Долго време размислувам да отворам радио станица, и според пресметните и бизнис плановите кои ги имам разработено, start-up-от ќе чини околу 50 000 евра. Во овие пари се пресметани цената на опремата и сите давачки кон СРД, тековни трошоци за одржување и плата за 4 вработени за една година.
Во однос на тоа колку може да се заработи:
1 секунда реклама на локално ( Скопско) радио е од 5 до 10 денари. Според СРД, приватните радија може да емитуваат реклами 20 % од времето, т.е 12 минути во текот на еден час. 12 минути се 720 секунди, или претворено во денари според највисоката цена тоа се 7200 МКД приход од реклами во еден час. Оптимална исполнетост од 50% од времето значи приход од 72000 МКД дневно. Кој бизнис може да инкасира 1000+ евра за еден ден?
Меѓутоа, ова се теориски бројки. За да дојдеш до ова, треба да изградиш бренд, да имаш квалитетен тим на луѓе кои ќе го продаваат времето и пред се познати во маркетинг агенциите.
Исто така, треба да изградиш препознатлив аудио бренд, нешто што ниту една радио станица во МК го нема направено, а Метрополис е најблиску да го направи....