Што знаеме за Ѓoрѓија Кастриот од Кроја?

Член од
15 декември 2009
Мислења
770
Поени од реакции
479
Цел свет знаел дека е Србин, само Србите не!




Или можеби и Арбанасите се Срби, како што Поповски тврди дека се Македонци. Ништо не се знае, пробај друг пат, се вели.
Војската негова е од Албанци...да..
А он е?
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Насловот на книгава е „Песни за Скендербег“, јазикот на кој се издадени е српски.

Кој е авторот на песната погоре и кои се останатите песни во збиркава?
 
Член од
5 септември 2011
Мислења
52
Поени од реакции
30
Војската негова е од Албанци...да..
А он е?
Неговата мајка, имено Воисава или ако сакаш Воислава, потекнува од семејството на Бранковиќ-ите. Документирано, тоа ти сигурно не го знаеш, и сега види богати како испаднало, Србин да биде зафркнат од Срби.



Сигурно знаешп Италијански штом скокаше со фрагментот на Сансовино.
Ај ќе ти помогнам, значи кажува за предавството на Џураџ Бранковиќ над Скендербег.

Околу имињата, и нон сенсот околу нив (се смета за политичкиот и медиокритетски), дури и Бугарите знаат подобро од теве(вас, како било).




Појасно ли е дечко?

И знаеш што кажал за Скендербег неговиот внук, господинот Иван-Јован-Џовани-Ѓон Музака?

Да не ти постирам превод од Robert Elsie којшто е прифатен како адекватен и оригинален, те молам постирај нешто од него пред да почнам да постирам многу други документи коишто ќе те побијат еден по еден.
--- надополнето: Sep 5, 2011 11:53 AM ---
Насловот на книгава е „Песни за Скендербег“, јазикот на кој се издадени е српски.

Кој е авторот на песната погоре и кои се останатите песни во збиркава?
Не, туку песните се Српски и Хрватски песни посветени на Скендербег, од Андреа Качич Миочич. Истите песни ги аплицира и Петар Поповски со добар Фалсификат, каде секаде што се споменува Арбанаси, го менува со Македонци и Мијаци (срамно и непрофесионално).

http://www.rastko.rs/rastko/delo/11389#_Toc182403047
--- надополнето: Sep 5, 2011 11:54 AM ---
Односно песните и легендите се собрани од народот Српско-Хрватски од страна на Андреа Качич Миочич. ;)
 
Член од
15 декември 2009
Мислења
770
Поени од реакции
479
Дечко....Где пише да је по националност Албанац?

Дедо му се викал Бранило....да чист албанец...
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Околу имињата, и нон сенсот околу нив (се смета за политичкиот и медиокритетски), дури и Бугарите знаат подобро од теве(вас, како било).




Појасно ли е дечко?

И знаеш што кажал за Скендербег неговиот внук, господинот Иван-Јован-Џовани-Ѓон Музака?

Да не ти постирам превод од Robert Elsie којшто е прифатен како адекватен и оригинален, те молам постирај нешто од него пред да почнам да постирам многу други документи коишто ќе те побијат еден по еден.
--- надополнето: Sep 5, 2011 11:53 AM ---

Не, туку песните се Српски и Хрватски песни посветени на Скендербег, од Андреа Качич Миочич. Истите песни ги аплицира и Петар Поповски со добар Фалсификат, каде секаде што се споменува Арбанаси, го менува со Македонци и Мијаци (срамно и непрофесионално).

http://www.rastko.rs/rastko/delo/11389#_Toc182403047
--- надополнето: Sep 5, 2011 11:54 AM ---
Односно песните и легендите се собрани од народот Српско-Хрватски од страна на Андреа Качич Миочич. ;)
Роберт Елси е веќе откриен на форумов со неговите лажни интерпретации и подметнувања на „Албанци“ каде претходно не постоеле.

Неговата објективност е под знак прашалник, со оглед на неговата (не)пристрасна замешаност во Балканските конфликти:

In the mid 1980s, Robert Elsie worked for the German Ministry for Foreign Affairs in Bonn, where he served as a translator and interpreter. In the 1990s and the early years of the 21st century, Elsie was active as a freelance conference interpreter for Albanian and took part in many high-level negotiations (German government, European Union, United Nations, NATO, Council of Europe, etc.). Beginning in 2002, he worked primarily for ICTY (the International Tribunal for the Former Yugoslavia) in The Hague, where he was simultaneous interpreter for the trial of Slobodan Milosevic and other detainees. He has been active for this United Nations organization since that time.

http://www.elsie.de/en/bio.html

Што се однесува на песните, мислам дека не разбираш за што се пее, односно кои се Арбанасите во нив:

Особиту народ сваки
крипост има, с ком се дичи,
коју даје Бог пријаки.
Мудри кажу ове ричи.
А краљује сва рабреност
у народу словинскому,
снага, јакост и срченост
у војнику рватскому.
Александро то свидочи,
краљ велики свега свита,
сваком носећ он прид очи
диловања племенита,
која вазда указаше
Словињани витезови;
и зато се зовијаше
славни јаки народ ови.
При нег умри, њим остави
допушћења благодарна,
узноси ји, фали, слави
рад јунаштва веле харна.
Кара, прити и проклиње,
ко б' опсова народ ови,
и свакога још заклиње,
да за њима зло не слови.
Оставља јим бановине
све од мора латинскога
и државе јоштер ине
од Балтика леденога,
да њиово има бити,
од старине како бише,
и нико се нејма прити;
Александро то хотише.
Сва велика Сармација
од старине њиова је,
славна Босна, Далмација
илиричка држава је.
Московија, Полонија,
Бохемија, Унгарија,
сва богата Славонија
и витежка Булгарија,
словинске су те државе,
давно које освојише,
и пуно се они славе,
јер народе придобише.
Лигонија, Аланија,
равна Лика и Крбава,
још и липа Арбанија
илиричка јест држава.
Плодна земља Померанска
и Горија још сувише,
бановина а и Крањска
славног пука вазда бише.
Њиова је дидовина
Србска земља и Русија,
у истину још старина
Татарија и Прусија.
У билому граду свому,
Александрија ки се зазва,
свему пуку словинскому
љубезниву поздрав назва.
Благослов јим још остави
Марте, Јова и Плутона,
своји богов', које слави,
да јим даду свака она,
која од њи просит буду
и у дневу и у ноћи,
да јим није труд залуду,
биће њима у помоћи.
Једанајест свитли бана
с азнадаром ту бијаше,
од источни када страна
њи монарка поздрављаше.
За свидочит биху звани
свему свиту, славни пуче,
уписани гори бани,
како мудри то нас уче,
да т' је ова оставио
Александро, син Филипа,
тер је тебе прославио
благодарства дилећ липа.
Рад јунаштва и вирности
твоји стари, земљо славна,
имала си части дости
у истину још одавна.
Весели се, мајко јака
илирички витезова,
да си пуна ти јунака,
свитли бана и кнезова.
Липу срићу тер не куни,
јер племића и господе
градови су твоји пуни,
у поштењу сваком оде,
брез којизи ти би била
ка и брез душе мртво тило,
тамна, мрачна и немила;
то би ти се догодило.
Пространо се небо гизда,
јер је свитло и пристало,
ал да није на њем звизда,
у тамности све б' остало.
Тако ни ти нигда не би
часна била ни угодна,
да господе нејм' у теби,
јер б' остала сва неплодна.
За обичај у теби је,
да свак једнак оће бити;
неприлично у себи је
још о тому помислити.
Александро умирући,
знам очито, не кти тога:
своје царство њим дајући
именова достојнога.
Ни у рају, ди су свети,
сви једнаци могу бити;
ни у паклу још проклети
исту сржбу буду пити.
Апостоли јер су већи
него свети мученици,
сву истину ваља рећи,
од свитовњи свеченици.
А Луцифер жешћу има
од остали муку доли,
особиту сржбу прима,
јер се зове краљ охоли.
К ведру небу ну погледај
тер крипости види сваке,
свитле звизде тер разгледај,
видићеш ји неједнаке.
По свој земљи прошетај се,
слишај моја говорења,
у разуму не сметај се,
већ промисли сва створења,
и лизућа и плазућа,
свита звири свакојаке,
сва летућа и пловућа,
угледаћеш свуда таке.
Врста свака љути змија
старешине своје штује,
до земље се свака свија,
звиздук краља када чује.
Бог је тако поставио,
да разликост има бити;
од вика је оставио,
ти се зато нејмаш прити.

Слиди кратко указање од старих краља словинских и догађаји који се у стара вримена згодише у државам словинским, из различитих књига извађени и на свитлост постављени

Први краљ илирички зваше се именом Илирик, од кога се Словињани Илирици прозваше. Посли овога многи владаше, али њиова имена књиге с којим се ја служим, не мећу.
На 3522. по створењу свита Фарани Далматини населише оток Вис.
На 3606. по створењу свита владаше словинским државам краљ Брадилио, Словинац, који имаде жесток рат с Филипом, краљем од Мацедоније, кога Брадилио доби и под харач подложи.
На 3629. Глауцио и Клито, син реченога краља Брадилија, краљеваше у држави словинској, и ове Александро Велики, син краља Филипа, јако облада и придоби.
На 3655. Деметрио гласовити би учињен краљ од словинских бановина.
На 3685. Влахаху словинским државам Брем и Болг, херцези олити дуке, Словинци, и ови поробише грчку земљу.
На 3726. Агран, Плеуратов син, би учињен краљ словински. Ови краљ пуно снажан бише и зато подложи многе бановине. Имадише сто нава од боја, с којизим оде против Етолом, разби и пороби њиову државу, пак напунивши речене бродове свакога богатства, славодобитник поврати се у земљу словинску.
На 3732. Умри краљ Агрон, и његова жена Теута поче владати словинским државам.
На 3733. Биху послани римски поклисари Луциос и Кајо краљици Теути, да је моле нека би покарала своје подложнике који чињаху много зла Латином по мору; али пуна женске охолости чинила их је погрдно смакнути.
На 3734. Краљица Теута послала је војску на Скендерце, освоји град Драчево, Корчулу и многе друге. Ђенера прид војском бише Димитар Фаранин, који се изневири Теути и са свом војском придружи Римљаном, који поробише сву Далмацију и освојише краљество Теутино.
На 3743. Димитар Фаранин, владалац од војске словинске, војева је по мору и поробио грчке државе. Ови је имао за жену Тритеуту, Пине, краља словинскога, матер.
На 3744. Римљани освојише Фар на отоку и Димал, мисто јако у Далмацији.
На 3745. Сердилаида, краљ словински, диже војску и пороби Мацедонију, да му није платио Филип, краљ мацедонски, потрошке за помоћ коју му је био послао супрот Етолом и Лацедемоном.
На 3762. Филип, краљ мацедонски, хотијући придобити Сердилаиду, краља словинскога, и његово краљество подложити, би од реченога Сердилаиде придобивен и истиран из земље словинске.
На 3773. Краљева је у словинским државам Плеурат, Словинац, и ови пороби грчку земљу до Коринта.
На 3781. Краљева је над Словинцим краљ Генцио.
На 3784. Генцио, краљ словински, по наговору Персеја, краља мацедонскога, учини се непријатељ Римљана, који с великом војском дођоше у Далмацију тер му многе градове освојише, најпосли Скадар у кога се бише затворија. И тада краљество словинско и мацедонско под област Римљана паде.
На 3840. Други Словињани, звани Ардијеји и Палари, ударише на Словинце далматинске, који се биху Римљаном подложили, тер их непријатељски поробише.
На 3900. Пераштани Далматини дигнули се јесу супроћ Римљаном.
На 3901. Далматини горњи ударише на Либурнеже Котарце, којизим град Промин освојише. Дођоше Римљани на помоћ Либурнежем, које Далматини придобише, ђенерала римскога и сву његову војску исикоше.
На 3920. По смрти Јулија Цесара Далматини Словинци римскога заповидништва јарам свргоше, које Бебиус, римски војвода, покорити хотијући, он и сва његова војска од Далматина би побијена. Али опет Римљани већу војску послаше у Далмацију, која веће од педесет годишта ш њимам се бијући, најпосли од Римљана придобивени остадоше Далматини.
На 3926. Дигоше се Посавци супроћ Римљаном, пуно вримена ш њима бој бише; али дође цесар Аугуст с војском и подсиде столно мисто посавско Сигечицу, коју у двајест дана на силу освоји. Отолем се дили у Далмацију, разби војску краља далматинскога, Тутима именом, и освоји му велики град Промин.
На 3927. Цесар Аугуст опет с војском дође у Далмацију, и зарад велика глада, који тада у Далмацији бише, цесару се подложише, давши му харач и у тутију алити у поручанство седам стотина младића.
На 3948. Даци Придунајци робили јесу Словинце, а Далматини дигоше се протива Римљаном.
--- надополнето: Sep 5, 2011 12:36 PM ---
Термините Србин, Бугарин, Грк, Арбан/Арван, Македонец и Влав, меѓусебно се заменувале во различните интерпретации, како резултат на тогашните прилики и моментални влијанија.

Затоа долг период под Охридската Архиепископија и Самоил, Црногорците, Србите и Албанците се декларирале како Македонци. Термин кој повеќе упатувал на нивната црковна припадност, отколку етничко потекло.

Ист е случајот подоцна, со употребата на Србин, како ознака за Православен или Бугар ознака за Словен од страна на гркојзичните.

Арванаси биле нарекувани најчесто католичките припадници, во претходните постови приложив и дополнителна потврда за тоа.
--- надополнето: Sep 5, 2011 12:54 PM ---
Имено на сликава:

http://img154.imageshack.us/img154/3852/skanderbeg2iw8.jpg

Thracem ex Epiro quando fugabat, erant.
The Thracians from Epirus when; were being to flee.

Fugabat: (fuga) running away, to flee… (bat) he, she, it!
Quando: when.
Erant: they were, used to be, were being
--
Te, rex Epiri donauit pectore Pyrrhus,
You, King of Epirus have been given the courage of Pyrrhus,

Donauit: To give one something, as a present.
Pyrrhus:Son of Achilles, enemy of the Romans.

---

Nomine praterea rex Macedumg fuo;
To name after this the king of Macedonia to be;

praeterea, besides, further; after this, hereafter.
Nomine: to name, given a name.
Fuo: (same as, sum: in latin): to be, to exist, be there.

---
Inciderat quanquam tua non in tempora virtus
Commoda, fic verpis Thracibus horror eras.

He had fallen into although you’re not at the right time but adapted with excellence,
The circumcision of your terror has been completed towards the Thracians.

---

A Pyrrho, duce te, capta olim Roma, Georgi,
Orbis Alexandrum regem habiturus erat.

A philosopher, you influence Rome once with a deception, George,
He had the possession of the rings (Macedon!) of King Alexander.

Pyrrho: Greek philosopher.
Duce: influence, cheat, charm, mislead, draw in.
Capta: : to grab, try to get, grab at.
Habiturus: to Possess.
Orbis: Circles, rings.
Olim: once
Колку да назначиме уште еднаш:

Since the end of communism in Albania there has been a wave of immigration into Arbëreshë villages by Kosovars and Shqiptar Albanians.

Many differences are apparent between the new immigrants and the old diaspora in these villages, but there is still a sense of familiarity between them, who refer to each other as Jemi të gjithë Kushërinj edhe Gjaku jin i shprishur, ma na jemi arbëreshët e ata janë shkjiptarët. (we are all cousins and our blood is scattered, but we are the arbëreshë and they are the shqiptarë)

http://en.wikipedia.org/wiki/Arbëreshë
 
Член од
5 септември 2011
Мислења
52
Поени од реакции
30
Дечко....Где пише да је по националност Албанац?

Дедо му се викал Бранило....да чист албанец...
По оваа логика, треба да заклучиме дека Скендербег којшто се викал Ѓорѓи е Грк, а таткому Јован/Иван Евреин. Браво бе!
 
Член од
3 август 2011
Мислења
523
Поени од реакции
105
vi se zdosadi so aleksandar i sega pocnavte i so ovoj :notworthy:
da ne dava bog da pravam nesto dobro za mojot narod, posle 300 godini ke me napravat srbin. za albancite na ova tema, zarem ima nesto za diskusija?
 
Член од
5 септември 2011
Мислења
52
Поени од реакции
30
Роберт Елси е веќе откриен на форумов со неговите лажни интерпретации и подметнувања на „Албанци“ каде претходно не постоеле.

Неговата објективност е под знак прашалник, со оглед на неговата (не)пристрасна замешаност во Балканските конфликти:

In the mid 1980s, Robert Elsie worked for the German Ministry for Foreign Affairs in Bonn, where he served as a translator and interpreter. In the 1990s and the early years of the 21st century, Elsie was active as a freelance conference interpreter for Albanian and took part in many high-level negotiations (German government, European Union, United Nations, NATO, Council of Europe, etc.). Beginning in 2002, he worked primarily for ICTY (the International Tribunal for the Former Yugoslavia) in The Hague, where he was simultaneous interpreter for the trial of Slobodan Milosevic and other detainees. He has been active for this United Nations organization since that time.

http://www.elsie.de/en/bio.html

Што се однесува на песните, мислам дека не разбираш за што се пее, односно кои се Арбанасите во нив:

Особиту народ сваки
крипост има, с ком се дичи,
коју даје Бог пријаки.
Мудри кажу ове ричи.
А краљује сва рабреност
у народу словинскому,
снага, јакост и срченост
у војнику рватскому.
Александро то свидочи,
краљ велики свега свита,
сваком носећ он прид очи
диловања племенита,
која вазда указаше
Словињани витезови;
и зато се зовијаше
славни јаки народ ови.
При нег умри, њим остави
допушћења благодарна,
узноси ји, фали, слави
рад јунаштва веле харна.
Кара, прити и проклиње,
ко б' опсова народ ови,
и свакога још заклиње,
да за њима зло не слови.
Оставља јим бановине
све од мора латинскога
и државе јоштер ине
од Балтика леденога,
да њиово има бити,
од старине како бише,
и нико се нејма прити;
Александро то хотише.
Сва велика Сармација
од старине њиова је,
славна Босна, Далмација
илиричка држава је.
Московија, Полонија,
Бохемија, Унгарија,
сва богата Славонија
и витежка Булгарија,
словинске су те државе,
давно које освојише,
и пуно се они славе,
јер народе придобише.
Лигонија, Аланија,
равна Лика и Крбава,
још и липа Арбанија
илиричка јест држава.
Плодна земља Померанска
и Горија још сувише,
бановина а и Крањска
славног пука вазда бише.
Њиова је дидовина
Србска земља и Русија,
у истину још старина
Татарија и Прусија.
У билому граду свому,
Александрија ки се зазва,
свему пуку словинскому
љубезниву поздрав назва.
Благослов јим још остави
Марте, Јова и Плутона,
своји богов', које слави,
да јим даду свака она,
која од њи просит буду
и у дневу и у ноћи,
да јим није труд залуду,
биће њима у помоћи.
Једанајест свитли бана
с азнадаром ту бијаше,
од источни када страна
њи монарка поздрављаше.
За свидочит биху звани
свему свиту, славни пуче,
уписани гори бани,
како мудри то нас уче,
да т' је ова оставио
Александро, син Филипа,
тер је тебе прославио
благодарства дилећ липа.
Рад јунаштва и вирности
твоји стари, земљо славна,
имала си части дости
у истину још одавна.
Весели се, мајко јака
илирички витезова,
да си пуна ти јунака,
свитли бана и кнезова.
Липу срићу тер не куни,
јер племића и господе
градови су твоји пуни,
у поштењу сваком оде,
брез којизи ти би била
ка и брез душе мртво тило,
тамна, мрачна и немила;
то би ти се догодило.
Пространо се небо гизда,
јер је свитло и пристало,
ал да није на њем звизда,
у тамности све б' остало.
Тако ни ти нигда не би
часна била ни угодна,
да господе нејм' у теби,
јер б' остала сва неплодна.
За обичај у теби је,
да свак једнак оће бити;
неприлично у себи је
још о тому помислити.
Александро умирући,
знам очито, не кти тога:
своје царство њим дајући
именова достојнога.
Ни у рају, ди су свети,
сви једнаци могу бити;
ни у паклу још проклети
исту сржбу буду пити.
Апостоли јер су већи
него свети мученици,
сву истину ваља рећи,
од свитовњи свеченици.
А Луцифер жешћу има
од остали муку доли,
особиту сржбу прима,
јер се зове краљ охоли.
К ведру небу ну погледај
тер крипости види сваке,
свитле звизде тер разгледај,
видићеш ји неједнаке.
По свој земљи прошетај се,
слишај моја говорења,
у разуму не сметај се,
већ промисли сва створења,
и лизућа и плазућа,
свита звири свакојаке,
сва летућа и пловућа,
угледаћеш свуда таке.
Врста свака љути змија
старешине своје штује,
до земље се свака свија,
звиздук краља када чује.
Бог је тако поставио,
да разликост има бити;
од вика је оставио,
ти се зато нејмаш прити.

Слиди кратко указање од старих краља словинских и догађаји који се у стара вримена згодише у државам словинским, из различитих књига извађени и на свитлост постављени

Први краљ илирички зваше се именом Илирик, од кога се Словињани Илирици прозваше. Посли овога многи владаше, али њиова имена књиге с којим се ја служим, не мећу.
На 3522. по створењу свита Фарани Далматини населише оток Вис.
На 3606. по створењу свита владаше словинским државам краљ Брадилио, Словинац, који имаде жесток рат с Филипом, краљем од Мацедоније, кога Брадилио доби и под харач подложи.
На 3629. Глауцио и Клито, син реченога краља Брадилија, краљеваше у држави словинској, и ове Александро Велики, син краља Филипа, јако облада и придоби.
На 3655. Деметрио гласовити би учињен краљ од словинских бановина.
На 3685. Влахаху словинским државам Брем и Болг, херцези олити дуке, Словинци, и ови поробише грчку земљу.
На 3726. Агран, Плеуратов син, би учињен краљ словински. Ови краљ пуно снажан бише и зато подложи многе бановине. Имадише сто нава од боја, с којизим оде против Етолом, разби и пороби њиову државу, пак напунивши речене бродове свакога богатства, славодобитник поврати се у земљу словинску.
На 3732. Умри краљ Агрон, и његова жена Теута поче владати словинским државам.
На 3733. Биху послани римски поклисари Луциос и Кајо краљици Теути, да је моле нека би покарала своје подложнике који чињаху много зла Латином по мору; али пуна женске охолости чинила их је погрдно смакнути.
На 3734. Краљица Теута послала је војску на Скендерце, освоји град Драчево, Корчулу и многе друге. Ђенера прид војском бише Димитар Фаранин, који се изневири Теути и са свом војском придружи Римљаном, који поробише сву Далмацију и освојише краљество Теутино.
На 3743. Димитар Фаранин, владалац од војске словинске, војева је по мору и поробио грчке државе. Ови је имао за жену Тритеуту, Пине, краља словинскога, матер.
На 3744. Римљани освојише Фар на отоку и Димал, мисто јако у Далмацији.
На 3745. Сердилаида, краљ словински, диже војску и пороби Мацедонију, да му није платио Филип, краљ мацедонски, потрошке за помоћ коју му је био послао супрот Етолом и Лацедемоном.
На 3762. Филип, краљ мацедонски, хотијући придобити Сердилаиду, краља словинскога, и његово краљество подложити, би од реченога Сердилаиде придобивен и истиран из земље словинске.
На 3773. Краљева је у словинским државам Плеурат, Словинац, и ови пороби грчку земљу до Коринта.
На 3781. Краљева је над Словинцим краљ Генцио.
На 3784. Генцио, краљ словински, по наговору Персеја, краља мацедонскога, учини се непријатељ Римљана, који с великом војском дођоше у Далмацију тер му многе градове освојише, најпосли Скадар у кога се бише затворија. И тада краљество словинско и мацедонско под област Римљана паде.
На 3840. Други Словињани, звани Ардијеји и Палари, ударише на Словинце далматинске, који се биху Римљаном подложили, тер их непријатељски поробише.
На 3900. Пераштани Далматини дигнули се јесу супроћ Римљаном.
На 3901. Далматини горњи ударише на Либурнеже Котарце, којизим град Промин освојише. Дођоше Римљани на помоћ Либурнежем, које Далматини придобише, ђенерала римскога и сву његову војску исикоше.
На 3920. По смрти Јулија Цесара Далматини Словинци римскога заповидништва јарам свргоше, које Бебиус, римски војвода, покорити хотијући, он и сва његова војска од Далматина би побијена. Али опет Римљани већу војску послаше у Далмацију, која веће од педесет годишта ш њимам се бијући, најпосли од Римљана придобивени остадоше Далматини.
На 3926. Дигоше се Посавци супроћ Римљаном, пуно вримена ш њима бој бише; али дође цесар Аугуст с војском и подсиде столно мисто посавско Сигечицу, коју у двајест дана на силу освоји. Отолем се дили у Далмацију, разби војску краља далматинскога, Тутима именом, и освоји му велики град Промин.
На 3927. Цесар Аугуст опет с војском дође у Далмацију, и зарад велика глада, који тада у Далмацији бише, цесару се подложише, давши му харач и у тутију алити у поручанство седам стотина младића.
На 3948. Даци Придунајци робили јесу Словинце, а Далматини дигоше се протива Римљаном.
--- надополнето: Sep 5, 2011 12:36 PM ---
Термините Србин, Бугарин, Грк, Арбан/Арван, Македонец и Влав, меѓусебно се заменувале во различните интерпретации, како резултат на тогашните прилики и моментални влијанија.

Затоа долг период под Охридската Архиепископија и Самоил, Црногорците, Србите и Албанците се декларирале како Македонци. Термин кој повеќе упатувал на нивната црковна припадност, отколку етничко потекло.

Ист е случајот подоцна, со употребата на Србин, како ознака за Православен или Бугар ознака за Словен од страна на гркојзичните.

Арванаси биле нарекувани најчесто католичките припадници, во претходните постови приложив и дополнителна потврда за тоа.
--- надополнето: Sep 5, 2011 12:54 PM ---

Колку да назначиме уште еднаш:

Since the end of communism in Albania there has been a wave of immigration into Arbëreshë villages by Kosovars and Shqiptar Albanians.

Many differences are apparent between the new immigrants and the old diaspora in these villages, but there is still a sense of familiarity between them, who refer to each other as Jemi të gjithë Kushërinj edhe Gjaku jin i shprishur, ma na jemi arbëreshët e ata janë shkjiptarët. (we are all cousins and our blood is scattered, but we are the arbëreshë and they are the shqiptarë)

http://en.wikipedia.org/wiki/Arbëreshë
Книгата се однесува на Словенските Кралеви, а тука спаѓа и Скендербег како по мајка Словен.
Арбанасите си се Арбанаси по јазик различни од сите други народи, а за Католичките комунитети е познато дека биле наркувани Латински. Во Прилеп постоело до 19 век Латинска црква, која што Блаже Конески ја поврзува со Албанскиот национален елемент. Затоа денес и фаците на Прилепчаните се 90% поразлични од сите фаци на други Македонци. Во Прилеп ќе се почуствуваш како да се наоѓаш во Тетово или Гостивар.
Ако имаш друг документ односно, превод од хрониките на Музака, а не веќе „разоткриениот„ Елси, слободно постирај, сакам да видам што пишува во однос на Албанците и неговиот вујко Скендербег.

Иначе да лаже Елзи, ама не и архивите на султанот:

Преведена од страна на Академик Александар Матевски „Македонија и соседните области во хрониките на Беда Ул-Векаи“ од Коџа Хусеин 1328-1491.

Дека Турците знаеле кој се Арбанасите а кои не се Арбанасите ни покажуваат тука:






Значи сепак на кај се знаеше која е Румелија и кои се Ромеите/Румелиите, а кои се Арбанасите во текстот претставени како Албанци. Ништо страшно.
--- надополнето: Sep 5, 2011 1:36 PM ---
Иначе Брату, јас не ти го постирав Андреа Качич Миочич да ми кажеш дека зборува за Македонците и за Филипа, туку да ти кажам дека Србите опеале песни за Скендербег, а некои Македонски шарлатани ги сквернавеле и ги видоизменувале.

Како оваа:

Son sonila Voislava kralica
son sonila od son se isplasila
Mi rodila bela luta zmija
So kriljata Epir pokrivala
So glavata carigrad dopirala
Kako zmija glava mu vrtela
Take zivi Turci mi g’ltala
Se chudeje epirski vojvodi
sho je ova chudo nevideno
Malo kralce, s kruna na cheloto
Se radveshe Ivanova roda
Brakja , sestri i si bratuchedi
Sho se rodi dete zvezdajlija…
Mu kladoja ime Gospodovo
Georgija – ime hristijansko
Makedonsko – slavno biblijansko….

А оригиналот како беше?
--- надополнето: Sep 5, 2011 1:37 PM ---
Санак снила Војсава краљица,
вирна љуба краља од Епира,
по имену Иве Кастриота,
санак снила, у санку видила,
да је љута змаја породила:
крила су му Епир покривала,
к Цариграду глава допирала,
која живе Турке прождираше.
Када ли се од сна пробудила,
у њојзи је чедо проплакало;
сузицам је лице обливала,
Ивану је санак повидила.
Кад је Иван љубу разумио,
липо јој је санак томачио:
„Сто си, љубо, у санку видила,
да си љута змаја породила,
то ћеш родит голема јунака,
којино ће цару додијати.
Што ли крилим Епир покриваше,
то ће бранит све краљество наше.
Што л’ ј’ у теби чедо проплакало
нејако ће бити одведено,
за њиме ћеш сузе проливати,
али ће се дите избавити.“
Још не прође недилица дана,
породила Војсава краљица
липо чедо, прија невиђено,
зламенито, прија нерођено.
На челу му од круне зламење,
а на руци од бријетке ћорде.
Чудила се епирска господа
гледајући по њему зламења.
Мајка чини велико весеље,
свога сина шаље на крштење,
липо му је име поставила,
липо име, Јуре дите младо.
Када ли је дите понаресло,
Војсави је лоша срића била:
Арбанију Турци поробише,
од Ивана арач запиташе
и четири у тутину сина:
Репосија прворођенога,
Константина и Савишу млада,
Јуру дите, синка најмлађега.
Ивану се друго не могаше,
јер му бише Мурат додијао,
већ му даје благо небројено
и четири у тутију сина.
За њимам је мајка излазила,
сва у црно бише обучена,
од жалости косе разплитала,
било лишце сузам обливала.
Да је кому послушати било,
како цвили Јуре, дите младо!
Фаташе се мајци о грјоцу,
сузе ронећ мајци говораше:
“Остај з Богом, мила мајко моја!
Видиш ли ме, видим ли те веће…
И фала ти на млику билому,
с којим си ме, мајко, задојила.“
Мајка синка липо целиваше,
сузе рони тер му говораше:
„Оди з Богом, драго дите моје,
не приврни свете вире твоје!“
То изусти, на земљицу паде,
а Турци јој синке поведоше
прико равне земље Арбаније,
сва четири цару дароваше.
Кад је царе Јуру разгледао,
зламење је на њем угледао:
бритку сабљу на десници руци,
свитлу круну на глави јунашкој.
Гоји њега у двору билому.
Када ли је дите понаресло,
не бијаше такога јунака
у Турчина ни у каурина.
Он на мејдан често излазаше,
на мејдану главе одсицаше,
по ваздан се џилиташе с Турцим
тер ји често с коња обараше.
Малено је вриме постајало,
мајка њему билу књигу пише
да му бише бабо приминуо
у Кројану, граду бијелому.
Турци њему отеше краљество,
оста јадна Војсава краљица
и брез краља и брез краљевине,
брез господства и брез бановине.
Мислио се Кастриотић Јуре,
како би се цару измакао,
сиротицу мајку походио
и своје се круне добавио.
Али му је срића прискочила:
ударише унгарске катане,
поробише цареве државе,
прид њимам је војевода Јанко.
Кад је Мурат гласе разумио,
силену је војску сакупио,
пак је даје Кастриотић Јурју
тер је њему царе бесидио:
“Вирна слуго, Кастриотић Јуре!
Што год имам у двору јунака,
млади паша, ага и спаија,
нада тебе не имам јунака,
који ће ми прид војском изаћи


Баш од Качич Миочич. Искрено тука е и проблемот со историјата и докажувањето. Не ми е гајле дали си ти Македонец или не, и дали воопшто имаш врска со Античките Македонци. Кога зборуваме за Скендербег, зборуваме за Скендербег.
 
Член од
25 февруари 2010
Мислења
1.158
Поени од реакции
879
....Затоа денес и фаците на Прилепчаните се 90% поразлични од сите фаци на други Македонци. Во Прилеп ќе се почуствуваш како да се наоѓаш во Тетово или Гостивар.....
ајдеее беееее.. ете, преку 10 колена наназад по мајка и по татко од Прилеп, и дури сеа слушнав дека фаците на прилепчаните биле поинакви од другите Македонци..а зошто, пак не разбрав, ај просветли ме те молам?
вакви глупости абе само од еден пикасо можеа да се слушнат..
уште малку фали да се прогласи Прилеп за центар на албанството хехехеххахахааааа аух, виц на столетието.. :D
 
Член од
5 септември 2011
Мислења
52
Поени од реакции
30
А за да не испаднат работите многу глупави и медиокритетски, еве во прилог уште еден интересен ивент.

СВЕТОГОРСКИ ИМОТИ ВО МАКЕДОНИЈА
Ростуше и Требиште биле имот на „Хиландар“



Иван Блажевски

Реканските села Ростуше и Требиште веќе пет века се имот на српскиот манастир „Хиландар“, на кој му ги подарил таткото на Скендербег, дознаваме од документи во тој манастир на Света Гора, Грција.
Манастирот има правна легитимност, доколку сака да си ги побара назад имотите во тие две села, наведуваат експерти по имотно право.
„Хиландар“ ги добил овие села во долината на Радика откако таткото на Скендербег, Јован (Ѓон) Кастриоти, во 1425 година му ги подарил на игуменот Атанасиј, тогашен старешина на манастирот.
Во „Хиландар“ денес се чува документ нумериран со бројот 82, кој го издал и запечатил Ѓон Кастриоти, кој во тоа време владеел и со просторот на планината Дешат и со имотите кај реката Радика.
Во повеќе историски книги се наведува дека тој бил православен христијанин и оти имал силни врски со српските феудалци. Особено добри односи имал со светогорските манастири, меѓу кои и со „Хиландар“.
--- надополнето: Sep 5, 2011 1:39 PM ---
„Сеи хрисовул јест господара Ивнна Кастриота албанскаго, и коние јего в нем јест. И пише како дает монастирју нашему две села во Албании и сушта церковију Пресвети Богородици тамо суштија и описует вс по синорами и прочат. Милостију Божијеју Јоанн Кастриот, господар албански и прочат“, опишува во 19 век хиландарскиот монах Никандар, во препис на оригиналното писмо од Ѓон Кастриоти. Таму се додава дека станува збор за селата „Радостуше и Требиште“, каде што денес живеат Македонци-муслимани.
- Подарувањето на двете села е вистина. Во Ростуше имало и храм посветен на света Богородица. Тој денес не постои, но неговите темели се под местото што ростушани го викаат Двораник - објаснува отец Партениј, игумен на манастирот „Свети Јован Бигорски“.
Во јуни 1990 година на Цетиње во Црна Гора се одржал симпозиум на тема „Населението со словенско потекло во Албанија“. Во извештаите од настанот се наведуваат и податоци за писмото на Ѓон Кастриоти. Тоа било парче кожа со димензии од 25,8 и 34,2 сантиметри, напишано на старословенски јазик во 25 реда. Во долниот дел се уште имало траги од тркалезниот печат на Кастриотите, со пречник од 5 сантиметри. На задниот дел останало запишано: „Книга Кастриотова за села“.
Оттогаш поминале повеќе од пет века, но правниците оценуваат дека документот на владетелот Ѓон Кастриоти формално-правно сé уште е валиден. Тоа значи дека врз основа на негово евентуално прикажување, манастирот „Хиландар“ би можел да покрене имотни барања во двете села.
- Писмото е формално-правно валидно, но сосема други одредби владеат доколку некогаш некој побара отворање постапка за враќање на имотот стекнат врз база на подарување во средниот век. Вакво нешто на македонските судови досега не им се случило - наведуваат експерти по имотно право од Правниот факултет во Скопје.
„Време“ се обиде да поразговара и со старешините на „Хиландар“, но беше одбиено зашто моментно таму се извршувале големи градежни работи поради пожарот што уништи голем дел од манастирот во март годинава.

********
--- надополнето: Sep 5, 2011 1:40 PM ---
Ѓон Кастриоти, монах во Света Гора

Таткото на Скендербег, Ѓон Кастриоти, бил православен христијанин, а неговата жена се викала Воислава. Кастриотите владееле со областа Епир и со делови од денешна западна Македонија. Ѓон и Воислава имале четири сина: Константин, Станиша, Репоша и Ѓорѓија (Скендербег). Пред смртта, Ѓон заминал да живее во „Хиландар“, каде што станал монах со името Јоаким. Надвор од манастирот и денес постојат урнатини од т.н. „арбанашки пирг“ (кула), каде што живеел Ѓон со сина си Репоша.

********
Манастирот „Хиландар“

Во североисточниот дел на Света Гора, Атос (третиот крак на полуостровот Халкидики во Грција) , се наоѓа големиот средновековен манастир „Хиландар“. Изграден во 11 век, тој претставува еден од најзначајните српски манастири. Негов основач е Растко Немања, син на кралот Стефан Немања. Растко се замонашил и го зел името Сава. По смртта, православната црква го канонизирала за светител.
--- надополнето: Sep 5, 2011 1:44 PM ---
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=13&tabid=1&EditionID=284&ArticleID=18263

Не го береше во еден пост, морав вака.

Во Српскиот комплекс манастири (тоа го буни и Салитос), Кастриотите имале пирг, односно дел, црквиче итн.
Пиргот бил наречен АРБАНАШКИ ПИРГ.
Сигурно во Православна Црква па дури и цел комплекс на цркви нема да се дозволи КАТОЛИЧКИ ПИРГ нели Брату?
Ај ќе ти прости алтернативната историја за овој кикс.

И денес во внатрешноста, во нартекстот на Соборната црка во Хилендар, на севернот ѕид, сосема долу во црквата, се наоѓа една пространа полукружна ниша која обележува еден гроб. На нишата на средина е насликана св.Богородица, која го држи Христа во рацете. Под неа се наоѓа еден натпис од кој се гледа дека тука почива македонскиот кнез, забележан како “дукс Илирски-Репош син на кнезот Иван Кастриот” (страна 293, фуснота 183)

Погорниот цитат е од раката на Поповски напишан во неговата книга.
--- надополнето: Sep 5, 2011 1:48 PM ---
ајдеее беееее.. ете, преку 10 колена наназад по мајка и по татко од Прилеп, и дури сеа слушнав дека фаците на прилепчаните биле поинакви од другите Македонци..а зошто, пак не разбрав, ај просветли ме те молам?
вакви глупости абе само од еден пикасо можеа да се слушнат..
уште малку фали да се прогласи Прилеп за центар на албанството хехехеххахахааааа аух, виц на столетието.. :D
Не фали, таму живеат Македонци. Но со самото тоа што Блаже конески наоѓа повеќе од педесетина места каде што миркотопоними (не знам дури и како да ги наречам) од Арбанашки пасишта па се до арбанашки-арнавутски махала, истиот тој смета дека таму живееле многу Арбанаси-Албанци. Латинската црква, којашто денес ја нема и не знам поради која причина е разрушена, покажува такво нешто, дека уствари Македонците како припадници на Охридската Архиепископија - ПРАВОСЛАВНИ, не можеле да изградат Католичка Црква по никоја цена. Се знаеле вредностите во тоа време.
А фаците, па нели во форумот цело време се држат некои персони за фаците (анавено и некои други), убаво е да се спомне дека и прилепчаните исти такви фаци „негуваат“.
 
Член од
25 февруари 2010
Мислења
1.158
Поени од реакции
879
А фаците, па нели во форумот цело време се држат некои персони за фаците (анавено и некои други), убаво е да се спомне дека и прилепчаните исти такви фаци „негуваат“.
не спори никој, можеби некој албанец пасел овци во близина на Прилеп, можеби и имало некоја фамилија населена во Прилеп..ама..слушни се што зборуваш..
добронамерно, ако те носи патот во Прилеп немој, немој ни во сон таква глупост да тресниш, тешко жив од Прилеп да излезеш..
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Книгата се однесува на Словенските Кралеви, а тука спаѓа и Скендербег како по мајка Словен.
Арбанасите си се Арбанаси по јазик различни од сите други народи, а за Католичките комунитети е познато дека биле наркувани Латински. Во Прилеп постоело до 19 век Латинска црква, која што Блаже Конески ја поврзува со Албанскиот национален елемент. Затоа денес и фаците на Прилепчаните се 90% поразлични од сите фаци на други Македонци. Во Прилеп ќе се почуствуваш како да се наоѓаш во Тетово или Гостивар.
Ако имаш друг документ односно, превод од хрониките на Музака, а не веќе „разоткриениот„ Елси, слободно постирај, сакам да видам што пишува во однос на Албанците и неговиот вујко Скендербег.

Значи сепак на кај се знаеше која е Румелија и кои се Ромеите/Румелиите, а кои се Арбанасите во текстот претставени како Албанци. Ништо страшно.

Иначе Брату, јас не ти го постирав Андреа Качич Миочич да ми кажеш дека зборува за Македонците и за Филипа, туку да ти кажам дека Србите опеале песни за Скендербег, а некои Македонски шарлатани ги сквернавеле и ги видоизменувале.

Баш од Качич Миочич. Искрено тука е и проблемот со историјата и докажувањето. Не ми е гајле дали си ти Македонец или не, и дали воопшто имаш врска со Античките Македонци. Кога зборуваме за Скендербег, зборуваме за Скендербег.
Како прво, додека разговараме за една работа, немој да ми спамираш со нови и нови предмети додека не расчистиме тоа што не ти е јасно.

Во песните кои ги цитираш, има многу, премногу работи, кои се контрадикторни на умислата со која ја постираше страната погоре.

Наводно, песните се народни и опеваат славјанска историја и како што можеш да приметиш, сето тоа се поврзува и испреплетува со Антиката, односно директно со Александар и Филип како дел од родот Славјански.
Значи не е тоа дека имале “мајка“ Славјанка, туку како дел од славјанскиот свет.

Песните се препејувани или пеени од повеќе народи, затоа зависно кој ја пеел, така се декларирал. Има повеќе заеднички песни, кои имаат различни национални верзии, зборам за Балканов.

Од она кое не ти е јасно во песните погоре, треба да напоменам дека Славјанството претставува над-национална категорија?

Арванасите немаат ништо со Шќипетарите. Завршен муабет.

Shqiptarë - е термин од кој век?

Румелија знаеш ли од каде се изведува и што означува?

Тие уличните коментари за изгледот на Прилепчаните, демек личеле на Албанци, дотолку е ова неосновано, доколку се земе во предвид истата разлика меѓу Косоварите и јужните Албанци, односно Геги и Тоски. Или сега по твоја логика се работи за два етникума?
 
Член од
3 август 2011
Мислења
523
Поени од реакции
105
^ opasni se, ke te ubijat, nemoj ni da pomisluvas vo prilep taka da zboruvas, ne si slusnal li ti za prilep?? :eek:
--- надополнето: Sep 5, 2011 2:03 PM ---
i eve se pojavi bratot so negovite idei i mega-mokni teorii da fascinira so negoviot birilijanten um
za zal se otide u p.m.
 

Beowulf

Deep Fear
Член од
11 мај 2009
Мислења
362
Поени од реакции
35
. Во Прилеп постоело до 19 век Латинска црква, која што Блаже Конески ја поврзува со Албанскиот национален елемент. Затоа денес и фаците на Прилепчаните се 90% поразлични од сите фаци на други Македонци. Во Прилеп ќе се почуствуваш како да се наоѓаш во Тетово или Гостивар.
Зини земјо голтни ме, Албанец сум бил !:pos:
 
Член од
5 септември 2011
Мислења
52
Поени од реакции
30
Како прво, додека разговараме за една работа, немој да ми спамираш со нови и нови предмети додека не расчистиме тоа што не ти е јасно.

Во песните кои ги цитираш, има многу, премногу работи, кои се контрадикторни на умислата со која ја постираше страната погоре.

Наводно, песните се народни и опеваат славјанска историја и како што можеш да приметиш, сето тоа се поврзува и испреплетува со Антиката, односно директно со Александар и Филип како дел од родот Славјански.
Значи не е тоа дека имале “мајка“ Славјанка, туку како дел од славјанскиот свет.

Песните се препејувани или пеени од повеќе народи, затоа зависно кој ја пеел, така се декларирал. Има повеќе заеднички песни, кои имаат различни национални верзии, зборам за Балканов.

Од она кое не ти е јасно во песните погоре, треба да напоменам дека Славјанството претставува над-национална категорија?

Арванасите немаат ништо со Шќипетарите. Завршен муабет.

Shqiptarë - е термин од кој век?

Румелија знаеш ли од каде се изведува и што означува?

Тие уличните коментари за изгледот на Прилепчаните, демек личеле на Албанци, дотолку е ова неосновано, доколку се земе во предвид истата разлика меѓу Косоварите и јужните Албанци, односно Геги и Тоски. Или сега по твоја логика се работи за два етникума?
Видиш дека не знаеш историја и дека зборуваш глупости за коишто врска немаш.
Јас знам форумов е национал-Македонски и тука се што се коси со македонштината се банира. Ми е гајле на крај краева.
Но кога зборуваме за Арбанаси, треба да покажеш дека Арбансите уствари се ист народ со Славјаните, односно Словените.
Петар Богдани, пишува многу за тоа, и тоа припази на дијалектот на Гегите.




И внимавај што ти вика тука!



Односно јазикот на Арбанасите, односно НАШИОТ ЈАЗИК АРБАНАШКИОТ.
Нејсе, не ни сакам да те убедувам.
Ама мора да знаеш дека историски немаш ниту еден документ што би поткрепил една обична теза за тоа дека Арбанасите се Словени.
Шќиптарите имаат идентитет креиран во време кога се создавале услови за истиот во одличен и плоден историско-социолошки правец, со добра и јасна романтичарска основа. Јазикот е ист, како што и обичаите и се друго.
Она што ти денес се обидуваш да наметнеш е дека Арбанасите не се исти со Шќиптарите, тоа е твое право, слободно, пропагирај, ама кога станува збор за Скендербег, треба да познаваш многу други работи, освен оние национал-фашистички доктрини де Албански де Македонски коишто ги фураш на форумов.

Оти знаеш, кога станува збор за некои ликови историски, многу нешта се нејасни, како со Пулевски:







Па и еден друг исто така кажува по нешто а во прво време извртува:

http://www.mn.mk/komentari/4587

Да не знае човек кој пат да го фати, а Брату?
--- надополнето: Sep 5, 2011 3:54 PM ---
не спори никој, можеби некој албанец пасел овци во близина на Прилеп, можеби и имало некоја фамилија населена во Прилеп..ама..слушни се што зборуваш..
добронамерно, ако те носи патот во Прилеп немој, немој ни во сон таква глупост да тресниш, тешко жив од Прилеп да излезеш..
Не нема врска, немам тенденција како што имате вие, по изглед на лицата да наоѓате потекло на народ. Онака само површен муабет. Ништо лично и персонално.
Но сепак пиј кафе во Прилеп и Тетово, само јазикот ќе биде различен ништо друго. :)
--- надополнето: Sep 5, 2011 3:57 PM ---
Зини земјо голтни ме, Албанец сум бил !:pos:
Ако си ружен, анавено сигурно ќе те шиканира како таков, јас не. Биди што сакаш.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom