Кул авиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Misirkov
  • Време на започнување Време на започнување
Кој сака што сака нека каже ама ова е сепак нај ловецот на сите времиња МиГ-21, еденоставен и ефикасен до бесвест, дури и оние арапскине пилоти со две леви раце и смотани нозе...доволно добро можеа да го летаат:

KIL_9959_60_61.jpg


url]


KIL_0334.jpg


KIL_0337.jpg


KIL_0340.jpg


KIL_0356.jpg


KIL_0457.jpg
 
su35_large_152.jpg
sukhoi-35.jpg

ова е вистинска убавица јас да бев како Роман Аврамович ќе купев ваков авион па што сака нека е ма каква јахта бе;)
 
Кој сака што сака нека каже ама ова е сепак нај ловецот на сите времиња МиГ-21, еденоставен и ефикасен до бесвест, дури и оние арапскине пилоти со две леви раце и смотани нозе...доволно добро можеа да го летаат:

Претераа со едноставност па стана и нефикасен.
едноставна опрема, едноставно оружје н го прават и ефикасен и надмоќен во борби.

mosquito.jpg


l.aspx



Москито, авион направен целосно од дрво во време кога дрвото во авиони нарочно борбени во втората војна беше несфатливо и се граничеше со лудило.
Одличен и како бомбардер и како извидувач и како ловец (и ноќен и пратечки) и ловец бомбардер и минополагач и брз транспортен и обележувач на цели... Канаѓаните го викаа “сон на термити“. Во екот на војната делови за него правеа преку 400 разни фабрики погони и занаетчии низ Англија од ковачи, производители на мебел, здружениа на патриотски домаќинки...... Покрај во Англија, произведуван е и во Канада и Австралија.
Беше издржлив и покрај дрвена конструкција и можеше да лета и со еден мотор тречиси исто како и со два за тоа сведочи и изреката дека “Москито беше направен како едномоторен авион па после му додадоа уште еден мотор да видат што ќе се случи“, користен во спектакуларни акции како напад на седишта на Гестапо во Копенхаген и Архуз при што се уништени архивите на гестапо во Копенхаген, или прецизен напад на затвор во точно одредено време кога се пробиени затворски зидови и овоззможено бкство на 285 припадници на Францускиот отпор, покрај
Во употреба остана до 1963 година а го користеа вооружените сили на Англија, Канада Австралија Нов Зеланд, Белгија, Канада, кина, Чехословачка, Доминиканска Република, Франција, Израел, Норвешка, Јужна Африка, Шведска Турција и Југославија.
A и денес лета и учествува на трки во раце на приватни сопственици

Дрвено чудо!
 
......стави столче на млазњак и дете во него-ете ти оперативен Миг-21:tv:
 
Еве нешто огромно:

an225_16.jpg


Специјалниот авион од НАСА конструиран за транспорт на спејс-шатлите.
Како што можи да забележите овој авион има 6 мотори и еден негов лет од 4 000 км чини 2 000 000 долари!

И уште еден џин...
1.jpg

НАСА никогаш нема да користи авион од руско производство.
Е сега конкретно ова е Антонов Ан-225 и тоа не обичен туку модифициран бидејќи обичниот е со едно вертикално крило позади а кај овој има две. Тоа е специјално модифицирано за пренесување на товарот што го носи. Кога би имал само едно вертикално крило не би можел да се управува поради турбуленцијата од товарот.
 
НАСА никогаш нема да користи авион од руско производство.
Е сега конкретно ова е Антонов Ан-225 и тоа не обичен туку модифициран бидејќи обичниот е со едно вертикално крило позади а кај овој има две. Тоа е специјално модифицирано за пренесување на товарот што го носи. Кога би имал само едно вертикално крило не би можел да се управува поради турбуленцијата од товарот.

Забегаваш оф-топик, ама ќе ти одговорам кога не знаеш. Антонов се Украински, не Руски :)
 
Ах, МИГ-21, најдобриот борбен авион на сите времиња.
Најдолго произведуван, најмногу примероци како борбен авион после Корејската војна, пилоти се прославиле со овој авион...
Или како што би рекол Конкрит, дури и левите Арапи знаеа да го летаат.
Постојат толку многу верзии на овој авион што е невозможно да се запамтат.
Користен е скоро во цел свет.
Миг-21 е првиот авион кој има соборено друг авион во надзвучен лет. Жртва бил Пакистански Ф-104.
Соборувал авиони се до 1999 година.
Одиграл клучна улога во обезбедувањето на воздушна супериорност во војната со Пакистан во 1971, каде за неколку дена соборил десетина Пакистански ловци.

MIG-21(Y4).jpg
 
Постојат податоци за 620 уништени МИГ 21 и тоа голем дел во мирновеменски услови.
Вистинските бројки се многу поголеми пошто нема податоци за губитоци на МИГ 21 во служба на СССР, во Виетнамската војна како и страотните губитоци кои ги доживеа во арапско израелските војни.
Овие 620 се претежно податоци на уништени МИГ 21 во состав на Полско, Чешко, Југословенско, Унгарско , Источно германско воздухопловство Значи при секојдневни мирнодопски летови. Има и податоци за губитоци во помали конфликти (Ангола, Индија, бивша сфрј...). Ако се додадат стотици и стотици унишртени МИГ 21 во Ирак, Јордан, Египет, Сирија, Виетнам, СССР.... бројката би била неколку пати поголема.
Нит е едноставен за летање а ни за одржување а најмалце е ефикасен.
 
Saab-Jas-39 GRIPEN

http://www.liderpress.hr/Uploads/1/8/34730/41446/42340/41972/0avion_470.jpg

Izaslanstvo švedskog konzorcija SAAB-a i švedskog Ministarstva obrane danas su na konferenciji za novinare u Zagrebu najavili projekt uključenja hrvatske industrije - tzv. off-set program - ako Hrvatska odluči opremiti Hrvatsko ratno zrakoplovstvo švedskim zrakoplovima JAS 39 gripen

Bob Kemp, potpredsjednik Odjela za međunarodnu trgovinu i marketing Gripen Internationala, poduzeća koje u SAAB-u proizvodi te zrakoplove, rekao je kako bi se off-set sastojao od suradnje u području vojne i zrakoplovne industrije te drugih područja u kojima je počela gospodarska suradnja. Naveo je primjer Madžarske u kojoj je, pošto je odlučila nabaviti švedske "gripene", švedski Electrolux otvorio velike proizvodne pogone.

Pojedinosti svoje ponude za uključenje hrvatskog gospodarstva u taj posao iznijet će, rekli su ako počnu ozbiljni pregovori s hrvatskom Vladom.Hrvatska je Vlada najavila da će do kraja godine raspisati javni natječaj za nabavu novih zrakoplova kojima će zamijeniti MIG 21 bis koji su u sastavu ratnog zrakoplovstva još od Domovinskog rata i istječe im vijek uporabe. Njih do 2010. kani zamijeniti suvremenim zrakoplovima zapadne proizvodnje.

Po riječima Jerryja Lindberga iz švedskog Ministarstva obrane, švedski proizvođači imaju iskustva s off-setom jer su "gripeni" u sastavu ratnih zrakoplovstava Švedske, Češke i Madžarske, a naručili su ih, dodao je, Južna Afrika i Tajland. Riječ je o 10 višenamjenskih borbenih mlaznih zrakoplova JAS 39 gripen C i D inačice jednosjeda te dva dvosjeda. Cijene su od 35 do 50 milijuna dolara po zrakoplovu, ovisno o konfiguraciji i inačici, istaknuo je.

Godinu dana nakon potpisa ugovora počinje uvježbavanje pilota i osoblja, a dvije godine kasnije dobava prvih zrakoplova, dodao je Lindberg. Kemp je naglasio da su SAAB i švedska Vlada spremni na vrlo povoljne uvjete kreditiranja.Istaknuo je da je Gripen spreman na utakmicu s drugim proizvođačima mlaznih borbenih zrakoplova. Do sada je, rečeno je, sedam proizvođača dostavilo svoje informativne ponude Ministarstvu obrane Republike Hrvatske.

--- надополнето ---

Богами добра замена ке имаат хрватите за нивните 30 годишни мигови од авиони од 2 класа на авиони од 4 класа :)
 
Постојат податоци за 620 уништени МИГ 21 и тоа голем дел во мирновеменски услови.
Вистинските бројки се многу поголеми пошто нема податоци за губитоци на МИГ 21 во служба на СССР, во Виетнамската војна како и страотните губитоци кои ги доживеа во арапско израелските војни.
Овие 620 се претежно податоци на уништени МИГ 21 во состав на Полско, Чешко, Југословенско, Унгарско , Источно германско воздухопловство Значи при секојдневни мирнодопски летови. Има и податоци за губитоци во помали конфликти (Ангола, Индија, бивша сфрј...). Ако се додадат стотици и стотици унишртени МИГ 21 во Ирак, Јордан, Египет, Сирија, Виетнам, СССР.... бројката би била неколку пати поголема.
Нит е едноставен за летање а ни за одржување а најмалце е ефикасен.

си налетал ли на податоци колку вдовици на пилоти имаат направено авионите од другите белосветски "познати " производители??? :) , а кои не се произведени ни во приближни количини како Миг21........
 
vo svoe vreme i vo svoja kategorija i ovie bea sverki ., orel na yu rv

800px-JRV_Soko_Oraos.jpg
 
:cool:Otkako ga vidoa mojo patentiran avion nemozu ot istalacii da iskocu ot kukata,nemozev da ga testiram
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom