Дали Господ казнува?

  • Креатор на темата Креатор на темата Cool Hand Luke
  • Време на започнување Време на започнување
Господ не, ама кармата да :))
 
Што све изнакажа бе пријателе :confused:
Ако ти нешто си разбрал од постот (мојот) ја ќе си го пресечам:tapp:

Околу болдот, ако употребиш малку кликер и духовна логика ќе сфатиш колку години имам.
Хаха каква утка, не го загледав потписот. Ок.
 
Еве го гледањето на еден философ и теолог(агностик теист) и неговото размислување.

Кјеркегор, или Киркегард не е никаков агностик теист. Кјеркегор е филозоф на апсурдот кој го прифаќа христијанството. Тој, заедно со Јасперс и Шестов прави една реторичка вратоломија. Тие ја усвојуваат филозофијата на апсурдот, повторувањето и бесмислата, и во краен очај велат, таму каде што започнува апсурдот, тука се појавува Исус. Се работи за една многу специфична појава во историјата на филозофијата. Тие ја прифаќаат немоќта на човечкиот ум да се избори со рационално познавање на Бог, што ги прави теисти агностици, но само за момент, затоа што сите потоа го пригрлуваат христијанскиот Бог.

Низ апсурдот и очајот, тие повторно стигаат до СПОЗНАНИЕ за Бог, иако тоа спознание не било разумско. На тој начин, агностичкиот теизам кај нив е само одскочна даска за едно скоро мистично познание на Бог.
 
Интересно е дека многу од тогашните атеисти философи ги поддржуваат неговите тези , но ги критикуваат неговите религиозни толкувања.
Некои од нив од неможноста да му парираат или од респект , рекоа дека данецот размислува премногу длабоко и му се восхитуваат на пишувањата иако се атеисти.
Споредбата мегу негo и Ниче е интересна.

"The comparison between Nietzsche and Kierkegaard that has become customary, but is no less questionable for that reason, fails to recognize, and indeed out of a misunderstanding of the essence of thinking, that Nietzsche as a metaphysical thinker preserves a closeness to Aristotle. Kierkegaard remains essentially remote from Aristotle, although he mentions him more often. For Kierkegaard is not a thinker but a religious writer, and indeed not just one among others, but the only one in accord with the destining belonging to his age. Therein lies his greatness, if to speak in this way is not already a misunderstanding."

Anyway , поентата ми беше - далеку од тоа дека кукавличакот е поим за агностичкиот теизам или има било какво значење,да било така - сигурно Сартр и другарите ќе му го плеснеле тоа у фаца.
Неговите пишувања за религијата и конкретно за христијанската етика -се многу ценети ,иако е познат по критикувањето на христијанството и еманципираност во подоцнежните години.Тој на некој начин го дефинира агностичкиот теизам и ден денес има големо влијание.
 
И
Anyway , поентата ми беше - далеку од тоа дека кукавличакот е поим за агностичкиот теизам или има било какво значење,да било така - сигурно Сартр и другарите ќе му го плеснеле тоа у фаца.
Неговите пишувања за религијата и конкретно за христијанската етика -се многу ценети ,иако е познат по критикувањето на христијанството и еманципираност во подоцнежните години.Тој на некој начин го дефинира агностичкиот теизам и ден денес има големо влијание.

И му го имаат плеснато во лице неговиот кукавичлук во именувањето на апсурдот како Бог, Ками го има тоа направено.

Влијанието на Кјеркегор?

:)

Каде? Во филозофијата? Па скоро ништо.

Како инспирација за сентиментални романи, не е лош...
 
Влијанието на Кјеркегор?

:)

Каде? Во филозофијата? Па скоро ништо.

Како инспирација за сентиментални романи, не е лош...

Many 20th-century philosophers, both theistic and atheistic, and theologians drew many concepts from Kierkegaard, including the notions of angst, despair, and the importance of the individual.


Philosophers and theologians influenced by Kierkegaard include :Hans Urs von Balthasar, Karl Barth, Simone de Beauvoir, Niels Bohr, Dietrich Bonhoeffer, Emil Brunner, Martin Buber, Rudolf Bultmann, Albert Camus, Martin Heidegger, Abraham Joshua Heschel, Karl Jaspers, Gabriel Marcel, Maurice Merleau-Ponty, Reinhold Niebuhr, Franz Rosenzweig, Jean-Paul Sartre, Joseph Soloveitchik, Paul Tillich, Malcolm Muggeridge, Miguel de Unamuno,Paul Feyerabend's epistemological anarchism in the philosophy of science was inspired by Kierkegaard's idea of subjectivity as truth.

:) Па ова е далеку од ништо.
 
Many 20th-century philosophers, both theistic and atheistic, and theologians drew many concepts from Kierkegaard, including the notions of angst, despair, and the importance of the individual.


Philosophers and theologians influenced by Kierkegaard include :Hans Urs von Balthasar, Karl Barth, Simone de Beauvoir, Niels Bohr, Dietrich Bonhoeffer, Emil Brunner, Martin Buber, Rudolf Bultmann, Albert Camus, Martin Heidegger, Abraham Joshua Heschel, Karl Jaspers, Gabriel Marcel, Maurice Merleau-Ponty, Reinhold Niebuhr, Franz Rosenzweig, Jean-Paul Sartre, Joseph Soloveitchik, Paul Tillich, Malcolm Muggeridge, Miguel de Unamuno,Paul Feyerabend's epistemological anarchism in the philosophy of science was inspired by Kierkegaard's idea of subjectivity as truth.

:) Па ова е далеку од ништо.


Ќе дозволиш дека јас малку повеќе знам од тебе за филозофијата.

;)

90% од овие набројаните спаѓаат во старовремски тип на филозофи, не знам како точно да ти објаснам. Ниту еден сериозен филозоф денес не размислува повеќе на тој начин. Симон де Бовоа, :), Унамуно, тоа не се филозофи. Тоа се теоретичари на културата, далеку е сето тоа од некоја сериозна филозофија.

Влијанието на Кјеркегор врз Хајдегер, кое е практично единствениот значаен филозоф на таа листа, е дебело преценето, и по мое мислење е скоро никакво. Св. Августин има далеку поголемо влијание извршено врз Хадегер, отколку Данецот.

Во секој случај, дебело сме оф топик, па ќе престанам со оваа дискусија...
 
Или самите се казнуваме според она што го правиме или по начинот на размислување? Во Стариот завет кога Мојсеј побарал од фараонот да ги ослободи Евреите, Господ му го ожесточил срцето на фараонот та овој не попуштил и така си навлекол казна. Можел ли фараонот да одолее на тој бес или несвесно како да знаел дека мора да ја прими таа казна за се што правел, исто како и Мојсеј подоцна, кога со години талкал низ пустината по казна затоа што се сомневал во Бога иако го видел?
Како би објасниле кога на еден добар човек со само добри намери му се случуваат лоши работи како да е изложен на црна магија?


Мислам дека Мојсеј талкал низ пустините не ради тоа што не верувам во Господ туку за да изумре старата генерација на Евреите( јас за вака знам) .. А за човек со добри намери што му се случуваат само лоши работи поише би го нарекол тоа ксмет него казна од Господ .
 
dali nekoj ili shto kaznuva........za abadon i na negovite istomislnici..nema sega da go zagaduvam ovoa prashanje so filozofii i filozofi ., tuku vaka posmatrajki., pogolem broj na lugje ., od razlichni profili.... i sledejki gi /sakal ili ne / nivnite zhivotni patishta......bi vi kazhal.,... toa tamu neshto zdravje neka ni dade.,pa po nekoja sluchajnost da se chueme ili pak zoshto da ne i vidime.,.......... ke se prashuvate .,..za nekoe idno vreme zboruvam.,.... ke kukuate i pak nekoj toa tamu ili neshto ke vi bide vinovno ., za raboti shto ., ke se sluchuvaat ., a vie ne ste im pridavale znachaj vo segashno vreme...........se se vraka i se se plaka tuka i sega ., za vreme na ovoj zhivot.........izvini ama veruvam deka ovaa diskusija ke ja prodolzhish ., mozhebi ne sega .,. no.........ovoa se zabelezhuvanja od vistinski sluchki ., koi kataden ., ni pominuvat pred nos a ne im pridavame nikakvo znachenie ..i vo segashno vreme ., ste so taka tvrdi stavovi i mislenja ., za koi eden den i samite ke se prashuvate dali ste bile toa vie .......
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom