Илегализам

  • Креатор на темата нихилист
  • Време на започнување
Н

нихилист

Гостин
Прашање е колку мафијата може да се стави во илегализам, бидејќи иако има елементи, сепак се држи до друг систем, често со подраконски и поригорозни правила од државниот. Освен тоа за да излезат од тој круг и да го живеат животот надвор од него поединците треба да соработуваат со истражните органи на државата...:D
Поентата ми беше друга овде. Не се однесуваше на мафијата и обичните гангстери (исто така пиони, само од спротивната страна на законот) туку на основачите на модерниот организиран криминал, кои од беда и сиромаштија се искачиле до позиција каде се на некој начин над законот и не мора да одговараат никому за ништо. An egoist illegalist's wet dream...

Инаку комплетно се согласувам дека илегализмот не се совпаѓа со мафијата зошто заговара индивидуално ослободување од државна и било каква контрола, а во суштина е реакција на корумпираноста и угнетувачкиот карактер на системот и неможноста истиот да се промени. Ех, а сличности помеѓу држава и мафија има многу. И во мафијата има рангови, надредени и подредени, правила (закони?!) кои мора да се следат, данок кој го плаќаат сите членови етц... Тоа е, учеле од најдобрите во бизнисот. Интересна е иронијата овде. :)
 

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
Поентата ми беше друга овде. Не се однесуваше на мафијата и обичните гангстери (исто така пиони, само од спротивната страна на законот) туку на основачите на модерниот организиран криминал, кои од беда и сиромаштија се искачиле до позиција каде се на некој начин над законот и не мора да одговараат никому за ништо. An egoist illegalist's wet dream...

Инаку комплетно се согласувам дека илегализмот не се совпаѓа со мафијата зошто заговара индивидуално ослободување од државна и било каква контрола, а во суштина е реакција на корумпираноста и угнетувачкиот карактер на системот и неможноста истиот да се промени. Ех, а сличности помеѓу држава и мафија има многу. И во мафијата има рангови, надредени и подредени, правила (закони?!) кои мора да се следат, данок кој го плаќаат сите членови етц... Тоа е, учеле од најдобрите во бизнисот. Интересна е иронијата овде. :)
Рекетот е основната дејност од кој црпи енергија државата, секако покриен со лаги и манипулции како тоа наводно се прави за доброто на жртвата. Во тој поглед мафијата е барем нешто поискрена...:)
Не ги допревме моралните прашања, иако во време кога со секој купен мобилен секој ordinary Joe, the law abiding, morally self-righteous angel with wings of blood derived from Coltan mines in Congo is flying above the pinkish clouds of consumer bliss... to name but one instance...е некако депласирано да се поставуваат.

Но ако ја прифатиме општата нерешителност да се живее таков начин на живот, дали би можела идејата да се разводни малку настрана од high profile heists & blazing guns on the highway of glory и да се види дали има примери во секојдневието со кои илегализмот може полека но сигурно да придонесе за доброто на поединецот во вечната борба со паразитарните ентитети.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Утре ќе се обидам да го поврзам ова учење на Хегел, со проблемот на илегализмот во современите општества...
Да ја завршиме приказната. Фукујама во својата книга Крајот на историјата и последниот човек, експлицитно тврди дека тој антагонизам помеѓу господарите и робовите конечно е измирен во неолибералната доктрина, и со самото тоа неолибералниот капитализам претставува крајна завршница на човечката потрага по совршен општествен систем. Тој тврди дека со самото тоа што сите можат да гласаат, и сите можат да се збогатат, на некој начин е постигнато универзалното признавање на секој поединец како човек. Таа книга всушност претставува конечна апологија на современото општество.

Well, имам лоши вести за сите вас. Човекот лаже. Драги мои, СИТЕ вие сте робови. Секој пат кога сте морале да станете во некое одредено време за да одите на работа или на факултет против своја воља, сте биле робови. Секој пат кога сте морале да одите во оној ресторан наместо во овој, заради состојбата на вашиот џеб, сте биле робови. Секој пат кога сте сакале да одите на одмор на Сејшелите, а сте отишле на одмор во Охрид, сте биле робови. И така, примери ad infinitum. И јас, кој го пишува ова, сум исто роб. Да пишуваш за илегализмот, е исто како да гледаш филмови за него...

Антагонизмот помеѓу робовите и господарите ниту одблиску не е надминат. Дали сте размислиле што значи да се биде вистински богат? Дали сте размислиле што значи времето и просторот да не играат никаква улога во исполнувањето на вашите желби?

Каде е сега илегализмот во целата оваа приказна? Едноставно, илегализмот е ЕДИНСТВЕНИОТ излез за оној кој не сака да биде роб. Историјата покажа дека револуциите не го укинуваат антагонизмот помеѓу робовите и господарите, само ги менуваат улогите на господарите и робовите. Историјата покажа дека укинувањето на класните разлики е невозможно. И историјата покажа дека еден животен век е премалку да се смени класата по легален пат.

Илегализмот е единствениот пат...
 
Н

нихилист

Гостин
Одлично кажано, единствено сум изненаден како на темава не се појави некој self-righteous морален послушен и совесен граѓанин, љубител на државата и законите, и да го констатира сосем спротивното па да навлеземе во дискусија...

Вака, сите сме со горе-доле исти мислења и се согласуваме.
--- надополнето: Nov 10, 2011 5:37 PM ---
Рекетот е основната дејност од кој црпи енергија државата, секако покриен со лаги и манипулции како тоа наводно се прави за доброто на жртвата. Во тој поглед мафијата е барем нешто поискрена...:)
Добро ти беше ова... :pos:
Но ако ја прифатиме општата нерешителност да се живее таков начин на живот, дали би можела идејата да се разводни малку настрана од high profile heists & blazing guns on the highway of glory и да се види дали има примери во секојдневието со кои илегализмот може полека но сигурно да придонесе за доброто на поединецот во вечната борба со паразитарните ентитети.
Океј, настрана таквите приказни зошто се навистина надвор од дофат на обичниот човек, не може секој да биде шеф мафије.

Илегализмот помага во борбата против паразитарните ентитети заради тоа што е еден вид на бунт, индивидуален револт. Решеност да не се биде роб како сите други. Помага како прво во финансиска смисла, тоа е општопознато, само неплаќање на данок носи огромен boost во приходите на една индивидуа. Второ, и најважно, ослободува... Што мислам под ова, да се биде во одредена мера независен од законите значи да се биде во одредена мера слободен. Не зборувам за блатантно кршење на сите закони од прво до последен од чист инает спрема системот (нешто што е невозможно) туку само против тие закони чија цел е потиснување и искористување на индивидуата. За возврат, системот е тој што е опортунистички искористуван од индивидуата само за негова корист...

Со тоа и следува независност и терање на своја правдина, наместо бесцелно очекување одредени државни апарати тоа да го направат за тебе. Нешто што е овозможено од парите и моќта кои следуваат од живеењето на другата страна од законот. Секако, можноста дека "правдата" ќе те стигне is always around the corner, особено ако не си внимателен, but until that happens (if it happens at all), уживаш поголема слобода од обичниот послушен граѓанин. Пак ќе споменам, што се однесува до егоистичката филозофија на која се темели илегализмот, овој начин на живот изгледа како да е единствениот излез од модерното ропство, во сегашниот систем. Се согласувам со Абадон... Освен ако си голем алтруист, or better yet мазохист, тогаш не е. Црнчење за туѓи интереси е еј-океј. :D

Додека промената е спора, речиси непостоечка, и тешко дека јас/ти/нашите внуци ќе можеме да бидеме слободни на некаков "легален начин", ова повторно се коси со егоизмот според кој индивидуата и нејзиниот живот (прв и последен) се најважни, и се над се друго, било каков идеал, колку и да е реален или не. Значи илегализмот повторно се јавува како нужно решение со оглед на краткиот живот на човекот.

Инаку, чувствувам дека досаден станувам, цело време едно те исто верглам...

Па, да ја промениме насоката на темата, кои се тие морални прашања? Јас не верувам дека би чувствувал грижа на совест ако затајувам данок на пример, особено кога гледам за што се трошат моите со мака заработени пари.
 

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
Одлично кажано, единствено сум изненаден како на темава не се појави некој self-righteous морален послушен и совесен граѓанин, љубител на државата и законите, и да го констатира сосем спротивното па да навлеземе во дискусија...

Вака, сите сме со горе-доле исти мислења и се согласуваме.
--- надополнето: Nov 10, 2011 5:37 PM ---

Добро ти беше ова... :pos:
Океј, настрана таквите приказни зошто се навистина надвор од дофат на обичниот човек, не може секој да биде шеф мафије.

Илегализмот помага во борбата против паразитарните ентитети заради тоа што е еден вид на бунт, индивидуален револт. Решеност да не се биде роб како сите други. Помага како прво во финансиска смисла, тоа е општопознато, само неплаќање на данок носи огромен boost во приходите на една индивидуа. Второ, и најважно, ослободува... Што мислам под ова, да се биде во одредена мера независен од законите значи да се биде во одредена мера слободен. Не зборувам за блатантно кршење на сите закони од прво до последен од чист инает спрема системот (нешто што е невозможно) туку само против тие закони чија цел е потиснување и искористување на индивидуата. За возврат, системот е тој што е опортунистички искористуван од индивидуата само за негова корист...

Со тоа и следува независност и терање на своја правдина, наместо бесцелно очекување одредени државни апарати тоа да го направат за тебе. Нешто што е овозможено од парите и моќта кои следуваат од живеењето на другата страна од законот. Секако, можноста дека "правдата" ќе те стигне is always around the corner, особено ако не си внимателен, but until that happens (if it happens at all), уживаш поголема слобода од обичниот послушен граѓанин. Пак ќе споменам, што се однесува до егоистичката филозофија на која се темели илегализмот, овој начин на живот изгледа како да е единствениот излез од модерното ропство, во сегашниот систем. Се согласувам со Абадон...

Додека промената е спора, речиси непостоечка, и тешко дека јас/ти/нашите внуци ќе можеме да бидеме слободни на некаков "легален начин", ова повторно се коси со егоизмот според кој индивидуата и нејзиниот живот (прв и последен) се најважни, и се над се друго, било каков идеал, колку и да е реален или не. Значи илегализмот повторно се јавува како нужно решение со оглед на краткиот живот на човекот.

Инаку, чувствувам дека досаден станувам, цело време едно те исто верглам...

Па, да ја промениме насоката на темата, кои се тие морални прашања? Јас не верувам дека би чувствувал грижа на совест ако затајувам данок на пример, особено кога гледам за што се трошат моите со мака заработени пари. :D
Главната закана доаѓа од офанзивното законодавство. Ако под дефанзивно го сметаме она кое е колективна организација на индивидуалното право за заштита на животот,здравјето и плодовите на својот труд, општо земено како некакви постулати кои важат секаде, тогаш спротивноста т.е. офанзивното законодавство е она кое априори бара исполнување на некакви измислени задолженија кои се множат секоја година под теретот на биолошки детерминираните паразити од човечки вид.
Изборот во случајот би бил непочитување на таквиот вид на закони.
Возачки дозволи,регистрации,даноци,секаков вид намети и еден од најважните данокот на имот со кој недвосмислено човечката индивидуа е сведена на правен субјект, засебен од битието од крв и месо, регистрирана фирма, бројка...

Ако до сега немаше напад на моралистите на темава...сега предвидувам јуриш на моралистичката коњица...:D

Далеку од тоа дека илегализмот е единствениот начин човек да го освои назад своето киданпирано време од кое се состои животот и да го употреби по своја воља, за себе и за оние со кои смета дека треба да го подели.
Бројот на луѓе кои живеат off-the-grid и не е така мал, иако е занемарлив во вкупниот процент на светско население.

Не верувам дека ќе имаме смелост да дојдеме до краjните заклучоци кон кои води оваа одлична тема, но без разлика, време е за пауза со малку музика...;)

 
S

Sagan

Гостин
Тешка философска расправа сте започнале. Ја многу многу со неостварливи философии не се замарам.
Сум против секое поведение кое има за цел да наштети на туѓ живот и туѓа сопственост стекната со работа и креативност.
Све друго може да поддржам.

Иако овде често знам да кажам дека се осеќам како анархист, тоа не значи дека сметам оти тој во моментов е остварлив во пракса.
Луѓето не се ни на првото скалило на долгиот пат кон анархизам, зошто до таму води само ослободувањето од посесивност, завист, љубомора и потребата да се владее/уништи другиот.
 
Член од
1 јули 2009
Мислења
299
Поени од реакции
343
Па, да ја промениме насоката на темата, кои се тие морални прашања? Јас не верувам дека би чувствувал грижа на совест ако затајувам данок на пример, особено кога гледам за што се трошат моите со мака заработени пари.
Дали би имал вина на совест ако украдеш пари, од на пример некој што не го знаеш ни познаваш, ама е човек од твојата социо-економска класа? Ова нормално, со цел илегално да се протнеш нагоре во системот.
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.321
Imam slusnato za edna, velat vistinna bilo, za vreme na Otomanskata imperija ajducite neli se borele za osloboduvanje, i sega plan bilo da opljackaat nekoj beg a so parite da kupat oruzje municija za da se pomogne borbata za sloboda, doznale kaj pominuval i bilo sto bilo nego posle prestrelkata koga ostanal ziv eden od ajducite so golemiot plen namesto da odi nazad vo planina da ja potpomogne borbata toj so tie pari stanal bogat i batalil i borba vazno si ja resil svojata stvar. E sega ispadja samo sto nie ne sme na tie mesta na koi se oni. Tie pravat sto sakaat im se moze nas sto ni se moze i toa.
 
A

AnFem

Гостин
Одлично кажано, единствено сум изненаден како на темава не се појави некој self-righteous морален послушен и совесен граѓанин, љубител на државата и законите, и да го констатира сосем спротивното па да навлеземе во дискусија...
Еве зошто:

Тешка философска расправа сте започнале. Ја многу многу со неостварливи философии не се замарам.
:icon_lol:
Шала и ништо лично.

Имам чувство дека „моралниот“ и послушен граѓанин воопшто не се замара со темава и нормално дека ќе пишат само таквите како нас со исто или приближно исто мислење. Зборот „илегално“ плаши многумина и не ни сакаат да размислат за тоа како друга опција.
 
Член од
1 јули 2009
Мислења
299
Поени од реакции
343
, СИТЕ вие сте робови. Секој пат кога сте морале да станете во некое одредено време за да одите на работа или на факултет против своја воља, сте биле робови. Секој пат кога сте морале да одите во оној ресторан наместо во овој, заради состојбата на вашиот џеб, сте биле робови. Секој пат кога сте сакале да одите на одмор на Сејшелите, а сте отишле на одмор во Охрид, сте биле робови. И така, примери ad infinitum. И јас, кој го пишува ова, сум исто роб. Да пишуваш за илегализмот, е исто како да гледаш филмови за него...

Антагонизмот помеѓу робовите и господарите ниту одблиску не е надминат. Дали сте размислиле што значи да се биде вистински богат? Дали сте размислиле што значи времето и просторот да не играат никаква улога во исполнувањето на вашите желби?
Имаш и денес племиња во амазонија и папуа нова гвинеја што се во предземјоделска форма, преживуваат како ловци и собирачи. Ако живееш меѓу нив и не станеш рано наутро и не одиш во лов или на собирање киселец, голема е веројтаноста да останеш гладен цел ден, заедно со жената (жените) и децата. Ако не направиш замки околу колибата ќе те изеде тигар или кобра или што и да е. Роб ли си ако во ваква средина одлучиш да го поминеш денот на начин спротивен од твојата воља?
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.321
Epa zatoa ja vikam sve se vrtu krug he he ima Stirner na edno mesto vika ...sto ako jas nejkam da rabotam??? Zasto moram da rabotam??? Znaci ete ti, ovie se bunat protiv takanarecenite anarho-kapitalisti!
 

GoD.HateUSaLL

Фар акрос д диштанс
Член од
30 март 2008
Мислења
8.339
Поени од реакции
8.238
Да ја завршиме приказната. Фукујама во својата книга Крајот на историјата и последниот човек, експлицитно тврди дека тој антагонизам помеѓу господарите и робовите конечно е измирен во неолибералната доктрина, и со самото тоа неолибералниот капитализам претставува крајна завршница на човечката потрага по совршен општествен систем. Тој тврди дека со самото тоа што сите можат да гласаат, и сите можат да се збогатат, на некој начин е постигнато универзалното признавање на секој поединец како човек. Таа книга всушност претставува конечна апологија на современото општество.

Well, имам лоши вести за сите вас. Човекот лаже. Драги мои, СИТЕ вие сте робови. Секој пат кога сте морале да станете во некое одредено време за да одите на работа или на факултет против своја воља, сте биле робови. Секој пат кога сте морале да одите во оној ресторан наместо во овој, заради состојбата на вашиот џеб, сте биле робови. Секој пат кога сте сакале да одите на одмор на Сејшелите, а сте отишле на одмор во Охрид, сте биле робови. И така, примери ad infinitum. И јас, кој го пишува ова, сум исто роб. Да пишуваш за илегализмот, е исто како да гледаш филмови за него...
Ја немам читано книгата, но во ова што ти го парафразира, морам нешто да корегирам... :)
Човекот е сосема во право. Само што ти тоа "Може", го читаш како "Е"...
Една работа приметувам со која ви е многу тешко да се помирите. Слободата не е бесплатна. Слободата се заслужува.
Се раѓаш како роб. Роб на својата материјалност. На своето тело. Самиот факт дека имаш потреби, те прави роб.
Имаш потреба да јадеш, а храна нема насекаде :)
Храна треба да се набере, храна треба да се улови :)
Со самото снабдување со храна, ти ја купуваш својата слобода на одреден период :)
Она што Фукујама ти го кажал е дека, секој има слобода да отиде и да си набере или да си улови нешто да касне :)
А дал ќе улови, негова работа. Кој колку е способен. :)
Па, оние нај способните стануваат владетели, а оние неспособните, робови :)
И секогаш било исто. Тој што рекол дека луѓето се исти, излажал. Луѓето не се исти, и никад нема да бидат.
Нити животните се исти, нити било што на светов е исто.
Две исти огледала не се исти :)
Баланс во природата се постигнува во моментот кога јасно се знае кој е кој, а не кога сите се исти :)
Уште од првобитно општество, па до денешниов наш капитализам, ситуацијата, во тој поглед, е иста. Имаш робови, и имаш владетели.
Она што во денешниот капитализам е различно од тоа првобитно општество е што немаш две странки, туку три.
Робови, Владетели и Држава.
Односно, работници, работодавци и држава.
Илегализмот тука претставува една алатка за исклучување на третата странка од масата на која се дели заработениот плод :)
Наместо да јадат 3ца, јадат 2ца. А тие двајца нема никогаш исто да јадат, затоа што едниот е Алфа, а другиот Бета. :)
Самото искључување на едната странка значи и повеќе храна на масата. Повеќе храна, значи по долг период без глад, односно, по долг период на слобода. :)
Слободата не е дадена по дифолт. Парите ја купуваат.
И, ако се прашувам јас, illegalism is the way to get it! :)
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Ј
Она што Фукујама ти го кажал е дека, секој има слобода да отиде и да си набере или да си улови нешто да касне :)
А дал ќе улови, негова работа. Кој колку е способен. :)
Па, оние нај способните стануваат владетели, а оние неспособните, робови :)
И секогаш било исто. Тој што рекол дека луѓето се исти, излажал. Луѓето не се исти, и никад нема да бидат.
Дете драго,

Фукујама тврди дека сите стартуваат во ловот од иста позиција. And justice for all...

НО,

Некој, супер интелегентен, се раѓа во white trash семејство. Во најдобар случај ќе добие Универзитетско образование на државен универзитет, и ќе го помине животот како роб. Некој идиот се раѓа со среберена лајца во уста, и ќе го помине својот живот како господар. Наследното право го укинува правото на поспособниот. Секогаш се враќаме на мислата на бесмртниот Платон. Сакате равноправност? Нека тргнат сите од иста позиција, нека биде секој испукан куршум, потоа кој до каде може да стигне...

И да, те молам, немој да ги користиш никад и секад, такво силување на Македонскиот јазик одамна не сум видел...
--- надополнето: Nov 15, 2011 10:37 PM ---
Имаш и денес племиња во амазонија и папуа нова гвинеја што се во предземјоделска форма, преживуваат како ловци и собирачи. Ако живееш меѓу нив и не станеш рано наутро и не одиш во лов или на собирање киселец, голема е веројтаноста да останеш гладен цел ден, заедно со жената (жените) и децата. Ако не направиш замки околу колибата ќе те изеде тигар или кобра или што и да е. Роб ли си ако во ваква средина одлучиш да го поминеш денот на начин спротивен од твојата воља?
Ќе ти одговорам на два начини.

Првиот, чисто формален, дали не мислиш дека самото поставување на вакво прашање е обид на робот да го рационализира своето ропство? Тешко е да се биде роб, јасно е тоа. Уште потешко е спознанието за сопственото ропство. Чаре? Рационализавција на состојбата, самооправдување преку логицизирање. Логиката е едноставна, јас сум роб, но ропствотот е неминовност, робството е последната мудрост на природата, едноставно НУЖНОСТ.

Вториот одговор, каква врска има ситуацијата на некои племиња во области од каде Бог шутира корнер?

Во цивилизираниот свет ИМА за сите, само што распределбата не е баш праведна. До кога со работата? До кога со ропството? Робовите сеуште ги лажат со синтагми од Библијата, дека храната ќе ја заработуваат во потта на сопственото лице...
 
Член од
1 јули 2009
Мислења
299
Поени од реакции
343
Дете драго,

Фукујама тврди дека сите стартуваат во ловот од иста позиција. And justice for all...

НО,

Некој, супер интелегентен, се раѓа во white trash семејство. Во најдобар случај ќе добие Универзитетско образование на државен универзитет, и ќе го помине животот како роб. Некој идиот се раѓа со среберена лајца во уста, и ќе го помине својот живот како господар. Наследното право го укинува правото на поспособниот. Секогаш се враќаме на мислата на бесмртниот Платон. Сакате равноправност? Нека тргнат сите од иста позиција, нека биде секој испукан куршум, потоа кој до каде може да стигне...

И да, те молам, немој да ги користиш никад и секад, такво силување на Македонскиот јазик одамна не сум видел...
--- надополнето: Nov 15, 2011 10:37 PM ---

Ќе ти одговорам на два начини.

Првиот, чисто формален, дали не мислиш дека самото поставување на вакво прашање е обид на робот да го рационализира своето ропство? Тешко е да се биде роб, јасно е тоа. Уште потешко е спознанието за сопственото ропство. Чаре? Рационализавција на состојбата, самооправдување преку логицизирање. Логиката е едноставна, јас сум роб, но ропствотот е неминовност, робството е последната мудрост на природата, едноставно НУЖНОСТ.

Вториот одговор, каква врска има ситуацијата на некои племиња во области од каде Бог шутира корнер?

Во цивилизираниот свет ИМА за сите, само што распределбата не е баш праведна. До кога со работата? До кога со ропството? Робовите сеуште ги лажат со синтагми од Библијата, дека храната ќе ја заработуваат во потта на сопственото лице...
Не мислам ништо јас околу ропството. Ја мислам дека донекаде ги разбирам природните законитости кои диктираат се, па и нашите животи, и се трудам да живеам без да се замарам со ропства, правдини и еднаквости.

Ако во цивилизираниот систем има за сите, тогаш зошто нема правилна распределба? Не ти се чини ли дека има тука некој инхерентен проблем кој не се решава само со рамномерна распределба. Како што рече Фридман, општество кое се стреми кон еднаквост и слобода ќе ги изгуби и двете.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom