MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
- Член од
- 10 јануари 2008
- Мислења
- 20.396
- Поени од реакции
- 3.398
Црквата не забранува развод, поарно добар развод отколку пеколен брак.
Што се однесува до предметниов случај, тоа што дотичната се заљубила во друг, тоа е чисто емотивна категорија, која нема блага врска со духовноста. исто како што духовноста не е емотивност. Духовноста е над емотивноста, а емотивноста е „добра„ само ако е филтрирана и преку духовноста. Така, (ајде, ќе бидам „драга Савета„...) ако дотичната сака да се разведе само затоа што се заљубила во друг а веќе е во брак, која е гаранцијата дека истата нема да се заљуби и во трет, доколку го раскине првиот брак и влезе во втор брак?
Емотивноста од световните луѓе е саде обична емотивност, која редовно е придружена со страсти и похоти, кои (страсти и похоти) се наша природна пречка во донесувањето мудри одлуки, освен одлуки само на рационална и емотивна основа, а без притоа да се има бар грам духовност, а последиците од избзраните одлуки, донесени на рационализам и емотивност, се очигледни, па након то, ќе бараме совети за тоа што вели Билбијата за секој емотивен проблем, небаре Библијата е збирка од готови совети.
Значи, памет во глава и внимане што се прави...
Што се однесува до предметниов случај, тоа што дотичната се заљубила во друг, тоа е чисто емотивна категорија, која нема блага врска со духовноста. исто како што духовноста не е емотивност. Духовноста е над емотивноста, а емотивноста е „добра„ само ако е филтрирана и преку духовноста. Така, (ајде, ќе бидам „драга Савета„...) ако дотичната сака да се разведе само затоа што се заљубила во друг а веќе е во брак, која е гаранцијата дека истата нема да се заљуби и во трет, доколку го раскине првиот брак и влезе во втор брак?
Емотивноста од световните луѓе е саде обична емотивност, која редовно е придружена со страсти и похоти, кои (страсти и похоти) се наша природна пречка во донесувањето мудри одлуки, освен одлуки само на рационална и емотивна основа, а без притоа да се има бар грам духовност, а последиците од избзраните одлуки, донесени на рационализам и емотивност, се очигледни, па након то, ќе бараме совети за тоа што вели Билбијата за секој емотивен проблем, небаре Библијата е збирка од готови совети.
Значи, памет во глава и внимане што се прави...