Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
8 јануари 2010
Мислења
126
Поени од реакции
37
На мојата корса работната температура е 95 степени, вентилаторот вклучува на 100 пишува дека до 107 степени е нормално и после тоа ми доаѓа црвнената граница на мерачот инаку до сега 2 пати има качено темепратура од околу 100степени и се вклучи вентилаторот и за кратко пага на 95 и таму стои инаку тоа само летно време а зимата ретко кога достигнува до 95 степени, имам сретнато и други коли што имат високи работни темепратури со околу 100 степени така да не се согласувам дека сите производители се врзуват за 90 степени.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Сега фали да налета некој со форд и ќе кажи дека кај него нема степени, и дека стрелката стои некаде на таблата измеѓу O и R (пошо на фордовите пишува NORM) и дека работната температура на фордовите е 120 степени...
имам сретнато и други коли што имат високи работни темепратури со околу 100 степени така да не се согласувам дека сите производители се врзуват за 90 степени.
Е арно де, не се 90, ама не се ни 140-145 степени.

Се повлекувам од дискусијата, немам аргументи како да ве разубедам дека високата температура е штетна за моторот. Па кој како сака, така нека прави.
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Шала беше тоа заради начинот на кој скал да ја обие колата. А знаеме како се отвараат југовците и другите заставини возила :)
ок нема проблем заставини со жица и тоа за 5-10 сек
 
Член од
8 јануари 2010
Мислења
126
Поени од реакции
37
Не велам дека високата рботна темепратура не е штетна за моторот муабетот ми беше дека не е кај сите возила e 90 и дека кај некој е многу повисока од 90 но сепак е нормална и е пропишана од производителот но мислам дека 140 150 степени се веке многу, можеби до краток тест нема да има последици но континуирано да се случува тоа ке има последици. Инаку знам еден пријател вози форд ка и не сакаше да купува антифиз и стави вода и кога дојдоа летните горештини константно му загреваше колата и му светнуваше ламбата одеше по мајстори менеше термостати и пак ништо и на крајот ја испушти водата стави антифриз и веке 2 години нема никаков проблем, што значи дека водата вире на 100 степени а анитфизот не и овозможува правилна работа на моторот затоа не штедете на антифиз за да немате проблеми со ситемот за ладење и моторот на вашето возило.
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
џиш.. те поштуавам тебе и твоето знаење... ама ајде да удриме МРСНА кладба една (по 1000 или повеке еура), овака јавно на форум те канам... во моментов имам едно југо 45 со моторот стакло... му тураме 100% антифирз, му ја гасиме перката од кабел, и идеме да се возиме со него додека не дојде стрелката во црвено, па после ке продолжиме додека не ја прејде црвената и не дојде до доле, отприлика на 140-145 степени, па да видиема дали ке се деси нешто или не... ризикувам со возило за кладба да ти докажам за нешто што веке сум го проверил и експериментирал... дихтунг на глава гори оној момент кога ке дојде воздушен меур во главата (врие-кува) исто така и главата се искривува само тогаш. разликата во температура од 100 до 140 не е нешто, и главата нема да се искриви, но ако дојде воздушен меур, тогаш на главата се крева температура околу 400 степени и тогаш гори и дихтунг и се криви глава и се топат вентили и слично... единствено гумиците на вентили страдаат при подолго експонирање на висока температура, т.е. се стврднуваат и моторот почиња да чади затоа што влага масло во клипот... знаеш веке што значи стврдната гумица...
добро опишано со тоа што малку и од хемија за баткана кога доаѓа до во како викашвоздушен меур тоа е во суштина кислород кој прави мала експлузија и кај е најтенко гори, Инаку таман работа глава да се исктриви на 100 или 120 степени.Човек тоа е алуминиум не картон,ти кажав еднаш пишуваш по се и сешто ама изгледа само да се пополни време или ?
Има пробано напиша и незнам што е финта верувал или не само твоето е точно? или си еден од оние интересни контраши-за се р’чка.
Ако имаш блсој клади се. Јас му верувам пошто за информација ако се сеќаваш на рекламата за адитивот за мотор од југо јас во моја кола ставив XR1 и да не коментирам возев една недела без маслу во моторот и нема никаков проблем. Експериментот беше пред 4 год. колата ја возам уште и ништо не ја фрка.
Ова нека е и повик до сите што имаат некакво искуство со разни експериментирања нека пишат или коментираат.
поздрав
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
На мојата корса работната температура е 95 степени, вентилаторот вклучува на 100 пишува дека до 107 степени е нормално и после тоа ми доаѓа црвнената граница на мерачот инаку до сега 2 пати има качено темепратура од околу 100степени и се вклучи вентилаторот и за кратко пага на 95 и таму стои инаку тоа само летно време а зимата ретко кога достигнува до 95 степени, имам сретнато и други коли што имат високи работни темепратури со околу 100 степени така да не се согласувам дека сите производители се врзуват за 90 степени.
Точно дека на опеливе перката им се уклучува на повисока температура, јас немав испаничено пошто го знаев тоа ама некои мислат дека не им е во ред колата :)
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
Точно дека на опеливе перката им се уклучува на повисока температура, јас немав испаничено пошто го знаев тоа ама некои мислат дека не им е во ред колата :)
многу е бе на 100+ степена да уклучува перка луѓе. нема начин да се мени термостат да уклуччува на 90 степена???
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
И морам да искоментирам уште нешто.
Диш секогаш кога ќе осетиш волна под нозе се откажуваш,разни луѓе разни мислења.Кој ќе биде во право а кој не е работа на дискусија.За информација работна темп.на шкодите од како рече пред 20г.е над 110степени,и кој технологија е тоа денес подобра од таа пред 20 год.?
Сега користат пластика и електроника за глупости нема ништо од сурова снага на мотор.
Вештачко подигање на кс,или додавки од опрема боли глава (читај глупости),и едно да е јасно има возила-мотори кои имаат работна темп. доста повисока од “нормалната“
--- надополнето: 12 декември 2011 во 20:12 ---
За опел веќе морам да искоментирам ,имам и кадет и вектра и на двете им оди сказалката во еден момент над дозволено (според непознавачи) околу 100-ка но откако ќе се вклучи за 20сек паѓа одма,и немам проблем.Нема потреба да се корегира на 90 или 95 кога фабрика ги проектирала так и така ќе си работи.
 
Член од
8 јануари 2010
Мислења
126
Поени од реакции
37
Оригиналниот термостат отвара на 92 и ја држи темепратурата на околу 95 степени и не гледам зошто би го менувал кога е вабрички така направен да работи, инаку за да сигне температурата до 100 степени и да уклчи перката треба долго да работи во место или да се движиш низ градска гужва на надворешни 40 45 степени и кога ке ке се вклучи брзо пага температурата на околу 95.Инаку кај некој модели има 2 нивоа на перката едното е на околу 95 ако тоа не успее да ја задржи температурата кога ке стигне до околу 100 степени се оклучува второто ниво кое всушност само тоа го има кај мене е сега да напоменам дека тие темепратури сум ги срекавал кај повеке возила но исклучиво бензинци а дизели до сега не сум видел од 92 да имат повисока работна температура, но кога разговарам со сопствениците на на тие воизла сите велат дека менувале термостати и ставале да работат на пониска температура.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
И морам да искоментирам уште нешто.
Диш секогаш кога ќе осетиш волна под нозе се откажуваш,разни луѓе разни мислења.Кој ќе биде во право а кој не е работа на дискусија.За информација работна темп.на шкодите од како рече пред 20г.е над 110степени,и кој технологија е тоа денес подобра од таа пред 20 год.?
Сега користат пластика и електроника за глупости нема ништо од сурова снага на мотор.
Вештачко подигање на кс,или додавки од опрема боли глава (читај глупости),и едно да е јасно има возила-мотори кои имаат работна темп. доста повисока од “нормалната“
Не се откажувам, ама и негледам цел до каде ќе одиме со натегањето. Онака, побудалиот попушта и тоа е тоа. Немам намера нити да се обложувам за мрсна сума на пари, нити да донирам возило за експериментирање. Толку е. Ако било паметно да има 130 степени работна температура Мерцедес, VAG или BMW до сега ќе ја користеа. Ама на никој не му текнува дека таа работа температура е температурата на течноста за ладење... внатре деловите кои што се оптеретуваат се подложени на многу повисоки температури, затоа е и измислен тој систем за ладење. Не дека некој немаше попаметна работа па си додаваше џиџиња. Колку за инфо, на дизелите турбаши, со сегашните технологии турбината се загрева до 850 степени, на бензинците до 950. Низ неа врви масло под притисок за да ја лади. Подразмислете што значи зголемување на работна температура за 20% во таков случај пример (додуша тоа е цела наука)... и како целото тоа ќе се одрази на животниот век на моторот.

Кога сме кај технологиите, пред 20 години се вградуваа други матерјали во моторите кои беа поиздржливи. Пример ги земам сите возила од периодот 70-та-80-та. Кое сакаш најди, ако моторот пали (читај не е возен без масло) 99% се шансите дека е исправен. Сегашната технологија ем е понапредна ем е во потрага за поевтини возила. Па од таму имаш и намалена издржливост на сметка на она: секој 3 години нов модел. Е јебига тие старите треба да се фрлаат... а како ќе се фрлат ако не се расипуваат повеќе?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
џиш.. те поштуавам тебе и твоето знаење... ама ајде да удриме МРСНА кладба една (по 1000 или повеке еура), овака јавно на форум те канам... во моментов имам едно југо 45 со моторот стакло... му тураме 100% антифирз, му ја гасиме перката од кабел, и идеме да се возиме со него додека не дојде стрелката во црвено, па после ке продолжиме додека не ја прејде црвената и не дојде до доле, отприлика на 140-145 степени, па да видиема дали ке се деси нешто или не... ризикувам со возило за кладба да ти докажам за нешто што веке сум го проверил и експериментирал... дихтунг на глава гори оној момент кога ке дојде воздушен меур во главата (врие-кува) исто така и главата се искривува само тогаш. разликата во температура од 100 до 140 не е нешто, и главата нема да се искриви, но ако дојде воздушен меур, тогаш на главата се крева температура околу 400 степени и тогаш гори и дихтунг и се криви глава и се топат вентили и слично... единствено гумиците на вентили страдаат при подолго експонирање на висока температура, т.е. се стврднуваат и моторот почиња да чади затоа што влага масло во клипот... знаеш веке што значи стврдната гумица...
На таа температура обавезно гориш дихтон на глава,истата се криви и после меша уље и вода.Ако не веруваш отвори го капачето кај шо се тура масло.А југо 45 шо има еден погоден мотор(фиќо фризирано на 903 cc)Изгледа затоа по форумов бараше разводна капа со разводник за југо45.
Не треси глупости земи малце литература и читај ќе ти се смеат
--- надополнето: 12 декември 2011 во 21:41 ---
значи, ако е се во моторт како што треба, нема теоретски шанси да се измешаат течности меѓусебе. втора работа е дека аке се стави чист антифриз треба сепак да гледаш од кого купуваш. ако е некој непознат и не проверен бренд многу лесно може да ти ги нагриза цревата или дихтунгот на главата и ТОГАШ ДА ДОЈДЕ до протекување на антифризот во маслото.

од друга страна користење на чист антифриз е паметна работа... зашто? затоа што ја дигаш точката на провривање (некаде околу 155-160 степани е) додека на водата е 99-100 степени точка на вриење. на разредениот антифриз (оно до -40) точката на вриење е максимална околу 115 степени. значи со чист антифриз, неможе да ти се деси да ти изгори дихтунг на глава, да искривиш глава или скршиш карика во случај да ти прегрее колата поради некој дефект (на пример прегорела перка или термостатот што ја вклучува). сепак чист антифриз нема да те спаси ако колата ти прегрее затоа што немаш доволно течност, т.е. од некаде капе или тече...

колку за компарација, јас повеке од 10 години турам чист 100% антифриз. пред повеке од 5-6 години, една застава 128 ја тестирав со прегревање. кренавме температура од 145 степени и не изгоре ни дихтунг ни глава се искриви ни карки скрши ни ништо. после 10-то то прегревање на таа температура, отидоа јабан гумиците на вентили, се стврднаа... само повторувам, зимајте ПРОВЕРЕН АНТИФРИЗ!!!! немојте непознати марки, многу лесно тој антифриз преоѓа во киселина. антифризот мора да има Ph вредност помеѓу 7 и 7,4. над тоа е база, под тоа е киселина. ако е киселина нагризува, ако е база ке ви ги затне цевките, пумпата, парното и хладњакот...
--- надополнето: 11 декември 2011 во 14:14 ---

па и јас тоа ти го реков. истотот... тетово појди, ке најдеш сигурно. и немора баш од таа астра што ти ја имаш да се тури. и од други опели одговара сигурно. незнам кои, ама сигурно паше и таа брава ја има на барем уште 30 други коли...
Господине стручњак ве молам да ми објасните како антифриз на база на Гликоза може да премине во киселина
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Од моето скромно механичарско познавање, искуство, но и логика, можам да го кажам само следното:
1. Факт е дека т.н антифриз т.е. разладна течност треба да се користи во системот за ладење преку целата година, заради повисоката точка на вриење, но, многу поважно, заради тоа во системот за ладење да не се нафаќа бигор.
2. Ако оние силни инжинери кои проектирале мотор, на кое и да било возило, проектиралемоторот на тоа возило да има работна температура од, ај да кажеме 95 степени, треба да се потрудиме да ја одржиме таа температура со исправен систем за ладење (термостат, водна пумпа, ладник, црева...).
3. Беше спомната температура од 145 степени... ОК... По мене, 145 степени се 145 степени, без оглед со што се лади моторот... Донекаде кано е во право со она за воздушниот меур, но 145 степени се 145 степени... ако требало да вози на 145 степени ќе возело на толку. Дихтунгот е проектиран за 95 степени нели? И, секако, на мотор кој прегреал, обавезно треба да се менат гумици на вентили.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
--- надополнето: 8 декември 2011 во 22:57 ---
Размисли убаво и земи во предвид резервни делови,сервис,услужност(си е...е мајката секаде и на крајот едно правило било ефтино возило скапо одржување и обратно[/quote]
C4 е околу 12000 евра,Golf 6 Околу 16-170000 евра и е поефтин за одржување.Опрема горе долу имаат исто.По која логика одржувањето на Golfot е по евтино кога веќе сум го платил во старт со разликата во цена од 4-5000 евра
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
--- надополнето: 8 декември 2011 во 22:57 ---
Размисли убаво и земи во предвид резервни делови,сервис,услужност(си е...е мајката секаде и на крајот едно правило било ефтино возило скапо одржување и обратно
C4 е околу 12000 евра,Golf 6 Околу 16-170000 евра и е поефтин за одржување.Опрема горе долу имаат исто.По која логика одржувањето на Golfot е по евтино кога веќе сум го платил во старт со разликата во цена од 4-5000 евра[/quote]
Си ги видел цените на делови на цитроен или пежо или само онака 4-5000?
За информација комлетен издув од грана со неа до крај прашај колку е за мондео,голф или цитроен па ќе правиме муабет понатаму.
А и друго е математика нови и стари возила ,но кога спомна голф 6 фала ти го,а за ц4 некати помогне господ.
Редовно одржување на пежо партнер или нешто моголемо е околу 1-1,5 ил.евра год.кој го користи за роба .епа е..ти кантите такви.

За дихтунг проектиран на 95степени првпат слушам инаку е од материјал кој издржува многу повисока температура од вашите 100 или140степени.Запалиго со отворен оган и ...
Гори е можеби погрешен израз но тоа е,тој прави пропуст меѓу вода и масли само ако се јави голем притисок од воздух-кислород инаку не тресите зелени за дихтунг 95ст. зошто ако е така сите црева треба да ги знема,
а да не спомнувам некои си дихтончиња на пумпа или термостат каде ставаат имрегрирана хартија со силикон нашлакана.
Факти и само факти не пазар
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
A главата од што се криви? Од притисок?
Јас мислам дека е од температура.
А за одржување на французи... одржувам две француски коли, а не сум толку богат човек. Цените се нормални. Аман веќе од тие урбани легенди.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom