Законот на Телема

Член од
31 јули 2006
Мислења
2.537
Поени од реакции
702
А сега го наоѓаме тука како апологет на телемата, која по мене не е атеистички светоглед.
Па нели атеист е широк поим и значи само неверување во било каков антропоморфен, личен, со човечки карактеристики Бог? Еден човек може да ги гледа боговите, божиците и сл појави како архетипови, како створени од човечката психа and everyone can tap into it.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Јас прифаќам дека сум наивен, не е тоа толку страшно. Но дали можеш да дадеш еднозначен одговор на прашањето дали прифаќањето на Книгата на Законот подразбира прифаќање на постоење на вончовечка свест која на некој начин, на пример со повикување на истата, може да се меша во животот на човекот?

Значи ми треба одговор со да или со не, на многу јасно и едноставно прашање.

Ако да, тогаш разликата помеѓу телемата и рандом монотеистичка религија е прашање на квантитет, не на квалитет...
Одговор со да и не, би можел да ти дадам единствено ако имаме идентични сваќања за природата на реалноста и човекот како дел од неа. А тоа не е случај. Прашањето е далеку од едноставно! Што е човекот според тебе? Збир од атоми и молекули, кој свеста ја продуцираат како нус производ? Тогаш зошто тие атоми и молекули, реагираат на истата? Кога се изведува некој опит во атомската физика, резултатот зависи од тоа дали истиот се мери (набљудува) или не. Ако свеста не е вончовечна, немаше да влијае на материјата на начин на кој нема класично и "логичко" објаснување.
Јас не верувам дека материјата е апсолутна и независна, а со тоа и темел на реалноста и постоењето, напротив, за мене таа е производ.
--- надополнето: 24 декември 2011 во 22:41 ---
da ne ste ja pomeshale voljata so ANARHIJA!!!!!!
Прави што ти е воља, не е исто со прави што ќе ти текне.
Liber AL vel Legis
Поглавје I
44. За чистата волја, неослабена од причина, ослободена од страста за резултатот, секој пат е совршен.
Истово појаснето го имаш тука:
LIBER II
“Секој маж и секоја жена е ѕвезда”, а секоја ѕвезда се движи по утврдена орбита без мешање. Има доволно место за сите; единствено нередот создава конфузија.
Од овие разгледувања треба да биде јасно дека “Прави што ти е волја” не значи”Прави што сакаш”. Тоа е апотеоза на Слободата; но тоа е исто така и најстрого можно ограничување. Прави што ти е волја – и не прави ништо друго. Ништо нека не те одврати од таа строга и света задача. Имаш апсолутна слобода да делуваш според својата волја; но ако се обидеш да правиш било што друго, веднаш се јавуваат тешкотии. Секој чин кој не е на одреден курс на таа единствена орбита е грешка и препрека. Волјата не смее да биде подвоена, туку единствена.
--- надополнето: 24 декември 2011 во 22:51 ---
Никој, но сите напади врз монотеистичките религии кој Ипси ги има спроведено на овој форум се од атеистички позиции, затоа што тој експлицитно тврди дека сатанизмот како што тој го разбира не е религиозна пракса во смисла на обраќање до некоја свест надвор од човекот.

А сега го наоѓаме тука како апологет на телемата, која по мене не е атеистички светоглед.
Јас на почетокот не ни тврдев дека сум атеист, ако сакаш ќе ти постирам мои тврдења каде го кажувам тоа. За атеист ме сметаа и ме дефинираа останатите, јас единствено не верувам во антропоморфни богови кој се креатори на овој универзум. Можеш слободно да го прашаш Дибек, уште пред година дена, може и повеќе, токму со него го правев тој муабет. Ме праша зошто не се сметам за атеист, и кога му кажав, ме убедуваше дека ако не веруваш во антропоморфни богови, како што се опишани во библијата, тогаш си атеист.
Свеста за мене секогаш била еднаква на постоењето, се останато според мене е манифестација на неа.
Јас едноставно не се замарам со тоа како ќе ме сметаат останатите, ако некој ме смета за атеист, нека ме смета, ако не немора.
 
G

galaxy

Гостин
Прави што ти е воља, не е исто со прави што ќе ти текне.
Liber AL vel Legis
Поглавје I
44. За чистата волја, неослабена од причина, ослободена од страста за резултатот, секој пат е совршен.
Како што можам да видам ова е закон за најсовршените луѓе. Зошто воопшто би имале потреба од закон?
Ова ги „подобрува“ луѓето, или е за веќе „подобрените“?
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Како што можам да видам ова е закон за најсовршените луѓе. Зошто воопшто би имале потреба од закон?
Ова ги „подобрува“ луѓето, или е за веќе „подобрените“?
Liber Al vel Legis
Поглавје II
58. Да! не верувајте во промена: ќе бидете тоа што сте, а не друго. Затоа кралевите на земјата ќе бидат Кралеви засекогаш: робовите ќе служат. Нема никој што ќе биде понижен или воздигнат: сe е како што било секогаш.
 
G

galaxy

Гостин
Liber Al vel Legis
Поглавје II
58. Да! не верувајте во промена: ќе бидете тоа што сте, а не друго. Затоа кралевите на земјата ќе бидат Кралеви засекогаш: робовите ќе служат. Нема никој што ќе биде понижен или воздигнат: сe е како што било секогаш.
Значи иницирањето и практикувањето не им помага на сите да си ја откријат волјата и да се просветлат, само на оние што имаат „предиспозиции“?
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Значи иницирањето и практикувањето не им помага на сите да си ја откријат волјата и да се просветлат, само на оние што имаат предиспозиции?
Невозможно е сите да се "просветлат" и да ја одкријат својата вистинска воља. Такви нешта тврдат религиите како христијанството или исламот.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Па нели атеист е широк поим и значи само неверување во било каков антропоморфен, личен, со човечки карактеристики Бог? Еден човек може да ги гледа боговите, божиците и сл појави како архетипови, како створени од човечката психа and everyone can tap into it.
Not so fast. :) Јас гледам на сите Богови така, како на архетипови створени од човечката психа кои симболизираат некоја човечка особина. Но, акцентот е на симболизираат. Архетиповите НЕМААТ независно постоење надвор од човечката психа. Тоа е атеизам. Меѓутоа, НЕ Е атеизам да мислиш дека тие Богови или Демони, или ангели или демончиња можат на некој начин да се инвоцираат и да добијат реалитет независно од човекот, и на некој начин да влијаат врз човечкиот живот. Тоа се вика лудило. Објаснувањето на ова влијаат е клучно. Да замислиме дека има двајца луѓе кои имаат спротивставени гледишта за постоење на вампирите. Се договараат една ноќ да одат на гробишта за да докажаат кој е во право. Одат таму, нешто почнува да крцка, и овој кој верува во постоењето на вампири едноставно умира од страв. Овој другиот оди во правецот од каде доаѓа крцкањето, и наоѓа дека причината е рандом природен настан. Сега, очигледно дека за оној првиот, кој буквално умрел од страв, верувањето во вампири е причината за неговата смрт. Мислиш дека тоа значи дека вампири постојат?
--- надополнето: 25 декември 2011 во 11:19 ---
Одговор со да и не, би можел да ти дадам единствено ако имаме идентични сваќања за природата на реалноста и човекот како дел од неа. А тоа не е случај. Прашањето е далеку од едноставно! Што е човекот според тебе? Збир од атоми и молекули, кој свеста ја продуцираат како нус производ? Тогаш зошто тие атоми и молекули, реагираат на истата? Кога се изведува некој опит во атомската физика, резултатот зависи од тоа дали истиот се мери (набљудува) или не. Ако свеста не е вончовечна, немаше да влијае на материјата на начин на кој нема класично и "логичко" објаснување.
Јас не верувам дека материјата е апсолутна и независна, а со тоа и темел на реалноста и постоењето, напротив, за мене таа е производ.
Прашањето е сепак едноставно. Дали веруваш во постоење на свесни ентитети чие постоење не зависи од човекот сам по себе? Дали веруваш дека Книгата на Законот му е издиктирана на Кроули од свесен ентитет независен од него, или таа книга е производ на дрогашките сеанси на дотичниот лик? Овде никакви теории за односот на свеста и материјата не помагаат. Квантната физика ниту во најлош сон не може да послужи за оправдување на Кроулиевските бладања.

Одиме понатаму. Дали веруваш во постоење на ентитет наречен душа? Дали веруваш во чудото наречено реинкарнација? Ако кажеш не, тогаш нема што да бараш во телемата. Ако кажеш да, ти значи дека веруваш во тоа дека постои нешто што се вика душа, кое е на некој магичен начин залепено за човечкото тело, и кое практично нема никаква улога во поведението на човекот, затоа што физичкиот свет е каузално затворен. Е потоа, тоа нешто, кое нема никаква причина да постои, и кое е супстанца потполна различна од материјата, и кое како такво НЕМА начин да биде прикачено за телото, по смрта на тоа тело, одбира друго тело и се вселува во него, за да заврти уште еден круг на бесмислено постоење.


Вака објаснето, навистина не звучи многу лудо...:vozbud::vozbud:
--- надополнето: 25 декември 2011 во 11:22 ---
Јас на почетокот не ни тврдев дека сум атеист, ако сакаш ќе ти постирам мои тврдења каде го кажувам тоа. За атеист ме сметаа и ме дефинираа останатите, јас единствено не верувам во антропоморфни богови кој се креатори на овој универзум. Можеш слободно да го прашаш Дибек, уште пред година дена, може и повеќе, токму со него го правев тој муабет. Ме праша зошто не се сметам за атеист, и кога му кажав, ме убедуваше дека ако не веруваш во антропоморфни богови, како што се опишани во библијата, тогаш си атеист.
Свеста за мене секогаш била еднаква на постоењето, се останато според мене е манифестација на неа.
Јас едноставно не се замарам со тоа како ќе ме сметаат останатите, ако некој ме смета за атеист, нека ме смета, ако не немора.
Околу твојот атеизам, тоа е твоја лична работа, и јас се разбира нема да навлегувам во тоа. Но еве и тука имам директно прашање. Дали сатанизмот на Лавеј е само пародија на христијанството, или вклучува верување во свесен ентитет независен од човекот? Ако е првото, тогаш ја разбирам твојата критика на монотеистичките религии, ако е второто, тогаш ти само ја избра другата страна. Твоето присуство овде, во ова тема, некако вели дека е второто.
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
“Прави што ти е волја и тоа нека биде цел закон. -AL I.40
“Ти немаш право освен да дејствуваш по својата волја. Прави го тоа и никој нема да ти каже не.” – AL I.42-43
“Секој маж и секоја жена е ѕвезда.” -AL I.3
1. Човекот има право да живее по својот сопствен закон-
да живее на начин како му е по волја:
да работи по својата волја;
да се забавува по својата волја;
да се одмара како му е волја;
да умре кога и како му е волја.

2.Човекот има право да јаде што му е волја;
да пие што му е волја;
да престојува каде му е волја;
да се движи по површината на земјата по својата волја.

3. Човекот има право да мисли по своја волја;
да зборува што му е волја;
да пишува што му е волја;
да црта, слика, резбари, гравира, кова, гради по своја волја;
да се облекува како му е волја

4.Човекот има право да љуби како сака –
задоволете се во љубовта како сакате, кога и со кого ви е по волја. Al I.51

5.Човекот има право да ги убие оние кои му ги ограничуваат овие права.
“Робовите ќе служат” -AL I.58
“Љубов е законот, љубов под волја”. -AL I.57
ova poslednoto.....neli e anarhija?????
A za drugite 4ri, mozam samo da ti kazam deka kaj covekot takov kako shto e, voljata e na mnogu nizok stepan, i obicno ja mesha voljata so zelbata.Jaknenjeto na voljata se postignuva bash so pravenje na akcii shto se sprotivni od negovata volja.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Прашањето е сепак едноставно. Дали веруваш во постоење на свесни ентитети чие постоење не зависи од човекот сам по себе? Дали веруваш дека Книгата на Законот му е издиктирана на Кроули од свесен ентитет независен од него, или таа книга е производ на дрогашките сеанси на дотичниот лик? Овде никакви теории за односот на свеста и материјата не помагаат. Квантната физика ниту во најлош сон не може да послужи за оправдување на Кроулиевските бладања.

Одиме понатаму. Дали веруваш во постоење на ентитет наречен душа? Дали веруваш во чудото наречено реинкарнација? Ако кажеш не, тогаш нема што да бараш во телемата. Ако кажеш да, ти значи дека веруваш во тоа дека постои нешто што се вика душа, кое е на некој магичен начин залепено за човечкото тело, и кое практично нема никаква улога во поведението на човекот, затоа што физичкиот свет е каузално затворен. Е потоа, тоа нешто, кое нема никаква причина да постои, и кое е супстанца потполна различна од материјата, и кое како такво НЕМА начин да биде прикачено за телото, по смрта на тоа тело, одбира друго тело и се вселува во него, за да заврти уште еден круг на бесмислено постоење.


Вака објаснето, навистина не звучи многу лудо...:vozbud::vozbud:
Ти си доволно интелегентен да сватиш што сакав да кажам и од првиот пат, ама очигледно ти е поважна провокацијата од одговорот. Што искрено не го очекував од тебе.
Иако немам потреба да ти се исповедам, ќе ти одговорам на твоите прашања.
Не, неверувам во реинкарнација, неверувам во постоење на душа и неверувам во задгробен живот. Според мене, свеста не е производ туку е фундамент на реалноста - идентична со постоењето. Од тука, прашањето сепак излегува дека не е воопшто едноставно, затоа што ти не ја гледаш свеста на тој начин. За тебе таа е најверојатно нус продукт на мозочните активности, и од твоја перспектива, моите ставови изгледаат смешно, глупо и лудо. Но тоа е твој проблем.
Околу твојот атеизам, тоа е твоја лична работа, и јас се разбира нема да навлегувам во тоа. Но еве и тука имам директно прашање. Дали сатанизмот на Лавеј е само пародија на христијанството, или вклучува верување во свесен ентитет независен од човекот? Ако е првото, тогаш ја разбирам твојата критика на монотеистичките религии, ако е второто, тогаш ти само ја избра другата страна. Твоето присуство овде, во ова тема, некако вели дека е второто.
Да, сатанизмот на Лавеј е реакција на монотеистичките религии и на нивната манипулација и лицемерие. Моите ставови и ставовите на Лавеј се совпаѓаат, но сепак изостанува езотериската страна, и токму затоа сметам дека телемата го има она што според мене фали таму а ми е потребно.
 

Hitchhiker

Concordia
Член од
23 октомври 2011
Мислења
96
Поени од реакции
31
Самиот Кроули вели:"Врв на мојата работа беше она што е познато како Каирско дело, опишано до најситни детаљи во "Рамнодневица на Боговите". Во тоа време најголем дел од Книгата на Законот ми беше во целост неразбирлив, а добар дел, особено третиот ми беше многу антипатичен. Се борев против таа книга со години, но таа се покажа како посилна."
Кроули значи укажува дека на почетокот на неговиот телемитски опус бил во судир со голем дел на филозофијата и етиката на книгата на законот:"И јас бев непријател на овој закон(телемата) во мојов живот. Книгата на законот ја напишав против своја волја. Во таа работа бев само писар. Постојано ја одбегнував мојата работа и објавувањето на законот."
Со кое право оној кој ја примил книгата на законот против сопствената волја, може да зборува за слободна волја?
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
ova poslednoto.....neli e anarhija?????
A za drugite 4ri, mozam samo da ti kazam deka kaj covekot takov kako shto e, voljata e na mnogu nizok stepan, i obicno ja mesha voljata so zelbata.Jaknenjeto na voljata se postignuva bash so pravenje na akcii shto se sprotivni od negovata volja.
Што е "вољата" во телемата е многу добро објаснето во цитатот од LIBER II, ако не си способен да го сватиш тоа, јас не сум ти виновен.
Ако ти ја пронајдеш својата вистинска воља, тогаш таа е идентична со "божјата" и ако некој се најде во колизија со неа, значи дека тој не ја пронашол својата.
Вољата не се јакне ниту се слабее, таа е константна. Може да се ослабува или зајакнува потребата, страста, желбата....
--- надополнето: 25 декември 2011 во 12:16 ---
Самиот Кроули вели:"Врв на мојата работа беше она што е познато како Каирско дело, опишано до најситни детаљи во "Рамнодневица на Боговите". Во тоа време најголем дел од Книгата на Законот ми беше во целост неразбирлив, а добар дел, особено третиот ми беше многу антипатичен. Се борев против таа книга со години, но таа се покажа како посилна."
Кроули значи укажува дека на почетокот на неговиот телемитски опус бил во судир со голем дел на филозофијата и етиката на книгата на законот:"И јас бев непријател на овој закон(телемата) во мојов живот. Книгата на законот ја напишав против своја волја. Во таа работа бев само писар. Постојано ја одбегнував мојата работа и објавувањето на законот."
Со кое право оној кој ја примил книгата на законот против сопствената волја, може да зборува за слободна волја?
Да, но исто така вели дека тоа било пред неговата иницијација, пред да ја одкрие својата вистинска - чиста воља:
Тој се спротиставуваше со години. Се спротиставуваше се до завршувањето на неговата иницијација на крајот на 1909 година кога разбра како совршено беше врзан за да го носи ова дело. Повторно и повторно тој се свртуваше од него, ќе го земеше неколку дена или часа, а потоа ќе го оставеше настрана. Тој дури се обиде да ја уништи неговата вредност, да го обезвредни резултатот
 

Hitchhiker

Concordia
Член од
23 октомври 2011
Мислења
96
Поени од реакции
31
Тој се спротиставуваше со години. Се спротиставуваше се до завршувањето на неговата иницијација на крајот на 1909 година кога разбра како совршено беше врзан за да го носи ова дело. Повторно и повторно тој се свртуваше од него, ќе го земеше неколку дена или часа, а потоа ќе го оставеше настрана. Тој дури се обиде да ја уништи неговата вредност, да го обезвредни резултатот

Јас би рекол се до моментот на неговиот конечен слом, кога како што тој самиот ги нарекува "силите кои што стоеа позади книгата на законот" (Хоор Паар Краат) успеаа да завладеат со него и преку него да се обидат да ја наметнат својата волја над човештвото и да ги реализираат нивните планови.

Операцијата на разговор со светиот ангел чувар преку која аспирантот ја открива својата "чиста волја" е преголем залак за 99.99% од луѓето, затоа спуштете ги малку банерите со кои ја рекламирате вашата сопствена волја.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Јас би рекол се до моментот на неговиот конечен слом, кога како што тој самиот ги нарекува "силите кои што стоеа позади книгата на законот" (Хоор Паар Краат) успеаа да завладеат со него и преку него да се обидат да ја наметнат својата волја над човештвото и да ги реализираат нивните планови.

Операцијата на разговор со светиот ангел чувар преку која аспирантот ја открива својата "чиста волја" е преголем залак за 99.99% од луѓето, затоа спуштете ги малку банерите со кои ја рекламирате вашата сопствена волја.
Ти би рекол, но работата е што ти можеш да речеш било што. И никој не ти го брани тоа.
Сме ја рекламирале нашата сопствена воља?!:)
Каде е таа реклама? Баш сакам да ја видам!
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
45.155
Поени од реакции
83.913
... Моите ставови и ставовите на Лавеј се совпаѓаат, но сепак изостанува езотериската страна, и токму затоа сметам дека телемата го има она што според мене фали таму а ми е потребно.
Ти фали езотериската пракса?

Ја мислам дека бевте многу смешни со Хептаграм заедно коа се ујдисавте со атеистите. Тоа што сте против религијски догми, уопште не е доволно да кажете дека сте атеисти.
Многу е лицемерно од страна на атеистите (вистинските), тоа што не ви кажуваат што мислат за вашите убедувања (освен некои исклучоци).

Езотериска пракса му фалела на атеистот...:pos:

...а и Абаданададот се истрча од петни жили да докажува тука, нешто што е сосема очигледно. Нема потреба. На секого му е јасна таа не-логика кај нив.
 

Hitchhiker

Concordia
Член од
23 октомври 2011
Мислења
96
Поени од реакции
31
Еве го банерот "Прави што ти е волја и тоа нека биде цел закон", значи тука е трулежот.

Денес сум профан, просјак, остаток на изумрена цивилизација или било што од вашиот богат речник. Утре се појавувам на иницијација и станувам телемит и одеднаш ја следам мојата волја.

Не можеш да знаеш која е твојата волја испод Адептус минор или кој и да е степен адекватен на него во ОТО.
Можноста ти да ја следиш својата волја пишувајќи сега и овде, е подеднакво голема(или мала) колку и можноста да ја следиш волјата на некој друг во чии раце си само обична марионета.

Ако добро се сеќавам министерот на Хоор Паар Краат, Ајваз е ангел чувар на Кроули.
Зошто Ајваз како негов ангел чувар во Каиро не му се обрати директно на Кроули туку ја користеше Роуз како медиум? Жената за која и самиот Кроули кажа дека е единствено заинтересирана за површни световни забави. Зошто една таква возвишена интелигенција би канализирала преку таква духовно непрочистена Роуз. Зарем чистото не привлекува чисто, а нечистото - нечисто?

Извини но целиот тој театар во Каиро наликува на добро изрежирана претстава на Кроули.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom