Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
незнам дали е баш за во темава прашањево, но незнам на кое друго место би го поставил.Ако може некој да ми каже кај има автосалони на фиат во скопје?
Карши ресторанот “Ден и ноќ“ и болницата “Систина“ има повеќе авто-салони еден до друг. Таму е и Фиат.
 
Momci posle podolgo vreme vozenje niz grad vcera zacepav do Belgrad i nazad, po pat vozev okolu 150 celo vreme. Na vrakanje nazad vo Sk na vlezot pocna da sveti sijalickata za motorot, se izvadiv od pamet i pravo na majstor. Ja stavija na tester i ispadna deka od so se izduvala masinata parce od garezot uspeal da go zaglavi EGR ventilot i nemozel da zatvori ubavo. E sega prasanjeto: moze li toa da se izduva so vozenje, ili ke mora da se vadi nadvor i da se cisti? Se raboti za Astra G 1.6 2001g.
 
Дечки уште едно прашање
Пред една недела почна мењачот тешко да влага во прва и при враќање од трета во втора почна како да запина на нешто, ја однесов на механичар и механичарот најпрво провери масло и се си беше во ред. Потоа ми рече дека можно е да е изгризан некој синхрон во запците на мењачот но не го отвори за да види. Значи на ниедна друга брзина не се случува тоа освен трета во втора и на почеток при ставање во прва брзина. Автомобилот има поминато 72000 Hyundai Lantra1.6 Барам совет некој да ми каже што би можело да биде
 
Momci posle podolgo vreme vozenje niz grad vcera zacepav do Belgrad i nazad, po pat vozev okolu 150 celo vreme. Na vrakanje nazad vo Sk na vlezot pocna da sveti sijalickata za motorot, se izvadiv od pamet i pravo na majstor. Ja stavija na tester i ispadna deka od so se izduvala masinata parce od garezot uspeal da go zaglavi EGR ventilot i nemozel da zatvori ubavo. E sega prasanjeto: moze li toa da se izduva so vozenje, ili ke mora da se vadi nadvor i da se cisti? Se raboti za Astra G 1.6 2001g.
егр вентилот го држат две завртки и се вади многу лесно. јас имам опел вектра Б 2.0дти мотор и го исчистив сам. значи најпрво ке го извадиш цревото за воздух кое оди во егр вентилот и ке ги одвртиш завртките на егр-от и можеш чистењето да го изведеш со челична четка . потоа вракас се на свое место и готово се на се 30мин. работа за лице со основни познавања од механика. поздрав
--- надополнето: Sep 26, 2011 11:07 AM ---
Можеби малку глупаво прашање, но навистина не сум информиран околу овие работи.
Сакам да ги променам сијаличките на фаровите, моментално се стандардни(H7?), сакам да ставам нешто што би светело бело, дали е воопшто можно без модификации да се стават ксенон сијалички?
на бензинска станица лукоил има такви сијалици со 60% мислам дека беа повеке мокност и даваат бела светлина околу 500 ден ком.
 
Дали има некој на форумов што се занимава со увезување коли од странство?
Шо ти треба/интересира ?

Дечки уште едно прашање
Пред една недела почна мењачот тешко да влага во прва и при враќање од трета во втора почна како да запина на нешто, ја однесов на механичар и механичарот најпрво провери масло и се си беше во ред. Потоа ми рече дека можно е да е изгризан некој синхрон во запците на мењачот но не го отвори за да види. Значи на ниедна друга брзина не се случува тоа освен трета во втора и на почеток при ставање во прва брзина. Автомобилот има поминато 72000 Hyundai Lantra1.6 Барам совет некој да ми каже што би можело да биде
Можи да се пиксните на бирачот... сличен проблем имаат сите Опелови возила. Се менуваат доста едноставно и се оправа. Најверојатно нешто такво има и кај тебе, провери си.

Momci posle podolgo vreme vozenje niz grad vcera zacepav do Belgrad i nazad, po pat vozev okolu 150 celo vreme. Na vrakanje nazad vo Sk na vlezot pocna da sveti sijalickata za motorot, se izvadiv od pamet i pravo na majstor. Ja stavija na tester i ispadna deka od so se izduvala masinata parce od garezot uspeal da go zaglavi EGR ventilot i nemozel da zatvori ubavo. E sega prasanjeto: moze li toa da se izduva so vozenje, ili ke mora da se vadi nadvor i da se cisti? Se raboti za Astra G 1.6 2001g.
Најарно ти е да си го извадиш надвор, да се исчисти и да се врати назад. И читни една страна поназад, Lurtz имаше сличен проблем со Опеловите возила (и возењето како баба :)). За нареден пат, почесто вадија на отворен, или не се плаши да ја цедиш низ град повремено.
 
Шо ти треба/интересира ?

Можи да се пиксните на бирачот... сличен проблем имаат сите Опелови возила. Се менуваат доста едноставно и се оправа. Најверојатно нешто такво има и кај тебе, провери си.

Најарно ти е да си го извадиш надвор, да се исчисти и да се врати назад. И читни една страна поназад, Lurtz имаше сличен проблем со Опеловите возила (и возењето како баба :)). За нареден пат, почесто вадија на отворен, или не се плаши да ја цедиш низ град повремено.

Ja bi ja cedel, ali nemozam automatik e :D
 
За какво цедење зборите? :icon_lol:
Да го извадиш чергичето од под педалата за гас (да можи да оди до крај чоечки), да заборавиш на цената на горивото... и да се потрудиш стрелката од обртомерот да стои во близина на црвеното, подолго време :)
 
Гледам проблеми имаат многу членоови со гушење на моторот пред све немојте да мењате брзина на 2000 обртаи идете на 3000 бар за најчесто користените мотори 1.4 јас приметив намалена потрошувачка иако незнам дали има врска што има електронска гас
 
За какво цедење зборите? :icon_lol:
на лимонада и малку портокал :icon_mrgr:
--- надополнето: Sep 27, 2011 8:43 PM ---
Ja bi ja cedel, ali nemozam automatik e :D
како не бе... стави го или во спорт или стисни го она копчето shift overdrive и да видиш една финта што ке ти се деси низ град...
 
на лимонада и малку портокал :icon_mrgr:
--- надополнето: Sep 27, 2011 8:43 PM ---

како не бе... стави го или во спорт или стисни го она копчето shift overdrive и да видиш една финта што ке ти се деси низ град...

Kaj ima takvo kopce shift overdrive? Ja znam deka ima samo sport drugo nema
 
Kaj ima takvo kopce shift overdrive? Ja znam deka ima samo sport drugo nema
а јбг може и да немаш. ај убаво разгледај на рачката од мењачот. во принцип таму е негде од страна, или на самото дно од рачката, на раната површина негде горе десно би требало да го има. ако го нема ондак, го нема. кај мене и на двете коли го имаше и шифтот и спортот..
 
Значи стварно незнам што и е на колава,едно ке направам друго ке се заебе.Кога ми го наштеловаа плинот во Плимонт (сменив и мембрани и црева) колата одеше добро без сецкање,мирна работа 800-900 обртаи.Значи ја возев што ја возев и имав бензин останато и кога се потроши плинот префрлив на бензин.Е сега на бензин колата исто убаво си работеше на 800-900 обртаи но кога не е загреана од 1300-1400 обртаи од 3100-3200 обртаи многу се гуши и не влече.(Бев во Србија пред 10-на дена така да издувана е)Тек кога ке загрее почнува да влече на пониските обртаи додека мегу 2200 до 3200 обртаи ја чувствувам дека не влече како што треба.Да напоменам дека колата е целосно сервисирана и има сменето мембрани и за бензин и сите потрошни материјали на моторот пред околу 1 година во овластен сервис во вредност од околу 15.000 денари.Кога ја вратив на плин повторно се јави сецкањето,не е можно да се раштелува плинот од што не ја возев 2 дена на плин.А и уште нешто....додека возам на бензин се слушаат два звуци од моторот,едниот знам дека е од капачката за уље (незнам на кој принцип работат фелициите кога тој треба да ствара притисок а на сите фелиции капачето за уље не е на навртка туку го држи желевце едно) и кога ке дадам гас почнува да се подотвара и тропа тоа треба да го затегнам а има уште еден звук што неможам да го дефинирам затоа што ми се јавува само додека возам додека давам гас,а кога работи во место го нема тој звук.Дали може да е некој слаб довод на гориво или било што?И крај краева дали може да се упасува исто мотор од Фелиција ама 1.6 да се купи од Чешка,Словачка и да се атестира?????Дали во тој случај пак би требало да го атестирам плинот?Или да си купам нова кола....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom