C/C++

  • Креатор на темата Креатор на темата Драган
  • Време на започнување Време на започнување
Вака, ми треба малце помош. Значи имам број пр. 25, треба да го превртам и да добијам 52. Дали превртувањето би одело вака нешто? Ова е единствено нешто кое ми текнува, и вака ќе ги добијам одделено броевите, ама после ми треба некако да ги сместам во една променлива,како да го изведам ова? Значи јас вака добивам два броја, како да ги спојам?

Код:
#include <iostream>
#include <algorithm>
#include <cstring>

using namespace std;

int main()
{
    int a,b,c,d,e,f;
    
    cin>>a;
    
    c=a%10;
    d=a/10;
    
    
    
    system("pause");
    return 0;
}

Начинот на Бојан ти е идеален, оти во реални услови неможиш да знајш колку цифри ќе има бројот за да креираш соодветен број на интегери.
 
Ок, фала, инаку во мојата задача знам дека бројт има две цифри :)
 
Извинете ако по стоти пат е поставено ова прашање, но дали постојат книги за ц++ и ц (за учење) во македонија? И каде, ако постојат.

Големо "тенкс"
 
Ми треба помош околу овие две задачи
1. Дадени се 3 цели броја. Да се најде првиот број поголем од средниот од 3-те броја кој е делив со НЗС на останатите два.

2. Да се формира подниза од дадена низа со n елементи (да се вчита преку датотека) која се сосотои од просеците на секои k соседни елементи, k се внесува преку тастатура. (треба и контрола 1<k<n).

За првата немам никаква идеја, а за втората имам решение ако се формира подниза од просекот на секои 2 соседни елементи, само не знам како да ја модифицирам да го реши мојот проблем.
 

Attachments

  • niza2.JPG
    niza2.JPG
    30,2 KB · Прегледи: 18
Ај нека се најде некој да ми помогне со задачите од втор колоквим по ООП. Еве ги задачите:
https://rapidshare.com/#!download|863tg|2095840861|OOP_IIkol_28_05_2011_grupa1.pdf|162|R~0

Еве до каде знам јас:
class NaucenTrud
{
private:
char naslov[100];
dinamicki alocirano pole
int broj
char *sodrzina;
public:
NaucenTrud () {}
NaucenTrud(const NaucenTrud *n)
{
strcpy(naslov,n.naslov);
dinamicki alocirano pole;
broj=n.broj;
sodrzina=new char[strlen(n.sodrzina)+1];
strcpy(sodrzina,n.sodrzina);
}
~NaucenTrud() { delete sodrzina[];} (како се брише полето)

operator za dodeluvanje

friend ostream &operator<<(ostream &out, const NaucenTrud &n)
{
out<<"Naslov: "<<n.naslov<<"dinamicki alocirano pole"<<"Broj:" <<n.broj<<"sodrzina:"<<n.sodrzina<<end;
return out;
}
};

class PrijavenTrud
{
private:
NaucenTrud objekt; (ова дали вака се прави)
char oblast[50];
bool prifaten;
public:
PrijavenTrud () {}
~PrijavenTrud() {}
friend ostream &operator<<(ostream &out, const PrijavenTrud &p)
{
cout<<(NaucenTrud &)p;
out<<"Oblast:"<<p.oblast<<"Prifaten:"<<p.prifaten<<endl;
return out;
}
};

Третата класа не знам да ја напишам. Ако ми ја комплетира некој програмата ќе го опсипам со “допаѓања” :D

п.с. утре ќе ја разгледам и втората задача од колоквиумот да каде ја знам па и за таа ќе барам помош, сега за сега за оваа помогнете ми.
 
Дечки ајде ако некој знае нека ја раши оваа задача со матрици во C++
deni.png

--- надополнето: Jun 16, 2011 4:30 PM ---
Фала и Поздрав
 
Извинете ако по стоти пат е поставено ова прашање, но дали постојат книги за ц++ и ц (за учење) во македонија? И каде, ако постојат.

Големо "тенкс"
извинето. постојат книги у секоја книжарница и онлајн имаш книги и секаде !!! ако сакаш на македонски иам ја од јованчевски и книга и збирка НА МАКЕДОНСКИ напоменувам.
ако не побарај си на интернет naucutu c++ za 21 dan

така нешто беше
 
Ај ако може да ми помогнете, ми треба да испечатам матрица, ама да биде во средина на конзолата.. Незнам зошто не ми излага, пробав на милион начини, не иде.

Код:
for(i=0; i<=2; i++)
                {
                                 for(j=0; j<=2; j++)
                                 {
                                                  cout<<"| "<<niza1[i][j]<<"";
 
                                                  }
                                                  cout<<"|"<<endl;
                                                  cout<<"+--+--+--+"<<endl;

                                                  }}
 
Дечки ајде ако некој знае нека ја раши оваа задача со матрици во C++
deni.png

--- надополнето: Jun 16, 2011 4:30 PM ---
Фала и Поздрав
се извинувам ако помешам со нешто друго али не се занимавам со програмирање.овакви работи имам видено во книга за прогрмирање 3д игри
 
Ај ако може да ми помогнете, ми треба да испечатам матрица, ама да биде во средина на конзолата.. Незнам зошто не ми излага, пробав на милион начини, не иде.

со “\t“ ? незнам како идат овие работи на c++...
 
Дечки ајде ако некој знае нека ја раши оваа задача со матрици во C++
deni.png

--- надополнето: Jun 16, 2011 4:30 PM ---
Фала и Поздрав
Можиш да го решиш според стандардниот математички алгоритам (тој по дефиниција) за множење на матрици, треба да го знaеш. Ама оти овде ти треба скаларно множење едноставно е.
x2=s*x; y2=s*y;

Ај ако може да ми помогнете, ми треба да испечатам матрица, ама да биде во средина на конзолата.. Незнам зошто не ми излага, пробав на милион начини, не иде.

Код:
for(i=0; i<=2; i++)
                {
                                for(j=0; j<=2; j++)
                                {
                                                  cout<<"| "<<niza1[i][j]<<"";

                                                  }
                                                  cout<<"|"<<endl;
                                                  cout<<"+--+--+--+"<<endl;

                                                  }}
Не го форматираш излезот. Немаш празно место после бројките, а добро ќе биди и секое пешатење на бројка да биди со фиксна должина (да се додаваат празни места).
Код:
cout<<"| "<< setw(7) << niza1[i][j]<<" ";
 
Знам дека многу барам, али ајде да си прашам :D
Да не има некој пример со три класи (секоја класа по три конструктори и еден деструктор) и притоа да има наследување од една класа од друга :D
 
Знам дека многу барам, али ајде да си прашам :D
Да не има некој пример со три класи (секоја класа по три конструктори и еден деструктор) и притоа да има наследување од една класа од друга :D

Кои три конструктори? Default, со аргументи и copy? Ако е така тогаш еве ти со 2 конструктора и еден деструктор.

Код:
#include <iostream>
#include <cstring>
using namespace std;

class Rep
{
      char ime[20];
      int porazi, pobedi, tituli, dadeni, primeni;
      public:
      Rep(char* i="", int por=0, int pob=0, int t=0, int d=0, int p=0)
      {
                strcpy(ime,i);
                porazi=por;
                pobedi=pob;
                tituli=t;
                dadeni=d;
                primeni=p;
      }
      Rep(const Rep &r)
      {
                strcpy(ime,r.ime);
                porazi=r.porazi;
                pobedi=r.pobedi;
                tituli=r.tituli;
                dadeni=r.dadeni;
                primeni=r.primeni;
      }
      int getPobedi() {return pobedi;}
      virtual ~Rep(){}
};

class FudRep : public Rep
{
      int nereseni;
      public:
      FudRep(int n=0, char* i="", int por=0, int pob=0, int t=0, int d=0, int p=0) : Rep(i,por,pob,t,d,p)
      {
                nereseni=n;
      }
      FudRep(const FudRep &fr) : Rep(fr)
      {
                nereseni=fr.nereseni;
      }
      ~FudRep (){}
      void pecati ()
      {
            int bodovi;
            bodovi= getPobedi()*3 + nereseni;
            cout<<"Pobedi: "<<getPobedi()<<"......"<<bodovi; // so get metodi (porazi,pobedi,tituli..)
      }
};

class KosRep : public Rep
{
      int licni, skokovi;
      public:
      KosRep(int l=0, int s=0, char* i="", int por=0, int pob=0, int t=0, int d=0, int p=0) : Rep(i,por,pob,t,d,p)
      {
                licni=l;
                skokovi=s;
      }
      KosRep(const KosRep &kr) : Rep(kr)
      {
                licni=kr.licni;
                skokovi=kr.skokovi;
      }
      ~KosRep(){}
};
 
int main()
{}
 
Кои три конструктори? Default, со аргументи и copy? Ако е така тогаш еве ти со 2 конструктора и еден деструктор.

Код:
#include <iostream>
#include <cstring>
using namespace std;

class Rep
{
      char ime[20];
      int porazi, pobedi, tituli, dadeni, primeni;
      public:
      Rep(char* i="", int por=0, int pob=0, int t=0, int d=0, int p=0)
      {
                strcpy(ime,i);
                porazi=por;
                pobedi=pob;
                tituli=t;
                dadeni=d;
                primeni=p;
      }
      Rep(const Rep &r)
      {
                strcpy(ime,r.ime);
                porazi=r.porazi;
                pobedi=r.pobedi;
                tituli=r.tituli;
                dadeni=r.dadeni;
                primeni=r.primeni;
      }
      int getPobedi() {return pobedi;}
      virtual ~Rep(){}
};

class FudRep : public Rep
{
      int nereseni;
      public:
      FudRep(int n=0, char* i="", int por=0, int pob=0, int t=0, int d=0, int p=0) : Rep(i,por,pob,t,d,p)
      {
                nereseni=n;
      }
      FudRep(const FudRep &fr) : Rep(fr)
      {
                nereseni=fr.nereseni;
      }
      ~FudRep (){}
      void pecati ()
      {
            int bodovi;
            bodovi= getPobedi()*3 + nereseni;
            cout<<"Pobedi: "<<getPobedi()<<"......"<<bodovi; // so get metodi (porazi,pobedi,tituli..)
      }
};

class KosRep : public Rep
{
      int licni, skokovi;
      public:
      KosRep(int l=0, int s=0, char* i="", int por=0, int pob=0, int t=0, int d=0, int p=0) : Rep(i,por,pob,t,d,p)
      {
                licni=l;
                skokovi=s;
      }
      KosRep(const KosRep &kr) : Rep(kr)
      {
                licni=kr.licni;
                skokovi=kr.skokovi;
      }
      ~KosRep(){}
};

int main()
{}
Едниот треба да биде празен конструктор, другиот со внесување а третиот со копирање нешто (барем така сум запишал :D). Фала за ова, ако ништо друго ми дасде некоја идеја за што да ја правам семинаркста. Проблемот е што некои од оовие работи уопште не сме ги учеле, али ќе гледам да применам нешто:)
Само не гледам дека некаде има нешто со наследување на класи :/
 
Едниот треба да биде празен конструктор, другиот со внесување а третиот со копирање нешто (барем така сум запишал :D). Фала за ова, ако ништо друго ми дасде некоја идеја за што да ја правам семинаркста. Проблемот е што некои од оовие работи уопште не сме ги учеле, али ќе гледам да применам нешто:)
Само не гледам дека некаде има нешто со наследување на класи :/

class FudRep : public Rep

class KosRep : public Rep

овие се наследувања од основната класа (Rep)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom