

Општо земено, како што би рекле Светиите: „...Бог (Синот) стана човек (Христос) за да може човекот (секој од нас...) да стане бог (по благодат, не по суштина)...„.

Христос воскресна и со тоа, Он ја покажа својата надмоќ над смртта. Преку смртта, Христос ја победи смртта, онака како што пее и како што исповеда Црквата. Така, можеш да кажеш дека Он со воскресението, покажал сила, несомнено, за разлика од нас, обичните смртници, за кои се‘уште важи законот на смртта,. ради кој (закон), сме подложни на умирање.

Но, воскресението има повеќеслојно значење. Имено, целиот Христов живот е модел за нашето однесување. Воедно, Он, преку својот живот, покажа и што ќе се случи со сите кои ќе Го следат Неговото учење (исмејување, омаловажување, навреди...), на кои животот ќе им заврши со смрт (на некои, и со маченичка смрт...), а после која имаат и на што да се надеваат: на воскресение, при Неговото второ пришествие, и на вечен живот, во Негова близина.

И конечно, Христос се именува и како „нов Адам„: како што човекот Адам, кој згреши и преку него смртта влезе во Светов, така преку Христа Богочовекот, дојде и спасиението на Светов. Како што Адам беше изгонет од Рајот, а можеше да се врати во Рајот (при Бога) само доколку умре, така и смртта и воскресението, се начин преку кој имаме можност да се вратиме од каде што (преку Адама) бевме изгонети...
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Да не заборавиме дека Септуагината е превод од седумдесет евреи познавачи на законот. Напипана е поради потребата на евреите од дијаспората кои го заборавиле хебрејскиот. Септуагинтата била канонска книга за евреите и сега ти велиш дека не важи? Бидејќи е преведено на најточен начин дека месијата ќе дојде преку дева? Па јасно... како ДЕН од 14 часови ;)


Во 282 година ПНЕ, од Елезаир, свештеникот во Ерусалем, е побарана помош за превод на законите “Тората“ на старогрчки а за потребите на Александриската библиотека и тогаш се почнува со преводи. Во следните 2-3 како што се преведувале и дополнувале, грчките преведувачи (кои биле во мнозинство) уфрлиле спрема Фило, во преводите и книги пишани на хебрејски а кои не биле дел од тората. Евреите се побуниле против таквиот превод и понудиле свој но нивниот превод бил одбиен
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Еве, ќе се обидам да одговорам.

Општо земено, како што би рекле Светиите: „...Бог (Синот) стана човек (Христос) за да може човекот (секој од нас...) да стане бог (по благодат, не по суштина)...„.

Христос воскресна и со тоа, Он ја покажа својата надмоќ над смртта. Преку смртта, Христос ја победи смртта, онака како што пее и како што исповеда Црквата. Така, можеш да кажеш дека Он со воскресението, покажал сила, несомнено, за разлика од нас, обичните смртници, за кои се‘уште важи законот на смртта,. ради кој (закон), сме подложни на умирање.

Но, воскресението има повеќеслојно значење. Имено, целиот Христов живот е модел за нашето однесување. Воедно, Он, преку својот живот, покажа и што ќе се случи со сите кои ќе Го следат Неговото учење (исмејување, омаловажување, навреди...), на кои животот ќе им заврши со смрт (на некои, и со маченичка смрт...), а после која имаат и на што да се надеваат: на воскресение, при Неговото второ пришествие, и на вечен живот, во Негова близина.

И конечно, Христос се именува и како „нов Адам„: како што човекот Адам, кој згреши и преку него смртта влезе во Светов, така преку Христа Богочовекот, дојде и спасиението на Светов. Како што Адам беше изгонет од Рајот, а можеше да се врати во Рајот (при Бога) само доколку умре, така и смртта и воскресението, се начин преку кој имаме можност да се вратиме од каде што (преку Адама) бевме изгонети...
Мики, болдот е неспорен.

Велиме воскреснал, а под тој поим подразбираме победа над смртта.

Несомнено дека покажал надмоќ и сила.

Се е тоа во ред.

Но, прашањето е што научивме ние од тоа?
Дали навистина беше наменето за нас тоа демонстрирање на сила и моќ?
Не гледам дека некој осознал нешто повеќе од тогаш наваму.
Сеуште е непознаница начинот на кој треба да се победи смртта.
Христос покажал дека е тоа можно, но не и на кој начин.
А, тоа укажува на нешто друго.

Црвениот болд укажува на горново - покажал што ќе се случи со оние кои ќе го следат неговото учење. И во овие 2000 години, многумина го следеле, но никој не ја добил наградата бесмртност, или останатите не виделе дека некој ја добил наградата.

Сега сето ова може да се скрие зад велот на мистеријата дека поединци кои го следеле него си ја добиле наградата, ама другите не можат да го видат тоа оти не се достојни нели.

И пак ќе се заврти истиот круг - зошто тогаш демонстрирал таква сила и моќ, а не го означил патот по кој треба да се движиме, да биде разбирлив за сите, и да сите можат да ги избегнат замките на рогатиот.

Дали на некој начин Бог поставува селекција кој може, а кој не да ја добие бесмртноста?
Зарем така се прави со најмилата творба, чедата негови?
Зарем не го боли исто за сите чеда?

Многу конфузно.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Како повеќепати до сега, поставуваш (пре)многу прашања во ист пост.
Полека, едно по едно...
--- надополнето: 5 април 2012 во 10:23 ---
Но, прашањето е што научивме ние од тоа?
Научивме многу: дека животов на Земјава е минлива категорија, која има свој продолжеток во вечниот живот.
--- надополнето: 5 април 2012 во 10:24 ---
Не гледам дека некој осознал нешто повеќе од тогаш наваму.
.
„Нешто повеќе„ има во учењето до Црквата. Но, нели е доволно она кое сам Бог ни‘ го остави како Негов личен пример? Зашто тогаш бараме „нешто повеќе„.
--- надополнето: 5 април 2012 во 10:25 ---
Сеуште е непознаница начинот на кој треба да се победи смртта.
Смртта се победува само со нејзиниот анти-под: со воскресението и преку него, со вечниот живот.
--- надополнето: 5 април 2012 во 10:26 ---
Христос покажал дека е тоа можно, но не и на кој начин.
.
Можно е: кој верува во Христа, ќе има живот вечен. Кој верува во Христа, и да умре, ќе живее.
--- надополнето: 5 април 2012 во 10:27 ---
А, тоа укажува на нешто друго.
.
Тоа „нешто друго„ може да биде саде Твој субјективен заклучок, кој, многу веројатно, не е во склад со учењето од Црквата.
--- надополнето: 5 април 2012 во 10:29 ---
Црвениот болд укажува на горново - покажал што ќе се случи со оние кои ќе го следат неговото учење. И во овие 2000 години, многумина го следеле, но никој не ја добил наградата бесмртност, или останатите не виделе дека некој ја добил наградата.
.
Грешка си: Црквата изобилува со ликови од Светии, кои веќе ја имаат наградата Христова: вечен живот.

А „остнататите„ и тоа како виделе дека Светиите имаат своја награда. Имено, молитвите до Светиите се чудотворни.
--- надополнето: 5 април 2012 во 10:31 ---
Сега сето ова може да се скрие зад велот на мистеријата дека поединци кои го следеле него си ја добиле наградата, ама другите не можат да го видат тоа оти не се достојни нели.
.

Грешка: погледни го претходниот одговор.

Навистина, живеењето во Црквата е светотаинско, но тоа не е „скриено„, оти има свои ефекти во реалното живеење.
--- надополнето: 5 април 2012 во 10:33 ---
И пак ќе се заврти истиот круг - зошто тогаш демонстрирал таква сила и моќ, а не го означил патот по кој треба да се движиме, да биде разбирлив за сите, и да сите можат да ги избегнат замките на рогатиот.
.
Патот по кој треба да се движиме е сам Христос: „...Јас Сум Вистината, Патот и животот...„, вели Он. Види во Јован, 14.6.

Црквата, која Он ја основа, го има учењето за начинот на кој треба да се движиме и кон Христа и кон Царството Небесно.

Рогатиот пак, секогаш ќе (ни‘) поставува сопки на тој пат.

--- надополнето: 5 април 2012 во 10:36 ---
Дали на некој начин Бог поставува селекција кој може, а кој не да ја добие бесмртноста?
Зарем така се прави со најмилата творба, чедата негови?
Зарем не го боли исто за сите чеда?
.
„...Мнозина се повикани, а малкумина се одбрани...„, вели Он во Матеј 20.16.

Христос сите не‘ повикува на спасение и влез во Царството Небесно, но тоа не значи дека сите кои Христа Го исповедаат за Бог, ќе бидат и спасени.
Изборот е личен, а спасението зависи и од Христа но и од личниот подвиг.
 

Aleksandar Nevski

Окултисти свих земаља ... чувајте се! Доваѓам!
Член од
9 октомври 2011
Мислења
1.074
Поени од реакции
350
Така де. Што понатаму.

Дали имаме воопшто потреба од било каква перцепција кон и за нешто за кое немаме капацитет?

Барем додека сме смртни, нели?

А ако сами осознаеме за бесмртноста, тогаш што? ГО стигнавме ли?

Бесмртноста ли е врвот на моќта на Бог? Или немаме капацитет да го знаеме и тоа?
Причината за која човекот беше создаден од Бога беше да биде во совршен однос со својот создател. Целиот смисол на човечкиот живот е насочен кон Бога. Од моментот кога човекот падна во духовна смрт, совршена врска што ја имал со Бога беше нарушена. Гревот беше причина што човекот духовно ослепе и неможеше да општи со Бога. Бог не го остави своето создание и низ целата човечка Старозаветна историа го водеше на начин на кој го опишува Светото Писмо. Бидејќи според Законот на Стариот Завет никој неможел да се спаси бидејќи никој не можел да ги исполни сите закони, а и неможел да се искупи за праотечкиот грев на Адам. Зтариот завет бил даден да го води човештвото и да го припреми за доаѓањето а Богочовекот Христос. Затоа уште од самиот почеток на создавањето, Бог го имал во Неговата Промисла планот за спасението на човекот. Тоа можело да се случи само преку искупувањето на човечкиот грев преку една совржена жртва. Бидејќи секоја друга жртва која би била од божјата творевина не би била совршена, требало самиот Бог да се симне на човечко ниво, да стане човек (вочовечи) за да го спаси. Немало друг начин.
Со Христовото распнување, смртта на Крстот и Воскресението, човештвото ја принело совшената жртва на Бога. Христос го исполнил Стариот Завет, ни го покажа патот кон спасението и ја обнови врската меѓу Бога и човекот.Така преку Христос, се обожи и човечката природа.
Со тој чин се врати смисолот на постоење за коешто беше создаден човекот - да општи со Бога во еден совршен однос. Секој човек го има потенцијалот за обожување само преку тој начин (нема друг) и секој ја има слободната воља да го стори тоа. Наградата е исполнување на причината за која бече создаден, а тоа е да биде вечно со Бога - ноговиот создател. Кој не сака, немора. Само ќе треба да се соочи со спортивното, според сведоштвото на Светото Писмо и на Христа. Човекот ионака е бесмртен, сакал тој или не. Бесмртноста беше една од карктеристиките на чвекот уште од самото негово создавањет па затоа и неможе да му се одземе. Секој ќе го добие она што сркал. Изборот е до секој од нас!
--- надополнето: 5 април 2012 во 12:14 ---
Во 282 година ПНЕ, од Елезаир, свештеникот во Ерусалем, е побарана помош за превод на законите “Тората“ на старогрчки а за потребите на Александриската библиотека и тогаш се почнува со преводи. Во следните 2-3 како што се преведувале и дополнувале, грчките преведувачи (кои биле во мнозинство) уфрлиле спрема Фило, во преводите и книги пишани на хебрејски а кои не биле дел од тората. Евреите се побуниле против таквиот превод и понудиле свој но нивниот превод бил одбиен
Момак, сите преведувачи биле евреи и тој превод бил за потрребите на еврејската дијаспора која го зборувала само грчкиот јазик. никој од евреите во тоа време не се побунил за неправилниот превод-толкување на Септуагинтата. Ако не ти одговара одговорот жали се кај изворите што ги конзумираш. Одговорот е доста јасен.
 
M

Muranyi

Гостин
Причината за која човекот беше создаден од Бога беше да биде во совршен однос со својот создател. Целиот смисол на човечкиот живот е насочен кон Бога. Од моментот кога човекот падна во духовна смрт, совршена врска што ја имал со Бога беше нарушена. Гревот беше причина што човекот духовно ослепе и неможеше да општи со Бога. Бог не го остави своето создание и низ целата човечка Старозаветна историа го водеше на начин на кој го опишува Светото Писмо. Бидејќи според Законот на Стариот Завет никој неможел да се спаси бидејќи никој не можел да ги исполни сите закони, а и неможел да се искупи за праотечкиот грев на Адам. Зтариот завет бил даден да го води човештвото и да го припреми за доаѓањето а Богочовекот Христос. Затоа уште од самиот почеток на создавањето, Бог го имал во Неговата Промисла планот за спасението на човекот. Тоа можело да се случи само преку искупувањето на човечкиот грев преку една совржена жртва. Бидејќи секоја друга жртва која би била од божјата творевина не би била совршена, требало самиот Бог да се симне на човечко ниво, да стане човек (вочовечи) за да го спаси. Немало друг начин.
Со Христовото распнување, смртта на Крстот и Воскресението, човештвото ја принело совшената жртва на Бога. Христос го исполнил Стариот Завет, ни го покажа патот кон спасението и ја обнови врската меѓу Бога и човекот.Така преку Христос, се обожи и човечката природа.
Со тој чин се врати смисолот на постоење за коешто беше создаден човекот - да општи со Бога во еден совршен однос. Секој човек го има потенцијалот за обожување само преку тој начин (нема друг) и секој ја има слободната воља да го стори тоа. Наградата е исполнување на причината за која бече создаден, а тоа е да биде вечно со Бога - ноговиот создател. Кој не сака, немора. Само ќе треба да се соочи со спортивното, според сведоштвото на Светото Писмо и на Христа. Човекот ионака е бесмртен, сакал тој или не. Бесмртноста беше една од карктеристиките на чвекот уште од самото негово создавањет па затоа и неможе да му се одземе. Секој ќе го добие она што сркал. Изборот е до секој од нас!
--- надополнето: 5 април 2012 во 12:14 ---

Момак, сите преведувачи биле евреи и тој превод бил за потрребите на еврејската дијаспора која го зборувала само грчкиот јазик. никој од евреите во тоа време не се побунил за неправилниот превод-толкување на Септуагинтата. Ако не ти одговара одговорот жали се кај изворите што ги конзумираш. Одговорот е доста јасен.
А зошто Бог го казнил Адам заедно со Ева за грев,а со нив и целото човештво,кога Адам и Ева не можеле да го разликуваат доброто од злото и со тоа не знаеле дека направиле грешка кога не го послушале Бог?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Момак, сите преведувачи биле евреи и тој превод бил за потрребите на еврејската дијаспора која го зборувала само грчкиот јазик. никој од евреите во тоа време не се побунил за неправилниот превод-толкување на Септуагинтата. Ако не ти одговара одговорот жали се кај изворите што ги конзумираш. Одговорот е доста јасен.
Не си добро информиран и покажуваш солидно незнаење за темата за која се обидуваш да коментираш, имаш кај Ориген во Хексапла 6 напоредни стари завети, од оригиналниот еврејски преку грчкиот превод Акуила, Симанкус...
Септуагинтата не ја користат евреите затоа што има разлики од оригиналот. Тие си го користат Мазоретскиот текст.
 

Aleksandar Nevski

Окултисти свих земаља ... чувајте се! Доваѓам!
Член од
9 октомври 2011
Мислења
1.074
Поени од реакции
350
Адам и Ева ги имале на располагање сите благодати на Земјата. Заради послушност кон нивниот творец, Бог им дал заповед да не вкусат од плодот на дрвото за распознавање доборо и лошо. Тоа не значи дека предходно не можеле да распознаат добро од зло бидејќи ја имале во себе Божјта благодат уште од самото создавање. Целта на Бога било да ја види послушноста на созданието. Бидејќи Бог им рекол дека моментот кога ќе вкусат од тој плод ќе умрат, тоа било доволно предупредување дека ќе сносат последици и тоа неманикаква врска со тоа дали некој познава добро од зло (а тие познавале и предходно како што веќе реков). Со паѓањето во грев, Божјата благодат му била одземена на човекот и тој бил препуштен само на милоста Божја која според Божјата Промисла му дала нова шанса на човештвото преку новиот Адам - Христос.
--- надополнето: 5 април 2012 во 12:27 ---
Не си добро информиран и покажуваш солидно незнаење за темата за која се обидуваш да коментираш, имаш кај Ориген во Хексапла 6 напоредни стари завети, од оригиналниот еврејски преку грчкиот превод Акуила, Симанкус...
Септуагинтата не ја користат евреите затоа што има разлики од оригиналот. Тие си го користат Мазоретскиот текст.
Не разбрав за Ориген кој ти е проблемот, а за тоа дека евреите денес користат мазоретски текст е точно бидејќи преводот на септуагинтата е против нивното ново верување и септуагинтата сведочи за многу вистини кои тие ги отфрлиле. Сеа ти кажи ми кога е настанат мазоретскиот текст па да праиме муабет.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Не разбрав за Ориген кој ти е проблемот, а за тоа дека евреите денес користат мазоретски текст е точно бидејќи преводот на септуагинтата е против нивното ново верување и септуагинтата сведочи за многу вистини кои тие ги отфрлиле. Сеа ти кажи ми кога е настанат мазоретскиот текст па да праиме муабет.
9ти век, но септуагината настана по барање на Птоломеј 2ри за потребите на Александриската библиотека а не како потреба на евреите да имаат грчки превод на својата света книга. Затоа Александриците побарале помош од еврејс во превод но главниот превод го направиле грчки преведувачи и со тој превод не се согласиле евреите
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom