L
Lu
Гостин
Штом ќе поминуваш помеѓу 6.000 и 9.000 км на автопат мислам дека подобар избор ќе ти биде Лансерот бидејќи е постабилен на автопат и на поголеми брзини.Gi proveruvav kilometrazite od minatite godini, (da ne sum zabegal so brojkite), i tuka nekade se, pomedju 15000km i 20000km na godisno nivo.
Ne sum poseduval dizel vozilo, dobro, sum se vozel vo nekolku dizel vozila i vpecatokot e OK ama... Vo start se poskapi za 2000+evra, (kompaktna i sredna klasa), slusam i citam deka i servisiranjeto e poskapo, cenite na gorivata se prikazna za sebe..., i na kraj ostanuva samo ubavata mala potrosuvacka. Kalkulaciite velat deka dizelite od kompaktnata i srednata klasa pocnuvaat da se isplatat posle pominati 70000km do 80000km a jas, dokolku uspeam da imam zatvorena finansiska konstrukcija, avtoto go menuvam posle napolneti 5 godini, sto ce rece, tamam koga pocnala da se isplati investicijata vo dizel. Ne znam...!?
Dr.Chase i Azriel: So Mitsubishito sum nekako na cisto, (toa e toa), ama verovatno ce odam uste ednas da go probam Suzukito SX4, po mene mesavinata na kompaktna klasa, SUV, crossover..., malku potvrdo, se rezok zvuk..., me potseti na Lancia Delta Integrale HF, (normalno, mislam na simulacija bidejki ne sum imal prilika ni da priparam do Lanciata).
Pozdrav.
Го немам возено Сузукито, но ми изгледа дека е помалку стабилно бидејќи е високо а тесно, и затоа сметам дека на автопат Сузукито ќе биде помалку стабилно.
А башка Лансерот е повисока класа од Сузукито, Сузукито е како некоја мешавина од мало градско ауто и СУВ, а додека Лансерот си е автомобил од повисока класа / сегмент, и нуди многу поголем простор во внатрешноста и поголема комоција.