кој го вовел тој симбол? јас знам дека грб е и симбол на поткрепа, на некој кој држи и крепи нешто, ко ќе свртиш грб на иконостас може да значи дека ете ја крепам верата.... Ти текнува?Не му фалит нишо на грбо, туку вртењето грб е симболичен гест за нечие неприфаќање и оддалечување...
„Му сврте грб„, Ти текнува?
“ми свре грб“ не е обичен симбол туку духовна категорија која извира директно од творецот а “на грбот носам и крепам“ е обична секојдневна тема??Ми текнува, само што овдеа дикутисаме за духовни а не за литературни (овосветовни) теми.
Начинот до кој верникот треба да се придржува при посета на храмот или на богослужба, одреден е од Црквата и има своја длабока духовна смисла.
Никаде не напишав дека „ми сврте грб„ извира од Творецот. Тоа (вртењето грб) е човечки гест, кој има свое значење.“ми свре грб“ не е обичен симбол туку духовна категорија која извира директно од творецот а “на грбот носам и крепам“ е обична секојдневна тема??
Не е баш духовно, туку е израз за чесност во работењето и во меѓу човечките релации и повеќе е етички од колку духовно.А кој е став на христијанството за она “брат за брат, сирење за пари“ то е духовно?
Не. Мислев на крстење, крстење исто како шо се крстат верниците на секој празник при влегување во црква, исто тоа некои го прават и во автобус во движење, а и додека стои на семафори.Веројатноо мислиш на осенување со крсниот знак додека автобусот стои на семафорот кај Соборниот храм, така?
Она кое Ти го нарекуваш „крстење„ во Црквата го нарекуваме „осенување„ со крсниот знак. Во секој случај, зборуваме за иста работа.
Ова осенувањево мултитаскинг е, или верниците што ги видел Watchlist си правеле групна распаљотка?Не си „паѓаат„ ништо: праведниот Јосив бил (е) смртен човек, а Бог Е духовно ,бесмртно и нематеријално битие. Патем кажано, Христос беше зачнат по осенувањето на Духот Свет врз Мајката Божја, а не од „дедо боже„.
Изразот „осенување„ можеш најлесно да го разбереш како „нанесување„ или „преоѓање преку...„, така што со крстовидното поминување на десната рака со трите собрани прсти, преку точно утврдените места преку/на телото (чело, стомак и рамења), верните визуелно оформуваат крст, како знак/симбол на рисјанаската вера.Извини Мики, на ова недоразбирање. Ама, кај нас останало зборчето "крстење" уште од прапрапрапрапрародителите на моите родители, а со зборчето "осенување" мислам дека првпат се среќавам.
Или пак, сум го прочитал некогаш некаде и сум се мислел од кај доаѓа, па еве сега е вистинското време да те прашам за потеклото на зборчето ако знаеше да ми кажеш?
Прочитај троа погоре...Ова осенувањево мултитаскинг е, или верниците што ги видел Watchlist си правеле групна распаљотка?
Тоа и јас ко дете сум го правел. Па, нормално е нели, ме носеле како мал по цркви и манастири, за душа на умрениот, за празници, благи пити сум јадел и се тоа,... ама, значењето на крстењето-осенувањето отсекогаш ми било нејасно. И ми останува нејасно зошто во јавност го прават. Тоа му доаѓа исто како муслиман да застане на пешачки, да чучне и да се клања.Изразот „осенување„ можеш најлесно да го разбереш како „нанесување„ или „преоѓање преку...„, така што со крстовидното поминување на десната рака со трите собрани прсти, преку точно утврдените места преку/на телото (чело, стомак и рамења), верните визуелно оформуваат крст, како знак/симбол на рисјанаската вера.
Зборот има црковно, веројатно црковно-словенско потекло, не можам со сигурност да потврдам.
За потребата од осенување веќе имам пишувано, а за силата од крсниот знак, можеш да прочиташ овде:
http://www.pravoslavna-srbija.com/Pravoslavlje/Bog i nauka/Snaga Casnog Krsta/snagaKrsnogZnaka.htm
Ами доказ за ова нема? Ако се менува особината на водата, мора да има некое движење, некоја енергија. Нешто. Ако има, треба да има доказ за трансформација на енергијата. Ако нема доказ, уште една лага за користење на масата постои.Истраживања, која су спроведена у лабораторији медицинско-биолошких технологија НИИ за индустријску и морску медицину, постала су права сензација. Научници су експериментално доказали да крсни знак убија микробе и мења оптичке особине воде.
Според посочениов пример, "не убивај" не важи за убиецот?! За кого важи тогаш, за калуѓерките у манастир?Посоченото испитување е направено од соодветно квалификувани стручњаци а не од било кого.
Редукцуионистичкото толкување на заповеста „Не убивај!„ но и на било која друга Божја заповест, ќе Те одведе во погрешни заклучоци. На пример, што ако извесен батка, од не знам која причина, решил да Те убие, што Ти ќе му речеш? Ќе му речеш „...а бе види, не ме убивај, оти Бог атак за поведа!...„ а на потенциајниот убиец око не му трепиња за заповедта? Како ќе се браниш, со повторување на заповедта или ќе превземеш нешто во самоодбрана?