Прашања за Христијанството II

Статус
Затворена за нови мислења.

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Исто интересно е дали 10 те божји заповеди се буквални или можни се отстапки?
Да, можни се.
--- надополнето: Jul 5, 2011 7:44 AM ---
Дали е ист грев ако убиеш во самоодбрана и убиеш од задоволство?
Не е „исто„.
--- надополнето: Jul 5, 2011 7:45 AM ---
Дали е ист грев ако излажеш затоа што сметаш дека тоа ќе биде позитивно за тебе или за другата личност?
Лагата нема свое „покритие„ и покрај личната „добра„ намера.
--- надополнето: Jul 5, 2011 7:46 AM ---
Дали е ист грев ако украдеш од некој што има премногу стекнато со помош на крадење?
Така праеше и Робин Худ...:) ...и не напраи ништо добро.
--- надополнето: Jul 5, 2011 7:47 AM ---
Ако е одговорот ДА тогаш се руши целиот концепт на постоење на морални вредности?
Не, не се руши ништо, туку останува стабилно.
--- надополнето: Jul 5, 2011 7:48 AM ---
и дали некој на Земјава (пред се црковните лица) има можност да каже колкав е гревот и да држи неговото кажано.
Не постои кантар за мерење гревови-секој грев е грев, без „килажа„.
--- надополнето: Jul 5, 2011 7:50 AM ---
И дали се ќе се сведе на барање прошка и исповед и каење за стореното дело?
Да. Придружено со покајание и покриено со добри дела.
--- надополнето: Jul 5, 2011 7:51 AM ---
И дали и убиецот од задоволство а не од потреба, или крадецот на големо откако ќе се покае искрено ќе биде ист со оној помалиот грешник пред Христовиот суд?
Ќе биде покајан грешник, кој своите гревови треба да ги покрие со добродетел.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Да, можни се.
--- надополнето: Jul 5, 2011 7:44 AM ---

Не е „исто„.
--- надополнето: Jul 5, 2011 7:45 AM ---

Лагата нема свое „покритие„ и покрај личната „добра„ намера.
--- надополнето: Jul 5, 2011 7:46 AM ---

Така праеше и Робин Худ...:) ...и не напраи ништо добро.
Хмм у принцип одговоров е назадоволителен.
Најпрво ова е твој личен одговор и размислување или тоа е и црковно толкување?

Второ ако убиството од самоодбрана и задоволство не е исто, дали после покајувањето исти се и двајцата убијци пред Христовиот суд, тоа е клучното прашање?

Дали за лагата нема оправдување???? И да излажеш за да си го спасиш својот живот лага си е лага во очите на Христа???

Велиш во украденото од оној што украл пред мене премногу нема ништо добро? ТОа значи ни во моето ни во неговот нема ништо добро, како ли ќе знам дека е погрешен од мене?

Овие работи секогаш подлежеле на недоумица, кај сите верници, неверници, теисти , атеисти,.....

Имав прилика еднаш во Струмица се шетавме кај манастирот Водоча да поразговарам со едно свештено лице за дел од овие работи. Најпрво го прашав дали има теолошки факултет затоа што сметм дека ако има ќе добијам порационални одговори на моите прашања. И на сите овие прашања што тука ги поставив дечкото, свештеникот млад беше отприлика 35 години, одговори дека тоа само Христос го знае и ќе се обзнани на судниот ден. Наше е само да се покаеме искрено.

Сметав дека неговиот одговор ако е точен дека носи кон анархија бидејќи може да правиме лоши работи и да се поаеме искрено за тоа и ќе го чекаме судот. ОВа во случај да така се разбере одговорот.

Спротивно на ова пак другата крајност сметав дека води до деградација на слободната мисла, волја и на некој начин во директно психичко робување на нешто непознато.

И тука застана разговорт, рече дека имал некои обврски ќе продолжиме друг ден со разговорот.
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
Затоа и прашувам дали се е метафорично или се е буквално:)
Ако се е метафорично дали знаеме што на што е синоним и на крајот н акраиштата во сета таа метафора дали некој воопшто знае во црквите да ј апрочита библијата како што треба?
ДА, знае. Кој како му одговара спрема новонастанатата ситуција, и секој е во право, како и да ја протолкува.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Хмм у принцип одговоров е назадоволителен.
Најпрво ова е твој личен одговор и размислување или тоа е и црковно толкување?

Второ ако убиството од самоодбрана и задоволство не е исто, дали после покајувањето исти се и двајцата убијци пред Христовиот суд, тоа е клучното прашање?

Дали за лагата нема оправдување???? И да излажеш за да си го спасиш својот живот лага си е лага во очите на Христа???

Велиш во украденото од оној што украл пред мене премногу нема ништо добро? ТОа значи ни во моето ни во неговот нема ништо добро, како ли ќе знам дека е погрешен од мене?

Овие работи секогаш подлежеле на недоумица, кај сите верници, неверници, теисти , атеисти,.....

Имав прилика еднаш во Струмица се шетавме кај манастирот Водоча да поразговарам со едно свештено лице за дел од овие работи. Најпрво го прашав дали има теолошки факултет затоа што сметм дека ако има ќе добијам порационални одговори на моите прашања. И на сите овие прашања што тука ги поставив дечкото, свештеникот млад беше отприлика 35 години, одговори дека тоа само Христос го знае и ќе се обзнани на судниот ден. Наше е само да се покаеме искрено.

Сметав дека неговиот одговор ако е точен дека носи кон анархија бидејќи може да правиме лоши работи и да се поаеме искрено за тоа и ќе го чекаме судот. ОВа во случај да така се разбере одговорот.

Спротивно на ова пак другата крајност сметав дека води до деградација на слободната мисла, волја и на некој начин во директно психичко робување на нешто непознато.

И тука застана разговорт, рече дека имал некои обврски ќе продолжиме друг ден со разговорот.
Хммм, нафрли миљон прашања и очекуваш да дадам јасен одговор? Почни „едно по едно„ па ќе видиме...
 

Kaiser

Hidden Fortress
Член од
6 мај 2011
Мислења
3.202
Поени од реакции
2.443
Хмм у принцип одговоров е назадоволителен.
Најпрво ова е твој личен одговор и размислување или тоа е и црковно толкување?

Второ ако убиството од самоодбрана и задоволство не е исто, дали после покајувањето исти се и двајцата убијци пред Христовиот суд, тоа е клучното прашање?

Дали за лагата нема оправдување???? И да излажеш за да си го спасиш својот живот лага си е лага во очите на Христа???

Велиш во украденото од оној што украл пред мене премногу нема ништо добро? ТОа значи ни во моето ни во неговот нема ништо добро, како ли ќе знам дека е погрешен од мене?

Овие работи секогаш подлежеле на недоумица, кај сите верници, неверници, теисти , атеисти,.....

Имав прилика еднаш во Струмица се шетавме кај манастирот Водоча да поразговарам со едно свештено лице за дел од овие работи. Најпрво го прашав дали има теолошки факултет затоа што сметм дека ако има ќе добијам порационални одговори на моите прашања. И на сите овие прашања што тука ги поставив дечкото, свештеникот млад беше отприлика 35 години, одговори дека тоа само Христос го знае и ќе се обзнани на судниот ден. Наше е само да се покаеме искрено.

Сметав дека неговиот одговор ако е точен дека носи кон анархија бидејќи може да правиме лоши работи и да се поаеме искрено за тоа и ќе го чекаме судот. ОВа во случај да така се разбере одговорот.

Спротивно на ова пак другата крајност сметав дека води до деградација на слободната мисла, волја и на некој начин во директно психичко робување на нешто непознато.

И тука застана разговорт, рече дека имал некои обврски ќе продолжиме друг ден со разговорот.
Многу прашуваш и веќе правиш „грев“. Олади малку ќе им ги прегрееш мозоците ;).
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Хммм, нафрли миљон прашања и очекуваш да дадам јасен одговор? Почни „едно по едно„ па ќе видиме...
Да нафрлени се многу прашања бидејќи одговорот (задоволителен) на едно од нив веројатно би ги покрил сите.

Еве конкретно како црквата како некој вид преносител и толкувач на божјата волја би третирала двајца крадци кои дошле на исповед да се покајат искрено.

Првиот украл тешки милиони и осиромашил и обесправил илјадници дурги луѓе и им нанел зло и сфатил дека згрешил и оди да се покае. Ама парите се потрошени ги нема за да направи добро дело и ги врати.

Вториот е еден од илјадниците жртви на првиот и украл леб од продавница оти бил гладен.

Примеров е банален секако меѓутоа може да се обопшти з амногу други работи.

Што црквата на овие двајца ќе им каже?

Дали мора да дојдат во црква да се покајат или доволно е тоа што навистина чувствуваат и двајцата грижа на совест?Имаат ли потреба од свештено лице за да го пренесе покајанието до Христа?

И дали ќе бидат и двајцата од десната страна на Христа?

Ако се ова е точно тогаш ќе испадне дека животот во човечкото тело е казна од бога за гревовите на Адам, која мора секој да ја отслужи, или грешам?
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Ако се ова е точно тогаш ќе испадне дека животот во човечкото тело е казна од бога за гревовите на Адам, која мора секој да ја отслужи, или грешам?
Не грешиш. Христијанството и јудеизмот се ветви мазохистички религии со мазохистички светоглед.

Моралот кој го промовираат е апсолутно анахрон.

Токму затоа и постојат повеќе од 38000 различни христијанства - секое од нив во обид да му даде некоја посовремена нота на мазохизмот.

Напразно.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Првиот украл тешки милиони и осиромашил и обесправил илјадници дурги луѓе и им нанел зло и сфатил дека згрешил и оди да се покае. Ама парите се потрошени ги нема за да направи добро дело и ги врати.
Квантитативно, овој грев е многу тежок.
Ако крадецот ги „спукал„ парите кои ги украл и нема од кај да врати, тогаш крадецот ќе мора да си најде начин како да ги врати (има евангелски случај...)
--- надополнето: Jul 5, 2011 9:14 AM ---
Вториот е еден од илјадниците жртви на првиот и украл леб од продавница оти бил гладен.
Тоа што украл леб од продавница а бил и сиромашен, не го амнестира од гревот-грев си е грев, небитно од кого е сторен, дал од богат, дал од сиромав.
--- надополнето: Jul 5, 2011 9:16 AM ---
оти.

Што црквата на овие двајца ќе им каже?
Ќе им каже и на двајцата дека ја погазиле 8-та Божја заповед.
--- надополнето: Jul 5, 2011 9:17 AM ---
Дали мора да дојдат во црква да се покајат или доволно е тоа што навистина чувствуваат и двајцата грижа на совест?
Чувството на грижа на совест е притисок кој совеста го врши врз нас, па ако гревовите не ги исповедаме, тој притисок од совеста може да се заврши со лудило...Исповеста е потребан и незибежна.
--- надополнето: Jul 5, 2011 9:19 AM ---
Имаат ли потреба од свештено лице за да го пренесе покајанието до Христа?
Да, имаат потреба од исповедник, без сомнение. Исповедникот (свештеникот) е сведок дека покајникот ги отркил своите гревови пред Христа, согласно молитвите кои исповедникот (свештеникот) ги чита на исповеста.
--- надополнето: Jul 5, 2011 9:20 AM ---
И дали ќе бидат и двајцата од десната страна на Христа?
Дали ќе бидат десно или лево од Христа, само Христос одлучува. Неговата одлука е конечна и меродавна.
--- надополнето: Jul 5, 2011 9:23 AM ---
Ако се ова е точно тогаш ќе испадне дека животот во човечкото тело е казна од бога за гревовите на Адам, која мора секој да ја отслужи, или грешам?
Да, животот во човековото тело, делумно е казна Божја до Адама, а преку Адам, до целиот човеков род. За тоа си во право, но не си во право ако сметаш дека човековото битисување на Земјава е комплетно казна Божја, оти животот ни е од Бога даден, и нема поголем дар Божји од давањето живот, со кој (живот) Бог не привел од небитие (непостоење) во битие (постоење).
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Тогаш никој не е христијанин денес.
Тоа што ти не знаеш, или не сакаш да запознаеш, библиски христијани, а за репер веројатно ги земаш номиналните верници (да не речам православните атеисти), тоа не значи дека нема.
Ако сакаш можам и лично да те запознаам со десеттина христијански бракови во Скопје, па можеш да им направиш интервју на жените и да видиш како мажот главува со нив, на кој начин тие му се покоруваат и општо да видиш како функционира тој брак.
Значи дојди види, па после речи дека нема :)
 

Windfucker

Телемит, Темплар, Масон, Сциентолог во целибат
Член од
30 април 2010
Мислења
8.459
Поени од реакции
15.326
Прашање до Христијаните

Според сите поимања на библијата речено е дека Бог е омнисцентен но според парчево подолу Бог се покајува и признава дека греши.
Дали тоа значи дека Бог не е омисцентени и не е имун на грешки?

1. Прва книга Мојсеева, Битие, 6. 1-7
1. А кога луѓето почнаа да се множат на земјата, и ќерки им се народија, 2. тогаш синовите Божји, гледајќи ги ќерките човечки дека се убави, ги земаа, кои што ги сакаа, за жени.
3. И рече Господ Бог: ”Духот Мој нема вечно да пребива во луѓето, зашто тие се тело; ете деновите нивни нека им бидат сто и дваесет години.”
4. А имаше во тоа време џинови на земјата, особeно, пак, кога синовите Божји почнаа да влегуваа при ќерките човечки и тие почнаа да им раѓаат; тоа се силните луѓе, прочуени од старото време.
5. И виде Господ Бог дека лошотиите меѓу луѓето на замјата се големи, и дека сите *мисли и помисли во срцата нивни беа зли во секое време.
*1.Мој.8,21;
6. И се *покаја Бог што го беше создал човекот на земјата, па се огорчи во срцето Свое.
7. И рече Господ: ”Ќе ги истребам луѓето што сум ги создал, од земјата – од човекот до животното, ѕверовите и птиците небески – оти се кајам што ги создадов.”
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Нешто што ме буни од муабетиве кои ги водите...како во Библијата змијата е поврзана со лукавиот, ѓаволот...за случката со змијата се споменува само дека била полукава од другите животни, со што или била под нечие влијание, но биле и другите животни (само змијата малку повеќе) или не била воопшто, само била полукава.
„И беше исфрлен големиот змев, старата змија, наречена ѓавол и сатана, која го заведува целиот свет; беше исфрлен на земјата, и неговите ангели беа исфрлени со него.“ (Откровение 12:9, Библијата)
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Прашање до Христијаните

Според сите поимања на библијата речено е дека Бог е омнисцентен но според парчево подолу Бог се покајува и признава дека греши.
Дали тоа значи дека Бог не е омисцентени и не е имун на грешки?

1.Прва книга Мојсеева, Битие, 6. 1-7
1. А кога луѓето почнаа да се множат на земјата, и ќерки им се народија, 2. тогаш синовите Божји, гледајќи ги ќерките човечки дека се убави, ги земаа, кои што ги сакаа, за жени.
3. И рече Господ Бог: ”Духот Мој нема вечно да пребива во луѓето, зашто тие се тело; ете деновите нивни нека им бидат сто и дваесет години.”
4. А имаше во тоа време џинови на земјата, особeно, пак, кога синовите Божји почнаа да влегуваа при ќерките човечки и тие почнаа да им раѓаат; тоа се силните луѓе, прочуени од старото време.
5. И виде Господ Бог дека лошотиите меѓу луѓето на замјата се големи, и дека сите *мисли и помисли во срцата нивни беа зли во секое време.
*1.Мој.8,21;
6. И се *покаја Бог што го беше создал човекот на земјата, па се огорчи во срцето Свое.
7. И рече Господ: ”Ќе ги истребам луѓето што сум ги создал, од земјата – од човекот до животното, ѕверовите и птиците небески – оти се кајам што ги создадов.”
Она кое некои не сакаат да го прифатат, тоа е следното: не згреши(л) Бог, туку згреши(л) човекот, злоупотребувајќи за својата слободна волја. Ако признаеш дека не греши Бог, туку човекот, ќе треба да признаеш дека токму Ти самиот грешиш, а токму тоа, токму намерата за самоамнестија наместо признавање на гревот/грешката, е причина за тоа да Го обвиниш Бога а не самиот себе. Таа грешка ја направи и Адам, па наместо да признае дека згреши, Адам вината ја префрли на Ева.
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Ај и ја едно прашање.

Оти Јахве му ставил на Каин знак на челото?
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Квантитативно, овој грев е многу тежок.
1. Ако крадецот ги „спукал„ парите кои ги украл и нема од кај да врати, тогаш крадецот ќе мора да си најде начин како да ги врати (има евангелски случај...)

2. Тоа што украл леб од продавница а бил и сиромашен, не го амнестира од гревот-грев си е грев, небитно од кого е сторен, дал од богат, дал од сиромав.

3. Ќе им каже и на двајцата дека ја погазиле 8-та Божја заповед.

4. Чувството на грижа на совест е притисок кој совеста го врши врз нас, па ако гревовите не ги исповедаме, тој притисок од совеста може да се заврши со лудило...Исповеста е потребан и незибежна.

5. Да, имаат потреба од исповедник, без сомнение. Исповедникот е сведок дека покајникот ги отркил своите гревови пред Христа, согласно молитвите кои исповедникот ги чита на исповеста.
Одиме по ред

1. Што правиме ако не може да изнајде начин како да ги врати не му вреди исповедта? Не му вреди покајанието? Мора ли да го поткрепи со добро дело? Ако не го поткрепи нема д абиде десно од Христа?

2. Ако грев си е грев, дали тогаш за да не ја погази 8 та заповед било поарно да трпи и да умре за леб? Дали во тој случај е поголем праведник? Ако е така ќе дојдеме до сулудо објаснување дека најубаво сите да се испотепаме и да одиме на судот па што биде биде. КОја е тогаш потрбеата од човечкиот род? Доаѓаме до конфузно размислување дека нашето битисување на планетава е тест за конечниот Христов суд. И дали тогаш имаме потреба од продолжување на човековата лоза да новите членови ги ставиме во истите маки како и себе. Дали е тогаш поарно да запреме со репродукција и одиме сите десно или лево од Христа?

3. Знаат и самите што погазиле. Ништо ново нема д аим се каже

4. Дали е ова моментот дека црквата и свештениците се тука само да имаме на кого да ис ги кажеме исповедите за да не не донесат до лудило? ТОа можеме и на психијатар да го кажеме и ќе завршиме иста работа?

5. Аха значи сепак е потребен поради молитвите и поради сведоштвото. Ако сам ги прочита грешникот и со некој што не е свештено лице нема да допрат до Христа?

Да напоменам немој да сфатиш погрешно дека имам намера да подметнувам некои работи во дикусијава. Едноставно зборуваме како да постои ГОспод и неговиот син Христотс чие доаѓање го чекаме и што би превземале ние по тој повод во нашите земски животи, кои испаѓа дека е поарно да не постојат.

И исто ако можеш да м и одговориш што вели црквата за земскиот живот, даден од господа на почетокот д абиде вечен ама после првобитниот грев скратен на 100 ина години и со казна смрт на крајот. До кога би траела таа казна?
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Она кое некои не сакаат да го прифатат тоа е следното: не згреши(л) Бог, туку згреши(л) човекот, злоупотребувајќи за својата слободна волја. Ако признаеш дека не греши Бог, туку човекот, ќе треба да признаеш токму Ти самито дека грешиш, а токму тоа, токму намерата за самоамнестија наместо признавање на гревто/грешката, е причина за тоа да Го обвиниш Бога а не самиот себе. Таа грешка ја направи и Адам, па наместо да признае дека згреши, Адам вината ја префрли на Ева.
Ако Бог не греши, тогаш зошто морал (1) да ги брка од Рајот, (2) да прави потоп и (3) да го праќа Исус?

Ако Бог не греши, тогаш Бог нема да се КЛАДИ со Луци, нели?
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom