Suzuki SX4 vs Mitsubishi Lancer Sportback

L

Lu

Гостин
Gi proveruvav kilometrazite od minatite godini, (da ne sum zabegal so brojkite), i tuka nekade se, pomedju 15000km i 20000km na godisno nivo.
Ne sum poseduval dizel vozilo, dobro, sum se vozel vo nekolku dizel vozila i vpecatokot e OK ama... Vo start se poskapi za 2000+evra, (kompaktna i sredna klasa), slusam i citam deka i servisiranjeto e poskapo, cenite na gorivata se prikazna za sebe..., i na kraj ostanuva samo ubavata mala potrosuvacka. Kalkulaciite velat deka dizelite od kompaktnata i srednata klasa pocnuvaat da se isplatat posle pominati 70000km do 80000km a jas, dokolku uspeam da imam zatvorena finansiska konstrukcija, avtoto go menuvam posle napolneti 5 godini, sto ce rece, tamam koga pocnala da se isplati investicijata vo dizel. Ne znam...!?

Dr.Chase i Azriel: So Mitsubishito sum nekako na cisto, (toa e toa), ama verovatno ce odam uste ednas da go probam Suzukito SX4, po mene mesavinata na kompaktna klasa, SUV, crossover..., malku potvrdo, se rezok zvuk..., me potseti na Lancia Delta Integrale HF, (normalno, mislam na simulacija bidejki ne sum imal prilika ni da priparam do Lanciata).

Pozdrav.
Штом ќе поминуваш помеѓу 6.000 и 9.000 км на автопат мислам дека подобар избор ќе ти биде Лансерот бидејќи е постабилен на автопат и на поголеми брзини.
Го немам возено Сузукито, но ми изгледа дека е помалку стабилно бидејќи е високо а тесно, и затоа сметам дека на автопат Сузукито ќе биде помалку стабилно.
А башка Лансерот е повисока класа од Сузукито, Сузукито е како некоја мешавина од мало градско ауто и СУВ, а додека Лансерот си е автомобил од повисока класа / сегмент, и нуди многу поголем простор во внатрешноста и поголема комоција.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Gi proveruvav kilometrazite od minatite godini, (da ne sum zabegal so brojkite), i tuka nekade se, pomedju 15000km i 20000km na godisno nivo.
Ne sum poseduval dizel vozilo, dobro, sum se vozel vo nekolku dizel vozila i vpecatokot e OK ama... Vo start se poskapi za 2000+evra, (kompaktna i sredna klasa), slusam i citam deka i servisiranjeto e poskapo, cenite na gorivata se prikazna za sebe..., i na kraj ostanuva samo ubavata mala potrosuvacka. Kalkulaciite velat deka dizelite od kompaktnata i srednata klasa pocnuvaat da se isplatat posle pominati 70000km do 80000km a jas, dokolku uspeam da imam zatvorena finansiska konstrukcija, avtoto go menuvam posle napolneti 5 godini, sto ce rece, tamam koga pocnala da se isplati investicijata vo dizel. Ne znam...!?


Да, ама дизелот и поскапо го препродаваш после тие 5 години.
 
Член од
5 декември 2009
Мислења
25
Поени од реакции
3
Helex: "...Да, ама дизелот и поскапо го препродаваш после тие 5 години..."

Taka e, poskapo go prodavas ama... Vo start si potrosil, (investiral), pogolem iznos a koga ce prodavas, poviskoata cena pridonesuva za poteska prodazba, (rezultat na nasata realnost).
Ono da minuvam barem po okolu 50000km na godina, (gi ima i takvi i toa ne se taksisiti ili prevoznici), voopsto ne bi razmisluval, samo dizel i posle 3 godini promeni go za nov.

A vo momentov moite realni moznosti, (i afiniteti), se pomedju Suzuki SX4 1.6/120 i Mitsubishi Lancer Sportback 1.5/109.

Pozdrav
 
Член од
16 јануари 2008
Мислења
256
Поени од реакции
19
Штом ќе поминуваш помеѓу 6.000 и 9.000 км на автопат мислам дека подобар избор ќе ти биде Лансерот бидејќи е постабилен на автопат и на поголеми брзини.
Го немам возено Сузукито, но ми изгледа дека е помалку стабилно бидејќи е високо а тесно, и затоа сметам дека на автопат Сузукито ќе биде помалку стабилно.
Не ми е јасно како можеш да му даваш вакво мислење на човекот, кој што ќе одвои 12к+ евра за кола и да му зборуваш дека колата која што ја поседуваш е подобар избор и е постабилна од некоја си друга кола која што ја немаш ни возено, само заради тоа што така ти изгледа. Мислам алооо човекот сака кола да купи, помогнете му вистински а не со вакви маалски и шалабајзерски коментари. Да, колата е висока, ама не можеме да тврдиме дека заради тоа што ни изгледа дека е висока дека е нестабилна, сепак треба да се провози и да се добие јасна слика од зад воланот, во реална ситуација, а не само гледајќи ја колата однадвор.

Само колку за споредба сузукито е нешто полесно од лансерот и има 10ина коња повеќе и 10 њутн метри вртежен момент повеќе од лансерот, што значи дека и за нијанса подобро ќе ја придвижува каросеријата кај сузукито. Околу технологијата и потрошувачката на моторите и кај сузукиот и кај лансерот работат на ист принцип variable valve timing, у кратки црти она што аргаси го објаснуваше за моторот на нејзиниот лансер, значи грото нови и современи мотори работат на тој принцип, а не само на лансерот. според фабрички податоци потрошувачката е идентична и кај двата модели. За наши услови и патишта сметам дека подобар избор е SX4 поради самата намена на возилото, мини кросовер, нема да осетиш дупки, нема да ти бидат проблем нашиве никакви патишта. околу пространоста треба самиот да си процениш затоа што димензиите се разликуваат минимално кај двата модели. За крај еве ти линк од друг форум каде што можеш да ги прочиташ мислењата на споственик на сузуки:
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2319.0.html
 
L

Lu

Гостин
Не ми е јасно како можеш да му даваш вакво мислење на човекот, кој што ќе одвои 12к+ евра за кола и да му зборуваш дека колата која што ја поседуваш е подобар избор и е постабилна од некоја си друга кола која што ја немаш ни возено, само заради тоа што така ти изгледа. Мислам алооо човекот сака кола да купи, помогнете му вистински а не со вакви маалски и шалабајзерски коментари. Да, колата е висока, ама не можеме да тврдиме дека заради тоа што ни изгледа дека е висока дека е нестабилна, сепак треба да се провози и да се добие јасна слика од зад воланот, во реална ситуација, а не само гледајќи ја колата однадвор.

Само колку за споредба сузукито е нешто полесно од лансерот и има 10ина коња повеќе и 10 њутн метри вртежен момент повеќе од лансерот, што значи дека и за нијанса подобро ќе ја придвижува каросеријата кај сузукито. Околу технологијата и потрошувачката на моторите и кај сузукиот и кај лансерот работат на ист принцип variable valve timing, у кратки црти она што аргаси го објаснуваше за моторот на нејзиниот лансер, значи грото нови и современи мотори работат на тој принцип, а не само на лансерот. според фабрички податоци потрошувачката е идентична и кај двата модели. За наши услови и патишта сметам дека подобар избор е SX4 поради самата намена на возилото, мини кросовер, нема да осетиш дупки, нема да ти бидат проблем нашиве никакви патишта. околу пространоста треба самиот да си процениш затоа што димензиите се разликуваат минимално кај двата модели. За крај еве ти линк од друг форум каде што можеш да ги прочиташ мислењата на споственик на сузуки:
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2319.0.html
Јас колку што знам повисоките коли кои што се полесни, се помалку стабилни на поголеми брзини.
Сузукито е повисоко и полесно од Лансерот, и затоа мислам дека Лансерот нуди поголема стабилност при поголеми брзини.
Значи јас никаде не реков дека Лансерот е постабилен од Сузукито, туку реков Сузукито дека ми изгледа (значи претпоставувам) како да е помалку стабилно од Лансерот.
Сепак човекот ги има возено двете возила и мислам дека има оформено слика за стабилноста.

А дали моите мислења се маалски и шалабајзерски си има на форумов Модератори за да го проценат тоа.
Јас на човекот му дадов најмногу помош и податоци за Лансерот, а човекот што ќе си одбере тоа си е негов избор.
Јас можам само да му честитам за новата кола (безразлика која и да ја одбере) и да му посакам многу безгрижни километри.

ЕДИТ.
Сега го прочитав линкот што ми го остави, и еве го цитирам сопственикот на Сузукито што вели за неговиот автомобил:
„Никој да не се излаже дека колата е стабилна и сака побрза вожња. Нејќе. Стабилна е, ама се осеќа дека е висока секогаш кога ќе влезам побрзо во кривина.“

Значи точна била мојата претпоставка дека Сузукито не е многу стабилно при поголеми брзини и на кривини, поради тоа што колата е висока и лесна.
Тоа значи дека Лансерот нуди поголема стабилност при поголеми брзини и на кривини.
Јас бидејќи го имам Лансерот можам да потврдам дека е стабилен на големи брзини и на кривини.
Таткоми секогаш вози брзо и никогаш се нема пожалено од стабилноста на нашиот Лансер.
 
Член од
5 декември 2009
Мислења
25
Поени од реакции
3
Nema potreba od nervozi ili poostri tonovi, barem dodeka se raboti za dobra namera… Dobro, znam deka, “…patot do pekolot e poplocen so dobri nameri…”

Vozam poodamna i imam vozeno povece vozila vo raspon od mali do sredna/sredna klasa…, taka sto ponesto i jas znam, a ponesto i pretpostavuvam.

Denovive vozev i Renault Megane 1.6/110, (i vo momentov vozam Renault), i cuvstvoto bese taka-taka… Bidejki se uste ne sum odlucil, sekoe mislenje e dobredojdeno, sto neznaci deka i sekoe mislenje e OK i deka go zemam zdravo za gotovo.

Pozdrav.
 
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177
Јас колку што знам повисоките коли кои што се полесни, се помалку стабилни на поголеми брзини.
Сузукито е повисоко и полесно од Лансерот, и затоа мислам дека Лансерот нуди поголема стабилност при поголеми брзини.
Значи јас никаде не реков дека Лансерот е постабилен од Сузукито, туку реков Сузукито дека ми изгледа (значи претпоставувам) како да е помалку стабилно од Лансерот.
Сепак човекот ги има возено двете возила и мислам дека има оформено слика за стабилноста.

А дали моите мислења се маалски и шалабајзерски си има на форумов Модератори за да го проценат тоа.
Јас на човекот му дадов најмногу помош и податоци за Лансерот, а човекот што ќе си одбере тоа си е негов избор.
Јас можам само да му честитам за новата кола (безразлика која и да ја одбере) и да му посакам многу безгрижни километри.

ЕДИТ.
Сега го прочитав линкот што ми го остави, и еве го цитирам сопственикот на Сузукито што вели за неговиот автомобил:
„Никој да не се излаже дека колата е стабилна и сака побрза вожња. Нејќе. Стабилна е, ама се осеќа дека е висока секогаш кога ќе влезам побрзо во кривина.“

Значи точна била мојата претпоставка дека Сузукито не е многу стабилно при поголеми брзини и на кривини, поради тоа што колата е висока и лесна.
Тоа значи дека Лансерот нуди поголема стабилност при поголеми брзини и на кривини.
Јас бидејќи го имам Лансерот можам да потврдам дека е стабилен на големи брзини и на кривини.
Таткоми секогаш вози брзо и никогаш се нема пожалено од стабилноста на нашиот Лансер.
Не можеш да донесеш заклучок врз основа на тоа што некој кажал а не си ги споредила директно двата автомобили. Да не зборувам и дека немаш возачка па неможеш да судиш ни за лансерот. И мене кадетот ми беше супер се додека татко ми ме возеше но сега е малку поинаку и дури сега ги знам сите маани на колата па затоа дури имам и доблест да кажам дека за некои работи многу сум грешел во минатото! Ако се водиме по твојата логика и јас имам слушнато некој од водителиве на топ геар како кажува за јагуар дека тешко се управува на големи брзини а од друга страна имам другар кој го фали неговото југо дека оди како по шини. Според тебе слободно можеме да заклучиме дека југо е постабилно од јагуар? Не би рекол.
 
Член од
16 јануари 2008
Мислења
256
Поени од реакции
19
Токму ова што го кажа имењаков македонски, ми беше поентата во мојот претходен пост. Линкот не го оставив за тебе(argasi), туку за човекот на кој што му треба искуство од прва рака. Не можеш да зборуваш дека лансерот е подобар или пак полош од некоја кола се додека не ги провозиш и не ги осетиш и 2те коли, лично ти.
--- надополнето: 7 март 2012 во 00:54 ---
Nema potreba od nervozi ili poostri tonovi, barem dodeka se raboti za dobra namera… Dobro, znam deka, “…patot do pekolot e poplocen so dobri nameri…”

Vozam poodamna i imam vozeno povece vozila vo raspon od mali do sredna/sredna klasa…, taka sto ponesto i jas znam, a ponesto i pretpostavuvam.

Denovive vozev i Renault Megane 1.6/110, (i vo momentov vozam Renault), i cuvstvoto bese taka-taka… Bidejki se uste ne sum odlucil, sekoe mislenje e dobredojdeno, sto neznaci deka i sekoe mislenje e OK i deka go zemam zdravo za gotovo.

Pozdrav.
Друже, реното со дци мотор ти е полн погодок(не со бензинцот со кој што си го возел). со оглед на тоа што поминуваш голема километража на отворен пат, нема мука да видиш со меганот, удобна вожња и минимална потрошња(5л/100км). Сметам дека е многу подобра опција од лансерот и сузукито, пред се ради вожњата, квалитетот на завршна изработка во внатрешноста и екстра економичниот дизел мотор. размисли убаво, провози ги убаво, зашто од кога ќе купиш нешто, знаеш како викаат старите, после еб*ње нема каење. Поздрав и со среќа во изборот, одлучи се за она што тебе лично ти се допаѓа, и она што тебе ти прави кејф, пошто ти ги даваш парите и ти ќе си је возиш колата.
 
L

Lu

Гостин
@ kimi makedonski и @ Kimi R

Значи незнам зошто толку се фативте за мене што сум рекла дека Лансерот имал постабилна вожња на поголеми брзини од Сузукито.
И јас редовно ги пратам форумите за коли (Carclub.com.mk и понекогаш Koli.com.mk) и колку што знам колите кои што се повисоки и полесни се помалку стабилни на поголеми брзини.
И јас затоа реков дека Сузукито ми изгледа дека е помалку стабилно од Лансерот.
Значи јас никаде не потврдив или загарантирав дека Сузукито е помалку стабилно од Лансерот, туку реков дека само ми изгледа и дека претпоставувам дека Сузукито е помалку стабилно од Лансерот поради тоа што Сузукито е повисоко и полесно, а Лансерот е понизок и малку потежок.
И јас бидејќи го имам Лансерот можам да потврдам дека одлично влегува во кривини и е многу стабилен на големи брзини.
А ете и самиот сопственик на Сузуки СХ4 од негово лично искуство вели дека Сузукито не е многу стабилно при поголеми брзини и дека секогаш во кривина се осеќа дека колата е висока.
 
Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
Aко веќе ти е до атмосферец




Астрата се зема за 11. Со 1,6 бензински мотор помоќен од 1,4 иста економичност.
 
Член од
5 декември 2009
Мислења
25
Поени од реакции
3
Aко веќе ти е до атмосферец

Астрата се зема за 11. Со 1,6 бензински мотор помоќен од 1,4 иста економичност.

Seat Leon 1.4 16V 85 KS
Izgledot e subjektivna rabota, (mene licno mi se dopadja)…, osven nedostatok na AL felni ima sosema dobra oprema, a vo zavisnost od nacinot na placanje, cini pomedju 12970 EUR i 13300 EUR.
Minatoto leto, cetvorica vozrasni bevme na dvodnevno “Giro di west Macedonia”, Skopje-Debar-Ohrid-Bitloa-Krusevo-Skopje. Nautro ili prikvecer vozevme so isklucena klima i bese sosema pristojno…, ama na pladne, so vklucena klima, po planinskite prevoji, avtoto ostanuvase bez dusa.
Ednostavno, motorot od ovaa ponuda tesko izleguva na kraj vo kombinacija na pogolemo opteretuvanje, vklucena klima i vozenje po planinski predeli!

Opel Astra Classic III 1.6 115 KS
I povtorno, izgledot e subjektivno cuvstvo, (mene licno ne mi se dopadja)…, i vo ovoj slucaj mislam deka osven AL felni, vgradenata oprema e sosema OK.
So motor od 115 KS i so cena od 11290 evra, bi mozelo da bide poln pogodok. Utre ce odam da ja razgledam i da pobaram probno vozenje.
Star, model, zastarela linija…, komu mu e gajle!
 
Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
Незнам колкав ти е буџетот, ама 1,2тси се добива за 13 мислам. Е тука веќе имаш моторче.
Иначе не се срами да се ценкаш по авто салоните, ќе намалат и тоа како цена. Ценкајсе ко на бит пазар. Запни им.
 
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177
Бегај што подалеку од тој 1.2 тси. Познавам двајца со таков мотор и двајцата имале сериозни проблеми на малку километри. Тоа е едно големо промашување.
 
Член од
5 декември 2009
Мислења
25
Поени од реакции
3
Незнам колкав ти е буџетот, ама 1,2тси се добива за 13 мислам. Е тука веќе имаш моторче.
Иначе не се срами да се ценкаш по авто салоните, ќе намалат и тоа како цена. Ценкајсе ко на бит пазар. Запни им.
Бегај што подалеку од тој 1.2 тси. Познавам двајца со таков мотор и двајцата имале сериозни проблеми на малку километри. Тоа е едно големо промашување.
Za koj 1.2 TSI stanuva zbor, Volkswagen ili...?
Uf, kupuvenje avto vo Makedonija se izednaci so odenje na nekoj Arapski bazar ili pazarenje vo Kapali carsija vo Istanbul..., Turska serija, milion-i-prva epizida!

Pozdrav.
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
Бегај што подалеку од тој 1.2 тси. Познавам двајца со таков мотор и двајцата имале сериозни проблеми на малку километри. Тоа е едно големо промашување.
Претпоставувам со турбината.По македонскиве форуми најчест проблем со тси,а и со останатите нови мотори со турбина,е откажувањето на турбината.Тој проблем се случува поради (не)квалитетот на горивото на македонскиот пазар.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom