Плински уреди

Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.907
Поени од реакции
726
Потрошњата на плин е таман , нема проблем, барем до сега. Инаку пред да го ставам плинот на удолнина и на мали вртежи исто така гасеше, меѓутоа откако го ставив плинскиот уред, нешто се почесто гаси, а откако фанаа мразевиве уште почесто. Пред неколку дена на удолница ми изгаси и тоа на гол мраз, и волан и кочница се ми блокира за малку лошо ќе завршев
Јас на фелиција со ист проблем кога ке се залета/побрзо возам обртаите во лер кога ке ја ставев пагаа многу ниско и некогаш гасеше.Поврзано беше нешто со филтерот и дотокот на воздух па со штелување и плус сам што си правев како капаче за дотокот на воздух сега работи добро,пагаат пониско на залетано ама не гаси.Просек обртаи на ладново кога е на саух околу 1300/1400 па кога ке загрее малку на 1000/900 паѓа и нормално кога ке загрее околу 700/800.Иначе проблемот ми беше со воздухот,тоа ми е поентата.
 
Член од
25 јануари 2006
Мислења
76
Поени од реакции
4
Јас на фелиција со ист проблем кога ке се залета/побрзо возам обртаите во лер кога ке ја ставев пагаа многу ниско и некогаш гасеше.Поврзано беше нешто со филтерот и дотокот на воздух па со штелување и плус сам што си правев како капаче за дотокот на воздух сега работи добро,пагаат пониско на залетано ама не гаси.Просек обртаи на ладново кога е на саух околу 1300/1400 па кога ке загрее малку на 1000/900 паѓа и нормално кога ке загрее околу 700/800.Иначе проблемот ми беше со воздухот,тоа ми е поентата.

Иначе јас да прашам.Во ноември ставив антифриз со дестилирана вода едно друго што треба и вчера во возење снема снага и изгасна и несакаше да запали.Ај среќа татко ми кога стигнал на работа отворил разгледал и цела вода со антифриз се потрошила.Никогаш волку бргу не ми се потрошила па можела да ми пробие блок на моторот.Прашањето ми е зашто волку бргу ми потроши водата и антифризот????
И мене ми се чине дека е до филтерот за воздух сега баш гледав на интернет на англиски форум има неколку луѓе што го кажуваат истото, и инаку баш случајност и кај мене некаде во октомври ставив антифриз и пред 2 недели гледам во тоа тубата немаше ништо ,па пред 2,3 дена му ставив уште едно литро. Појма немам дали овие две работи се поврзани
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.887
И мене ми се чине дека е до филтерот за воздух сега баш гледав на интернет на англиски форум има неколку луѓе што го кажуваат истото, и инаку баш случајност и кај мене некаде во октомври ставив антифриз и пред 2 недели гледам во тоа тубата немаше ништо ,па пред 2,3 дена му ставив уште едно литро. Појма немам дали овие две работи се поврзани
Хмм може да е од неквалитетен филтер за воздух? јас имам еден од 300 ден некој "wtf name" језда ми е сменет пред 7000 км некаде
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
И мене ми се чине дека е до филтерот за воздух сега баш гледав на интернет на англиски форум има неколку луѓе што го кажуваат истото, и инаку баш случајност и кај мене некаде во октомври ставив антифриз и пред 2 недели гледам во тоа тубата немаше ништо ,па пред 2,3 дена му ставив уште едно литро. Појма немам дали овие две работи се поврзани
Види да не тече некаде,види го нивото на масло во моторот,Температура брзо крева или нормално,отвори ја капачката кај што се става уље и види дали има бела пена.Ако има тогаш ти е изгорен дихтонот на глава и ти меша вода и уље.Запали ја колата нека поработи малце па 10-15 минути па изгасија и отвори го капачето за вода во моторот,ако издиче како да си отворил тресена кока кола тогаш дихтонот на глава ти е изгорен
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
за гасењето со поголема брзина....

се решава со ставање на сунгерче на усисот на воздух. цревото од филтерот за воздух излага негде напред и кога возиш автоматски повеке воздух иде во тоа црево па под дефолт, расплињачата не пушта плин затоа што нема вакум, односно, смешата на плин воздух не е како шот треба, има многу ваздух...

и да... ова се дешава само со плиновите на плочка... оие што се со инјектори т.е. секвент плинови не се дешава истово...
 
Член од
25 јануари 2006
Мислења
76
Поени од реакции
4
Ми се чини дека дефинитивно е нешто со филтерот за воздух, еве сега ја запалив и го вклучив парното. Колата уште работеше на бензин и внатре во колата почна да мириса на бензин, кога постигна температура и префрли на плин внатре почна на плин да мириса. Инаку на колку км се менува филтерот за воздух?
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Ми се чини дека дефинитивно е нешто со филтерот за воздух, еве сега ја запалив и го вклучив парното. Колата уште работеше на бензин и внатре во колата почна да мириса на бензин, кога постигна температура и префрли на плин внатре почна на плин да мириса. Инаку на колку км се менува филтерот за воздух?

Во врска со миризбата, провери го, и издувниот систем, можеби е оштетен во предниот дел од ударот-можна причина за појава на миризба.
Активирањето на црвената сијаличка од шалт таблата и гаснењето во движење кога менувачот ќе се исфрли од брзина , кај фиатовите возила со вграден аспираторски плински уред е типичен проблем , и лесно се отстранува.
Како што напиша Кано, проблемот се јавува од силината на воздухот кој влегува во всисната гранка. Јас сепак би препорачал да се дислоцира дел од водот за воздух кој води од маската на возилото до куќиштето од филтерот, или да се обработи плочката (мешачот гас/воздух)
 
Член од
25 јануари 2006
Мислења
76
Поени од реакции
4
Ok moze li da mi kazete sto bi mozelo da e osteteno bidejci ja zakaciv kolata odozdola na podot a ne napred, taka da ne znam sto bi mozelo da se osteti
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Ok moze li da mi kazete sto bi mozelo da e osteteno bidejci ja zakaciv kolata odozdola na podot a ne napred, taka da ne znam sto bi mozelo da se osteti
значи нај веројатно, кога си ја закачил одоздола, по инерција се повлекол целиот ауспух на назад и негде од напред ти пушта гасови. иди на мајстор да ти ја провери, на канал, запалена колата и да види каде и на кој спој ти е подотворен ауспухот... чим ти мириса и на бензин и на плин, тогаш е ауспух...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
за гасењето со поголема брзина....

се решава со ставање на сунгерче на усисот на воздух. цревото од филтерот за воздух излага негде напред и кога возиш автоматски повеке воздух иде во тоа црево па под дефолт, расплињачата не пушта плин затоа што нема вакум, односно, смешата на плин воздух не е како шот треба, има многу ваздух...

и да... ова се дешава само со плиновите на плочка... оие што се со инјектори т.е. секвент плинови не се дешава истово...
Па ќе го усиса сунѓерчето и етети поголем проблем
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Па ќе го усиса сунѓерчето и етети поголем проблем
ако го ставиш и наместиш како треба нема да се дешава тоа, т.е. да го усиса..

има и уште една опција, се сместува воздушен дифузер т.е. стеснување на грлото, ама па и после ке треба прештеловање на плинот...
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
неможе да го усиса сунгерчето, филтерот за ваздух е помеѓу евентуалното сунгерче и всисната гранка...
За да се диагностицира точното потекло за појавата на миризбата, ќе мора да се погледне, од опишаното, освен издувен систем, не ми текнува нешто друго.
Најдобро ќе биде да поминеш до нас , за да погледне мајсторчето и да ви дадам совет како да се отстрани проблемот со миризбата...
 
Член од
25 јануари 2006
Мислења
76
Поени од реакции
4
О кденес бев на мајстор и ми го изчистија дифузерот или со знам како се вика тоа што е за мешање на ваздух и бензин де. И се ставија на место ама кога а запалив колата наместо на 800 обртаи крена 2200 и паѓаше до 1800 но никаку подоле. Се пробаа ама не биваше, па а ставија на лап топ да видат што е но пак и таму не покажа проблем. Меѓу другото додека колата работеше хаубата беше крената и колку мириса на ауспухот толку и околу моторот мирисаше на плин( или на бензин доколку ја префрлев на бензин). така да мислам дека нешто ми е изместен ауспухот. Значи како што кажував, не сакаше да реагира саухут и нонстоп виреше колата. така ја возев денеска. Пред некој саат гледав тука на форумот некој имаше напишано едка требало да се ресетира компјутерот на колата и ќе се управе работата. Токму тоа го направив и сега колата е како што беше на 800 обртаи, само за нијанса побавни ги враќа. Е сега проблемот е што и покрај тоа колата ногу лошо ми брчи и на 800 обртаи и плус мириса. Ми се чини дека ќе морам и ауспухот да го прегледам. Се ми се чини дека диши некаде од моторот кон ауспухот одма тука пошто некако миризбата е како да испарува плинот, а гледам дека таман ми е потрошњата.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
О кденес бев на мајстор и ми го изчистија дифузерот или со знам како се вика тоа што е за мешање на ваздух и бензин де. И се ставија на место ама кога а запалив колата наместо на 800 обртаи крена 2200 и паѓаше до 1800 но никаку подоле. Се пробаа ама не биваше, па а ставија на лап топ да видат што е но пак и таму не покажа проблем. Меѓу другото додека колата работеше хаубата беше крената и колку мириса на ауспухот толку и околу моторот мирисаше на плин( или на бензин доколку ја префрлев на бензин). така да мислам дека нешто ми е изместен ауспухот. Значи како што кажував, не сакаше да реагира саухут и нонстоп виреше колата. така ја возев денеска. Пред некој саат гледав тука на форумот некој имаше напишано едка требало да се ресетира компјутерот на колата и ќе се управе работата. Токму тоа го направив и сега колата е како што беше на 800 обртаи, само за нијанса побавни ги враќа. Е сега проблемот е што и покрај тоа колата ногу лошо ми брчи и на 800 обртаи и плус мириса. Ми се чини дека ќе морам и ауспухот да го прегледам. Се ми се чини дека диши некаде од моторот кон ауспухот одма тука пошто некако миризбата е како да испарува плинот, а гледам дека таман ми е потрошњата.
Вклучи ја колата да работи и цевката на задниот лонец затворија со рака,ако се гуши колата тогаш издувот е во ред,а ако продолжува да работи тогаш ауспохот ти диши од негде.На канал може да се види најубаво каде диши ауспухот
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
О кденес бев на мајстор и ми го изчистија дифузерот или со знам како се вика тоа што е за мешање на ваздух и бензин де. И се ставија на место ама кога а запалив колата наместо на 800 обртаи крена 2200 и паѓаше до 1800 но никаку подоле. Се пробаа ама не биваше, па а ставија на лап топ да видат што е но пак и таму не покажа проблем. Меѓу другото додека колата работеше хаубата беше крената и колку мириса на ауспухот толку и околу моторот мирисаше на плин( или на бензин доколку ја префрлев на бензин). така да мислам дека нешто ми е изместен ауспухот. Значи како што кажував, не сакаше да реагира саухут и нонстоп виреше колата. така ја возев денеска. Пред некој саат гледав тука на форумот некој имаше напишано едка требало да се ресетира компјутерот на колата и ќе се управе работата. Токму тоа го направив и сега колата е како што беше на 800 обртаи, само за нијанса побавни ги враќа. Е сега проблемот е што и покрај тоа колата ногу лошо ми брчи и на 800 обртаи и плус мириса. Ми се чини дека ќе морам и ауспухот да го прегледам. Се ми се чини дека диши некаде од моторот кон ауспухот одма тука пошто некако миризбата е како да испарува плинот, а гледам дека таман ми е потрошњата.
Со тоа болдираното објасни се 90% е ауспухот.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom