- Член од
- 1 ноември 2008
- Мислења
- 7.396
- Поени од реакции
- 1.880
Моментално? Не се возам од вчера со воз за да не знам дека намерно не е пуштено парнотоМоментално слабо стојат со дизел локомотиви со парен генератор (потребен за загревање на вагоните).
Моментално? Не се возам од вчера со воз за да не знам дека намерно не е пуштено парнотоМоментално слабо стојат со дизел локомотиви со парен генератор (потребен за загревање на вагоните).
Не ми е беше цел да ги бранам, напротив муабетот ми беше дека не пазат дали ќе пуштат на линија локомотива со опција за загревање на вагоните или не.Како му дошло на диспечеротМоментално? Не се возам од вчера со воз за да не знам дека намерно не е пуштено парното
Ако си ги видела тие во невозна состојба.Имам забележано дека на мал дел од локомотивите, се уште пишува Југословенски железници
Пуштаат парно до пола пат после се прават луди, викаат пуштено е, ама термостатот заебава и такви слични изговори. Или пред два дена грмело парното денес истата локомотива истиот вагон немаат парно.Не ми е беше цел да ги бранам, напротив муабетот ми беше дека не пазат дали ќе пуштат на линија локомотива со опција за загревање на вагоните или не.Како му дошло на диспечерот
Нели сме студенти , на битолската линија имам патувано доста пати до Скопје, Велес, или локално до Прилеп имаше секакви случки.На пример, вечерен воз Бт- Ск во 7 и нешто 3 и пол сати без ниедно светло во вагоните
.
Е не знам во каква состојба се ама битно гледам дека се уште си ги чуваат можеби како златна (р' ѓосана)резерваНе ми е беше цел да ги бранам, напротив муабетот ми беше дека не пазат дали ќе пуштат на линија локомотива со опција за загревање на вагоните или не.Како му дошло на диспечерот
Нели сме студенти , на битолската линија имам патувано доста пати до Скопје, Велес, или локално до Прилеп имаше секакви случки.На пример, вечерен воз Бт- Ск во 7 и нешто 3 и пол сати без ниедно светло во вагоните
Ако си ги видела тие во невозна состојба.
Точно така, ама во тие 300 денари е пресметано седиште да патуваш нормално, а не како пакет на ДХЛ.Сепак, колку пари толку музика. За 300 денари повратен билет Битола-Скопје и не е толку лошо.
Во секој нормален патнички воз е истото и кај нас и во Хрватска и во Италија.Треба и шини и возови нови да се донесат. Жал ми е за странците кога ќе влезат да се возат со нашиве возови и кога ги гледам така уплашени, целиот воз се тресе. Тие првпат вакво нешто гледаат.
Значи се е исто така? за Скопје - Битола? а кога ќе го нема тој брзиот во 17 часот или ? насабајле?:(Старо -) Нов возен ред на МЖ со важност од 11 Декември 2011 до 08 Декември 2012.Ништо посебно ново (освен шо ќе те болат очите зш сега им текнало и на боја да заштедат, па сите линии ги означиле со иста боја) , продолжиле со ноќен воз во ниедно време скоро на секоја линија исто како досега.Новина е воведувањето локален воз Прилеп - Битола - Прилеп, ама од почетокот на новиот возен ред ќе е во прекин се дури не набавеле мотори за еден од Шпанците ДМВ712 (тендерот е распишан и избран понудувач) кој е моментални паркиран во Колска - Велес и е на ред за ремонт.
http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf
(Старо -) Нов возен ред на МЖ со важност од 11 Декември 2011 до 08 Декември 2012.Ништо посебно ново (освен шо ќе те болат очите зш сега им текнало и на боја да заштедат, па сите линии ги означиле со иста боја) , продолжиле со ноќен воз во ниедно време скоро на секоја линија исто како досега.Новина е воведувањето локален воз Прилеп - Битола - Прилеп, ама од почетокот на новиот возен ред ќе е во прекин се дури не набавеле мотори за еден од Шпанците ДМВ712 (тендерот е распишан и избран понудувач) кој е моментални паркиран во Колска - Велес и е на ред за ремонт.
http://mz-rail.atwebpages.com/pdf/timetable_MZ_2011-12.pdf
Ова изгледа како документ од четрс пета најден.Во МЖ изгледа не знаат дека од Word може да се направи pdf па го скенирале возниот ред. :S