Прашања за Христијанството II

Статус
Затворена за нови мислења.

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Мики, бре! Чукни си ја главата!

Постои нешто во природата што се вика синџир на исхрана. Синџир значи поврзаност. Не може сите да јадат, а никој да не биде изеден. Ти текнува? Исто така, не може ти дајадеш нешто, а да не сереш. Ти текнува? Во природата, за да некој јаде - друг некој мора да умре.

Ако во рајската градина имало усти (а имало), ако имало чмарови (а имало), мора да имало и гомна. It's that simple.
Воа погоре изнесеното, во Црквата го нарекуваме со погрден израз: „...мудрување телесно...„ или „...мудрување по својот ум....„.

Веќе напишав: не можеш (и не смееш) денес познатите релации во природата, кои се последица од падот Адамов, механички да ги пренесеш и во условите во кои битисувале растенијата, животните и човекот, онака како Бог ги створи(л) во почетокот.

Смислата на исхраната, која ја практикувале животните и првите луѓе во Рајот, не била само во нивното просто физичко преживување, туку и во „нешто појќе„. Затоа, Бог, творејќи ден по ден, дава логика на Своето творење па затоа растенијата се првосоздадени, со своја минимална душевност (за да не можат растенијата да страдаат и кога се изедени и кога губат плодови, кои биле храна за животните и човекот) а животните пак, се хранеле со растенија а луѓето со плодови. Адам и Ева не јадеа животни туку плодови, оти и животните, ради својата повисока душевност (во однос на растенијата), доживуваат страдање! Така, никој нит страдал, нит умирал, туку ја запазувал логиката на своето постоење, онака како што Бога им ја одредил.

Разбира се, Бог можел да створи и битија на кои не би им требала материјална храна за да опстојат, но Он храната и хранењето ги одредил не како просто полнење на стомакот со храна, нејзино „преработување„ и конечно, исфрлање од телото, туку како начин на кој Адам и Ева, преку плодовите, ја стекнувале благодатната енергија Божја. Така, храната, т.е. остатоците од преработената храна, не ни биле предмет на исфрлање од телото (ај да не кажам некој непристоен израз...), туку храната била предмет на преоѓање во нејзина друга состојба и улога.

Така?
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Мики, бре! Чукни си ја главата!

Постои нешто во природата што се вика синџир на исхрана. Синџир значи поврзаност. Не може сите да јадат, а никој да не биде изеден. Ти текнува? Исто така, не може ти дајадеш нешто, а да не сереш. Ти текнува? Во природата, за да некој јаде - друг некој мора да умре.

Ако во рајската градина имало усти (а имало), ако имало чмарови (а имало), мора да имало и гомна. It's that simple.
Не бе..тие гомна всушност и не биле гомна, на начин кој за нас е тешко прифатлив и разбирлив:D (ова според Микикецот), така да немало никаков проблем повторно да се изедат зошто всушност и не биле гомна, ... која ли заштеда на пари за храна, ама онаа Ева со јаболконо ја заебала работата.
 
Член од
17 јануари 2012
Мислења
1.044
Поени од реакции
644
Воа погоре изнесеното, во Црквата го нарекуваме со погрден израз: „...мудрување телесно...„ или „...мудрување по својот ум....„.

Веќе напишав: не можеш (и не смееш) денес познатите релации во природата, кои се последица од падот Адамов, механички да ги пренесеш и во условите во кои битисувале растенијата, животните и човекот, онака како Бог ги створи(л) во почетокот.

Смислата на исхраната, која ја практикувале животните и првите луѓе во Рајот, не била само во нивното просто физичко преживување, туку и во „нешто појќе„. Затоа, Бог, творејќи ден по ден, дава логика на Своето творење па затоа растенијата се првосоздадени, со своја минимална душевност (за да не можат растенијата да страдаат и кога се изедени и кога губат плодови, кои биле храна за животните и човекот) а животните пак, се хранеле со растенија а луѓето со плодови. Адам и Ева не јадеа животни туку плодови, оти и животните, ради својата повисока душевност (во однос на растенијата), доживуваат страдање! Така, никој нит страдал, нит умирал, туку ја запазувал логиката на своето постоење, онака како што Бога им ја одредил.

Разбира се, Бог можел да створи и битија на кои не би им требала материјална храна за да опстојат, но Он храната и хранењето ги одредил не како просто полнење на стомакот со храна, нејзино „преработување„ и конечно, исфрлање од телото, туку како начин на кој Адам и Ева, преку плодовите, ја стекнувале благодатната енергија Божја. Така, храната, т.е. остатоците од преработената храна, не ни биле предмет на исфрлање од телото (ај да не кажам некој непристоен израз...), туку храната била предмет на преоѓање во нејзина друга состојба и улога.

Така?

Значи од тука оние Јеховини сведоци се шетаат со сликички во рацете каде сите живеат срекно без никој никого да го јаде.
Ајде за луѓето до некаде и можамда сватам да канализираат некаква енергија за да праживеат ама за животните не, зошто во тој случај итие треба да бидат на исто ментално ниво како и луѓето. А освен тоа ако господ ги казнува Адам и Ева зошто ги казнува и животните ни криви ни должни.
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Воа погоре изнесеното, во Црквата го нарекуваме со погрден израз: „...мудрување телесно...„ или „...мудрување по својот ум....„.

Веќе напишав: не можеш (и не смееш) денес познатите релации во природата, кои се последица од падот Адамов, механички да ги пренесеш и во условите во кои битисувале растенијата, животните и човекот, онака како Бог ги створи(л) во почетокот.

Смислата на исхраната, која ја практикувале животните и првите луѓе во Рајот, не била само во нивното просто физичко преживување, туку и во „нешто појќе„. Затоа, Бог, творејќи ден по ден, дава логика на Своето творење па затоа растенијата се првосоздадени, со своја минимална душевност (за да не можат растенијата да страдаат и кога се изедени и кога губат плодови, кои биле храна за животните и човекот) а животните пак, се хранеле со растенија а луѓето со плодови. Адам и Ева не јадеа животни туку плодови, оти и животните, ради својата повисока душевност (во однос на растенијата), доживуваат страдање! Така, никој нит страдал, нит умирал, туку ја запазувал логиката на своето постоење, онака како што Бога им ја одредил.

Разбира се, Бог можел да створи и битија на кои не би им требала материјална храна за да опстојат, но Он храната и хранењето ги одредил не како просто полнење на стомакот со храна, нејзино „преработување„ и конечно, исфрлање од телото, туку како начин на кој Адам и Ева, преку плодовите, ја стекнувале благодатната енергија Божја. Така, храната, т.е. остатоците од преработената храна, не ни биле предмет на исфрлање од телото (ај да не кажам некој непристоен израз...), туку храната била предмет на преоѓање во нејзина друга состојба и улога.

Така?
Мики бе...на што си...што употребуваш...ти завидувам.... :pos: :pos::pos:
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Мики бе...на што си...
Тековно сум на Великденски пост...:D
--- надополнето: 7 март 2012 во 14:24 ---
. А освен тоа ако господ ги казнува Адам и Ева зошто ги казнува и животните ни криви ни должни.
И животните и растенијата страдаат ради гревот Адамов, не по нивна вина, а страдаат оти беа створени ради Адама. Страдаат сите: целата Вселена, која стана распадлива, и се‘ живо во неа, кое неизбежно умира.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Тековно сум на Великденски пост...:D
--- надополнето: 7 март 2012 во 14:24 ---


И животните и растенијата страдаат ради гревот Адамов, не по нивна вина, а страдаат оти беа створени ради Адама. Страдаат сите: целата Вселена, која стана распадлива, и се‘ живо во неа, кое неизбежно умира.
:eek:
 
Член од
17 јануари 2012
Мислења
1.044
Поени од реакции
644
Т
И животните и растенијата страдаат ради гревот Адамов, не по нивна вина, а страдаат оти беа створени ради Адама. Страдаат сите: целата Вселена, која стана распадлива, и се‘ живо во неа, кое неизбежно умира.
Јас како пацифист ми беше жал за сите животни што ги убиваат непотребно а се уште повеќе ми е жал зошто јас сум виновен за нивното страдање.:(
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Значи од тука оние Јеховини сведоци се шетаат со сликички во рацете каде сите живеат срекно без никој никого да го јаде.
.
Не знам, може да е и така. Може некој од „сведоците„ може да Ти објасни повеќе.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Јас како пацифист ми беше жал за сите животни што ги убиваат непотребно а се уште повеќе ми е жал зошто јас сум виновен за нивното страдање.:(
ќе си јадиш само животни кои умреле од природна смрт, од старост или болест
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Веќе напишав: не можеш (и не смееш) денес познатите релации во природата, кои се последица од падот Адамов, механички да ги пренесеш и во условите во кои битисувале растенијата, животните и човекот, онака како Бог ги створи(л) во почетокот.
Ај, Мики, не го дрви сеа...

Имал ли Адам чмар или немал?

Ја ко што знам, пост-рајски хируршки интервенции Јахве тешко да правел. Тоа значи дека чмарот си бил на место from day 6. Ако бил чмарот таму кајшто си е и денес, а Јахве им ги дал на Адам и Ева сите растенија во рајската градина да им бидат храна - ДА ГИ ЈАДАТ - тогаш пробај да објасниш зошто Адам и Ева имале чмарови, ако не за да серат гомна?

Ич не те ни ч'чкам за брадавиците на Адам... Само за чмаројте те прашувам. За кој qр тоа чмаровите?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ај, Мики, не го дрви сеа...

Важи, ќе дрвам троа подоцна...
--- надополнето: 7 март 2012 во 15:32 ---
Ја ко што знам, пост-рајски хируршки интервенции Јахве тешко да правел. Тоа значи дека чмарот си бил на место from day 6. Ако бил чмарот таму кајшто си е и денес, а Јахве им ги дал на Адам и Ева сите растенија во рајската градина да им бидат храна - ДА ГИ ЈАДАТ - тогаш пробај да објасниш зошто Адам и Ева имале чмарови, ако не за да серат гомна?

Ич не те ни ч'чкам за брадавиците на Адам... Само за чмаројте те прашувам. За кој qр тоа чмаровите?
„Нештата„ што Адам и Ева ги немале пред падот а ги имале по падот, тоа е дел од промислата Божја: Бог увидел дека Адам и Ева ќе ја оплескаат работата, па Он затоа и ги испреварил, одредувајќи им „нешта„ кои во Рајот не биле потребни, но по падот им станале животно потребни.

Разбира се, Ти и понатаму ќе си поставуеш прашања, небаре си јааако заинтересиран за верата...
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Важи, ќе дрвам троа подоцна...
--- надополнето: 7 март 2012 во 15:32 ---


„Нештата„ што Адам и Ева ги немале пред падот а ги имале по падот, тоа е дел од промислата Божја: Бог увидел дека Адам и Ева ќе ја оплескаат работата, па Он затоа и ги испреварил, одредувајќи им „нешта„ кои во Рајот не биле потребни, но по падот им станале животно потребни.

Разбира се, Ти и понатаму ќе си поставуеш прашања, небаре си јааако заинтересиран за верата...
Црниот и црвениот болд не ми соодветствуваат НИКАКО.

Адам и Ева негови чеда, напраени лично од него по негов образ.
ТОј знае што сторил и какви се, или како што велиш Отецот знае дека чедата ќе ја оплескаат работата.

И он ги испреварил, или народски кажано им ебал мамата, да видат они со кого си имаат работа.
А тие се негови чеда.:vozbud:

Сите ние сме по неговиот образ. Ама никој нема да направи такво нешто на своите чеда.:facepalm:


Јас знам дека моето чедо ќе заебе нешто од незнаење и немарност, и притоа не му објаснувам како да не се заебе и да с епотрудам да му дадам заштита од некои лоши последици, туку напротив го вребам у позадина да го испреварам и да му дадам најстрашна казна:facepalm::vozbud::tapp:

Неверојатен сплет настани. Да му ебем матер ако ја нешто разбирам. :facepalm:
 
B

Black Guard

Гостин
И животните и растенијата страдаат ради гревот Адамов, не по нивна вина, а страдаат оти беа створени ради Адама. Страдаат сите: целата Вселена, која стана распадлива, и се‘ живо во неа, кое неизбежно умира.
Така е....



Туку околу вавилон и кулата ако би сакал да ми разјасниш нешто бидејќи не ми е логично господ да се одлучи тогаш да ги подели народите....зарем кулата е изговор??

Па макар и да била изградена сепак е божје дело ако одиме по логиката Господ го создал човекот а овој кулата=господ ја создал кулата(индиректно).

Зарем Бог не им пожелува добробит на рајата??

Имам уште едно прашање-Дали Содом и Гомор биле уништени бидејќи жителите се попедерчиле??

Бидејќи многумина сметаат дека...остатоците од овие два града се веќе откриени и откриен е слој на сулфур и битумен но објаснението е дека станува збор Атен класа астероид кој имал траекторија од некои шест степени што и објаснува зошто нема кратер-зарем бог би употребил небесни тела кои се блиску до земјата??
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom