- Член од
- 2 април 2007
- Мислења
- 2.875
- Поени од реакции
- 4
fala mnogu, ke se javamНа фејзбук има еден што ги лепи https://www.facebook.com/profile.php?id=100000545770224
fala mnogu, ke se javamНа фејзбук има еден што ги лепи https://www.facebook.com/profile.php?id=100000545770224
Не го бива, дефинитивно. Можно е да пасува под услов Хјундаито да е со карбуратор (шо невервам, дури не видам), и пак 50 евра ти е плинот, уште толку за монтажа (под услов се да е исправно, ако треба да сервисираш расплињача уште 2000-ки пример) и пак нема А-тест, а пример нов таков уред (за карбуратор) е 18.000 денари.Имам hyundai accent 1997 и сакам да му монтирам плин. Не се разбирам многу од коли, само пали вози па ме интересира дали ке одговара плин кој е монтиран на 101 најдов мн евтино. Не знам колкава е боцата само 50 евра ми гледа многу евтино..
Ако може накратко некој да ми објасни колку чини монтирањето и атестот и дали се прави атест секоја година.
Денес како да ја урочив,сабајле морав да ја запалам со кабли запали веднаш но пак ми се појави минатио проблем со елек саух односно електрониката.Има ли начин тоа да се прештелува некаде или на кој начин може колата да се рестартира без да се вади акумулаторот.Само една информација до форумов како на чуден начин ми се реши проблемот.По некоја случајност требаше да го менувам акумулаторот го сменив си го стегнав онака домакински како што треба значи при вадење целиот систем се рестартира и сега да не ја урочам колата ПРЕДЕ
Кај Пежо 306 (мислам дека тоа беше твоето возило), проблемот кој го опиша е чест случај, доколку се вгради аспираторен плински уред (со плочка), а не се исклјучи ламбда сондата, додека возилото работи на плински погон.Денес како да ја урочив,сабајле морав да ја запалам со кабли запали веднаш но пак ми се појави минатио проблем со елек саух односно електрониката.Има ли начин тоа да се прештелува некаде или на кој начин може колата да се рестартира без да се вади акумулаторот.
Pretpostavuvam kaj seatot e isto kako kaj vw, odnosno ima senzor oni sto go vikaat toa dinamicki pritisok na masloto. Toa e senzor koj meri pritisok koga kolata e pod turaza i ako e pomal(ne mi teknuva sea od kolku ama mislam 1,5 bar) togas pocnuva da sviri edno glupo zvukce . Mozno e da e nisto odnosno zapali ja ostaj ja 10tina minuti da proraboti da se razdvizi da zagree masloto i togas pak kreni gi vrtezite ako pak se pusti nesto moze da ne e okZz... Имам мал проблем со СЕАТ АРОСА денес пробав да ја запалам колата да поработи бидејки не беше 4 дена возена со снегот.Колата нормално си запали без проблем но кога дадов туража над (3000 obr.) на таблата ми светна сијалицата за МАСЛО дека нема и почна да свири.Го проверив маслото има масло не е истечено.Што би можело да е проблемот ? поз
и Јапонија.Жена може бити из села, а кола само Германија.
Дај нешто слика ова она да видиме од Сааб-отВо план ми е да земам половен автомобил па со некој одвоени 4.000-4.500 евра за автомобил освен VW, Audi, Opel, BMW, Mercedes-Benz на памет ми дојде и нешто сосема различно во сите насоки тоа е Шведскиот автомобил SAAB.Моделот на SAAB 9-3 2.2 TiD кое и мене најногу ме привлече, носи машина од фамилијата на GM поточно позната за нас 2.2 DTI 125PS што најчесто ја има во Opel Vectra B и C
Значи што ме интересира совет за автомобилите SAAB и некој на форумов ако има таков автомобил да ми кажи подобро околу одржувањето и сл.
П.С Знам дека SAAB прогласи банкрот и дека сега е во сопственост на Spyker Cars.
Но мое мислење е тоа дека SAAB e квалитетен автомобил! Фабриката на SAAB освен коли прозиведува и камиони, автобуси и авиони.
Значи твоја е одлуката што ќе земеш, ама и јас би ти препорачал да земеш нешто германско, конкретно јас зедов Форд Мондео од 2002 2.0 ТДДИ со 115кс со спојлери и фул опрема, и ми излезе 4 500 евра...секако ти е добра варијанта и ако не ти чини можеш да го продадеш лесно...Во план ми е да земам половен автомобил па со некој одвоени 4.000-4.500 евра за автомобил освен VW, Audi, Opel, BMW, Mercedes-Benz на памет ми дојде и нешто сосема различно во сите насоки тоа е Шведскиот автомобил SAAB.Моделот на SAAB 9-3 2.2 TiD кое и мене најногу ме привлече, носи машина од фамилијата на GM поточно позната за нас 2.2 DTI 125PS што најчесто ја има во Opel Vectra B и C
Значи што ме интересира совет за автомобилите SAAB и некој на форумов ако има таков автомобил да ми кажи подобро околу одржувањето и сл.
П.С Знам дека SAAB прогласи банкрот и дека сега е во сопственост на Spyker Cars.
Но мое мислење е тоа дека SAAB e квалитетен автомобил! Фабриката на SAAB освен коли прозиведува и камиони, автобуси и авиони.