Атеист
Дежурен Шаман
Не ми ваѓај од контекст четвртинки реченици.Рајот е награда, од кај сеа казнување во Рајот?
реков:
Ако во рајот нема казни, а ни во пеколот нема (веќе рече немале демоните таква моќ) тогаш што толку лошо во пеколот?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Не ми ваѓај од контекст четвртинки реченици.Рајот е награда, од кај сеа казнување во Рајот?
тогаш што толку лошо во пеколот?
Од кого ќе ги трпат тие болки ако демоните немаат моќ да казнуваат. Има некој џелат таму? Некој мачител? Кој е тој?Пеколот е состојба на душите од грешниците, кои (ќе) трпат бесконечни болки, согласно своите беззаконија. Демоните немаат моќ да казнуваат, туку имаат моќ да ги насочат душите човекови кон пеколот.
Кој го нанесува тоа зло и кому?Самиот творец на пеколот е зол, оттаму и толку зло во пеколот. Пеколот, како амбиент, е поволен за демоните, оти таму (во пеколот) демоните најкомотно се чувствуваат.
Како обичниот човек знае дека тие поединци се навистина продуховени, а не се шалабајзери вметнати од групацијата која сака да има конторла врз народот?
Од кого ќе ги трпат тие болки ако демоните немаат моќ да казнуваат. Има некој џелат таму? Некој мачител? Кој е тој?
Кој го нанесува тоа зло и кому?
Мики, во живо ќе ми објасниш на пивце, тогаш слатко ќе си се изнасмееме на бисеров. Тој грешникот немал совест додека бил жив, па во пеколот ќе ја имал, ма дај....Најглемиот мачител во пеколот ќе биде совеста човекова, која (ќе) ги измачува душите од неправениците, постојано и бесконечно опоменувајќи ги за нивните сторени а непокајани злодела.
Добро бе, ти се зезаш со мене, па реков за во пеколот се однесува, не за овој живот.Во овој Свет и во овој живот:
- луѓето нанесуваат зло на другите луѓе, како колективи
- човекот си нанесува зло на самиот себе или на другите,како поединец,
а сето тоа под невидливото а сугестибилно демонско влијание.
Изразот „контрола врз народот„ е чисто атеситичка финта. На моето прашање, како им успева на поединци да останат навор од секакво влијание, се‘уште немам добиено одговор.
Дали е некој продиховен или е шалабајзер, може многи лесно да се расуди:
- по неговите (не)дела и
- по чувството/расположението, кое тие поединци го предизвикуваат кај луѓето кои се во нивна близина.
Дури и неверник може да расуди дали некој лаже или кажува вистина, бидејќи лагата е туѓа на човековата душа-ние не сме створени да лажеме.
.
Како Бог ја опоменува Црквата?
Мики, во живо ќе ми објасниш на пивце, тогаш слатко ќе си се изнасмееме на бисеров.
Па види јас познавам многу луѓе кои прават добри дела и кои предизвикуваат добро расположение кај луѓето, но немаат врска со Црквата, ама баш никаква. Да ги наречеме продуховени ли?
Секако дека сите ќе распознаеме лага од вистина. Но што со тоа?
Лага! Еве што ти вели во библијата:Пеколот не е од Бога створен. Пеколот е состојба на душите, и од демоните и од луѓето. Демоните се тие кои го створија пеколот, после нивното отпаѓање од Божјата близина.
Епа Мики ај честито, што туку си обезбеди ложа во пеколот.Самиот творец на пеколот е зол, оттаму и толку зло во пеколот. Пеколот, како амбиент, е поволен за демоните, оти таму (во пеколот) демоните најкомотно се чувствуваат.
Ако немаат моќ да казнуваат и наградуваат, со што ќе управуваат во пеколот?Демоните немаат моќ да казнуваат-таква моќ не им е од Бога дадена. Но, демоните имаат моќ да ги наведат душите човекови на нивни „терен„ и по смртта, да ги наведат/насочат кон пеколот. Така, душите кои целиот живот живееле под демонско влијание, а без покајание, стануваат самоказнети, избирајќи ги демоните за свои богови.
Собираат сметки за струја и вода...или?Со пеколот, управува творецот на пеколот-лукавиот.
Така, така.....немој ни секунда да губиш. Почни да липаш, плачеш да молиш, коленичиш и кубеш коси од сега! Немој ни момент да пропуштиш а да не се каеш што си со особини кој твојот бог ти ги дал наводно....а ќе ти суди поради тоа.Пивцето ионака не ме носи у Рајот, ама плачот за сторените гревови, сигурно да...
Како неизбежна? За некој што е семоќен, на кој начин било што може да биде неизбежно?Тоа што страда потомок ради гревот од својот предок, на прв поглед е нечесна работа, но и неизбежна, ако сакаме со чисти алишта да влеземе во Рајот. Бок казнува праведно, за наше арно, а не од одмаздољубивост.
Сакаш да кажеш дека Бог е зол?Зошто колку што ми е познато,тој е творец на се што постои,вклучително и Пеколот.Самиот творец на пеколот е зол, оттаму и толку зло во пеколот. Пеколот, како амбиент, е поволен за демоните, оти таму (во пеколот) демоните најкомотно се чувствуваат.
Сакаш да кажеш дека Бог е зол?.
Зошто колку што ми е познато,тој е творец на се што постои,вклучително и Пеколот.
Лага! Еве што ти вели во библијата:
Исаија 45:7
Јас ја творам светлината и ја создавам темнината. Јас ја создавам среќата и ја доведувам бедата, Јас, Господ, го правам сè тоа.
Еве уште еден цитат кој кажува дека пеколот не е создаден од демоните, туку ЗА демоните:
Матеј 25:41
Тогаш ќе им рече и на оние од левата страна: ‘Одете си од Мене, проклети, во вечниот оган, приготвен за ѓаволот и за неговите ангели!
П.С. Ни два животи нема да ми бидат доволни да сватам, како може толку многу луѓе да веруваат во вакви дебилштини и идиотизми?!
Кога велам „располоежние„, не мислам тука на „пука„ душевност,/емотивност туку мислам на расположението на духот.
2. Не, не можеме да ги наречеме продуховени, туку само „посветовени„.
3.Мислам дека не сите можеме да распознаеме вистина од лага, па такви се и последиците од тоа нераспознавање. Дури и на монасите често им е тешко да разликуваат добро од зло, па што тогаш останува за „световњаците„?
4.Како мислиш „што од тоа„? Едноставно е: дали вистината или лагата, како пораки до нас, доаѓаат од Бога (со што Он сака нешто д ни‘ пренесе...) или доаѓаат од таткото на лагата, со која (лага), лукавиот сака да не‘ наведе на негов „терен„.
Мене не ми е јасно следново: Тргам дека Бог е семокен и дека сите ние сме само ја носиме вољата господова. Понатаму хиеархиски гледано Архангел Михаил е најмокниот ангел од сите и тој што го протерал Луцифер во пеколот значи е помокен и од Гаволот. Ако еден ангел е помокен од владетелот на пеколот тогаш следи дека мокта на Бог е далеку поголема од онаа на Луцифер. Од што следи дека Бог ако сака може за миг даго уништи пеколот и да го ослободи светот од какво било зло, ако пеколот е оној кој го прави злото. Сега се поставува прашањето зошто Бог не го прави ова. Или пак Бог е некој кој е садистички настроен што е контрадикторно??
Понатаму не ми е јасен делот со јаболкото. Тргајки од почетната претпоставка дека ситесме само носители на вољата господова тогаш следи дека и Луцифер ја измамил Ева по наредба на бог (свесно или несвесно). Тогаш зошто бог го протерува во пеколот, а ако не е он тој што го протерува тогаш зошто му дозволува на Михаил даго протера.
Ова ми е многу збунувачки зошто во моментот кога се наога одговор за едно прашање се појавува друго кое се врака повторно на почетокот и така се во недоглед.
1. Мислам дека до утре можеме да си играме со поимот расположеие.
Душевност/емотивност не е исто со расположение на духот, велиш. Можеш ли попрецизно да подобјасниш кај е дистинкцијата, за да знам што би прашал понатака или би го прифатил одговорот?
2. Пак би замолил за дистинкција меѓу продуховен и посветовен. Како јас (или било кој) обичен смртник кој сеуште не ја спознал верата на начин како што ти (или некои други) си ја спознал, би распознал кој е ПРОДУХОВЕН, а кој Е ПОСВЕТОВЕН.
По претходниот муабет јас очигледно заклучив дека она што го наведе за продуховените, се однесувало на посветените, и според твоите мерила згрешив. Зошто, и како да не згрешиме во иднина?
3. Хмм, ок, се сложувам дека за некои работи е навистина тешко да се разпознаат дали се вистина или лага.
Тука би прашал само зошто ги двоиш монасите како личности кои се над нас световните?
Накратко: Бог не го истерува ангелот Деница во пеколот, туку во овој, во материјалниов Свет. Поимот „пекол„ е пред се‘ состојба на душата а не „простор/време„. Пеколот е создаен од самите демони, оти тоа е нивниот амбиент.
--- надополнето: 2 февруари 2012 во 14:31 ---
Да, доколку расположението го сведеме на „ствар укуса„.
--- надополнето: 2 февруари 2012 во 14:36 ---
Душевното/емотивното расположение е последица од надворешна/материјална побуда, најчесто видлива или сетилно спознатлива, која последично влијае на нашето сетилно-телесно расположение.
Духовното расположение/радоста, е позитивно расположение, кое се доживува без видлива материјално-физичка причина и побуда. Такво е на пример, т.н. умиление, кое е последица од молитвеноста или во крајна инстанца, престојот на личноста во благодатната енергија Божја.
--- надополнето: 2 февруари 2012 во 14:38 ---
Продуховен-оној кој се издигнал на овосветовната минливо-менлива материјалност и се стреми кон Бога и кон бесконечноста.
Посветовен-оној кој целото свое внимание и интерес ги насочува само кон овој Свет.
--- надополнето: 2 февруари 2012 во 14:40 ---
Посветен-оној кој целото внимание и енергија го насочува кон одредена цел.