- Член од
- 4 мај 2009
- Мислења
- 2.476
- Поени од реакции
- 5.546
Не гледам никаква етичка пречка за тоа. Секој ден ислучуваме од апарати несвесни луѓе. Не само тоа, туку и секојдневно убиваме животни кои се на далеку повисок когнитивен степен од 7 месечно бебе (примати, делфини, китови кои се горе долу да ниво на мозок на 3 годишно дете).
Комплетно ирелевантно. Свест кој не постои не можеш да ја терминираш. Свест која не постои, едноставно не постои. Но постои свеста на родителите и неа треба да ја вреднуваме. Ако тие се одлучиле за таков чекор, најверојатно сакаат да се ослободат од непотребното страдање кое мислат дека детето ќе им го донесе. Етички недопустливо е да ги оставиш овие два свессни ентитети да патат за сметка на несвесно, мало животинче.
Твоево тврдење е етички проблематично за многу водечки научници на кои не ќе можеш лесно да им залепиш индоктринација. Етичките прашања се неибежни во дебатата за абортус или клонирање човечки живот. Не постои етички неутрален вредносен систем. Тој кој ти го застапуваш не е неутрален, иако можеби тебе таков ти изгледа.
--- надополнето: 2 април 2012 во 20:13 ---
Драга, моралот нема никаква врска со медицината.
Се извинувам за уфрлањето, ама тука треба малце да потпрочиташ. Google Scholar ќе ти излиста 986,000 научни трудови кои ја засегаат медицинската етика, и тоа само од 2000 г. наваму. Еве ти 4 многу тазе книгички кои се бават со оваа тематика:
Methods in Medical Ethics,
Transcultural Dimensions in Medical Ethics
Medical Law and Ethics
The Cambridge World History of Medical Ethics