Автомобили со најмала потрошувачка

  • Креатор на темата Креатор на темата .Lost Angel.
  • Време на започнување Време на започнување
е сите убајни ги нема... јас имав прилика да возам бензинец со типтроник + кабрио. Ко го расклопивме (се размонтира кровот), се осеќав исто како да се возам со веспата :) Башка навикнат на караванот, се вртиш назад имаш 2, 2 и пол метра задница. Ова се вртиш назад, ништо нема. Царско ептен, особено за паркирање на мали местенца.

Хахаха се вртиш позади и се лупаш во задно стакло :pos:
 
Не се заебавајте.... во денешно време кој може да си дозволи да зароби 3000 евра во автомобил кој може еднствено да го користи за маалска вожња!

Значи доколку сака Дизелаш....... нека гледа:

Голф 3
Поло
Пунто
Браво
Фиеста

Сите овие коли можеш да ги најдеш ДО, или под 3000 евра со што би ти останало и нешто за регуларен сервис на “нова“ кола.

Ова ти е само за Дизелаши.....
За Бенизинец ја би ти препорашал единствено Корса....

За Плинар...... Корејска кола.... или поточно мојата симпатија Даеву Ланос!

Мој совет доколку се млад шофер.... БЕГАЈ ОД ДИЗЕЛАШ!
 
Не се заебавајте.... во денешно време кој може да си дозволи да зароби 3000 евра во автомобил кој може еднствено да го користи за маалска вожња!

Значи доколку сака Дизелаш....... нека гледа:

Голф 3
Поло
Пунто
Браво
Фиеста

Сите овие коли можеш да ги најдеш ДО, или под 3000 евра со што би ти останало и нешто за регуларен сервис на “нова“ кола.

Ова ти е само за Дизелаши.....
За Бенизинец ја би ти препорашал единствено Корса....

За Плинар...... Корејска кола.... или поточно мојата симпатија Даеву Ланос!

Мој совет доколку се млад шофер.... БЕГАЈ ОД ДИЗЕЛАШ!


Оти да бега од дизелаш,ја сум млад шофер и имам дизелаш па шо има веза..Де дообразложи ако сакаш,чисто информативно ме интересира
 
Oсвен ова?
flintstones.jpg

Peugeot 106,107,205,206,207,306...
 
Оти да бега од дизелаш,ја сум млад шофер и имам дизелаш па шо има веза..Де дообразложи ако сакаш,чисто информативно ме интересира
Затоа шо најголеми проблеми се појавуваат кај дизелашите...... дури и при едноставно палење (доколку не ги дочекаш греачите)!

Само поради тоа.....
 
Затоа шо најголеми проблеми се појавуваат кај дизелашите...... дури и при едноставно палење (доколку не ги дочекаш греачите)!

Само поради тоа.....
Видиш не сум знаел ова иако возам само дизели и тоа проаѓам здрави годишни километражи.. 35-40000
НИКАД ама НИКАД не чекам греачи а и НИКАД ми се нема поебано ниеден и СЕКАД пали како чакмак. Единствено што може да се случи е подолго верглање ништо повеке. Греачите имаат основна намена да ја подгреат нафтата ...
 
Видиш не сум знаел ова иако возам само дизели и тоа проаѓам здрави годишни километражи.. 35-40000
НИКАД ама НИКАД не чекам греачи а и НИКАД ми се нема поебано ниеден и СЕКАД пали како чакмак. Единствено што може да се случи е подолго верглање ништо повеке. Греачите имаат основна намена да ја подгреат нафтата ...

Токму така, но во случај да не ги загреваш често тие одкажуваат!
 
Kолку пари се смартовите ?
Релативна работа... од 3000 еврони (бенѕин со 200.000 км) па нагоре... за 4000-4500 се наоѓа солиден.
--- надополнето: 7 февруари 2012 во 13:34 ---
Токму така, но во случај да не ги загреваш често тие одкажуваат!
Јака работа, 500-600 денари е еден греач... а се менуваат на колку? Ко ќе цркнат. Пример сосема случајно го отвори брат ми аудито, испадна дека сите 4 греачи се изгорени. Како палеше на -20, -25 зимава, и јас се чудам (рака на срце требаше малку појќе верглање). До -15 палеше како тогаш угаснато, така да не ти држи многу муабетот вода.
 
Не за џабе постои светлосен сигнал кога греачите ќе постигнат температура пред палењето. На некои коли има блокатор на верглањето додека трае процесот од 2-3 секунди...Не гледам зошто не би почекал.
 
Не за џабе постои светлосен сигнал кога греачите ќе постигнат температура пред палењето. На некои коли има блокатор на верглањето додека трае процесот од 2-3 секунди...Не гледам зошто не би почекал.
Сијаличката во таблата не е никако поврзана со греачите и нивната температура... само е поврзана на реле со временско задоцнување при вклучување, па и да немаш греачи (откачи ги жиците) пак ќе свети одреден временски период (10-15 секунди) и ќе се угасни.
 
Па и светлото за масло не е поврзано со количината во моторот (туку со идиот-проверка кога пумпата ќе почне да шмука воздух) што значи дека не можеш да се ослониш само на таа сијаличка, мораш сам да го проверуваш нивото на масло.
 
Па и светлото за масло не е поврзано со количината во моторот (туку со идиот-проверка кога пумпата ќе почне да шмука воздух) што значи дека не можеш да се ослониш само на таа сијаличка, мораш сам да го проверуваш нивото на масло.
Во новите возила има 2 сијалички, едното е за нивото на масло, другото за притисокот... па ако ти падни нивото под min се пали едното сијаличе (најчесто е портокалово), ако ти опадни притисокот (од Х причини) се пали другото (црвено).

Како и да е ослнонувањето на сијалички е матна работа. Ипак проверка си е проверка.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom