Конечно: Автомобил што работи на вода!

Член од
26 февруари 2007
Мислења
366
Поени од реакции
10
Јас сум од Велес, од Понеделник ти ѕвонам, баш би сакал да го видам типото и да видам како работи. Браво за тебе во секој случај.
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
Кај дизелите нема ефект проверено а и потврдено од луѓе што се занимаваат со експериментирање со оваа проблематика. Ефектот е само почисто работење со мали подобрувања во перформанси ништо повеќе.
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.574
А колку HHO ти произведува во минута,и колку ампери влече?
 

Comic

Syntarginaris
Член од
14 април 2010
Мислења
430
Поени од реакции
32
ne odi 100% na voda tuku 50-80% zavisi od keliite na generatorot, jas doma imam 3 kelii(dry cell i HHO cell) lesno e da se napravi, veke poveke luge vo makedonija koristat vakvi aparati.
 
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.766
Поени од реакции
1.460
ne odi 100% na voda tuku 50-80% zavisi od keliite na generatorot, jas doma imam 3 kelii(dry cell i HHO cell) lesno e da se napravi, veke poveke luge vo makedonija koristat vakvi aparati.
И што се случува, колата ти оди 50% на нафта 50% на вода?
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
Кај дизелите нема заштеда, само кај бензиските мотори може да се осети разликата за помала потрошувачка на бензин. Е сега математиката е во следното:
За електолиза т.е. да се произведе гасот од вода потребна е ел. енергија. Таа се зима од моторот т.е. алтернатор и ова влага во потршувачката. За да се осети минимум потребна е снага од 300 до 500 вати што и не е малце. Е сега многу поекономично би било кога гасот дома ќе го произведеш па да возиш на него. Правиме муабет за гас кој е многу експлозивен дури повеќе и од плинот(HHO).
 

Comic

Syntarginaris
Член од
14 април 2010
Мислења
430
Поени од реакции
32
i kaj dizelite moze i kaj benzin, i da 50 % kje ti troshi od vodata 50% od benzinot/naftata
ako ti troshela 7litri na 100 km sega kje ti troshi 3,5 litra na 100 km
 
Член од
13 јули 2010
Мислења
2.793
Поени од реакции
6.206
....а на каква вода вози....чешмовача...флаширана или минерална....????

....до кога со истата фора....автомобил на вода
прво за да се разложи водата на кислород и водород треба да се внесе повеќе енергија отколку што ќе се добие со согорување на водородот и повторно добивање на вода......единствено што може да функционира е смесата од водород и кислород да го оптимизира согорувањето на бензинот и бензинот порационално да се искористи....инаку дека колата ќе оди само на вода ....НЕ БИВА....

чисто за информација....урината има многу поголем потенцијал во однос на водата....така да побрзо ќе направат кола што вози на мочка...отколку кола што вози на вода

....а за сите верници....пробајте да ме убедите со математички формули....
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
....а на каква вода вози....чешмовача...флаширана или минерална....????

....до кога со истата фора....автомобил на вода
прво за да се разложи водата на кислород и водород треба да се внесе повеќе енергија отколку што ќе се добие со согорување на водородот и повторно добивање на вода......единствено што може да функционира е смесата од водород и кислород да го оптимизира согорувањето на бензинот и бензинот порационално да се искористи....инаку дека колата ќе оди само на вода ....НЕ БИВА....

чисто за информација....урината има многу поголем потенцијал во однос на водата....така да побрзо ќе направат кола што вози на мочка...отколку кола што вози на вода

....а за сите верници....пробајте да ме убедите со математички формули....
За да оди само на вода потребно е да се направи горивото надвор од возилото т.е. да се произведе водород и да се компримира во боци. Овој процес опрема би чинел околу 10.000 долари и би бил функционален. Електрична енергија може да се користи од соларни панели или ветерница. Bob Lazar го има ова добро разработено.
Видеово кажува се проблемот е во 7:52 минута.
 
Член од
13 јули 2010
Мислења
2.793
Поени од реакции
6.206
За да оди само на вода потребно е да се направи горивото надвор од возилото т.е. да се произведе водород и да се компримира во боци. Овој процес опрема би чинел околу 10.000 долари и би бил функционален. Електрична енергија може да се користи од соларни панели или ветерница. Bob Lazar го има ова добро разработено.
Видеово кажува се проблемот е во 7:52 минута.
....така веќе може....но сепак проблем е складирањето.....а тука има уште една квака.....бензинот е далеку посупериорен во однос на ослободена енергија наспроти зафатина.....се додека не се најде ефикасен начин за складирање на водородот.....возилата на вода ќе бидат економски неисплатливи

....вториот проблем е тоа што водородот согорува на многу повисока температура од кислородод....така да моторот со внатрешно согорување мора да биде изработен од специјални матријали или во спротивно ќе има многу краток век....многу попрактично е од складираниот водород и кислород со помош на горивни ќелии да се добие електрична енергија па со помош на електромотор да се трансформира во механичка
 
Член од
2 јули 2009
Мислења
90
Поени од реакции
46
Водородот како гориво во мотор со внатрешно согорување...НЕМА ЛОГИКА во ниедна комбинација...
Како гориво за горивни ќелии каде ќе реагира со кислородот од атмосферата и ќе произведува струја за електричен автомобил е друга работа.Но сега за сега е многу скап за да се добие, освен на Исланд каде прородно "извира.". :) Како да е сметајте на Исланд како на идниот водороден Кувајт.. Голем проблем е и густината на пакување, за сега нема некој напредок на тој план.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom