Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
10 декември 2011
Мислења
170
Поени од реакции
19
значи, ако е се во моторт како што треба, нема теоретски шанси да се измешаат течности меѓусебе. втора работа е дека аке се стави чист антифриз треба сепак да гледаш од кого купуваш. ако е некој непознат и не проверен бренд многу лесно може да ти ги нагриза цревата или дихтунгот на главата и ТОГАШ ДА ДОЈДЕ до протекување на антифризот во маслото.

од друга страна користење на чист антифриз е паметна работа... зашто? затоа што ја дигаш точката на провривање (некаде околу 155-160 степани е) додека на водата е 99-100 степени точка на вриење. на разредениот антифриз (оно до -40) точката на вриење е максимална околу 115 степени. значи со чист антифриз, неможе да ти се деси да ти изгори дихтунг на глава, да искривиш глава или скршиш карика во случај да ти прегрее колата поради некој дефект (на пример прегорела перка или термостатот што ја вклучува). сепак чист антифриз нема да те спаси ако колата ти прегрее затоа што немаш доволно течност, т.е. од некаде капе или тече...

колку за компарација, јас повеке од 10 години турам чист 100% антифриз. пред повеке од 5-6 години, една застава 128 ја тестирав со прегревање. кренавме температура од 145 степени и не изгоре ни дихтунг ни глава се искриви ни карки скрши ни ништо. после 10-то то прегревање на таа температура, отидоа јабан гумиците на вентили, се стврднаа... само повторувам, зимајте ПРОВЕРЕН АНТИФРИЗ!!!! немојте непознати марки, многу лесно тој антифриз преоѓа во киселина. антифризот мора да има Ph вредност помеѓу 7 и 7,4. над тоа е база, под тоа е киселина. ако е киселина нагризува, ако е база ке ви ги затне цевките, пумпата, парното и хладњакот...
--- надополнето: Dec 11, 2011 1:14 PM ---

антифризот е на Макпетрол 150 или 170 денари незнам колку е точно мислам дека е добар
 
Член од
12 октомври 2011
Мислења
377
Поени од реакции
116
сакам да пршам дали ако во хладњакот(ладилникот) се стави 100% антифриз кои можат да бидат последиците дали може да се помеша со уљето во моторот ?
Мене од кога ми промеша вода југо 45, една недела го возев наместо со антифтиз со нафта во ладњакот за да исчисти сите запушувања. И испадна добро, ко нов. После тоа со антифриз.
 
Член од
10 декември 2011
Мислења
170
Поени од реакции
19
во моторот ми изгледаше како да има повеќе уље мислев дека се смешало со антифризот па го испуштив и утре ќе ставам ново.
антифриз во хладњакот(ладилникот) ставив 2,5 литри па испуштив 1 литар мислев дека ке испукаат цревата и дотурив дестилирана вода на Макпетрол.
 
Член од
7 јуни 2011
Мислења
4.223
Поени од реакции
3.219
Ja potfativ zadnata vrata,ne e nesto golemo no ima bleda grebnatina i na samoto mesto e vdlabnata vratata..Baram sovet kako da ja saniram vratava ??? Zosto e bela boja dali moze da mi ja pogodat ako idam da mi ja ofarbaat , i dali ce treba da mi ja ispeglaat od vnatre pa i kolku bi me kostalo toa ??? ILi ako imate nekoj drug sovet pisite ...fala vi odnapred..
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
од друга страна користење на чист антифриз е паметна работа... зашто? затоа што ја дигаш точката на провривање (некаде околу 155-160 степани е) додека на водата е 99-100 степени точка на вриење. на разредениот антифриз (оно до -40) точката на вриење е максимална околу 115 степени. значи со чист антифриз, неможе да ти се деси да ти изгори дихтунг на глава, да искривиш глава или скршиш карика во случај да ти прегрее колата поради некој дефект
Шо муабет напрај, и самиот дали се читаш незнам... Точно е тоа дека ја креваш точката на вриење, антифризот вире на повисока температура. АМА со самото тоа што ја креваш точката на вриење, никако неможиш да се спасиш од горењето на диктон, кривењето на декла и оштетувањето на моторо... баш напротив, ако возиш со вода (или нормален антифриз) кога температурата ќе надмине точка на вриење (100 на вода, 115 на нормален) идиме до моментот дека се создава гас кој се испушта преку сигурносниот вентил на капачето т.е. ќе ти привлече внимание на пониска температура. Ако беше изводливо работна температура на моторот на 140 степени, ич да не се секираш, батките шо се платени за дизајнирање мотори до сега ќе ја измислеа... ама по се изгледа топлинското ширење на телата има голема улога, особено кај различните матерјали (челик и алуминиум) па не е така како што си мислиш дека е.

Инаку и на 100% антифриз, крени 120 степени, нека поработи моторот така едно 2-3 минути и после провери дали поминал без ништо или не.
 

Gunner_L

Lord , Lord Bendtner
Член од
7 април 2009
Мислења
922
Поени од реакции
500
Ford Focus 1.8 .. 85 ks .. 2006 godina ke odam utre da go carinam , spored vas otprilika kolku bi mi izlegla carinata ?
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Може до сеа обивал југовци и кецови па речил да оди на поголемо :icon_lol:
Од секогаш обивале секакви коли само зависи кој колкав мајсор бил,а за информација мерцедес бмв и голф се најверојатно најотворани и крадени не само кај нас туку и на балканот.
регистрација сега се плаќа според киловати и ништо др. за голф од 81 прва би била околу 9-10 илјади,со 3 год по ред во иста комп. ке плаќаш околу 6-6,5 илјади.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Од секогаш обивале секакви коли само зависи кој колкав мајсор бил,а за информација мерцедес бмв и голф се најверојатно најотворани и крадени не само кај нас туку и на балканот.
регистрација сега се плаќа според киловати и ништо др. за голф од 81 прва би била околу 9-10 илјади,со 3 год по ред во иста комп. ке плаќаш околу 6-6,5 илјади.
Шала беше тоа заради начинот на кој скал да ја обие колата. А знаеме како се отвараат југовците и другите заставини возила :)
 
Член од
12 октомври 2011
Мислења
377
Поени од реакции
116
probav ja formatirav i pak ne cita .dajte uste nekoj sovet moze ke go opraaam pozzzzzzzzzzz
Ако ти се наоѓа контакт спреј ама има 2 типа, едниот е сув, другиот е масен. Тебе ти треба сув, ако и ова не сака тогаш сервис. Спрејови има во логинг беверли.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Шо муабет напрај, и самиот дали се читаш незнам... Точно е тоа дека ја креваш точката на вриење, антифризот вире на повисока температура. АМА со самото тоа што ја креваш точката на вриење, никако неможиш да се спасиш од горењето на диктон, кривењето на декла и оштетувањето на моторо... баш напротив, ако возиш со вода (или нормален антифриз) кога температурата ќе надмине точка на вриење (100 на вода, 115 на нормален) идиме до моментот дека се создава гас кој се испушта преку сигурносниот вентил на капачето т.е. ќе ти привлече внимание на пониска температура. Ако беше изводливо работна температура на моторот на 140 степени, ич да не се секираш, батките шо се платени за дизајнирање мотори до сега ќе ја измислеа... ама по се изгледа топлинското ширење на телата има голема улога, особено кај различните матерјали (челик и алуминиум) па не е така како што си мислиш дека е.

Инаку и на 100% антифриз, крени 120 степени, нека поработи моторот така едно 2-3 минути и после провери дали поминал без ништо или не.
џиш.. те поштуавам тебе и твоето знаење... ама ајде да удриме МРСНА кладба една (по 1000 или повеке еура), овака јавно на форум те канам... во моментов имам едно југо 45 со моторот стакло... му тураме 100% антифирз, му ја гасиме перката од кабел, и идеме да се возиме со него додека не дојде стрелката во црвено, па после ке продолжиме додека не ја прејде црвената и не дојде до доле, отприлика на 140-145 степени, па да видиема дали ке се деси нешто или не... ризикувам со возило за кладба да ти докажам за нешто што веке сум го проверил и експериментирал... дихтунг на глава гори оној момент кога ке дојде воздушен меур во главата (врие-кува) исто така и главата се искривува само тогаш. разликата во температура од 100 до 140 не е нешто, и главата нема да се искриви, но ако дојде воздушен меур, тогаш на главата се крева температура околу 400 степени и тогаш гори и дихтунг и се криви глава и се топат вентили и слично... единствено гумиците на вентили страдаат при подолго експонирање на висока температура, т.е. се стврднуваат и моторот почиња да чади затоа што влага масло во клипот... знаеш веке што значи стврдната гумица...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
џиш.. те поштуавам тебе и твоето знаење... ама ајде да удриме МРСНА кладба една (по 1000 или повеке еура), овака јавно на форум те канам... во моментов имам едно југо 45 со моторот стакло... му тураме 100% антифирз, му ја гасиме перката од кабел, и идеме да се возиме со него додека не дојде стрелката во црвено, па после ке продолжиме додека не ја прејде црвената и не дојде до доле, отприлика на 140-145 степени, па да видиема дали ке се деси нешто или не... ризикувам со возило за кладба да ти докажам за нешто што веке сум го проверил и експериментирал... дихтунг на глава гори оној момент кога ке дојде воздушен меур во главата (врие-кува) исто така и главата се искривува само тогаш. разликата во температура од 100 до 140 не е нешто, и главата нема да се искриви, но ако дојде воздушен меур, тогаш на главата се крева температура околу 400 степени и тогаш гори и дихтунг и се криви глава и се топат вентили и слично... единствено гумиците на вентили страдаат при подолго експонирање на висока температура, т.е. се стврднуваат и моторот почиња да чади затоа што влага масло во клипот... знаеш веке што значи стврдната гумица...
хехехе... си ме насмеал, и тоа добро. Можеби ти се погодило така во експерментот, мада југо е чоече... шо сакаш? Јас се имам заебавано со Фиат 1300, помина 40 км без капка масло, ѓомти чекавме да исчади... Ништо, моторот кога го отворивме, беше добар... И си палеше без мака. Па на крај моторот заврши на отпад, а фиатот го напраја приколка.

Него остај југо фиат, технологија од 70-тите. Земи тоа направиго на некоја кола произведена околу 2000-та еве да речиме на Голф 3, 1.9 TDI со 110 кс, со 200.000 поминати километри... па ела кажими како ќе помини, и дали таа бројка шо ја имаш спомнато како за мрсна кладба ќе ти стигни да го вратиш во нормала... пошо југо ти имаш и уште колку души на форумов? 90% од луѓето шо ќе го прочитаат пишаното имаат нешто донесено од запад...
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
хехехе... си ме насмеал, и тоа добро. Можеби ти се погодило така во експерментот, мада југо е чоече... шо сакаш? Јас се имам заебавано со Фиат 1300, помина 40 км без капка масло, ѓомти чекавме да исчади... Ништо, моторот кога го отворивме, беше добар... И си палеше без мака. Па на крај моторот заврши на отпад, а фиатот го напраја приколка.

Него остај југо фиат, технологија од 70-тите. Земи тоа направиго на некоја кола произведена околу 2000-та еве да речиме на Голф 3, 1.9 TDI со 110 кс, со 200.000 поминати километри... па ела кажими како ќе помини, и дали таа бројка шо ја имаш спомнато како за мрсна кладба ќе ти стигни да го вратиш во нормала... пошо југо ти имаш и уште колку души на форумов? 90% од луѓето шо ќе го прочитаат пишаното имаат нешто донесено од запад...
јас понудив возило за тестирање... најди друго за тестирање и ке тестираме... ипонатака тврдам дека е тоа баш така а имам и аргументи за да докажам... не е битно дали е југо од пред 20 години или мерцедес од 2006 година, правилото е исто... затоа што технологијата е иста...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
јас понудив возило за тестирање... најди друго за тестирање и ке тестираме... ипонатака тврдам дека е тоа баш така а имам и аргументи за да докажам... не е битно дали е југо од пред 20 години или мерцедес од 2006 година, правилото е исто... затоа што технологијата е иста...
Технологијата за добивање на легури од алуминиум и железо не е иста во 70-та и 2010... Исто како што е различна техниката на работење на моторите. Мада да го занемариме тоа...

Да претпоставиме дека си во право, дека слободно можи 130 степени да крени секое возило како работна температура без да има мака... Зошто тогаш сите производители се врзуваат за 90? Која е логиката да има помала работна температура? Не ми е баш најјасно...
 
Член од
12 декември 2011
Мислења
175
Поени од реакции
25
Toyota Rav4 kaj nas okolu 14000 evra a vo bugarija okolu 7000evra 2008 godina. ne e mnogu golem ne e ni mal vnatre sobira mnogu i e mnogu udoben
 

Kajgana Shop

На врв Bottom