Формула 1 - сезона 2012

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
2012 FIA Formula One World Championship Race Calendar
01 2012 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX (Melbourne) 16 - 18 Mar
02 2012 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX (Kuala Lumpur) 23 - 25 Mar
03 2012 FORMULA 1 UBS CHINESE GRAND PRIX (Shanghai) 13 - 15 Apr
04 2012 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX (Sakhir) 20 - 22 Apr
05 FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA SANTANDER 2012 (Catalunya) 11 - 13 May
06 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2012 (Monte Carlo) 24 - 27 May
07 FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2012 (Montréal) 08 - 10 Jun
08 2012 FORMULA 1 GRAND PRIX OF EUROPE (Valencia) 22 - 24 Jun
09 2012 FORMULA 1 SANTANDER BRITISH GRAND PRIX (Silverstone) 06 - 08 Jul
10 FORMULA 1 GROSSER PREIS SANTANDER VON DEUTSCHLAND 2012 (Hockenheim) 20 - 22 Jul
11 FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDÍJ 2012 (Budapest) 27 - 29 Jul
12 2012 FORMULA 1 SHELL BELGIAN GRAND PRIX (Spa-Francorchamps) 31 Aug - 02 Sep
13 FORMULA 1 GRAN PREMIO SANTANDER D'ITALIA 2012 (Monza) 07 - 09 Sep
14 2012 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX (Singapore) 21 - 23 Sep
15 2012 FORMULA 1 JAPANESE GRAND PRIX (Suzuka) 05 - 07 Oct
16 2012 FORMULA 1 KOREAN GRAND PRIX (Yeongam) 12 - 14 Oct
17 2012 FORMULA 1 AIRTEL INDIAN GRAND PRIX (New Delhi) 26 - 28 Oct
18 2012 FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX (Yas Marina) 02 - 04 Nov
19 2012 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX (Austin) 16 - 18 Nov
20 FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO DO BRASIL 2012 (São Paulo) 23 - 25 Nov

п.с и нека му е среќен роденденот на Шуми (43) и нека си дочека барем 50 (за во Ф1 мислев а зошто да не и барем една победа)
:)

ете и тука пиши (сега видов) :)

Шуми наполни 43, Фанџо бил шампион на 46



Михаел Шумахер денеска го прославува својот 43 роденден, со што ќе биде највозрасниот возач на патеката оваа сезона, кога за прв пат ќе се натпреваруваат дури шест светски прваци на Формула 1.
Германскиот пилот влегува во својата трета и последна сезона од најавениот ангажман во Мерцедес, кога го направи неочекуваниот кам-бек. Иако претходно тимот го продолжи договорот на Нико Розберг, прашањето за обновување на договорот на Шуми е одложено за средината на сезоната, што укажува дека одлуката ќе биде донесена откако добро ќе се согледаат капацитетите за 2012 година, а ќе биде почнат и развојот за сезоната потоа. При објавувањето на кам-бекот, Шумахер најави дека има цел да освои шампионска титула со Мерцедес, но минатите две сезони ги помина во битки за позиции од средината на табелата. Лани, во екипата Мерцедес на Рос Браун му се приклучија уште тројца врвни инженери, поранешниот технички директор на Рено, Боб Бел, поранешниот технички директор на Хонда, Џоф Вилис, и поранешниот технички директор на Ферари, Алдо Коста. Тие би требало да помогнат сребрениот болид конечно да фати приклучок со врвните конструкции и да им помогнат на Шумахер и Розберг да остварат позначајни резултати.
Германскиот весник Билд во 2010 година објави дека Шумахер воопшто не заостанува со кондицијата и дека се уште е фит како порано, што наводно го должи на добрите гени и на сопругата Корина, која го „одржувала млад“. Неодамна и Фернандо Алонсо кој на почетокот на својата кариера беше лут ривал со Германецот, изјави дека Шуми нема потреба да се докажува повторно по седум освоени титули. Сепак, англиските медиуми денеска потсетија дека големите шампиони од минатото освојувале титули на уште поголема возраст, па така Фанџо нанижал четири светски наслови на возраст од 43 до 46 години, а Џузепе Фарина во 1950 имал 43 години и 308 дена кога станал светски првак. Шумахер на трката за Големата награда на Белгија во 2011 година, одбележа јубилеј од 20 години учество во Формула 1 трките, отворајќи пивско буре од родниот регион на Келн.

http://www.f1almanah.mk/formula1/aktuelno/10690-sumaher-napolni-43-godini

Не е лесно да си ФИА во 2012



Повеќе проблеми се истопорени пред светската автомобилистичка федерација, а нивната разврска во текот на 2012 година може да предизвика извесни рефлексии и врз најелитното спортско натпреварување – Светското првенство на Формула 1.
Откако календарот беше потврден со 20 трки, се актуелизира прашање за одржување на трката во Бахреин, бидејќи немирите во малечката земја на Средниот Исток се уште се далеку од надминати. Ставањето на трката повторно во календарот значи поддршка на тамошната влада, како што тоа претходно тоа се случи и со презакажувањето на трката во текот на 2011 година, наспроти фактот дека во декември при демонстрации на плоштадот била убиена 27-годишна девојка при полициската реакција. Се проценува дека штетата од откажувањето на трката е најмалку 30 милиони долари, а ако тоа се случи и идната сезона, ќе има посилен одраз, особено што Бахреин како домаќин се јавува и во други првенства под капата на ФИА.
Дополнително, компанијата која што раководи со ТВ правата, Си-Ви-Си Капитал, е во фаза кога јавно објави дека има заинтересиран инвестициски фонд да го откупи бизнисот што тие своевремено го преземаа од Берни Еклстоун, иако го оставија за прв оперативец. За таква зделка да се случи, потребна е согласност од ФИА, бидејќи договорот што Берни го потпиша со федерацијата е со времетраење од еден век, а во него се предвидува таква клаузула бидејќи не е возможно да се дозволи секому да биде промотер на спортот и евентуално да го наруши системот кој што го храни спортот со средства од телевизиските компании. Сличен трансфер се случи и со компанијата Норт Пол која што ги продаваше правата за светскиот рели шампионат, но новите сопственици потоа пропаднаа и ја вовлекоа федерацијата во правни заврзалми. Светската криза остава печат насекаде, па така во бизнисот со медиумите се проценува дека актуелните сопственици на Ф1 правата, Си-Ви-Си Капитал, минатава година загубиле околу две милијарди долари во една друга зделка при откупот на австралиската групација Најн Ентертејнмент, во чиј склоп делуваат повеќе канали и издавачки куќи. Оттука, потпишувањето на новиот Конкорд договор за регулирање на правата и обврските меѓу организаторите и учесниците во Формула 1 се случува во прилично затегнат период, бидејќи сегашниот истекува на крајот од годината.
Сето ова надополнето со последните промени во правилата, укинувањето на издувните дифузери и распаѓањето на ФОТА, ја зголемува одговорноста на ФИА во целата ситуација да ги задржи конците во своите раце. Идната 2012 година е клучна за многу нешта, но ќе претставува вовед во изборите што треба да се одржат во 2013 година, а за кои се верува дека Жан Тод нема да биде кандидат согласно неговите изјави дека нема енергија за повеќе од еден мандат. Оттука, лесно е да се претпостави дека годината што ни претстои речиси сигурно ќе биде турбулентна и стресна, па политичките теми повторно ќе испливаат на ударните места во медиумите пред спортските. Единствена надеж е дека сите промени во правилата ќе дадат навистина голем ефект и на асфалтот ќе видиме одлично шоу, кое би ги засенило политичките надмудрувања и ќе не потсети за што всушност ја сакаме и гледаме Формула 1

http://www.f1almanah.mk/formula1/tekstovi/10684-ne-e-lesno-da-si-fia


како батина да се еклстоун и тод
двата куси :)
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.224
Поени од реакции
7.307
е ај прво да си кажам дека од ко знам за мене за Мекларен сум. (вујко ми ме вика Џони Мекларен хахаха). за другава сезона очекувам убо да извози Рајконен иако се врајча во слаб тим (рено) и да нема онаква доминација на ред бул.
 
Член од
31 јули 2011
Мислења
270
Поени од реакции
237
Измени во правилата за новата сезона.


Издувните цевки сега се строго регулирани со цел да се осигура дека ќе имаат минимален ефект врз болидот.
Едно од поважните правила годинава. Ова ќе има поголем ефект во однесувањето на болидите. Ова е како надополнување на старото правило кое вели дека се забранува возачот да активира системи кои вршат промена на аеродинамиката. Подоцна беше најдена дупка во законот, па со посебно изработено мапирање на моторот се овозможуваше да работи на повисок број на вртежи иако е отпуштена педалата за гас. Ова се користеше при кочење и возење во свиоци каде се добиваше поголем т.н. downforce, а со тоа и помалку шанси да пролизга задниот дел. Оваа сезона издувните цевки ќе бидат поместени поназад и погоре и влијанието врз болидот ќе биде минимално.

Трката ќе трае максимум четири часа, вклучувајќи и прекини.
По трката во Канада каде врнеше силен дожд и имаше два часа прекин, поставен е нов рекорд 4 часа и 4 минути. Со ова правило тоа се регулира и се избегнува трката да трае и подолго.

Пред безбедносното возило да се повлече, на возачите кои заостануваат по еден круг ќе им биде овозможено да поминат пред безбедносното возило.
Со ова ќе се овозможи подобар старт на возачите откако безбедносното возило ќе се повлече. Досега се предизвикуваше мешаница од страна на возачите кои заостануваат.

Возачите кои се бранат со напуштање на својата линија на движење, нема да можат да се вратат во истата.
Само се осигурува старото правило, кое досега некои возачи го толкуваа како еден потег за бранење и еден потег за враќање во линија. Меѓутоа сега се отвора нов проблем. Ако возачот се одлучи за бранење и ја промени својата линија, тогаш пред кривината тој ќе мора да кочи на “валканата страна“. На некои патеки на оваа страна се собира многу гума која може да предизвика проблеми за возачот.

За време на сезоната ќе се одржи три-дневен тест на болидите.
Во 2011 имаше четири тестови пред почеток на сезоната. Сега ќе има три пред почетокот, и еден во тек на сезоната кој ќе биде одржан помеѓу трките во Бахреин и Шпанија. Досега, ако некој тим ја почнеше сезоната со лош болид, шансите за откривање на проблемот беа помали, само во петочниот тренинг. Сега ако нешто не е во ред на почетокот на сезоната, има поголеми шанси да биде откриено и решено на три-дневниот тест. Ова може да резултира со чекор напред за сите тимови. Тестот ќе виде одржан во Мигело-Италија. Старото правило за вкупно 15.000 километри поминати во тестови останува.

Сите сетови на гуми можат да бидат искористени во петочниот тренинг.
Досега само три сетови на гуми беа дозволени. Ако гумите бидат изложени на повисока температура за кратко време (еден или два круга) и потоа бидат изладени, стануваат покрути, а со тоа и повеќе отпорни на трошење, и теоретски ќе траат подолго за време на трката.

Болидите кои се во боксот за време на прекин на трката ќе им биде дозволено да се вратат на стартната линија на позицијата која ја имале пред прекинот.
Досега ако некој е во боскот за време на прекин на трката, по прекинот мораше да стартува од боксот.

На возачите нема да им биде дозволено да кратат свиоци, и да се возат низ заградениот дел на некои патеки за да штедат гориво.
Ова се однесува по завршувањето на кругот во тренингот и квалифиациите, и по завршувањето на трката. За време на трката секако не е дозволено. Најочигледно беше од страна на Фетел во квалификациите во Кореа.

И уште неколку правила за безбедноста на болидите и за краш тестовите, не толку интересни за коментирање.

Претставувањето на новите болиди ќе се изврши во почетокот на Февруари. Ова се некои од тимовите.
McLaren Mercedes- February 1
Ferrari- February 3
Red Bull- February 5
Sauber- February 6

Тимот на Mercedes GP го промени своето име во Mercedes AMG Petronas Formula One Team. Првиот тест период почнува на 7-ми Февруари а вториот на 21-ви Февруари. Mercedes AMG новиот болид ќе го претстави пред почетокот на вториот тест период.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Малерозниот Кубица си ја скрши ногата
:facepalm:


FIA: Lotusov sistem za održavanje visine na kočenjima je legalan

FIA je danas i službeno potvrdila da je Lotusov sistem za održavanje visine prednjeg dijela bolida pri kočenjima potpuno legalan. Suparnici sada moraju kopirati ideju.

Lotus novu ideju testirao u Abu Dhabiju prošle godine

Međunarodna automobilistička federacija (FIA) danas je potvrdila da je Lotusov inovativni sistem za održavanje visine prednjeg dijela bolida potpuno legalan, što najvjerojatnije znači da će ga suparnici morati kopirati.
Naime, prije nekoliko dana počelo se pričati o mehanizmu kojeg je Lotus testirao u Abu Dhabiju prošle godine, a koji odignutost prednjeg dijela bolida zadržava konstantom prilikom kočenja, kada bolid inače počne ponirati.
G. Piola jučer je u Gazzetti dello Sport objavio ilustraciju sistema, sugerirajući da njime upravlja vozač preko pedale u kokpitu.
Da je to slučaj, Lotusov sistem bio bi ilegalan prema članku 3.15 Tehničkog pravilnika Formule 1, kojim su zabranjeni uređaji preko kojih vozač utječe na aerodinamičke karakteristike bolida. Iznimka je jedino DRS.
FIA utvrdila da je sistem automatski i da vozač ne sudjeluje u njegovom radu

Momčadi Formule 1 već neko vrijeme komuniciraju s FIA-om po pitanju nove Lotusove ideje, koja pomaže aerodinamičkim performansama i stabilnosti bolida pri kočenjima. FIA je na kraju utvrdila da je sistem automatski, da reagira na silu kočenja i da je izravno povezan s ovjesom, tako da ga se ni na koji način ne može kvalificirati kao pokretni aerodinamički uređaj.
Tome još jednom dodajmo i činjenicu da vozač uopće ne sudjeluje u radu novog sistema, što je posljednji uvjet za njegovu legalnost.
Još jedna momčad radi na sličnom sistemu

Prema informacijama britanskog Autosporta, Lotus (tada Renault) je još 2010. od FIA-e tražio mišljenje za ugradnju takvog sistema, a zeleno svjetlo dobili su u siječnju prošle godine.
U međuvremenu, još je jedna od momčadi od FIA-e tražila dopuštenje za uvođenje takvog sistema ove godine, a Autosport piše da se radi o jednoj od vodećih momčadi.

http://www.f1racing.com.hr/formula-1/fia-lotusov-sistem-za-odrzavanje-visine-na-kocenjima-je-legalan
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.224
Поени од реакции
7.307
малер отепан е овај Кубица, ко Рајконен на времето или прв или в ограда.
 

Acohipmk

Манипулативна кокошка.
Член од
3 ноември 2008
Мислења
1.451
Поени од реакции
2.002
Овој Кубица и салфетки да земе да дипли, ќе се повреди :D
Инаку, Фетел никој не го симнува од тронот :)
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Овој Кубица и салфетки да земе да дипли, ќе се повреди :D
Инаку, Фетел никој не го симнува од тронот :)
Фетел не е добар ни колку Хамилтон

а ако ред булшит не му направат во оваа сезона добар болид (лично мислам дека и нема да има доминантен болид) да видиме како ќе вози


Lotusovu inovaciju kopira i Mercedes, a Red Bull isprobao pa odustao


Mercedes GP ekipa je koja, sudeći po najnovijim izvještajima, radi na kopiranju Lotusovog inovativnog sustava za korekciju visine bolida pri kočenju.
Nedugo nakon prvih vijesti o legalnosti sustava, počele su glasine da još jedna ekipa radi na istoj stvari. Ispostavilo se da se radi o Ferrariju. Po tim pretpostavkama, Mercedes bi trebao biti treća ekipa koja planira implementirati sustav u svoje bolide za iduću sezonu.
Podsjetimo, u Mercedesu su odlučili da će bolid na stazu izvesti tek u Barceloni, što znači da će umjesto testiranja u Jerezu dobiti još malo dodatnog vremena za razvoj.
A što kaže Adrian?

Aktualna je i glasina da je Red Bull još 2010. godine eksperimentirao s navedenim sustavom, da bi ubrzo nakon toga odlučili da ga se ne isplati dalje razvijati.

http://www.gp1.hr/lotusovu-inovaciju-kopira-i-mercedes-a-red-bull-isprobao-pa-odustao/


Q&A: Bruno Senna [VIDEO]



Konačno ste potvrđeni kao vozač Williamsa, kako se osjećate?
Presretan sam što sam dio momčadi sa toliko povijesti. Ponosan sam što ću voziti za Williams u njima toliko bitnoj godini. Svi su jako motivirani za 2012-tu godinu i fantastično je biti dio toga. Istina je da prošle godine nisu imali dobru sezonu ali je jasno da je momčad krenula novom cestom i svi rade zajedno kako bi ova godina bila puno bolja. Nadam se da ću moći demonstrirati svoje sposobnosti, ne samo zbog momčadi nego i zbog sebe. Bit će zanimljivo vidjeti što možemo postići zajedno.
Koji su vam ciljevi iduće sezone?
Teško je postaviti ciljeve prije sezone ali namjeravam iz bolida izvući sve što mogu.
Što mislite o Renaultovom motoru koji ste koristili prošle godine i što Renault može donijeti Williamsu?
Naučio sam mnogo o motoru nakon nekoliko utrka prošle sezone. Motor je vrlo dobar i ima odlične vozne karakteristike, što će biti veliki napredak za momčad. Kao vozaču, bitno je da sve funkcionira na optimalnoj razini kako bi u utrci mogao ostvariti kompetetivna vremena. siguran sam kako možemo unaprijediti naš bolid Renaultovim motorom i bit će zanimljivo razmijeniti prethodna iskustva sa novom momčadi.
Što mislite o novom momčadskom kolegi, Pastoru Maldonadu?
Pastor je odličan vozač, utrkivao sam se protiv njega u GP2 seriji i uvijek smo se dobro slagali. Bio je žestok protivnik i sada kada smo u istom bolid bit će još teži. Obojica ćemo se truditi biti bolji ali ćemo imati na umu i momčadske ciljeve.
Možete nam ukratko ispričati što ste sve radili u tvornici do sada?
Bio sam u Williamsovoj tvornici prije i poslije Božića i mnogo smo radili u simulatoru i u teretani. Imali smo i provjere na stazi (ali ne u F1 bolidu). Svrha tih testova je bila ocjenjivanje i traženje načina kako me poboljšati kao vozača. Bilo je korisno i za mene, upoznao sam različite procedure i osnove, kao što je izgled i položaj kontrola na volanu. Tako ću na prvom testiranju samo uskočiti u FW34 i krenuti na stazu.

Jeste li imali priliku raditi sa novim inženjerima?
Mislim da smo dobro počeli i radujem se suradnji s njima u novoj sezoni. Odnos između vozača i inženjera je nešto što malo ljudi može stvarno razumjeti. Potrebno je uzajamno poštovanje i razumijevanje te dobra suradnja. Taj odnos i kontinuitet može činiti veliku razliku u ukupnim rezultatima.
Kako ste počeli karijeru u motorsportu?
Obožavao sam motorsport od malih nogu, naravno pod velikim utjecajem mojeg ujaka, i čim sam prvi puta ušao u kart znao sam da je to što želim raditi u životu. Imam privilegiju raditi ono što volim i voziti Formulu 1 je uvijek bio moj san.
Jednom ste izjavili kako bi, kada bi imali priliku voziti neki legendarni bolid Formule 1, to bio Williams iz 1993. godine, sa aktivnim ovjesom. Koliko vam je važno biti dio momčadi sa takvim povijesnim nasljeđem?
Momačd ima divnu povijest i hodajući kroz njihov muzej bio sam zapanjen. Mnoge od tih bolida sam gledao na stazi i uvijek sam se pitao kako bi bilo utrkivati se u njima. Nikada nisam bio u jednom i nadam se da ću dobiti priliku voziti bolid s aktivnim ovjesom u Goodwoodu, samo za taj osjećaj.
Imate značajnu potporu iz Brazila, što nam možete reći o tome?
Trenutno sam ponosan što sam brazilac. Znajući da imam toliku potporu i ljude koji su bili uz mene od samog početka, osjećaj je predivan. Ti ljudi su mene izabrali da nosim njihovo ime i to mi daje dodatnu motivaciju.
Vaš ujak, Ayrton Senna, je vozio za Williams. Koliko vam je značajno što ste došli baš u Williams?
Bit će jako zanimljivo voziti za istu momčad za koju je vozio i moj ujak. Još uvijek ima ljudi koji su radili u Williamsu s Ayrtonom i sretan sam što su mi pružili priliku da se dokažem. Nadam se da ću vratiti neke stretne uspomene i stvoriti neke nove.
S kakvim bi rezultatom bili sretni iduće godine u ovo vrijeme?
Nadam se da ćemo iduće godine izvući 100% performansi iz Williams-Renault FW34 bolida, kakve god da jesu. To je najvažnije. Samo želim izvući maksimum iz bolida i ostvariti što je bolji plasman moguć. Ovo je vrlo važna godina i za momčad i za mene pošto će oblikovati moju budućnost. Nadam se da će budućnost biti uspješna i da će početi ovdje.

http://www.gp1.hr/qa-bruno-senna-video/
 

Acohipmk

Манипулативна кокошка.
Член од
3 ноември 2008
Мислења
1.451
Поени од реакции
2.002
Епа ај да видиме дали не е добар. Неговиот талент се виде уште во првата сезона кога влезе во Ф1. Тврдам дека и да не му направат добар болид, сеуште ќе биде и тоа како конкурентен, а и кога тогаш ќе мора да си замине од RedBull, ќе видиме тогаш како ќе се покаже. Јас сум убеден дека дечкото е феноменален возач и дека моментално нема кој да го надмине.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Епа ај да видиме дали не е добар. Неговиот талент се виде уште во првата сезона кога влезе во Ф1. Тврдам дека и да не му направат добар болид, сеуште ќе биде и тоа како конкурентен, а и кога тогаш ќе мора да си замине од RedBull, ќе видиме тогаш како ќе се покаже. Јас сум убеден дека дечкото е феноменален возач и дека моментално нема кој да го надмине.
Кај беше Фетел дури не беа сменати правилата? Се тркаше со другио Себастијан, Буеми во Торо Росо во битка за 10-12-тото место. Оти тогаш никој не се осуди да го спореди со Алонсо или со Хамилтон? Или тогаш го немаше талентот, ама сега откако му дадоа болид што е две секунди побрз од останатите талентот му излезе на површина...

Фетел и Хамилтон се небо/земја разлика, особено во стилот. Едниот е умерен, калкулира а другиот е лудак. Кратко и едноставно, ако двата возат ист болид тогаш можиме да ги споредуваме поконкретно... кој ќе го извади максимумот (како сега што се Хамилтон и Батон) од болидот тој е подобар. Засега можиме да си фатиме по една страна и да чекаме да видиме дали ФИА ќе го сврти тркалото па Ред Бул ќе паднат долу, исто како што се качиа.

Инаку, Фетел никој не го симнува од тронот :)
Така да кога ќе го пишуваш ова, треба да речиш Ред Бул засега немаат конкуренција... не Фетел, пошо од утре можи да објават дека Фетел е возач на Ферари, па експресно да го симнат од тронот.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Novosti iz Pirellija [foto]

Objavljeno: 25.01.2012., 22:31 | Autor: Ivan Šeperić-Grdiša | Tagirano kao: 2012CinturatoFOMP ZeroPirelli

Dok se momčadi spremaju za prva testiranja, Pirelli je u Abu Dhabiju predstavio gume za predstojeću sezonu i najavio neke novosti.
Jedna od bitnijih promjena je presjek gume, koji će sada imati “četvrtastiji” oblik, čime će se poboljšati prianjanje i upravljivost bolida. Raspored mješavina ostaje isti ali će one biti mekše nego do sada. Razlika između mješavina će iznositi između šest i osam desetinki, za razliku od dosadašnjih sekundu i pol.
Pirellijev predsjednik Marco Tronchetti Provera je izjavio: “Ove promjene će pružiti više mogućnosti za pretjecanje. Naše gume će biti mekše, što će ubrzati bolide i pružiti bolji doživljaj gledaocima.”​
“Morali smo uvesti neke promjene kako bi utrkivanje bilo uzbudljivije. Sada imamo manju razliku u performansama između mješavina guma. Prošle godine su momčadi birale gume na osnovu razlike od sekundu i pol između različitih mješavina, ove godine smo to pokušali smanjiti na osam desetinki,” izjavio je Paul Hembery, Pirrelijev motorsport direktor.​
Supermekana mješavina je ostala ista dok su ostale mješavine promijenjene. Tvrda mješavina će sada biti na razini srednje tvrde mješavine od prošle godine. Tom promjenom Pirelli se nada izbjeći situacije od prošle godine, kada je mekana mješavina bila najbolji izbor na gotovo svakoj utrci sezone.
“U smislu performansi, ubrzali smo tvrde gume za sekundu i pol. Time su blizu, ako ne i nešto brže, od prošlogodišnje srednje mekane mješavine. To je značajni dobitak u performansama.”
“Na mnogim utrkama momčadi bi maksimalno koristile brže gume, koje su najčešće bile mekane komponente, a minimalno koristile sporije, tvrđe ili srednje tvrde gume. Te gume nisu igrale gotovo nikakvu ulogu u strategiji.”
“Morali smo mnogo raditi na izdržljivosti i točkama ispreplitanja mješavina kako bi to promijenili. Htjeli smo smanjiti razliku između mješavina i učiniti sporije gume izdržljivijima. Tada bi momčadi morale odlučiti koje gume im bolje odgovaraju.”
“Prošle godine smo im previše olakšali sa mekanom mješavinom guma na svakoj utrci sezone, oko koje su bazirali svoju strategiju. Ove godine to želimo promijeniti,” dodao je Hembery.​
Tim promjenama Pirelli se nada kako će broj ulazaka u boks ostati na prošlogodišnjoj razini, od 2.2-2.3 po utrci, što je pružilo dodatnu draž utrkivanju.

Druga bitna promjena su oznake na gumama. Iako su boje ostale iste kao i prošle godine, Pirelli je unio neke promjene u svrhu bolje prepoznatljivosti.
Točnije, linije i tekst su podebljani dok je srebrna boja za tvrdu mješavinu sada tamnija, kako bi se lakše prepoznala u odnosu na srednje tvrdu mješavinu.
Paul Hembery je izjavio: “Povećali smo vidljivu površinu obojanih dijelova i mnogo smo radili na snimanju guma tokom vrtnje.”
“Srebrna je sada tamnije nijanse i, kada će biti korištena uz srednje tvrdu mješavinu, bijela boja će biti mnogo istaknutija. Ako guma izgleda crno znat ćete da se radi o tvrdoj mješavini.”​
Uz promjene na mješavinama za suho, Pirelli je temeljito promijenio identitet guma za kišne uvjete. Umjesto dosadašnjeg P Zero naziva, Pirelli je odlučio iskoristiti povijesno ime, Cinturato, koje je proslavilo tvrtku tokom pedesetih.

Kišna guma će sada imati plavu oznaku dok će intermediji biti označeni zelenom bojom.

Dodatno, Pirelli se nada poboljšati iskustvo za gledatelje te će FOM-u pružiti dodatni uvid dodatne podatke o gumama kod pojedinih momčadi. Tako bi na malim ekranima mogli vidjeti podatke kao što su stanje guma koje su upravo montirane na neki bolid i slično. FOM je u procesu analiziranja dostupnih podataka, nadamo se da će uspješno implementirati neke od njih

http://www.gp1.hr/novosti-iz-pirellija-foto/
 
Член од
1 февруари 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
4.208
Фетел си нема врска минатата сезона не го видов во ни еден асален директен дуел со конкуренција јак е само со болидов коа ке избега коа ке му се приближи некој блиску да го брка одма пага на притисок.
 
Член од
31 јануари 2012
Мислења
10
Поени од реакции
1
Фетел си нема врска минатата сезона не го видов во ни еден асален директен дуел со конкуренција јак е само со болидов коа ке избега коа ке му се приближи некој блиску да го брка одма пага на притисок.
Se slagam so tebe drugar , jas licno navivam za Kimi ama znam oti ne e najdobriot pa ne go preovelicuvam, eve kako bi izgledale Top 10 vozaci (rangirani spored vozacki veshtini) vo momentov spored mene:
1.Fernando Alonso
2.Jenson Button
3.Lewis Hamilton
4.Michael Schumacher
5.Sebastian Vetel
6.Marc Webber
7.Kimi Raikkonen
8.Nico Rosberg
9.Felipe Massa
10.Adrian Sutil
 
Член од
1 февруари 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
4.208
Кими е многу опасен возач увек иде на све или ништо ми се допага неговиот стил сега ке видиме што ке направи со реното но неможе да очекуваме премногу поради тоа што не верувам дека ке направат болид достоен за освојување на титула но некој подиум или евентуално победа може да очекуваме.
Ја би го стаил Кими и пред Фетел и Вебер а и денешниот Шуми,само малце да се ухода 2 години се нема тркано Ф1 :)

- МекЛарен го промовираа болидот MP4-27
http://www.formula1.com/news/headlines/2012/2/12967.html
Убаво изгледа ја очекував погрдо да изгледаат болидиве годинава па ајде да се врати старата конкуренција за титула Мекларен vs Ferrari да ги тргнеме овие лименкиве доста им беше :D
 

Kajgana Shop

На врв Bottom