Жената што ја клоцаа на градски паркинг - како да ја најдам?

Статус
Затворена за нови мислења.

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
18.905
Поени од реакции
23.312
Тоа се албански населби и таму нема зонско паркирање. Таму нема ни полиција. Само во македонските населби има полиција и зонско паркирање. Ти малце замисли си се што правиш со ова што го одобруваш зонското паркирање, освен ако не си мазохист па сакаш да си го казниш својот народ. Значи, ние плаќаме даноци, паркинзи, карти во ЈСП ,сметки, а тие градат плоштади, палат знамиња. Тоа тебе не ти пречи. Одма се фати Скопје било вака Скопје било онака. Да даде Господ да имате и вие албански населби па ќе видиш послем што зборуваме. Сто стапа по туѓ грб не болат, ама еден по свој и те како.
имаме и ние не се секирај.
и можеби ви пречи зонското паркирање, мене ми пречи друго. ама законот вели така и така, и се додека не се смени ке биди така и точка. пример на некого му пречи ограничување на брзината на патот , мене ми пречи што не можам да пушам по кафани и да си купам пијачка во продавница после 7 и ред други работи. сега да ги игнорирам. ке ме отепат од казни. исто и вас ако не си плаќате за зонско паркирање. толку е јасно.
а за малцинствата тука не е ни место ни време. ако плаќаја тие во чаир или арачиново полесно ке ти беше??? значи не те боли тебе оти плаќаш ти за зонско туку те боли оти тие не плаќаат.
значи сума сумарум зонското нема врска тука, туку друго е работата. така ми заличи мене.
п.с во битола пробаја да наплаќаат паркинг каде од секогаш било слободно да се паркира, ама кола не им влезе. па видоја не видоја го ослободија од плаќање. сега дали ние битолчани сме посложни како град или вие сте овци па ве стрижат кој како стигни тоа е дискутабилно веке и вреди да се разговара. истиот пример со топлификација го имавме. ама за разлика од кај вас, кај нас не потраја многу. две три години пробуваа да бричат на суво и му ги откажаа сите услугите или си воведоја соопствено во зградите. изгледа сме сепак посложни од вас.
е тука вреди да се подзамислиш дали албанците ви се криви или вие не сте сложни.
 
Член од
13 декември 2009
Мислења
1.307
Поени од реакции
647
Абе ти каде живееш, во Холандија? Не ми е јасно дали се правиш глуп или до толку си наивен. Се е до Албанците. Законот е закон бидејќи е ист за сите. Целата фрустрација се јавува од тоа што за Албанците има еден закон, за Македонците друг. А ако ти си толку наивен и не сваќаш што се случува во државата за која твоите дедовци гинеле, тогаш фокусирај се на зонското паркирање и цепидлачи до утре, веќене ти одговарам на темава.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Реалист сум пријателе, не живеам во утопија. Паркирање во зона на центар во било кој европски град е прескапо. Никој од нас не сака да плаќа паркирање ама мора да плаќаме доколку сакаме да паркираме возило во центар. Среќа што не ни наплаќаат за влез во прва зона со приватно возило, како што наплаќаат по други европски градови. Бројот на возила се зголемува, паркингот станува проблем -- голема побарувачка, мала понуда и почнува да функционира капиталистичкото размислување, воведуваме ред со наплаќање. Тоа секаде било така. Едноставно се бориш со ветерници.
Бројот на возила во Република Македонија, последниве години, не се зголемува туку се намалува или стагнира. Потрошувачката на бензин е намалена во исто време за огромен процент. Во некои европски градови ( во повеќето не се наплатува ништо ) се наплатува такса за паркирање, која служи да се финансира општината. Таа такса ја плаќаат сите граѓани без попуст. Кај нас тоа наплатување се користи за плати за директорите, па уште од општинскиот буџет им се дават субвенции. Погледни на нивната интернет страница, види колку директори има, секретарки, шефови на кабинети, представници за односи со јавноста, кафе куварки и што уште не. Се тоа со дискриминација и незаконско казнување.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
18.905
Поени од реакции
23.312
Абе ти каде живееш, во Холандија? Не ми е јасно дали се правиш глуп или до толку си наивен. Се е до Албанците. Законот е закон бидејќи е ист за сите. Целата фрустрација се јавува од тоа што за Албанците има еден закон, за Македонците друг. А ако ти си толку наивен и не сваќаш што се случува во државата за која твоите дедовци гинеле, тогаш фокусирај се на зонското паркирање и цепидлачи до утре, веќене ти одговарам на темава.
и јас да сум на твое место не одговрам повеќе, пошто секако нема што паметно да кажиш и секогаш проблемот го бараш во други наместо во тебе. секогаш албанците ти се криви, еу, нато грција , бугарија, марсовците сите бе сите само не ние.
инаку чисто онака да ти кажам дека албанците најдоја лабаво и затоа си се понашаат онака ако што си се понашаат. и тоа ете како што велиш не само за зонско паркирање туку и за се друго. но не се тие криви што најдоја лабаво туку НИЕ. кога ке си го дадеш газот под кирија така некако иди.
затоа нема потреба нив да ги кривиш дека си се понашаат како што си се понашаат и дека законите божем не важат за нив. криви си сме ние што им дозволивме да си се понашаат така во соопствената држава.
а каде згрешивме и каде грешиме мислам дека не е за во оваа тема.
 
Член од
20 мај 2008
Мислења
1.099
Поени од реакции
1.079
Тоа се албански населби и таму нема зонско паркирање. Таму нема ни полиција. Само во македонските населби има полиција и зонско паркирање. Ти малце замисли си се што правиш со ова што го одобруваш зонското паркирање, освен ако не си мазохист па сакаш да си го казниш својот народ. Значи, ние плаќаме даноци, паркинзи, карти во ЈСП ,сметки, а тие градат плоштади, палат знамиња. Тоа тебе не ти пречи. Одма се фати Скопје било вака Скопје било онака. Да даде Господ да имате и вие албански населби па ќе видиш послем што зборуваме. Сто стапа по туѓ грб не болат, ама еден по свој и те како.
Малце си се збунил...пајаците од таму собираат турбо и тоа идат по 4 одеднаш со големо обезбедување од полиција.Да виситна е и ако неверуваш тогаш помини од таму и ќе видиш.А зонско паркирање нема бидејќи во тој дел нема слободни паркинзи.
Ха Ха Ха...
 
Член од
13 декември 2009
Мислења
1.307
Поени од реакции
647
Малце си се збунил...пајаците од таму собираат турбо и тоа идат по 4 одеднаш со големо обезбедување од полиција.Да виситна е и ако неверуваш тогаш помини од таму и ќе видиш.А зонско паркирање нема бидејќи во тој дел нема слободни паркинзи.
Ха Ха Ха...
Да бе, а мрморецот ја виткаше чоколадата.
 
Член од
20 мај 2008
Мислења
1.099
Поени од реакции
1.079
Да бе, а мрморецот ја виткаше чоколадата.
Можеби си љубител на Милка но тоа е приватна работа.Од пред некое време пајакот активно собира возила од пред битпазар и јајпаша.
--- надополнето: Nov 30, 2011 1:09 AM ---
Бројот на возила во Република Македонија, последниве години, не се зголемува туку се намалува или стагнира. Потрошувачката на бензин е намалена во исто време за огромен процент. Во некои европски градови ( во повеќето не се наплатува ништо ) се наплатува такса за паркирање, која служи да се финансира општината. Таа такса ја плаќаат сите граѓани без попуст. Кај нас тоа наплатување се користи за плати за директорите, па уште од општинскиот буџет им се дават субвенции. Погледни на нивната интернет страница, види колку директори има, секретарки, шефови на кабинети, представници за односи со јавноста, кафе куварки и што уште не. Се тоа со дискриминација и незаконско казнување.
Незнам од каде виде податоци дека бројот на возилата се намалува во Скопје,да неречам дека има донесено повеќе од 40 000 стари возила.
Паркинзите од секогаш се наплатувале временски во сите цивилизирани градови,ако неверуваш најди некој филм или докоментарец од 1970 па наваму и ќе видиш покрај улиците дека има поставено безброј паркингметри.Или ти си мислеше дека тие служат за специјални ефекти во холивудските филмови :).И таму покрај казната за неплаќање постои и голема казна ако со тркалото газиш надвор од обележаната линија.Исто така за тие прекршоци следуваат и казнени поени во возачката,па ако утнеш неколку пати со паркингот ти ја поништуваат дозволата на 2 години.
И казни секаде постојат бидејќи кој будала би плаќал ако не се плаши од казна.
И немој да ми ласкаш,не сум јас директор.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Можеби си љубител на Милка но тоа е приватна работа.Од пред некое време пајакот активно собира возила од пред битпазар и јајпаша.
--- надополнето: Nov 30, 2011 1:09 AM ---

Незнам од каде виде податоци дека бројот на возилата се намалува во Скопје,да неречам дека има донесено повеќе од 40 000 стари возила.
Паркинзите од секогаш се наплатувале временски во сите цивилизирани градови,ако неверуваш најди некој филм или докоментарец од 1970 па наваму и ќе видиш покрај улиците дека има поставено безброј паркингметри.Или ти си мислеше дека тие служат за специјални ефекти во холивудските филмови :).И таму покрај казната за неплаќање постои и голема казна ако со тркалото газиш надвор од обележаната линија.Исто така за тие прекршоци следуваат и казнени поени во возачката,па ако утнеш неколку пати со паркингот ти ја поништуваат дозволата на 2 години.
И казни секаде постојат бидејќи кој будала би плаќал ако не се плаши од казна.
И немој да ми ласкаш,не сум јас директор.
За бројот на возила, постои точен податок од Републичкиот завод за статистика и точно може да се види колкав е бројот на лесни возила. Сегашниот број е околу 250 иљади во цела Македонија и тој број е нешто помал од пред 20 години.
А какви казни наводно имало во другите земји, воопшто не е важно, бидејќи Република Македонија е суверена држава и овде важат нашите закони, а не законите на другите земји.
Казнувањто со блокатори на тркала е измислица на директорите од ЈП, за да си ги зголемат платите. ЈП нема овластувања да казнува, на било кој начин. ЈП воопшто не смее да наплатува за „ услугата паркирање “, бидејќи скопските улици се јавно добро во општа употреба.
Ако го тврдиш спротивното, демантирај ме и цитирај закон по кој е предвидено казнување за тие што неплатиле за паркирање.
Ако не си директор, објасни од каде ти е толкава „ љубов “ кон ЈП и кон плаќање на ЈП.
Во претходниот пост се „ веселиш “ дека „пајаците дигале возила турбо “, а Градот, воопшто нема законски овластувања да одстранува возила
 
Член од
25 јуни 2011
Мислења
90
Поени од реакции
65
За бројот на возила, постои точен податок од Републичкиот завод за статистика и точно може да се види колкав е бројот на лесни возила. Сегашниот број е околу 250 иљади во цела Македонија и тој број е нешто помал од пред 20 години.
Генерално се согласувам за другите работи што ги пишуваш, но горниот податок е проблематичен.

Едноставно, не е логично денес да има помалку коли во Скопје (и во Македонија) споредено со пред 20 години: секој ден сме сведоци на поголемата гужва по улици денес отколку пред 10 години, на пример.

Причината зошто денес има статистички помалку коли е затоа што има многу нерегистрирани коли во употреба (прашај ги осигурителните фирми). Пред 20 години немаше шанси некој да не ја регистрира колата, затоа што менталитетот беше друг и затоа што имаше налепници кои се лепеа на предното стакло и веднаш се гледаше кој е регистриран а кој не е. Сега можеби 30% се нерегистрирани (бројкава ми е од сеќавање на текст во весниците).

Иначе, имам неколку негативни лични искуства со Градски Паркинг, и можам да потврдам дека системот по кој работат е невидено измамнички-ориентиран.

Еве зошто:

Ситуација 1: До лани, често го користев паркингот пред Телеком и Мобимак (мислам дека е зона А1, 45 ден час). Секогаш плаќав со СМС. Често ми се случуваше на една пратена порака за КРАЈ на паркирањето, да добијам две или три повратни потврди дека "паркирањето е успешно завршено и цената е таа-и-таа". Едно време го игнорирав ова, мислејќи дека една фирма во сопственост на Градот и една софтверска фирма како Некстсенс што тврди дека е сериозна, не би дозволила двојна наплата и дека системот им е 100% сигурен. Се додека еден ден не седнав да ги споредам моите пораки што сум ги пратил, со тоа колку сум платил вкупно за паркинг преку сметката за мобилен. Тоа што го видов е дека во 5-6 случаи од 10 паркирања во зона А1, паркингот ми бил наплатен ДУПЛО. Ова ги објаснува дуплите или тродуплите пораки што стигаат од Градски Паркинг кога стартуваш или завршуваш паркирање.
Мене лично ова никогаш не ми се случило во зона Ц, туку само во А.
Нека не се обидува некој да ме демантира, затоа што поседувам докази: СМС историја и сметки од мобилен, а иста кола не може да се паркира во исто време на две места.
Верувам дека го знаат овој проблем во Градски Паркинг, и намерно не го исправаат, затоа што е во нивна корист да остане вака што подолго. Знаат дека малку луѓе ќе приметат и дека уште помалку ќе се жалат (процедурата е да поднесеш писмена жалба во нивните канцеларии карши Беко, кој има време за таква факинг заебанција).

Ситуација 2: Во зона Ц, во 15:01 часот, праќам СМС за старт на паркирање. Одам на кафе во близина, и памтам дека накај 16:00 треба да пратам порака за крај. Во 16:00 праќам СМС, и ми стига повратна порака "Вашето паркирање заврши, цената е 50 денари". (Значи ми наплатиле за 2 часа, до 17:01) Си викам, штом ми наплати 2 часа, да не се брзам, ќе отидам малку покасно.
Се враќам кај колата во 16:30, гледам веќе ставена канџа!
Да го скокнам објаснувањето што разговарав со "извршителите" на ГП на улица и со нивните надлежни по телефон, поентата е дека во тек на времето кое ми е веќе платено, тие ставаат канџа!
(Платив 1300 денари РЕКЕТ, планирав да поднесам жалба, но после едно препраќање од типот "дечки, не тука, туку ќе одиш во таа и таа канцеларија", си реков батали)
Без разлика кога сум го пратил СМСот, ОСНОВНА ДЕЛОВНА ЛОГИКА и КУЛТУРА е да ми се овозможи услуга за која сум платил во времето за кое сум платил.
Не може да казнуваат исто некого кој не ни пратил никаква порака, и некој кој уредно платил.

И уште нешто: И да сум сакал да пратам НОВА, втора порака во 16:05, и ДВОЈНО да си го платам тој саат од 16-17ч, системот на ЈП не дозволува да пратиш веднаш нов СМС! Значи, откога ќе пратиш СТОП смс, МОРАШ ВЕДНАШ ДА ГО НАПУШТИШ ПАРКИНГОТ!?!

Ова се глупости кои било која приватна фирма ги решава уште на почетокот на работењето. Фирма како Градски Паркинг која краде преку двојна наплата на паркинг преку СМС во зона А1, никогаш нема да ги корегира правилата за конфликтни ситуации како погоре-опишаната.
 

El Bohemio

Silver Gate
Член од
6 јули 2009
Мислења
1.058
Поени од реакции
943
@Смрт за зони и пајак воз.
Ме интересира дали им напомена на тие во судот да ја посетат на кајгана, темата автомобилизам и мотоциклизам - зонско паркирање ?
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
@Смрт за зони и пајак воз.
Ме интересира дали им напомена на тие во судот да ја посетат на кајгана, темата автомобилизам и мотоциклизам - зонско паркирање ?
Не... Жалбата, е поднесена на крајот од мај 2011, а страницата на Кајгана е за нашата јавност.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Генерално се согласувам за другите работи што ги пишуваш, но горниот податок е проблематичен.

Едноставно, не е логично денес да има помалку коли во Скопје (и во Македонија) споредено со пред 20 години: секој ден сме сведоци на поголемата гужва по улици денес отколку пред 10 години, на пример.

Причината зошто денес има статистички помалку коли е затоа што има многу нерегистрирани коли во употреба (прашај ги осигурителните фирми). Пред 20 години немаше шанси некој да не ја регистрира колата, затоа што менталитетот беше друг и затоа што имаше налепници кои се лепеа на предното стакло и веднаш се гледаше кој е регистриран а кој не е. Сега можеби 30% се нерегистрирани (бројкава ми е од сеќавање на текст во весниците).

Иначе, имам неколку негативни лични искуства со Градски Паркинг, и можам да потврдам дека системот по кој работат е невидено измамнички-ориентиран.

Еве зошто:

Ситуација 1: До лани, често го користев паркингот пред Телеком и Мобимак (мислам дека е зона А1, 45 ден час). Секогаш плаќав со СМС. Често ми се случуваше на една пратена порака за КРАЈ на паркирањето, да добијам две или три повратни потврди дека "паркирањето е успешно завршено и цената е таа-и-таа". Едно време го игнорирав ова, мислејќи дека една фирма во сопственост на Градот и една софтверска фирма како Некстсенс што тврди дека е сериозна, не би дозволила двојна наплата и дека системот им е 100% сигурен. Се додека еден ден не седнав да ги споредам моите пораки што сум ги пратил, со тоа колку сум платил вкупно за паркинг преку сметката за мобилен. Тоа што го видов е дека во 5-6 случаи од 10 паркирања во зона А1, паркингот ми бил наплатен ДУПЛО. Ова ги објаснува дуплите или тродуплите пораки што стигаат од Градски Паркинг кога стартуваш или завршуваш паркирање.
Мене лично ова никогаш не ми се случило во зона Ц, туку само во А.
Нека не се обидува некој да ме демантира, затоа што поседувам докази: СМС историја и сметки од мобилен, а иста кола не може да се паркира во исто време на две места.
Верувам дека го знаат овој проблем во Градски Паркинг, и намерно не го исправаат, затоа што е во нивна корист да остане вака што подолго. Знаат дека малку луѓе ќе приметат и дека уште помалку ќе се жалат (процедурата е да поднесеш писмена жалба во нивните канцеларии карши Беко, кој има време за таква факинг заебанција).

Ситуација 2: Во зона Ц, во 15:01 часот, праќам СМС за старт на паркирање. Одам на кафе во близина, и памтам дека накај 16:00 треба да пратам порака за крај. Во 16:00 праќам СМС, и ми стига повратна порака "Вашето паркирање заврши, цената е 50 денари". (Значи ми наплатиле за 2 часа, до 17:01) Си викам, штом ми наплати 2 часа, да не се брзам, ќе отидам малку покасно.
Се враќам кај колата во 16:30, гледам веќе ставена канџа!
Да го скокнам објаснувањето што разговарав со "извршителите" на ГП на улица и со нивните надлежни по телефон, поентата е дека во тек на времето кое ми е веќе платено, тие ставаат канџа!
(Платив 1300 денари РЕКЕТ, планирав да поднесам жалба, но после едно препраќање од типот "дечки, не тука, туку ќе одиш во таа и таа канцеларија", си реков батали)
Без разлика кога сум го пратил СМСот, ОСНОВНА ДЕЛОВНА ЛОГИКА и КУЛТУРА е да ми се овозможи услуга за која сум платил во времето за кое сум платил.
Не може да казнуваат исто некого кој не ни пратил никаква порака, и некој кој уредно платил.

И уште нешто: И да сум сакал да пратам НОВА, втора порака во 16:05, и ДВОЈНО да си го платам тој саат од 16-17ч, системот на ЈП не дозволува да пратиш веднаш нов СМС! Значи, откога ќе пратиш СТОП смс, МОРАШ ВЕДНАШ ДА ГО НАПУШТИШ ПАРКИНГОТ!?!

Ова се глупости кои било која приватна фирма ги решава уште на почетокот на работењето. Фирма како Градски Паркинг која краде преку двојна наплата на паркинг преку СМС во зона А1, никогаш нема да ги корегира правилата за конфликтни ситуации како погоре-опишаната.
Во право си, постојат возила кои не се регистрирани. Меѓутоа колкав е нивниот број е тешко да се одговори. Од друга страна, непознато е и колку од тие не регистрирани возила се користат. Казните за возење на такво возило се големи. Такво возило не е ни осигурано, па ако се случи некоја штета, се треба да се плати. Затоа се сомневам во голем процент на учество на такви возила во сообраќајот.
Центарот на Скопје, никогаш не бил попуст и попразен, колку што е сега,од кога се поставени, срамните, гнасните и омразените зони и рампи. Цело лето, зонско беше до 23 часот, а рампите нон-стоп, само за да директорите заработат. Порано, летно време, имаше големи гужви за сладолед кај „ Малага “ и „ Ескимо “ , ова лето, таму гужви нема. Погледни го станбениот блок во кој е сместена „ Малага “ – скоро сите дуќани се затворени. Кога ќе прошетам низ Центарот, верувај, често пати среќавам повеќе кучиња – скитници, одколку луѓе. Кому тоа му одговара, да Центарот прилега на некоја оријентална паланка – никому.
Единствено, во последно време, кога ја видов улица Македонија полна со луѓе, беше кога се славеше годишнината на улицата и пееше Зафир Хаџиманов. Но и таа вечер во 12 часот и 15 минути по полноќ видов две пајак – возила како „ стопанисуваат и поштено заработуваат “. Каква смисла има пајак - возило да дига возила по полноќ? Се ова се прави само за да тие неколку директори примаат плати, а сите други граѓани имаат штета и се изложени на дискриминација и незаконско казнување.
Во твојот пост сретнав две информации кои се за мене интересни. Податокот дека за исто паркирање, повеќе пати ти наплатувале, сега првпат го слушнав. Меѓутоа тоа не ме изненадува, бидејќи и зонското и рампаџиското паркирање се чиста пљачка како што објаснив во постот #155 на страна 11 од темата автомобилизам и мотоциклизам – зонско паркирање ( револтирани граѓани ). Ако некој пљачка, не е необично да пљачка и на тој начин што неколку пати ќе наплати за иста работа.
Другиот податок, кој ми остави впечаток, е дека ти поставиле блокатори на тркала – лисици иако си платил. Тој податок, од порано го знаев. Поставуваат лисици и на тие што платиле и ги принудуваат граѓаните, најнапред да платат 1300 денари, за да можат да вложат приговор, во ова или онаа канцеларија, па потоа им ги враќаат парите ( морген или мало морген ). Како што реков, за ова знаев од порано, но немав доказ за ова. Затоа, те молам, да напишеш една мала изјава што ти се случувало, фотокопирај ги сметките и јас тоа ќе пратам со поднесок во Стразбур. Изјавата треба да е на Македонски јазик, Судот прима документи на Македонски, а таму ги преведуваат. За ова не можам да ти платам, ниту да ти се одолжам, но однапред ти заблагодарувам.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Еве што има ново на интренет страницата на Уставниот суд на Република Македонија:
http://www.ustavensud.mk/domino/WEBSUD.nsf
НОВОСТ

Датум на Издавање:12/07/2011
Краток Опис:Посета на делегација на Мониторинг комитетот на Конгресот на регионални и локални власти при Советот на Европа

Подтип на новост:Соопштенија

Содржина:На 6 декември 2011 година, делегација на Мониторинг комитетот на Конгресот на регионални и локални власти на Советот на Европа во состав од Јан Микалеф, АНдре Бухман, Јенс Воелк и Седеф Чанкоџак беше примена од страна на судијата на Уставниот суд д-р Гзиме Старова, во својство на судија што го заменува претседателот на Судот. На средбата се разговараше за уставните и законските гаранции на локалната самоуправа, улогата на Уставниот суд во нејзината заштита и уставно-судската практика на Уставниот суд поврзана со локалната самоуправа. На средбата присуствуваа и судијата на Уставниот суд д-р Наташа Габер-Дамјановска, генералниот секретар Милица Николовска и државниот советник Татјана Јањиќ-Тодорова
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom